Lijkt wel een reclame sloganquote:Op woensdag 5 april 2006 11:12 schreef t0n het volgende:
het bijt ook best in je wondjes
remmenreiniger... dat neemt je smaak voor 3 dagen weg
iets totaaaaaaaal andersquote:Op woensdag 5 april 2006 11:41 schreef Fugie het volgende:
wat nah geen porsche, zeker weer zon gare import
quote:
vandaar dat hij in de pta sc pastquote:Op woensdag 5 april 2006 11:55 schreef jozef444 het volgende:
[..]![]()
![]()
alhoewel dit meer een auto is 4 wielen en een motor
maar toch
![]()
Goedquote:Op woensdag 5 april 2006 11:48 schreef Metalfreak het volgende:
Hoe is 't met de suup? Te lui om op die link te klikken...(die overigens geen link is...
)
werk jij @ 'n retard centrum ofzo?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:59 schreef vlad het volgende:
kreeg net een telefoontje van een of andere halve zool met de vraag of het technisch mogelijk is om ferrari's op gas te laten rijdenik stond echt zo van:
![]()
vraag ik om welke ferrari's het gaat, zegt die doodleuk: alles wat ze op het moment aanbieden![]()
ik zeg nog: zie je al een enzo op gas?
en toen vond hij me niet aardig en wou hij doorverbonden worden![]()
wat een lachertje![]()
wel een topper. laats ook al een gast die z'n brommer op gas wou hebben![]()
en wanneer op de bank?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Goed
As zaterdag gaat de motor erin als alles meezit.
Direct 5-bak swap en nieuw differentieel erbij onder
Had jij een automaat dan??quote:Op woensdag 5 april 2006 12:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Goed
As zaterdag gaat de motor erin als alles meezit.
Direct 5-bak swap en nieuw differentieel erbij onder
Eerst inrijden en instellenquote:
Automaat is geweldig.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Had jij een automaat dan??Luie vent...
je werkte toch met .1 bar? kan je die niet verder opschroeven?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Eerst inrijden en instellen
Ergens deze zomer op de bank.
Ben bang dat ik mijn verwachtingen wel moet gaan bijstellen. Met de huidige turbo (stocker) kom ik niet ver boven de 300 rwhp uit.
Er past geen standaard T3 of T4 op. Dan moet ik eerst dat aanpassen (adapter) en ik moet een andere elbow hebben. Daarbij komt dan dat ik een externe wastegate moet hoogst waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:02 schreef t0n het volgende:
Tjab, as je turbo'tje moet hebben moet je ff gil geven.
Als ik boven de 0.8 / 0.9 Bar uitkom zuigt hij teveel warme lucht aan, en moet ik ook een grotere intercooler. Die heb ik niet dus vandaar dat ik niet veel hoger ga uitkomen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:03 schreef vlad het volgende:
[..]
je werkte toch met .1 bar? kan je die niet verder opschroeven?
welke/wat voor injectoren heb je nu eigenlijk?
suprasport usa he.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:04 schreef t0n het volgende:
Nee dude, ik kan alles leveren, geef 'n merk/model en ik krijg het goedkoper dan suprasport hier.
injectoren icm standaard ecm?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als ik boven de 0.8 / 0.9 Bar uitkom zuigt hij teveel warme lucht aan, en moet ik ook een grotere intercooler. Die heb ik niet dus vandaar dat ik niet veel hoger ga uitkomen.
Met een andere IC kan ik wel 1 bar draaien maar dan nog is de turbo een restrictie. ik heb maar een impeller wheel van 59.1 dacht ik. Een mooie geüpgrade turbo gaat naar 60-1 ofzo, maar die zijn minder betrouwbaar.
En ik heb nu 550cc injectoren (geupgrade van stock 440cc). Die kunnen de flow makkelijk aan.
injectoren icm een Lexus V8 AFM.quote:
klinkt goedquote:Op woensdag 5 april 2006 12:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
injectoren icm een Lexus V8 AFM.
Die zorgt voor een goede compensatie en houdt de a/f op een goede waarde.
Ik heb een aeromotive AFPR om de benzinedruk in te stellen voor het closed loop bereik, en een Apexi SAFC II fuel computer om de rest te regelen.
op gas moet je kokenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:12 schreef vlad het volgende:
als je ooit een gassysteempje ontwikkeld wil hebben voor je auto...![]()
![]()
Jeah ik ken het.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:12 schreef Metalfreak het volgende:
Van boosten begrijp ik echt geen fuck...Moet me er eigenlijk eens in gaan verdiepen... Niet dat ik wil boosten, m'n blok kan dat niet echt meer lang aan denk ik...
ik heb een aantal amerikanen gesproken die serieus denken dat canada een staat van amerika isquote:Op woensdag 5 april 2006 12:13 schreef Googolplexian het volgende:
Maar wat weet de gemiddelde Amerikaan nou over Canada? Kort gezegd: Alles wat jij ze wijs kunt maken!
quote:
Accu verwisselen lukt nog wel binnen 10 minuten... Alhoewel de luchtfilterbuis wel érg in de weg zit...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah ik ken het.
Een kleine anderhalf jaar terug was een accu verwisselen een project van een dag.
Nu... tja...
Van een turbomotor zelf reviseren leer je best veel![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:14 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb een aantal amerikanen gesproken die serieus denken dat canada een staat van amerika is![]()
en de meeste canadezen die ik ontmoet heb hebben een hekel aan amerikanen![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]![]()
Ik heb voor de gein een canadees een keer een amerikaanse vlag cadeau gedaan.
Hij liet me een tijdje later zien hoe ie hem had aangestoken
Ik had ooit zo'n shirt van de Large met een smiley erop met een hitler snorrtje en de tekst 'Welcome to Germany'.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
moet je in een t-shirt lopen met I love Bush.leuk dat ze dat vinden
![]()
we hadden een orientatiefeest voor alle backpackers en moesten ons mooiste canadese outfit aantrekkeneen duitser en ik samen met zo'n t-shirt naar dat feest
weinig canadese vrienden gemaakt op de weg ernaartoe en tijdens het feest
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
moet je in een t-shirt lopen met I love Bush.leuk dat ze dat vinden
![]()
we hadden een orientatiefeest voor alle backpackers en moesten ons mooiste canadese outfit aantrekkeneen duitser en ik samen met zo'n t-shirt naar dat feest
weinig canadese vrienden gemaakt op de weg ernaartoe en tijdens het feest
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n shirt van de Large met een smiley erop met een hitler snorrtje en de tekst 'Welcome to Germany'.
Da's ook leuk als je daarmee gaat lopen in DL
Nee, die gaat mee op vakantie.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, die gaat mee op vakantie.
Ik denk alleen dat ik er nog 2 weken bij moet boeken, anders krijg ik hem niet uit
mag ze mee?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef vlad het volgende:
[..]
goeie reden langer te blijven
![]()
denk je dat als ik bij m'n vriendin aankom dat ik 7 maanden bij moet boeken vanwege mijn concentratie probleem, ze dat zal waarderen?![]()
Vast welquote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef vlad het volgende:
[..]
goeie reden langer te blijven
![]()
denk je dat als ik bij m'n vriendin aankom dat ik 7 maanden bij moet boeken vanwege mijn concentratie probleem, ze dat zal waarderen?![]()
ze wil overal mee naartoe, behalve ruslandquote:
Als dat niet lukt kan je altijd nog je auto boekenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, die gaat mee op vakantie.
Ik denk alleen dat ik er nog 2 weken bij moet boeken, anders krijg ik hem niet uit
Mijn auto gaat niet meequote:Op woensdag 5 april 2006 12:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als dat niet lukt kan je altijd nog je auto boeken
maar dan wordt ze eruit geboekt door mukiequote:Op woensdag 5 april 2006 12:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als dat niet lukt kan je altijd nog je auto boeken
Hoe kies je ze uitquote:Op woensdag 5 april 2006 12:52 schreef vlad het volgende:
[..]
ze wil overal mee naartoe, behalve ruslanden laat dat nou net de bestemming zijn...
![]()
ach ja, je bent jong en je wilt wat van de wereld zienquote:Op woensdag 5 april 2006 12:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe kies je ze uit(de reisbestemming, dus, he)
het zijn toch beide honda ricer girlsquote:Op woensdag 5 april 2006 12:59 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dan wordt ze eruit geboekt door mukie![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het zijn toch beide honda ricer girls
Ik hoef pas om 15u te gaanquote:Op woensdag 5 april 2006 12:02 schreef t0n het volgende:
[..]
da's toch 'n verdover... ? waarom ga je daar heen? Drugshots ofzo?
oequote:Op woensdag 5 april 2006 12:59 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dan wordt ze eruit geboekt door mukie![]()
rij nu een Nissanquote:Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het zijn toch beide honda ricer girls
nu niet naast je schoenen gaan lopen he?quote:
nee hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 13:13 schreef vlad het volgende:
[..]
nu niet naast je schoenen gaan lopen he?![]()
staat hier al voor de deurquote:
denk GTA of GTV danquote:Op woensdag 5 april 2006 13:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee hoor
oe ik heb daarstraks een leuk alfaatje zien langsflitsen
Een gt4 kan dat
echt een leuk ding
nope een 2004 SUBARU WRXquote:
heb wat gegoogled, maar kwam alleen uit bij ps2quote:Op woensdag 5 april 2006 13:22 schreef vlad het volgende:
[..]
denk GTA of GTV danbeide zijn oke
![]()
GT4 heb ik nooit van gehoord, al wil dat niets zeggen![]()
quote:
ik had vanochtend een Ford Transit op Benzine/LPGquote:
heb je niet nog iets voo rme liggenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:29 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
subaru frankrijk en subaru duitsland zijn anders een van onze grote klantenen over een jaar zit mijn injector daarop
![]()
draadje doorverbinden en op gas startenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef M5 het volgende:
[..]
ik had vanochtend een Ford Transit op Benzine/LPGkut ding stond zonder benzine, wilde niet meer starten.
dan ben je geen injectoren voor nodig maar een mengstukquote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef jozef444 het volgende:
[..]
heb je niet nog iets voo rme liggensub legacy 91
Ik denk niet dat het veel uit gemaakt had, volgens mij worden ze fabrieks-af niet met een volle LPG tank geleverdquote:Op woensdag 5 april 2006 13:38 schreef vlad het volgende:
[..]
draadje doorverbinden en op gas starten![]()
no idquote:Op woensdag 5 april 2006 13:39 schreef vlad het volgende:
[..]
dan ben je geen injectoren voor nodig maar een mengstuk![]()
hoezo, ze vinden het toch geweldig als je eigen initiatief toont?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel uit gemaakt had, volgens mij worden ze fabrieks-af niet met een volle LPG tank geleverd
en ja, ik ga recht voor het kantoor van m'n werk ff de draadjes doorverbinden![]()
denk dat je of een carb. hebt of een monoinjectiequote:
Nee. bij mijn werk niet. gewoon doen wat je gezegt wordt, en verder 't liefst hersendood blijvenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:45 schreef vlad het volgende:
[..]
hoezo, ze vinden het toch geweldig als je eigen initiatief toont?![]()
ik zat eerst al te kijken, waarom zit er een knop op't dashboard met een gasfles er in getekend en daarin weer wat oranje indicatoren.quote:en nee, er zal waarschijnlijk helemaal geen gas inzitten ivm met afgesloten ruimtes waar de auto in vervoerd wordt![]()
ik blijf allergisch voor fordquote:
just noticed.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:00 schreef vlad het volgende:
je tags stonden verkeerd waardoor mijn quote verneukt werd![]()
quote:
juist daar ga je toch ook niet mee rijdenquote:
voor de keukenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:15 schreef vlad het volgende:
[..]
niet als je brood ervanaf hangt
![]()
* vlad weer even met z'n gasinjector aan het knutselen is![]()
Nou, er zijn mensen die ermee rijden... Witgoedleveranciers heten die...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
juist daar ga je toch ook niet mee rijden![]()
Ah okay, wist niet dat ze dat doen.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 15u te gaan
erm nee, nu vrijdag wordt er een knobbel bij me verwijderd.
Dus ik ga vandaag bespreken hoe ik in slapa gebracht wordt en of dat kan.
voor auto'squote:
why.....quote:Op woensdag 5 april 2006 15:17 schreef vlad het volgende:
[..]
voor auto's![]()
ben bezig met het ontwikkelen van een nieuwe autogasinjector die onze huidige injector volgend jaar moet gaan vervangen. werkt dit verhelderend?![]()
Wat een belachelijke tijdquote:Op woensdag 5 april 2006 15:50 schreef BaraCuda het volgende:
HoiIk ben een keer vroeg thuis en zit lekker oan de kaas ui brood
![]()
omdat zij mij een baan op niveau aanboden en banen niet voor het oprapen liggen. zeker niet in de autoindustriequote:
integendeel. de markt trekt voor ons juist enorm aanquote:autogas zit toch geen toekomst verder in
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:50 schreef BaraCuda het volgende:
HoiIk ben een keer vroeg thuis en zit lekker oan de kaas ui brood
![]()
7 uur, mag ik dat veel vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wij kunnen er ook niks aan doen dat jij maar 7 uur per week op school zit.
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef Sjoem het volgende:
[..]
quote:
jij bent ook echt een gruwelijk appelfapper hequote:Op woensdag 5 april 2006 16:06 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Officieel
En wat een leuke naam weer.
Ssssssstquote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef Sjoem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:08 schreef vlad het volgende:
[..]
jij bent ook echt een gruwelijk appelfapper he![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 5 april 2006 16:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bedankt voor het kaas ui brood afvies he![]()
Topwijf![]()
Nee, ik had een slechte buiquote:Op woensdag 5 april 2006 16:07 schreef vlad het volgende:
[..]
wat zit jij ineens in de aanval sinds gisteravond zeg
heb je de smaak te pakken?
![]()
heb ik gemerkt jaquote:
Neequote:Op woensdag 5 april 2006 16:20 schreef vlad het volgende:
[..]
heb ik gemerkt ja![]()
wil je erover praten?![]()
ik krijg een spuitje. moet ik nu blij zijn?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:34 schreef t0n het volgende:
[..]
Ah okay, wist niet dat ze dat doen.
Bij mij was 't van, ey... moet je ruggeprik?
'sgoedhoo'.
klets.
maar goed, dat was dan ook alleen 'maar' een knie operatie.
Als het maar geen spuitje is voor een té diepe slaap nietquote:Op woensdag 5 april 2006 16:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik krijg een spuitje. moet ik nu blij zijn?
néh je merkt er niks van, je wordt weer wakker en alles is fixedquote:Op woensdag 5 april 2006 16:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik maak ze toch niet geel/paars/rood of wel danquote:Op woensdag 5 april 2006 16:21 schreef Googolplexian het volgende:
[centraal] Neppe Sjonnies. Damn.
Iets voor jou Bara?
eigen schuldquote:Op woensdag 5 april 2006 16:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
kruisjes?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:21 schreef Googolplexian het volgende:
[centraal] Neppe Sjonnies. Damn.
Iets voor jou Bara?
hihihi nee dat was iig niet de bedoelingquote:Op woensdag 5 april 2006 16:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als het maar geen spuitje is voor een té diepe slaap niet
erm dat is de manier hoe ze me onder narcose gaan brengen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:27 schreef vlad het volgende:
[..]
eigen schuld![]()
had je maar naar het ziekenhuis in hoogeveen moeten gaan, daar krijg je een teddy-beer![]()
serieus: denk dat je daar blij om moet zijngeeft aan dat het een kleine operatie is, snel gefikst, dus snel weer weg daar. als je volledig onder narcose gaat mag je daar wel poos liggen en het schijnt dat je daar ook nog eens heel misselijk van kan worden
![]()
4 zelfs blijkbaarquote:
Anders doen we even hetzelfde bij meneer de Dokterquote:Op woensdag 5 april 2006 16:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi nee dat was iig niet de bedoeling
heb t zelf ook zo gehad, merk je helemaal niks vanquote:Op woensdag 5 april 2006 16:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm dat is de manier hoe ze me onder narcose gaan brengen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm dat is de manier hoe ze me onder narcose gaan brengen.
wat waren de andere opties?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
eenschquote:Op woensdag 5 april 2006 16:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Anders doen we even hetzelfde bij meneer de Dokter![]()
ruggeprikquote:
gaat dat zo snel?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
eensch![]()
Alleen kut dat ik mn tongpiercings uit moet doen. Kans bestaat dan dat ie al dichtgegroeid is voor ik weer wakker wordt.
't zijn allebei spuitjes toch?quote:
waarom moeten die eruit? En hebben ze geen plastic alternatief (als het aan het metaal ligt)quote:Op woensdag 5 april 2006 16:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
eensch![]()
Alleen kut dat ik mn tongpiercings uit moet doen. Kans bestaat dan dat ie al dichtgegroeid is voor ik weer wakker wordt.
kan binnen een paar uur iddquote:Op woensdag 5 april 2006 16:39 schreef vlad het volgende:
[..]
gaat dat zo snel?![]()
maar ze hebben daar genoeg middelen om die er weer in te rammen toch?![]()
nah dat gaat dan via een infuus, nu maar hopen dat mn adertjes niet gaan tegenstribbelenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:39 schreef M5 het volgende:
[..]
't zijn allebei spuitjes toch?
Klinkt wel minder, maar je zal er niet veel van merken denk ik.
fotoquote:
ik doe soms aan tandenknarsen, dus dat zou geen optie zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 16:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
waarom moeten die eruit? En hebben ze geen plastic alternatief (als het aan het metaal ligt)
gewoon spuitje doen ze via je infuus waar je toch al aanhangtquote:Op woensdag 5 april 2006 16:39 schreef M5 het volgende:
[..]
't zijn allebei spuitjes toch?
Klinkt wel minder, maar je zal er niet veel van merken denk ik.
anders roepen ze wel een paar verplegers om je vast te houdenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
nah dat gaat dan via een infuus, nu maar hopen dat mn adertjes niet gaan tegenstribbelen
misschien neemt ie jullie wel in beschermingquote:
probeer je hem nu FWNK praktijken te ontlokken?quote:
Dan kun je een foto model zijn zoiets krijg je nog niet van me losquote:Op woensdag 5 april 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
[..]
probeer je hem nu FWNK praktijken te ontlokken?![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 5 april 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
[..]
uitlaat onderdeel van de sterkte van een auto?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:44 schreef vlad het volgende:
tering, weer wat geleerd vandaag. kreeg net een papier onder ogen van een crashtest met een aardgasinstallatie in een vectra.
blijkt dat die auto's van tegenwoordig zo ontworpen zijn dat elk onderdeel z'n invloed heeft op de veiligheid. Want door die test (aanrijding van achter) kwamen ze erachter dat de bestuurder minder gewond was dan de bijrijder. De uitlaat neemt namelijk een deel van de sterkte voor z'n rekeningnooit geweten/verwacht
![]()
maar ik was ook niet echt nieuwsgierigquote:Op woensdag 5 april 2006 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan kun je een foto model zijn zoiets krijg je nog niet van me los
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:48 schreef vlad het volgende:
[..]
maar ik was ook niet echt nieuwsgierig![]()
kijk wel in de spiegel voor een ego-boost
![]()
hihihihiquote:Op woensdag 5 april 2006 16:43 schreef M5 het volgende:
[..]
anders roepen ze wel een paar verplegers om je vast te houden
wat zij zegtquote:
wees daar maar heel blij omquote:Op woensdag 5 april 2006 16:47 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
dan binden ze je arm (als ze die gebruiken) wel ff een beetje af. worden je aders vanzelf wat groter.quote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
[..]
a la junksquote:Op woensdag 5 april 2006 16:50 schreef M5 het volgende:
[..]
dan binden ze je arm (als ze die gebruiken) wel ff een beetje af. worden je aders vanzelf wat groter.
over DCF3464.jpg en DCF3475.jpg die ik naar Neukia,nl heb gestuurdquote:Op woensdag 5 april 2006 16:47 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
probeer het artikel op de site van AMT te vinden, maar lukt nog niet echtquote:Op woensdag 5 april 2006 16:47 schreef M5 het volgende:
[..]
uitlaat onderdeel van de sterkte van een auto?weer wat geleerd ja.
bestuurder is het belangrijkstequote:Op woensdag 5 april 2006 16:44 schreef vlad het volgende:
tering, weer wat geleerd vandaag. kreeg net een papier onder ogen van een crashtest met een aardgasinstallatie in een vectra.
blijkt dat die auto's van tegenwoordig zo ontworpen zijn dat elk onderdeel z'n invloed heeft op de veiligheid. Want door die test (aanrijding van achter) kwamen ze erachter dat de bestuurder minder gewond was dan de bijrijder. De uitlaat neemt namelijk een deel van de sterkte voor z'n rekeningnooit geweten/verwacht
![]()
omg heb je die echt gekregen?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
over DCF3464.jpg en DCF3475.jpg die ik naar Neukia,nl heb gestuurd![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet rijden dusquote:Op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef jozef444 het volgende:
hmzz fijn danvriend van me net langsgweest (is fysio) had men voet gister verziekt met sporten, mag m anderhalf tot 2 weken niet echt gebruiken
.
vind het wel vreemd, ik denk eerder dat het een toevallige bijkomstigheid is dat de uitlaat de auto wat versterkt, dan dat ze de sterkte van een auto incl. uitlaat ontwerpen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef vlad het volgende:
[..]
probeer het artikel op de site van AMT te vinden, maar lukt nog niet echtdenk dat het komt omdat het pas vandaag gepubliceerd is, dus ze het eerst in de magazine zetten en pas later op de site
![]()
Het is nu ik er over nadenk echt al een HELE tijd geleden dat ik ben meegereden met iemandquote:Op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
bestuurder is het belangrijkste![]()
Daarom rij ik meestal![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
mja heb m net al ingetaped, lopen en autorijden it is voor de komende 2 weken, niet fietsen niet motorrijdenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet rijden dus![]()
en goed laten verzorgen
jaquote:
Jaquote:Op woensdag 5 april 2006 16:52 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
heb jij die daarheen gestuurd?dat wist ik dan weer niet.
![]()
denk dat ze daar zeker wel bewust van zijn, maar denk niet dat ze het echt gebruiken als ontwerppunt. want waarom nemen ze dan niet standaard een gesplitste uitlaat naar beide kanten? en denk dat het nogal een grillig deel is. mensen willen de uitlaat nog weleens vervangen door imitatie of een sportuitlaat. denk ook dat de ophangrubbers op zich een rol gaan spelen naarmate ze ouder worden. Dus leuk te weten dat een uitlaat als kreukelelement kan werken, maar niet echt iets om op te vertrouwenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:52 schreef M5 het volgende:
[..]
vind het wel vreemd, ik denk eerder dat het een toevallige bijkomstigheid is dat de uitlaat de auto wat versterkt, dan dat ze de sterkte van een auto incl. uitlaat ontwerpen.
kort: FWNK had z'n leuter op de foto gezet en die zijn in "verkeerde" handen gekomen en op neukia geplaatst, samen met naaktfotos van yvonne en sindsdien komt FWNK hier niet meerquote:
Houd je mondquote:Op woensdag 5 april 2006 17:06 schreef Hugster het volgende:
we hebben het over gelekte foto's en daar heb je d'r hoor
Ja!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
oh je wilt zeggen dat het toeval is?![]()
nee je wordt ook beheurlijk ingedekt door de crewquote:Op woensdag 5 april 2006 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ze al heel lang niet meer gezien.
she's a member of the familiaquote:Op woensdag 5 april 2006 17:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee je wordt ook beheurlijk ingedekt door de crew
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee je wordt ook beheurlijk ingedekt door de crew
kutwijf, kleine lettersquote:Op woensdag 5 april 2006 17:09 schreef ijsmeis het volgende:
EmVijfGoogol, Jozef
!
En hugster dan ook maar![]()
.
quote:
Waag het eensquote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef jozef444 het volgende:
[..]benieuwd of ze der morgen nog zullen zijn
ik ben niet van de mac's dus je mag ze helemaal voor jezelf houdenquote:
alsof je er ééntje af zou slaanquote:Op woensdag 5 april 2006 17:15 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik ben niet van de mac's dus je mag ze helemaal voor jezelf houden![]()
baai mystery man![]()
Nou, als op de helft weer bijna geen software staat is het niet okay.quote:
ik schijn half belg te zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echte hollanders slaan nooit iets af.
belgenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:18 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik schijn half belg te zijndus wie weet
néhquote:Op woensdag 5 april 2006 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
Eigenlijk kunnen we nederland wel gewoon gaan splitten he
Bij brabant en limburg de grens trekken...grote sloot graven en dan gaan we fijn met de belgen verder
ik heb alles tot voor mijn post van dit topic gemist.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:16 schreef jozef444 het volgende:
Hey Bo, no id hoelang ben je weggeweest ?
Weinig waard om terug te lezenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb alles tot voor mijn post van dit topic gemist.![]()
en ik heb gewoon geen trek om terug te lezen![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:18 schreef BoJo het volgende:
deze ? vage merk velg met vage merk banden maar el cheap
[afbeelding]
of deze? goed merk, Toyo banden. 400 euro meer.
[afbeelding]
ja ik weet het, jullie worden net zo ziek van al die velgen als ik...![]()
verrassend welquote:Op woensdag 5 april 2006 18:35 schreef BoJo het volgende:
alleen van die el cheapos heb ik al 2x gebelt voor de maat, en ik zou al 2x terug gebelt worden maar niet dus![]()
eigenlijk nietquote:
Ja maar dat scheelt ff een bak centen weerquote:Op woensdag 5 april 2006 18:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
eigenlijk niet![]()
die Lenso's is bij mijn vertrouwde bandensuri hier om de hoek dus daar kan weinig fout gaan... alhoewel![]()
ik heb alle sets en cd's van 2k3-2k5 maar als je dus die 2k2 shit ff kan fixen voor me is dat relaxedquote:Op woensdag 5 april 2006 18:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb ze van 2k2-2k4, van 2k5 vond ik het maar ruk
Neequote:Op woensdag 5 april 2006 18:46 schreef jozef444 het volgende:
Hug, weet jij zo nog wat dingen af van oude S klasses 78 de w116 ?
jij loopt hier met een merc. icon rond niet ikquote:
nee dat zijn allemaal grappen en grollenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:51 schreef jozef444 het volgende:
[..]
jij loopt hier met een merc. icon rond niet ikik dacht van goh misschien weet je nog wel wat meer
ik heb teveel gemist in die tijd dat ik hier weg wasquote:Op woensdag 5 april 2006 18:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee dat zijn allemaal grappen en grollen
Vol onderstuur de bocht door glijden bedoel je?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:28 schreef Fugie het volgende:
mijn goodyears plakken daarom wel aan de weg met dit weerKan weer lekker als een idioot die opel door de bochten heen boeken
Vol VOquote:Op woensdag 5 april 2006 18:39 schreef jozef444 het volgende:
hmzz, krijg net de aanbieding of ik een ouwe benz aan wil schaffenen ik zit er nog serieus over na te denken ook
huh heb je testrit gemaakt al?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:16 schreef jozef444 het volgende:
hmzz, niks voor mij zo'n auto. die straight six reed wel lekker
maar de rest van de wagen
neh
Vriend van me stond hier alquote:
Volvo!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:21 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Vriend van me stond hier alhebben ff rondgereden maar had niet lang nodig om derachter te komen dat t niks voor mij was
hopelijk ooit nog een keer een S60 oidquote:
was trouwens wel een gasbak die mercquote:
S60 R is niet te betalen manquote:Op woensdag 5 april 2006 19:25 schreef jozef444 het volgende:
[..]
hopelijk ooit nog een keer een S60 oid
gewone s60 ben ik ook al tevreden mee hoorquote:
Ik ook ja dat interieurquote:Op woensdag 5 april 2006 19:27 schreef jozef444 het volgende:
[..]
gewone s60 ben ik ook al tevreden mee hoor
noem me gek maar die spaceball pook in die wagensquote:
mercquote:Op woensdag 5 april 2006 19:25 schreef jozef444 het volgende:
[..]
was trouwens wel een gasbak die merc
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef vlad het volgende:
[..]
merc![]()
ford en mercedes zijn de twee merken waar ik de schurft aan heb![]()
daar kan zelfs gas niets aan veranderen![]()
merc: ik ben gewoon geen sterrenkijkerquote:Op woensdag 5 april 2006 19:38 schreef jozef444 het volgende:
[..]nog enige reden ?
vin t zelf nou ook niet echt de meest geweldige merken
Dat was alleen op de Ka, nu zit er netjes een 8 klepper met een SOHC. Er zijn nog wel meer merken die met stoterstangen werken.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:40 schreef vlad het volgende:
[..]
merc: ik ben gewoon geen sterrenkijker![]()
ford: ze hebben jaguaren gebruiken verouderde techniek... een nieuwe auto met stoterstangen. dat kan gewoon niet meer
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat was alleen op de Ka, nu zit er netjes een 8 klepper met een SOHC. Er zijn nog wel meer merken die met stoterstangen werken.
ze verkopen die kaatjes met stoterstangetjes al jaren niet meer hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:45 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
afschieten moet je zeniet dat er iets tegen de techniek op zich is, maar elk zichzelf respecterende fabrikant moet toch op z'n minst met de tijd meegaan vind ik. inovatief zijn hoeft niet per se, maar zo achter de markt hobbelen zoals hun doen is wel het andere uiterste
![]()
al jaren zegt iequote:Op woensdag 5 april 2006 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
ze verkopen die kaatjes met stoterstangetjes al jaren niet meer hoor.Ze hebben wel de directe injectie geprobeerd en weer afgeschaft, terwijl dat veel beter was imo.
2 jaar is meervoud, dus jarenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef vlad het volgende:
[..]
al jaren zegt ietwee jaar geleden nog
![]()
maar jij gaat vreemdvan bmw naar 4x4 doos
welke bak mag dat dan weer zijn?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:00 schreef vlad het volgende:
275 pk supercharged 2.6 L straight 6 met intercooler![]()
wat een techniek zeg
![]()
quote:
mwah.. doet niet veel meer dan een goed blok in een auto.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dat is pas techniek![]()
[afbeelding] kijk dan, mooi toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |