abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 11:36:55 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36667659

Heb je ...

• vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback

....betreffende het subforum Truth en of haar modererende dames, dan kun je dat hier kwijt.
    De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
    Lilith-Wicca@fok.nl
    Mirage@fok.nl

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je post binnen truth. Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel.

Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
  •   woensdag 5 april 2006 @ 11:37:54 #2
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_36687451
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 11:37 schreef Drugshond het volgende:
    Oeps ik zat ff door een slotje te posten.
    Truth Feedback 20
    Tis ook altijd hetzelfde met die mods
    pi_36845737
    Melke reageert steeds.

Bidden helpt niet!

Heb verder geen zin in ruzie.
    pi_36845844
    Als je verder geen zin hebt in ruzie kap dan ook met je stalk praktijken freak!
    Onderschriftloos
    pi_36846529
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 05:26 schreef melke het volgende:
    Als je verder geen zin hebt in ruzie kap dan ook met je stalk praktijken freak!
    Wie stalkt hier? JIJ begint met een trollerige kutopmerking tegen newsman. Kleuter.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_36847889
    Of er nu sprake is van stalken of niet, dit gedoe moet gewoon ophouden!

Jullie verpesten op deze manier het topic en dat zal ik zeker niet toelaten.

Dus, Melke, Newsman, CartWOman; onenigheid help je maar via de mail de wereld uit, niet hier.
    Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
      dinsdag 11 april 2006 @ 14:15:32 #8
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36854596
    Volgens mij moet iemand even een kijkje nemen in Jominro's topic.
    Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
    pi_36857413
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 14:15 schreef Marietje_34 het volgende:
    Volgens mij moet iemand even een kijkje nemen in Jominro's topic.
    Ik zag het...
    als ik een koekepan door een kabel kon wurmen hadden er nu een paar mensen hoofdpijn.

* Mirage is er weer even vandoor.

later !
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_36861654
    Ik voelde het ergens al ... niemand kan online zo het bloed vanonder mijn nagels halen als ...

jaja good old Redux ... of moet ik nu natte-flamoes zeggen ?
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
    pi_36861707
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 18:07 schreef UncleScorp het volgende:
    Ik voelde het ergens al ... niemand kan online zo het bloed vanonder mijn nagels halen als ...

jaja good old Redux ... of moet ik nu natte-flamoes zeggen ?
    Ik begrijp dat je dat zo voelt, maar ik vind dat natteflamoes de meeste tijd toch gewoon een punt heeft.
    pi_36862026
    Ja dat wil ik zelfs nog toegeven, net zoals jij .... maar jij stalkt me niet constant ... en dat apprecieer ik. En dat houdt de discussie leuk. Voor de rest blijf ik erbij dat we hier in Tru zitten ... al wat ze in NWS of WFL niet kunnen hardmaken, wordt hier gedumpt. En dan komen ze hier achter keiharde bewijzen vragen. Zoals ik vandaag nog typte "Als ik zeg dat ik in aliens geloof, moet ik maar zorgen voor een foto want anders lul ik maar wat ?"
    Er worden hier soms zoveel one-liners en tussenopmerkingen gemaakt door jan en alleman, maar o nee, unclescorp wordt met de vinger gewezen. Soit, daar heb ik ondertussen ook al mn koosnaampje voor gekregen -kmag het niet typen of kheb ban-

Ow en het is geen kwestie van het zo aanvoelen, het is Redux hoor ... de kans dat ze uit hetzelfde dorp komen vind ik bijzonder klein ... maar ja, in Tru termen ... het is geen bewijs ... maar blijkbaar heeft het gevoel meer waarheid dan het bewijs

@ Mirage als je vindt dat ik (weer) over de schreef ga hoor ik het wel.
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
    pi_36862598
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 18:21 schreef UncleScorp het volgende:
    Ja dat wil ik zelfs nog toegeven, net zoals jij .... maar jij stalkt me niet constant ... en dat apprecieer ik. En dat houdt de discussie leuk. Voor de rest blijf ik erbij dat we hier in Tru zitten ... al wat ze in NWS of WFL niet kunnen hardmaken, wordt hier gedumpt. En dan komen ze hier achter keiharde bewijzen vragen. Zoals ik vandaag nog typte "Als ik zeg dat ik in aliens geloof, moet ik maar zorgen voor een foto want anders lul ik maar wat ?"
    Er worden hier soms zoveel one-liners en tussenopmerkingen gemaakt door jan en alleman, maar o nee, unclescorp wordt met de vinger gewezen. Soit, daar heb ik ondertussen ook al mn koosnaampje voor gekregen -kmag het niet typen of kheb ban-

Ow en het is geen kwestie van het zo aanvoelen, het is Redux hoor ... de kans dat ze uit hetzelfde dorp komen vind ik bijzonder klein ... maar ja, in Tru termen ... het is geen bewijs ... maar blijkbaar heeft het gevoel meer waarheid dan het bewijs

@ Mirage als je vindt dat ik (weer) over de schreef ga hoor ik het wel.
    Jullie zijn momenteel wel erg aan het bekvechten ja.

Die aliens uitspraak had ik wel gelezen, maar kon 'm even niet terugvinden. Daar doe ik dus even geen uitspraken over.
    Ik dacht vooral aan je opmerking in het chemtrailstopic over sproeien, waarna jullie gaan discussieren. Dit soorts post van jou lokt ook wel een reactie uit natuurlijk
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 13:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Man man man how low can you go ?
    Hoeveel foto's van vliegtuigjes ga je nog posten ?
    Nu doe je precies (volledig in jouw simplistische redering ...) alsof élk vliegtuig aan het sproeien is
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 13:44 schreef UncleScorp het volgende:
    Ow en heb je geen foto's van de bovenkant van een vliegtuig ?
    ik denk dat die sproeiers bovenop gemonteerd staan
    En dan is het niet verwonderlijk dat je die krijgt
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 13:46 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Owww ik heb nu net een foto gepost van een vliegtuig wat toevallig NIET sproeit!
    Maar de foto's daarboven dan? die zijn aan het sproeien.

Man, je komt er gewoon niet uit. Je vermoedt iets, maar kunt het 0,0 hard maken. Toch blijf je bij je vermoeden dat iets niet klopt. Oja, we zitten in TRU. Je mag vanalles roepen maar je hoeft niks hard te maken. Precies jouw plek, niet?
    En vervolgens gaan jullie door met kibbelen, en dat schiet allemaal niet zoveel op, wekt bij beide een hoop irritatie.
    Om nu de bal bij natte-flamoes te leggen vind ik ver gaan. Hij reageert inderdaad enthousiast, maar je lokt het wel een beetje uit (in dit geval). En het gebeurt ook andersom.

Niet zo snel happen en wat minder uitlokken zou ik zeggen.

Oneliners kun je ook gewoon negeren (dat doe ik meestal).
    pi_36862763
    Ik durf gerust toegeven dat mijn posts de laatste tijd beschamend worden, maar ik heb nu gevonden hoe dat komt.
    Met jou heb ik dit nooit zo gehad, wij "discussieren" nu toch ook al geruime tijd, en we "kennen" elkaar nu wel al 'n beetje (toch ons online-gedrag).
    Oneliners kan ik zelf meestal wel negeren, maar omgekeerd blijkbaar niet.
    Soit morgen is een nieuwe dag, met nieuwe kennis en verder zien we wel.
    Thx anyway wombcat
      Moderator dinsdag 11 april 2006 @ 18:51:47 #15
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_36862947
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 15:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik zag het...
    als ik een koekepan door een kabel kon wurmen hadden er nu een paar mensen hoofdpijn.

* Mirage is er weer even vandoor.

later !
    Sorry Mirage, ik had me ook niet zo moeten laten slepen in die discussie, ik vond het gewoon zo ongepast en raakte onbedoeld in woordewisseling verzeild wat het alleen maar erger maakte, ik had beter moeten weten
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
    pi_36882657
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Jullie zijn momenteel wel erg aan het bekvechten ja.

Die aliens uitspraak had ik wel gelezen, maar kon 'm even niet terugvinden. Daar doe ik dus even geen uitspraken over.
    Ik dacht vooral aan je opmerking in het chemtrailstopic over sproeien, waarna jullie gaan discussieren. Dit soorts post van jou lokt ook wel een reactie uit natuurlijk
    [..]

[..]

En dan is het niet verwonderlijk dat je die krijgt
    [..]

En vervolgens gaan jullie door met kibbelen, en dat schiet allemaal niet zoveel op, wekt bij beide een hoop irritatie.
    Om nu de bal bij natte-flamoes te leggen vind ik ver gaan. Hij reageert inderdaad enthousiast, maar je lokt het wel een beetje uit (in dit geval). En het gebeurt ook andersom.

Niet zo snel happen en wat minder uitlokken zou ik zeggen.

Oneliners kun je ook gewoon negeren (dat doe ik meestal).
    De laatste tijd is het idd zo dat de manier van reageren van UncleScorp niet veel toevoegd of "heerlijk" jenbaar is voor iemand die dat graag zou willen (binnen enkele topics)
    Daar heeft hij al wat over te horen gekregen van mij.

In het geval dat jij nu aanhaalt vind ik persoonlijk dat het natte-flamoes is die hier subtiel aan het uitlokken/etteren is.
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
    Persoonlijk denk ik niet dat als er gesproeid wordt, dat dat dan via de motor gebeurt.
    Aparte sproei-installatie aan het vliegtuig lijkt me logischer.
    was de post van UncleScorp, ìk heb ook genoeg suggesties gedaan over opties die mij logischer lijker dan iets dat ervoor geopperd werd.
    Míj wordt dan ook niet om sluitend bewijs gevraagd (zou ook te zot zijn, want ik zeg dat dat 'mij een logischer/ aannemelijker optie lijkt.. niet dat dat pertinent zo is of dat ik dat aantoonbaar zeker weet !)

Natte-flamoes vliegt er op alsof UncleScorp in een "bewijs het hier forum" een uitspraak doet.

Niet netjes !
    En de bedoeling erachter lijkt mij ook duidelijk.
    Zeker niet constructief bedoeld.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_36882721
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 18:51 schreef senesta het volgende:

[..]

Sorry Mirage, ik had me ook niet zo moeten laten slepen in die discussie, ik vond het gewoon zo ongepast en raakte onbedoeld in woordewisseling verzeild wat het alleen maar erger maakte, ik had beter moeten weten
    het is opgelost
    Sir Winston Churchill
    pi_36883937
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 12:04 schreef Mirage het volgende:

[..]

De laatste tijd is het idd zo dat de manier van reageren van UncleScorp niet veel toevoegd of "heerlijk" jenbaar is voor iemand die dat graag zou willen (binnen enkele topics)
    Daar heeft hij al wat over te horen gekregen van mij.

In het geval dat jij nu aanhaalt vind ik persoonlijk dat het natte-flamoes is die hier subtiel aan het uitlokken/etteren is.
    [..]

was de post van UncleScorp, ìk heb ook genoeg suggesties gedaan over opties die mij logischer lijker dan iets dat ervoor geopperd werd.
    Míj wordt dan ook niet om sluitend bewijs gevraagd (zou ook te zot zijn, want ik zeg dat dat 'mij een logischer/ aannemelijker optie lijkt.. niet dat dat pertinent zo is of dat ik dat aantoonbaar zeker weet !)

Natte-flamoes vliegt er op alsof UncleScorp in een "bewijs het hier forum" een uitspraak doet.

Niet netjes !
    En de bedoeling erachter lijkt mij ook duidelijk.
    Zeker niet constructief bedoeld.
    Volgens mij zijn we het in grote lijnen eens. Wat ik bedoelde te zeggen is dat zowel Natte-flamoes als Unclescorp elkaar erg aan het uitlokken zijn.. Bedoeld of onbedoeld, en dat ze beiden erg 'happen' op de posts van de ander die daartoe aanleiding kunnen geven. En dat is volgens mij hetzelfde als wat jij zegt.

De posts die ik aangehaald heb, zie ik dan misschien iets anders als jij, maar dat komt misschien omdat ik vanuit een wat ander standpunt de zaak bekijk. En de vraag wie wie uitlokt in die posts vind ik nog niet zo belangrijk. Ik haalde die posts vooral aan, omdat die me het sterkst voor de geest stonden, als voorbeeld dus. Over het algemene plaatje zijn we het eens volgens mij . Wat ik bedoelde te zeggen is dat de interactie tussen UncleScorp en Natte-flamoes (en hun beider poststijl) momenteel bijna automatich tot escalatie leidt. Niet direct, maar door een snelle escalatie.

En toen ik postte "Natte-flamoes reageert hier enthousiast op", bedoelde ik ook dat hij er wel erg op doordreef, met een overdaad dus.
    pi_36884718
    * Mirage is het idd helemaal met Wombcat eens.

Sir Winston Churchill
    pi_36885081
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 13:20 schreef Mirage het volgende:
    * Mirage is het idd helemaal met Wombcat eens.

Mooi. Mag ik dan nu ook mod worden?
    Grapje. Ik wil niet echt mod worden. Bovendien heb ik (zoals bekend) een sceptische insteek, wat me niet ideaal lijkt voor een TRU-mod.
    pi_36885122
    Kan ik al solliciteren voor mod op het 9/11 forum?
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_36885154
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 13:34 schreef LostFormat het volgende:
    Kan ik al solliciteren voor mod op het 9/11 forum?
    Ik was eerst

In twee minuten, twee mensen die mod willen worden
    let op PI
    pi_36885162
    * Mirage maakt notities van bovenstaande posts

wie weet........
    Sir Winston Churchill
    pi_36888537
    Moest ik tieten hebben (zo'n 2 lekkere) zou ik nog meer in eigen boezem kijken dan ik nu al doe
    Ik weet dus ondertussen waar het probleem zit en kan en zal er dus ook iets aan doen .
      Moderator woensdag 12 april 2006 @ 23:00:54 #25
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_36905644
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 13:35 schreef Mirage het volgende:
    * Mirage maakt notities van bovenstaande posts

wie weet........
    Ja damned, in DAT geval solliciteer ik mee voor Mod @ Tru
    Breitling - Instruments for Professionals
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties