Als je niet van thee houdt, probeer dan eens kruidenthee, dat smaakt heel anders. Brandnetelthee bijv. smaakt een beetje naar spinazie, dat drink ik soms wel eens. Verder kan het helpen zoete theeen te halen, zoals kokosthee bij xenos, of twinings kamille/honing/vanille.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:37 schreef Anansi het volgende:
Het water hier uit de kraan vind ik echt niet lekker, met citroen vind ik wel een goede
tip, gaan we vandaag eens proberen.
Ik denk dat mijn reactie op die chrystal clear door de zoetstoffen kwam, ik reageer zowieso
niet zo heel goed op chemische toevoegingen. Die laten we vanaf nu dan maar staan.
Dus ook light siropen ga ik niet proberen.
Is er nou echt niks zonder chemische zooi en met wat minder calorieen, zou een uitvinding wezen.
Vanmiddag maar eens op zoek in de supermarkt.
Hier staan minstens 50 groente en fruit kramen bij elkaar, de een nog goedkoper als de andere. Het loont altijd erg de moeite om een rondje te lopen ipv bij de eerste de beste kraam alles te kopen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef p-etr-a het volgende:
Echt serieus dat voor 10 euro Anansi? Zou je hier op de markt never voor elkaar krijgen.
Bedankt voor je tips.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:17 schreef Rewimo het volgende:
Je hebt trouwens ook zoetjes met alleen saccharine: Sukristol. Minizoetjes maar doe er echt niet meer dan eentje in je kopje want meer is echt mierzoet.
[afbeelding]
Nou daar gaat mijn weerstand tegen paaseitjes...quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:51 schreef Maeghan het volgende:
Alles kan, als je het maar niet iedere dag doet. =) Het ligt een beetje aan wat voor stol het is, maar hallo, boeiend. Het is niet zo vaak (bijna) pasen ;-)
gewoon een simpele paasstol, met spijsquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:51 schreef Maeghan het volgende:
Alles kan, als je het maar niet iedere dag doet. =) Het ligt een beetje aan wat voor stol het is, maar hallo, boeiend. Het is niet zo vaak (bijna) pasen ;-)
paaseitjesquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:05 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou daar gaat mijn weerstand tegen paaseitjes...![]()
![]()
ja, en mijn broer en zussen + hun partners en mijn ouders en 'schoonfamilie' zijn gelukkig ook maar 1 keer per jaar jarigquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:51 schreef Maeghan het volgende:
Ik houd gelukkig niet van chocolaquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
paaseitjesik haal ze gewoon niet in huis
Nee, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je jezelf nooit iets gunt hou je lijnen gewoon niet vol. De kunst is om er lekker van te genieten als je een keer iets lekkers neemt en daarvoor dan iets anders te laten staan of het op een andere manier te compenseren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:18 schreef Viking84 het volgende:
ja, en mijn broer en zussen + hun partners en mijn ouders en 'schoonfamilie' zijn gelukkig ook maar 1 keer per jaar jarig![]()
Je snapt mijn punt: als je voor elke feestelijke gelegenheid een uitzondering gaat maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |