Betweterig ? bij mij heeft het gewerkt , dus ik probeer je mijn manier alleen maar "aan te smeren"quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Maar hier gelukkig niemand en dan nòg komt er iemand betweterig binnenstormen. Dàt irriteert. Ga andere mensen vervelen.
En dit is ook helemaal geen betweterige zin of zoquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:16 schreef bloodyserious het volgende:
Betweterig ? bij mij heeft het gewerkt , dus ik probeer je mijn manier alleen maar "aan te smeren"
ik weet niet hoeveel jaren jij met overgewicht te kampen hebt, blijkbaar doe je toch wat fout door je eigen betweterigheid.
Ik zie wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:16 schreef poohy het volgende:
Tsja, kijk maar uitSommige mensen zijn behoorlijk gefrustreerd hier, dus enige voorzichtigheid is geboden in het dieettopic
![]()
Wat een geweldige manier om je zwakte in een gesprek te tonen. Dat is geen manier van fatsoenlijk discussiëren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:16 schreef bloodyserious het volgende:
Betweterig ? bij mij heeft het gewerkt , dus ik probeer je mijn manier alleen maar "aan te smeren"
ik weet niet hoeveel jaren jij met overgewicht te kampen hebt, blijkbaar doe je toch wat fout door je eigen betweterigheid.
Hier ook nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef p-etr-a het volgende:
Echt serieus dat voor 10 euro Anansi? Zou je hier op de markt never voor elkaar krijgen.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een coupe van fruit gemaakt als dessert, ik ben benieuw. Bestaat namelijk uit druiven, peer en aardbeien waar verkruimelde geitenkaas met vanillesuiker overheen ging.
Jaaaaaa.... helaas had de supermarkt geen druiven meer, dus ik heb appels en kiwi meegenomen. Is ook wel lekkerquote:Weet je wat lekker is om sap mee te maken, miss_dynastie? DruivenBijna alles smaakt zalig gecombineerd met druiven.
Tip ga eventueel tegen opruim tijd naar de markt... vaak wat rijper fruit enzo wat dan voor een habbekrats weggaat. Wat minder representatief voor je chique etentje, maar prima voor lekkere sapjesquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier ook niet![]()
Vandaag gaan zoeken voor wat lekker fruit om sap mee te maken en zo, maar ze hebben niet veel, en wat ze hebben, is even duur of zelfs duurder dan bij de groenteboer.... gelukkig bij de groenteboer wel een héérlijke meloensalade kunnen scoren, verzacht de pijn wel ietsen ik heb zin in watermeloen, maar dat duurt nog wel ff
![]()
Helaas, ik was er om half vijf om vijf uur stoppen ze, maar er waren alleen wat tomaten met wit/groene plekkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:08 schreef Anansi het volgende:
Tip ga eventueel tegen opruim tijd naar de markt... vaak wat rijper fruit enzo wat dan voor een habbekrats weggaat. Wat minder representatief voor je chique etentje, maar prima voor lekkere sapjes.
quote:Hier schrok ik me laatst juist dood van de groenteboer prijzen, had net op de markt 3 kilo mineola's voor 2,5 euro gekocht (een stuk of 15 grote). Zie ik vervolgens bij de groenteboer een reclamebord staan, nu 5 mineola's voor 2,99![]()
Dat had ik een tijdje terug met grapefruitsquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:08 schreef Anansi het volgende:
Hier schrok ik me laatst juist dood van de groenteboer prijzen, had net op de markt 3 kilo mineola's voor 2,5 euro gekocht (een stuk of 15 grote). Zie ik vervolgens bij de groenteboer een reclamebord staan, nu 5 mineola's voor 2,99![]()
je hebt gelijk iddquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een geweldige manier om je zwakte in een gesprek te tonen. Dat is geen manier van fatsoenlijk discussiëren.
Maar je hebt uiteraard gelijk dat sporten heel erg goed is om af te vallen, maar dat weten we hier al. Je komt binnenstormen en zegt dat er alleen over eten wordt gesproken en niet over sport en dat is domweg niet waar. En dan begin je dus al verkeerd. Als je nu was binnengekomen met het gegeven dat je zelf meer dan 30 kg bent afgevallen o.a. dankzij intensief sporten en dan de vraag of hier ook mensen zijn die heel erg veel sporten, dàn had je denk ik geen kritiek gekregen en alleen maar prima reacties. Cést le ton, qui fait la musique
Wat zegt dat wegen je dan in hemelsnaam? Niets toch? Drink een halve pot thee ga je wegen en je bent 'aangekomen', ga vervolgens naar de wc en je bent weer 'afgevallen'?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als ik pasta of zoiets eet kan dat in 1 dag 2 kilo zwaarder puur vocht enzo. Na een paar dagen is er dat dan wel weer af.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Er is geen betere methode.
Ehhhhh.....quote:Ook schijnt het het allerbeste te zijn om je dagelijks te wegen als je afgevallen bent
Ik sta elke dag op de weegschaal en elke dag ben ik superblij met dat ding. Het werkt supermotiverend voor mij omdat ik nu daadwerkelijk afval.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:47 schreef Emu het volgende:
[..]
Elke dag wegen is slecht en demotiverend. Het beste is je elke week wegen, liefst op een vaste dag en tijdstip.
Ja, dat klopt, Baggermeetquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:30 schreef Ikiskoel het volgende:
Even iets anders:
Troel, volgens mij zag ik gisteren lopen in Utrecht, bij stairway to heavenJe ziet er goed uit man! Ik had het lef niet om wat tegen je te zeggen, haha. Beetje puberaal van me
![]()
Als je het elke dag doet nuchter en naar de wc bent geweest is het wel degelijk hetzelfde hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat zegt dat wegen je dan in hemelsnaam? Niets toch? Drink een halve pot thee ga je wegen en je bent 'aangekomen', ga vervolgens naar de wc en je bent weer 'afgevallen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |