abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36769623
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Maar hier gelukkig niemand en dan nòg komt er iemand betweterig binnenstormen. Dàt irriteert. Ga andere mensen vervelen.
Betweterig ? bij mij heeft het gewerkt , dus ik probeer je mijn manier alleen maar "aan te smeren"
ik weet niet hoeveel jaren jij met overgewicht te kampen hebt, blijkbaar doe je toch wat fout door je eigen betweterigheid.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 april 2006 @ 17:22:06 #277
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36769813
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:16 schreef bloodyserious het volgende:
Betweterig ? bij mij heeft het gewerkt , dus ik probeer je mijn manier alleen maar "aan te smeren"
ik weet niet hoeveel jaren jij met overgewicht te kampen hebt, blijkbaar doe je toch wat fout door je eigen betweterigheid.
En dit is ook helemaal geen betweterige zin of zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:28:06 #278
242 Pinball
Electric Monk
pi_36769969
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:16 schreef poohy het volgende:

Tsja, kijk maar uit Sommige mensen zijn behoorlijk gefrustreerd hier, dus enige voorzichtigheid is geboden in het dieettopic
Ik zie wat je bedoelt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_36770383
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:16 schreef bloodyserious het volgende:

Wat een geweldige manier om je zwakte in een gesprek te tonen. Dat is geen manier van fatsoenlijk discussiëren.

Maar je hebt uiteraard gelijk dat sporten heel erg goed is om af te vallen, maar dat weten we hier al. Je komt binnenstormen en zegt dat er alleen over eten wordt gesproken en niet over sport en dat is domweg niet waar. En dan begin je dus al verkeerd. Als je nu was binnengekomen met het gegeven dat je zelf meer dan 30 kg bent afgevallen o.a. dankzij intensief sporten en dan de vraag of hier ook mensen zijn die heel erg veel sporten, dàn had je denk ik geen kritiek gekregen en alleen maar prima reacties. Cést le ton, qui fait la musique
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † zaterdag 8 april 2006 @ 17:56:18 #280
43556 miss_dynastie
pi_36770689
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef p-etr-a het volgende:
Echt serieus dat voor 10 euro Anansi? Zou je hier op de markt never voor elkaar krijgen.
Hier ook niet
Vandaag gaan zoeken voor wat lekker fruit om sap mee te maken en zo, maar ze hebben niet veel, en wat ze hebben, is even duur of zelfs duurder dan bij de groenteboer.... gelukkig bij de groenteboer wel een héérlijke meloensalade kunnen scoren, verzacht de pijn wel iets en ik heb zin in watermeloen, maar dat duurt nog wel ff
pi_36770920
Ik heb net een coupe van fruit gemaakt als dessert, ik ben benieuw. Bestaat namelijk uit druiven, peer en aardbeien waar verkruimelde geitenkaas met vanillesuiker overheen ging.

Fruit is altijd zo Ik ben blij dat ik zo dol op groente & fruit ben, maakt het afvallen stukken eenvoudiger

Weet je wat lekker is om sap mee te maken, miss_dynastie? Druiven Bijna alles smaakt zalig gecombineerd met druiven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † zaterdag 8 april 2006 @ 18:06:57 #282
43556 miss_dynastie
pi_36770972
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een coupe van fruit gemaakt als dessert, ik ben benieuw. Bestaat namelijk uit druiven, peer en aardbeien waar verkruimelde geitenkaas met vanillesuiker overheen ging.
quote:
Weet je wat lekker is om sap mee te maken, miss_dynastie? Druiven Bijna alles smaakt zalig gecombineerd met druiven.
Jaaaaaa.... helaas had de supermarkt geen druiven meer, dus ik heb appels en kiwi meegenomen. Is ook wel lekker maar ik had juist zo'n zin in aardbeien, druiven, peer, dat soort dingen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 april 2006 @ 18:07:19 #283
13151 crew  Rewimo
pi_36770978
Ik ben blij dat de zomer er weer aankomt en de fruitkeuze toeneemt (qua prijs in elk geval - je kunt zowat alles wel het hele jaar krijgen tegenwoordig natuurlijk)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36770979
Druiven is wel een goede tip Isa!
ik gooi meestal appels, kiwi's en ander beschikbaar fruit in de blender. Pas nog met wat aalbessen die ik had ingevroren. Ook erg lekker.
Zal binnenkort eens druiven kopen.
pi_36771020
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hier ook niet
Vandaag gaan zoeken voor wat lekker fruit om sap mee te maken en zo, maar ze hebben niet veel, en wat ze hebben, is even duur of zelfs duurder dan bij de groenteboer.... gelukkig bij de groenteboer wel een héérlijke meloensalade kunnen scoren, verzacht de pijn wel iets en ik heb zin in watermeloen, maar dat duurt nog wel ff
Tip ga eventueel tegen opruim tijd naar de markt... vaak wat rijper fruit enzo wat dan voor een habbekrats weggaat. Wat minder representatief voor je chique etentje, maar prima voor lekkere sapjes . Dat deed ik voor dat ik in den haag woonde altijd. Ook hadden we in mijn vorige woonplaats een kraam die fruit per doos of schaal verkocht ipv per kilo. Dan heb je dus wat grotere hoeveelheden maar bijvoorbeeld wel 9 mango's voor 3 euro.

Hier schrok ik me laatst juist dood van de groenteboer prijzen, had net op de markt 3 kilo mineola's voor 2,5 euro gekocht (een stuk of 15 grote). Zie ik vervolgens bij de groenteboer een reclamebord staan, nu 5 mineola's voor 2,99

Vandaag een goed alternatief voor gewone frisdrank gevonden zonder zoetstoffen. Sourcy heeft sinds kort blijkbaar SPRANKELSAP. Dat is frisdrank met ook vruchtensap erin. En verder geen enkele kunstmatige zooi, geen conserveringsmiddelen, geen zoetstoffen, geen kleurstoffen. 25kcal per 100ml. En dan nu het belangrijkste: Het is super lekker!!!
  † In Memoriam † zaterdag 8 april 2006 @ 18:19:04 #286
43556 miss_dynastie
pi_36771259
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:08 schreef Anansi het volgende:
Tip ga eventueel tegen opruim tijd naar de markt... vaak wat rijper fruit enzo wat dan voor een habbekrats weggaat. Wat minder representatief voor je chique etentje, maar prima voor lekkere sapjes .
Helaas, ik was er om half vijf om vijf uur stoppen ze, maar er waren alleen wat tomaten met wit/groene plekken te koop voor 50 cent. Ik ben geen hele grote zeur hoor, maar om nou tussen de schimmel door de tomaat te gaan zitten zoeken
quote:
Hier schrok ik me laatst juist dood van de groenteboer prijzen, had net op de markt 3 kilo mineola's voor 2,5 euro gekocht (een stuk of 15 grote). Zie ik vervolgens bij de groenteboer een reclamebord staan, nu 5 mineola's voor 2,99
Kan me voorstellen dat je schrok!
pi_36771395
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:08 schreef Anansi het volgende:

Dat had ik een tijdje terug met grapefruits Op de markt had ik er een stuk of 8 voor 2 euro en bij de AH waren ze bijna een euro per stuk

Sprankelsap klinkt prima! Kan ik ook een keer iets anders drinken dan water en thee
pi_36772597
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een geweldige manier om je zwakte in een gesprek te tonen. Dat is geen manier van fatsoenlijk discussiëren.

Maar je hebt uiteraard gelijk dat sporten heel erg goed is om af te vallen, maar dat weten we hier al. Je komt binnenstormen en zegt dat er alleen over eten wordt gesproken en niet over sport en dat is domweg niet waar. En dan begin je dus al verkeerd. Als je nu was binnengekomen met het gegeven dat je zelf meer dan 30 kg bent afgevallen o.a. dankzij intensief sporten en dan de vraag of hier ook mensen zijn die heel erg veel sporten, dàn had je denk ik geen kritiek gekregen en alleen maar prima reacties. Cést le ton, qui fait la musique
je hebt gelijk idd heb het verkeerd duidelijk proberen te maken.
pi_36773976
Zeg die druiven he, kan je die zo in de blender gooien? Zoals aarbeien enzo? Lijkt me dat dat schilletje zo hard is...
Ik ga morgen lekker sinasappel, peer, kiwi sapje maken... Als ik die verhalen hoor over al dat dure fruit ben ik toch wel errug blij dat ik lekker dichtbij de leukste markt van Amsterdam woon!
Gisteren had ik een kilo appels, 5 kiwi's, 2 prei, bosuitjes, paprika en radijsjes voor 6 euro... Niet supergoedkoop maar wel vele malen beter dan in de supermarkt en goedkoper!

Morgen spinnen, even al de alcohol eruit zweten! Merk dat nu ik veel gezonder leef de biertjes en wijntjes ook veel harder aankomen.... Auw!
pi_36774055
de meeste druiven hebben niet zo'n hard schilletje volgens mij... Wij pureerden ze met de staafmixer, en dat ging goed, daar merkte je later niet veel meer van...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36774920
Even iets anders:
Troel, volgens mij zag ik gisteren lopen in Utrecht, bij stairway to heaven Je ziet er goed uit man! Ik had het lef niet om wat tegen je te zeggen, haha. Beetje puberaal van me
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 april 2006 @ 20:31:58 #292
13151 crew  Rewimo
pi_36774966
Ik weet uit ervaring dat ze niet bijt
pi_36776787
Heeft hier iemand een handig programma waarmee je calorieen en liefst ook voedingsstoffen bij kan houden?
Heb de eet en beweegwijzer op www.overgewicht.nl al gevonden, maar die vind ik niet bepaald handig.
Wil dat even een tijd bij gaan houden zodat ik wat meer inzicht daarin krijg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 april 2006 @ 21:32:00 #294
13151 crew  Rewimo
pi_36776826
Misschien is www.valtaf.nl iets voor je?
pi_36777579
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als ik pasta of zoiets eet kan dat in 1 dag 2 kilo zwaarder puur vocht enzo. Na een paar dagen is er dat dan wel weer af.
Wat zegt dat wegen je dan in hemelsnaam? Niets toch? Drink een halve pot thee ga je wegen en je bent 'aangekomen', ga vervolgens naar de wc en je bent weer 'afgevallen'?
pi_36777697
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Er is geen betere methode.
quote:
Ook schijnt het het allerbeste te zijn om je dagelijks te wegen als je afgevallen bent
Ehhhhh..... Laat maar.
pi_36778497
Ik pas weer in een broek waar ik al 3 jaar niet meer in kon
Nog een klein beetje strak aan de buik maar ik krijg ze vlot dicht! Jeej!
  zaterdag 8 april 2006 @ 22:42:43 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_36778850
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:47 schreef Emu het volgende:

[..]

Elke dag wegen is slecht en demotiverend. Het beste is je elke week wegen, liefst op een vaste dag en tijdstip.
Ik sta elke dag op de weegschaal en elke dag ben ik superblij met dat ding. Het werkt supermotiverend voor mij omdat ik nu daadwerkelijk afval.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 8 april 2006 @ 22:44:19 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_36778906
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:30 schreef Ikiskoel het volgende:
Even iets anders:
Troel, volgens mij zag ik gisteren lopen in Utrecht, bij stairway to heaven Je ziet er goed uit man! Ik had het lef niet om wat tegen je te zeggen, haha. Beetje puberaal van me
Ja, dat klopt, Baggermeet
Je had rustig mogen gillen hoor, ik bijt inderdaad niet

En dank je wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 8 april 2006 @ 23:05:57 #300
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_36779547
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

Wat zegt dat wegen je dan in hemelsnaam? Niets toch? Drink een halve pot thee ga je wegen en je bent 'aangekomen', ga vervolgens naar de wc en je bent weer 'afgevallen'?
Als je het elke dag doet nuchter en naar de wc bent geweest is het wel degelijk hetzelfde hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')