Nee, ik heb er verder geen plannen mee en zal het sticky er dan ook afhalen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef displission het volgende:
Beste L-W, is het nog langer noodzakelijk dat het vrijheidstopic sticky staat? Ik bedoel het is vandaag 1 juni en ik vroeg me gewoon af wat nu eventuele opties zijn?? Misschien had je hier nog plannen mee?? Laat aub even weten k..
Jah, ik ben helemaal incompleet.quote:
Zeg.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:30 schreef magret het volgende:
heb je wel eens va n meerdere personen in een huis gehoord ?of is dat iets aparts ?
Jah.quote:
Bedankt voor je compliment.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:16 schreef magret het volgende:
leeg hoofden maken zich druk om lege posts hahaha Als diegene voor wie de boodschap was het maar heeft begrepen ,maar dat hoef ik jullie zeker niet uit te leggen want kale kak drukte om een leeg vlakje is mij de moeite niet.
Flikker een eind op man. Je loopt je hier nog steeds druk te maken over die idioot van een Gert Timmerman, terwijl dat onderwerp al lang is afgelopen. Je blijft maar reageren, dus ga me nou niet vertellen dat jij je niet druk maakt. Zoek iets nuttigs om je mee bezig te houden in godsnaamquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:16 schreef magret het volgende:
leeg hoofden maken zich druk om lege posts hahaha Als diegene voor wie de boodschap was het maar heeft begrepen ,maar dat hoef ik jullie zeker niet uit te leggen want kale kak drukte om een leeg vlakje is mij de moeite niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |