YWquote:Op woensdag 5 april 2006 10:01 schreef Subhuman het volgende:
Hier verder!
Ik had niet eens door dat ik hem dichtgegooid had, bedankt Puckzzz!
Gauw naar buiten! Mooie locatie opzoeken en HDR foto's gaan maken, dat is ideaal met die wolkenquote:Op woensdag 5 april 2006 10:08 schreef Ynske het volgende:
Zon, en hele donkere en hele witte wolken met donderkoppen erop
Hou die eens bij je!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:08 schreef Ynske het volgende:
Zon, en hele donkere en hele witte wolken met donderkoppen erop
kon dat maar, maar dr zit hier iemand die me nodig heeftquote:Op woensdag 5 april 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gauw naar buiten! Mooie locatie opzoeken en HDR foto's gaan maken, dat is ideaal met die wolken
Ja, stel je voor: 10 minten zonder SCquote:Op woensdag 5 april 2006 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
is ook een stukje eigenbelang natuurlijk, ik moet wel kunnen slowchatten
Bijna geen enkele camera kan dat. Je hebt twee opties:quote:Op woensdag 5 april 2006 10:11 schreef Chandler het volgende:
Hebben meer mensen last van 's nachts foto graferen? want mijn camera (CANON POWERSHOT 1S IS) kan 's avonds het beeld niet focussen oid...
Nou! Ik werd al helemaal zenuwachtig, heb gelijk Sub maar even erop geattendeerdquote:Op woensdag 5 april 2006 10:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja, stel je voor: 10 minten zonder SC![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:12 schreef HMaster-II het volgende:
Mooggeehhh![]()
Ik heb vandaag al voor model gespeeld.Alleen ging het om mijn gebit bij de tandarts, die meteen 2 kleine gaatjes zag.
Maar hij moet die foto's eerst nog even door de USM halen om meer duidelijkheid te krijgen.
lunch?..owja...eten..goed planquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef Esto het volgende:
Hier ook lekker weer
Straks ofzo heel misschien vogeltjes schieten!![]()
Duivenborst op het menu vanavond?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef Esto het volgende:
Hier ook lekker weer
Da vink zielug.. Want jij hebt verteld dat je dit ging gebruiken.. klikquote:Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef Esto het volgende:
Hier ook lekker weer
Ik weet niet wat voor tijdzone je daar in het hoge noorden hebt maar hier is het al middag.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef Mauro het volgende:
Goeie morgen![]()
Dat was ff nodig dat uitslapen.
Wij leven hier nog in de ijstijdzonequote:Op woensdag 5 april 2006 13:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor tijdzone je daar in het hoge noorden hebt maar hier is het al middag.
Gemeen héquote:Op woensdag 5 april 2006 12:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Da vink zielug.. Want jij hebt verteld dat je dit ging gebruiken.. klikPoor little birdies.
![]()
Ronald ondermijnt Subquote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef RonaldV het volgende:
Voor de gewoontedieren onder ons heb ik de TT even aangepast.
Ik ondermijn niemand. Ik kreeg het verzoek of ik de TT even kon aanpassen omdat de SC lastig te vinden was. Men blijkt nogal gewend/gehecht aan het FOT SC tagje.quote:
Ik ga toch even een mailtje sturen naar God...of hij a.u.b. niet tussen 12 en 13.00 de zon op mijn beeldscherm wil laten schijnenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:23 schreef -Marjo- het volgende:
Woohoo, zonnetje schijnt hier....
Mijn zon, wat doe je?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga toch even een mailtje sturen naar God...of hij a.u.b. niet tussen 12 en 13.00 de zon op mijn beeldscherm wil laten schijnen
God@wereld.org of zo?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga toch even een mailtje sturen naar God...
hey! Ik heb ook een herejezus emailadresquote:
Die heb ik ook nog 1quote:Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hey! Ik heb ook een herejezus emailadresik weet alleen niet meer wat ie is
hey ik ga me trein halen! spreek jullie straks!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog 1
En ik weet wel welke dat het is... iig iets niet geheel goddelijks
Spreek je straksquote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hey ik ga me trein halen! soreek jullie straks!![]()
doei fbquote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hey ik ga me trein halen! spreek jullie straks!![]()
Ik heb er ook een. Maar dan gewoon mijn naam ervoor...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hey! Ik heb ook een herejezus emailadresik weet alleen niet meer wat ie is
KAPITEIN Netjes voor jou hequote:Op woensdag 5 april 2006 19:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat is erg netjes van meneer Netjes
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:21 schreef Toeps het volgende:
Functie omschrijving: Aas?
Het lijkt me bij nader inzien niet zo'n goed idee als je op Schiphol allemaal dingen gaat MOGEN en zoquote:Een aas is een vlieger die, in zijn eentje, minimaal 5 vijandige vliegtuigen heeft neergeschoten,
Waz dit nou weer voor iets raars?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:26 schreef EchnaDarr het volgende:
Aan de andere kant heb ik het idee niet het maximale uit mijn jeugd gehaald te hebben.
Ik ken Aas als iets heel anders.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:21 schreef Toeps het volgende:
Functie omschrijving: Aas?
Tuurlijk wel. Jij was alleen slim genoeg om niet gepakt te worden! Tenminste, zo ging het bij mijquote:Op woensdag 5 april 2006 19:26 schreef EchnaDarr het volgende:
Aan de andere kant heb ik het idee niet het maximale uit mijn jeugd gehaald te hebben.
Ach, zo'n screening hab ik ook eens gehad toen ik voor Defensie op alle objecten overal moest kunnen komen.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:26 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik heb altijd een tweeslachtig gevoel als ik door een informatiebeveiligings keuring heen kom.
Ene kant blij, kan ik tenminste fatsoenlijk mijn werk doen zonder extra restricties.
Heel erg dubbel.
Ik HAD tot nu toe nog geen cijfer lager dan de 7,5 gehaald.. nu wel dusquote:
Ik wist dat het iets uitsloverigs wasquote:Op woensdag 5 april 2006 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik HAD tot nu toe nog geen cijfer lager dan de 7,5 gehaald.. nu wel dus
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist dat het iets uitsloverigs was
nerd0r!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik HAD tot nu toe nog geen cijfer lager dan de 7,5 gehaald.. nu wel dus
Hey Toepserino trouwens, ik heb je concept gestolen, hajje dat al gezien?quote:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=aas&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wiquote:Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ken Aas als iets heel anders.
Atomaire Absorptie Specrtrofotometer.
Nope, waaro?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey Toepserino trouwens, ik heb je concept gestolen, hajje dat al gezien?
"ace of spades" doet het meestal welquote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=aas&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wi
't is gvd nog de eerste Google ook.
Ik zocht dus de speelkaart...
Ghehe, ik was een nerd0r, nu niet meerquote:
foto van het stationsnaambordje maken, voor de collectiequote:
NS zomer tour kan dan natuurlijk niet uit blijven voor je verjaardagquote:Op woensdag 5 april 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
foto van het stationsnaambordje maken, voor de collectie
Ik vermoed dat er verschillende veiligheidsscreenings bestaan. De militaire veiligheidsscreening zal ik nooit halen, zo'n douane screening lijkt me wel.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ach, zo'n screening hab ik ook eens gehad toen ik voor Defensie op alle objecten overal moest kunnen komen.
Was daar niet ooit eens een topic over? Waar ze alle bordjes verzamelden?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
foto van het stationsnaambordje maken, voor de collectie
ja nou ja, ik ben recentelijk wel wat actiever in PTA op zich jaquote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Was daar niet ooit eens een topic over? Waar ze alle bordjes verzamelden?
Ik neem binnenkort maar eens een Lentetoer (als ik er nog iemand voor kan vinden). Gewoon om er weer ff in te komen, heb nog meer plannen namelijkquote:Op woensdag 5 april 2006 20:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
NS zomer tour kan dan natuurlijk niet uit blijven voor je verjaardag
Een leven naast FOTquote:Op woensdag 5 april 2006 20:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat is voor je eigen bestwil anders blijf je maar spelen. En dat zou inhouden dat je een leven naast FOK zou hebben.
Dat kan toch niet![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Toen was het tijd voor de dames om terug te komen Temptation Island is afgelopen.
Dr_Flash "expose" jezelf niet te lang buiten. Vindt men niet leuk zo'n open regenjas
Zotezienishetnietalleendequickreplyvanditgeweldigegrafhoerenzaadforum.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
jaikwilde het in de rust van de wedstrijd doen, maar ik had even een probleempje met de geweldige quickreply functie van dit geweldige grafhoeren zaadforum, waardoor ik eerst even druk was methetkapotslaan vanmijntoetsenbord
enhoedenk je datdat komt? ikhebbemzelfkapotgeslagenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zotezienishetnietalleendequickreplyvanditgeweldigegrafhoerenzaadforum.
Maardoetjespatiebalkhetooknogeenseenkeertjeniethelmaalgoed.
Ik heb nog wel een paar reserve liggenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
enhoedenk je datdat komt? ikhebbemzelfkapotgeslagenuit pure razernij
Dan heb je redelijk hard staan pounden op dat toboquote:Op woensdag 5 april 2006 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ook jammer van die steunvoetjes trouwens
ik weeteen beetje wat ze kunnen hebbenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan heb je redelijk hard staan pounden op dat tobo
heyquote:
ja effetjes... en jij ...?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef fraubitch het volgende:
jij hier?
ookquote:
quote:
whehehe iddquote:Op woensdag 5 april 2006 23:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
edit:
er moet tekst bij.. anders overleefd deze post het niet tot de morgen
ja ik heb nog beugeltjesquote:Op woensdag 5 april 2006 23:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Biertje Re?
Heb geen Grolsch voor je helaas...
bierquote:
* PdeHoog schuift een sevenup met bessen naar FrauBitchquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schuift een sevenup met bessen naar FrauBitch
beter laat dan nooit huhquote:
Cognacje alstubliefquote:
Alstuquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:09 schreef Muk het volgende:
návond...
FB je hebt niet echt vrienden gemaakt in Rdam vanavond
mijn bier is op trouwens
der zaten vier kerels op je te wachten!quote:
Ik zit niet meer in Rotterdam hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 23:09 schreef Muk het volgende:
návond...
FB je hebt niet echt vrienden gemaakt in Rdam vanavond
mijn bier is op trouwens
ist belangrijk?quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:11 schreef Muk het volgende:
[..]
der zaten vier kerels op je te wachten!
wat moeten ze nu doen met hun avond?
Nee hoorquote:
klopt, maar ze waren er niet echt blij mee zegmaarquote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
Ik heb op tijd afgezegd hoorHet was jouw taak om je vriendjes verder in te lichten
Tja, dan hadden ze ff pech.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:15 schreef Muk het volgende:
[..]
klopt, maar ze waren er niet echt blij mee zegmaar![]()
![]()
Sneu, maar als het niet langer kan moet het gewoon.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:16 schreef Kleintje het volgende:
GOEDEMORGEN
Puckzzz en SonofPuckzzz GEFELICITEERD! *feest*
Ik ben een dierenbeul.
Heb net Tijger weggebracht 'om hem te laten helpen'
Ahhhhhhhhhhh
Halloquote:Op donderdag 6 april 2006 09:44 schreef Kleintje het volgende:
Hij had gewoon echt last van zichzelf.
Maar rollen over de grond en hij wilde net beginnen met sproeien. Dus we konden niet anders...
Misschien Vlieg... heel misschien, is dat ook wel de redenen dat anderen ook last van je hebben. Misschien zouden ze dat best eens met je moeten doen!quote:Op donderdag 6 april 2006 09:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
HalloIk heb ook wel eens last van mezelf. Word ik ook niet gelijk naar de dierenarts gesleurd hoor
![]()
Feli Puckzzz&zn![]()
Ik denk dat als jij in de keuken gaat staan sproeien, dat je echtgenote je echt wel naar de dierenarts sleurd hoor.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
HalloIk heb ook wel eens last van mezelf. Word ik ook niet gelijk naar de dierenarts gesleurd hoor
![]()
Feli Puckzzz&zn![]()
ga jij ook rollen over de grond en sproeien dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Feli Puckzzz&zn![]()
Geef het nummer van je vrouw eens...quote:Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef Vliegvrager het volgende:
Rollen over de grond?
Sproeien? In de tuin met de tuinslang, telt dat ook?
ssst... denk eens aan je medemens!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:37 schreef Kleintje het volgende:
Kut man.... waar ik zaterdag heen ga met vakantie... daar wordt het volgende week tussen de 27 en 32 graden.
ECHT BEROERD
Sjonge, wat heb jij toch ook een kutlevenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:37 schreef Kleintje het volgende:
Kut man.... waar ik zaterdag heen ga met vakantie... daar wordt het volgende week tussen de 27 en 32 graden.
ECHT BEROERD
ik kom er net uit, het is niet zo geweldig als het lijkt hoorquote:
Morgen weer een denkrimpel erbij hequote:Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef Mauro het volgende:
Zal ik dan zo ongeveer als laatste sonofpuckzzz en puckzzz feliciteren?
Nou, bij deze dan
[afbeelding]
Morgen ben ik aan de beurt
dat durf ik te betwijfelenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:17 schreef Muk het volgende:
[..]
ik kom er net uit, het is niet zo geweldig als het lijkt hoor
kijk je kan de expirience wat opkalafateren door externe elementen aan het bed in kwestie toe te voegen... een mooie meid bijveerbeeld, maar die heb ik nou nét niet liggenquote:
Ik geloof dat jij dan voor de rest van je leven celibaat blijft MUK.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:00 schreef Muk het volgende:
[..]
kijk je kan de expirience wat opkalafateren door externe elementen aan het bed in kwestie toe te voegen... een mooie meid bijveerbeeld, maar die heb ik nou nét niet liggen![]()
edit: mag ook niet trouwens, ik ben weer celibaatin afwachting van een mooie meid met brein
![]()
haha jewel, het probleem is dat de gemiddelde man er bij een mooie meid meteen van uit gaat dat ze een lege schaal is... gefeliciteerd HMII! je mag jezelf een echte man noemen!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij dan voor de rest van je leven celibaat blijft MUK.Die twee functies gaan namelijk niet samen
![]()
Ik ben al een maand langer bezig dan jouw gemiddelde wachtlijstquote:Op donderdag 6 april 2006 12:24 schreef Muk het volgende:
[..]
haha jewel, het probleem is dat de gemiddelde man er bij een mooie meid meteen van uit gaat dat ze een lege schaal is... gefeliciteerd HMII! je mag jezelf een echte man noemen!![]()
![]()
![]()
maar er zijn er niet veel inderdaad en de wachtlijsten zijn lang... tussen een half en twee en een half jaar... maar ik doe het niet voor minder
*aai over bol geeft...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben al een maand langer bezig dan jouw gemiddelde wachtlijst![]()
![]()
![]()
't leven is niet eerlijk
![]()
dat zeg ik, ze zijn er wel, maar je moet je ogen open houdenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
![]()
't leven is niet eerlijk
![]()
Het probleem is dat je er mee bezig bent. Vrouwen houden niet zo van dat gejaag op ze. Ik jaag niet, en ik heb er altijd meer dan genoeg om me heen.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
![]()
't leven is niet eerlijk
![]()
ow geloof me, daar ben ik me van bewust, maar je moet een leuke vrouw wel herkennen als je d'r ziet, niet actief overal achteraan wat een hartslag heeft, dan word het niets...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het probleem is dat je er mee bezig bent. Vrouwen houden niet zo van dat gejaag op ze. Ik jaag niet, en ik heb er altijd meer dan genoeg om me heen.
Sinds Esto mijn sniper-rifle heeft afgepakt om op vogeltjes te schieten, jaag ik niet meer.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het probleem is dat je er mee bezig bent. Vrouwen houden niet zo van dat gejaag op ze. Ik jaag niet, en ik heb er altijd meer dan genoeg om me heen.
onze hond heeft ook een hartslag, is een vrouwtje...ik zou zeggen probeer het eensquote:Op donderdag 6 april 2006 12:33 schreef Muk het volgende:
[..]
ow geloof me, daar ben ik me van bewust, maar je moet een leuke vrouw wel herkennen als je d'r ziet, niet actief overal achteraan wat een hartslag heeft, dan word het niets...
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:42 schreef Muk het volgende:
bah
Thnxquote:Op donderdag 6 april 2006 12:44 schreef Offy het volgende:
SonofPuckzzz & Puckzzz nog gefeliciteerdJe hebt ein-de-lijk mail terug hoor
Ja schiet eens op, ik word gek van die geur....quote:Op donderdag 6 april 2006 13:20 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga nu naar Marjo.
Statief terugbrengen en... BROWNIES eten
Owja tuurlijk en vanavond tegen me aanzeuren dat je je hebt vergrepen aan Browniesquote:Op donderdag 6 april 2006 13:20 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga nu naar Marjo.
Statief terugbrengen en... BROWNIES eten
OMG fijn is dat he?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef Ynske het volgende:
brownies
nog een paar enveloppen doorworstelen (meeling van 783 envelopppen aan t versturen)
en dan lekker weer gaan reclamedesignen
idd erg leukquote:Op donderdag 6 april 2006 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG fijn is dat he?
Mijn baas heeft af en toe ook van die geintjes, godzijdank hebben we zelfklevende enveloppen
Dat mocht ik bij één van mijn vorige werkgevers ook doen toen ik "op de bank" zatquote:Op donderdag 6 april 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd erg leuk
zit al sinds vanmorgen brief, envelop, postzegel, doos te doen
Maar niet begint over Puckzzz haar niet willen likken gedrag.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG fijn is dat he?
Mijn baas heeft af en toe ook van die geintjes, godzijdank hebben we zelfklevende enveloppen
Ahhh, jamaar sommige dingen zijn niet zelfklevend, die moeten wel even gelikt wordenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar niet begint over Puckzzz haar niet willen likken gedrag.![]()
Jah ik weet ik ben vervelend vandaag. Mijn collega's liepen er ook al over te zeuren
jamaar die zijn lekker om aan te likkenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahhh, jamaar sommige dingen zijn niet zelfklevend, die moeten wel even gelikt worden
daar kun je ook heerlijk aan likken, zuigen en sabbelenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:55 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb trek in een raketje. En het is al niet zo warm
Kan jij vertellen waar die Centraaltjes (onderin de index) gebleven zijn??? Ik zie trouwens meerdere sub-fora's waar de centraaltjes pleiten zijn, maar ook waar ze nog wel zijn.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:55 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb trek in een raketje. En het is al niet zo warm
zie FBquote:Op donderdag 6 april 2006 13:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kan jij vertellen waar die Centraaltjes (onderin de index) gebleven zijn??? Ik zie trouwens meerdere sub-fora's waar de centraaltjes pleiten zijn, maar ook waar ze nog wel zijn.![]()
Ooooppsssss postje gemist.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie FB![]()
Het Nieuwe Fotografie Feedbacktopic
is dit een suggestie voor een [centraal] bekvecht topic?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ooooppsssss postje gemist.![]()
Maar door al det gebekvecht was er geen doorlezen meer aan.![]()
dat moet toch DE natte droom van k_man zijnquote:
Tuurlijk, wat dacht jij dan..quote:Op donderdag 6 april 2006 14:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
is dit een suggestie voor een [centraal] bekvecht topic?
Als-ie in zijn eentje zit te bekvechten daarquote:Op donderdag 6 april 2006 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat moet toch DE natte droom van k_man zijn
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Binnenkort misschien een coole foto-opdracht![]()
Een collega zit in een band en heeft foto's nodig voor een CD-hoesje en promotiemateriaal
En gister ook nog een vriendin die op de foto wil met een vriendin van haar
en eigenlijk zou ik geen portretwerk etc. meer gaan doen
Leuk!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Een collega zit in een band en heeft foto's nodig voor een CD-hoesje en promotiemateriaal
Dan heeft hij wel altijd het laatste woordquote:Op donderdag 6 april 2006 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als-ie in zijn eentje zit te bekvechten daar![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Duhquote:Op donderdag 6 april 2006 14:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
leuk zeg! wel ff naamsvermelding op de inlay of achterzijde vragen he?
Ze heeft zich gedragenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
leuk zeg! wel ff naamsvermelding op de inlay of achterzijde vragen he?
en Marjo...heeft ze zich te buiten gegaan aan die brownies van je?
Welke heb je gemaaktquote:Op donderdag 6 april 2006 14:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze heeft zich gedragen
Maar ze waren heerlijk....
Nee gewoon chocolade browniesquote:Op donderdag 6 april 2006 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welke heb je gemaaktDe aardbeienbrownies
![]()
Moet je dr voor betalenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Duh![]()
Men begon gelijk over geld, maar ik wil eerst eens zien wat ik ervan bak eigenlijk
Awww....quote:Op donderdag 6 april 2006 15:34 schreef Kleintje het volgende:
Achhhh, Tijger is zielig. Geen ballen meer en hij is echt heel zielig.
Ahhhhh
Ben niet zo commercieelquote:Op donderdag 6 april 2006 14:58 schreef Re het volgende:
zow, volgende meeting
P gewoon geld vragen en contract opzetten dat je geen garantie biedt?
Dus als ik 6 mei nou een berg vrouwen gek wil krijgen, moet ik zeker brownies meenemenquote:
heeft ie nou ook zo'n mooie lampekap op?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:34 schreef Kleintje het volgende:
Achhhh, Tijger is zielig. Geen ballen meer en hij is echt heel zielig.
Ahhhhh
Cookie, zou je ze nog ietsie kleiner willen maken? 550pixels max alsjeblieft. Zou zonde zijn om zule foto's om te moeten gooien naar een linkje namelijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:40 schreef IJzercookie het volgende:
ff aandacht vragen
![]()
IJzercookie aan de andere kant van de camera!
wehehehquote:Op donderdag 6 april 2006 12:00 schreef Muk het volgende:
[..]
kijk je kan de expirience wat opkalafateren door externe elementen aan het bed in kwestie toe te voegen... een mooie meid bijveerbeeld, maar die heb ik nou nét niet liggen![]()
edit: mag ook niet trouwens, ik ben weer celibaatin afwachting van een mooie meid met brein
![]()
ISO is de lichtgevoeligheid van je film / sensorquote:Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef fraubitch het volgende:
ok, ik heb gister een kort lesse over foto's maken gehad enzo
nu heb ik veel te veel vragen.
Ik weet dat jullie mij kunnen helpenWat is nou het verschil tussen iso en sluitersnelheid?
Jip en Janneke taal CCL!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef CocaColaLight het volgende:
chips net te langzaam...
ISO is de lichtgevoeligheid van de film / censor
Sluitersnelheid daarmee bedoel je waarschijnlijk de sluitertijd en dat is hoelang er licht door gelaten wordt richting de sensor
heeft de baas / collega / jij geenkinderen die je even aan de arbeid kunt zetten?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
denk je klaar te zijn met de meeling
komt er een nieuwe lading aan die maandag de deur uit moet
jewel, maar die is net 2 dus dat werkt niet helemaalquote:Op donderdag 6 april 2006 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heeft de baas / collega / jij geenkinderen die je even aan de arbeid kunt zetten?![]()
dat snap ik nog net welquote:Op donderdag 6 april 2006 16:15 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL
Nog even en ik moet erbij vertellen dat het kapje eerst van de lens af moet voordat je een foto kan nemen?
En die taal hebben ze mij nooit geleerd daarom ben ik maar IT'er geworden
dus hoe donkerder de omgeving hoe groter de diafragma, sneller de sluitertijd en hoger de iso?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Yep als het kapje van je lens af is wel
Hoe verder open hoe meer licht je dus krijg hoe korter je sluitertijd in principe zou kunnen zijn.
@puckzzz jip en janneke genoeg?
\quote:Op donderdag 6 april 2006 16:26 schreef Vliegvrager het volgende:
bijna: langer de sluitertijd
en pas op met die ISO, hoe hoger, hoe meer ruis je er in krijgtquote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dus hoe donkerder de omgeving hoe groter de diafragma, sneller de sluitertijd en hoger de iso?
en de externe flitserquote:
Ja, de sluitspier sluiter staat langer open, er valt dus gedurende een langere periode licht naar binnen,dus er komt in totaal meer licht binnen.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef fraubitch het volgende:
ik bedoel dus, slitertijd is de tijd dat ie nodig heeft om de fotot daadwerkelijk te maken. hoe groter die is hoe minder snel die die foto maakt.... toch?
met ruis kan je sfeer makenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en pas op met die ISO, hoe hoger, hoe meer ruis je er in krijgt
in PS jahquote:
Nabewerkingquote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat kan je ook in de nabewerking.
Ik zou jouw baan echt niet willen hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef Re het volgende:
zow klaar met meetings
owww nee nog eentje met de baas
wat zij zegtquote:Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou jouw baan echt niet willen hebben
je salaris wel![]()
dat is toch op een of andere manier gelinkt met elkaar hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou jouw baan echt niet willen hebben
je salaris wel![]()
kijk, en daarom ben ik bagger gaan doenquote:
wanneer gingen wij ook alweer trouwen?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:08 schreef Muk het volgende:
[..]
kijk, en daarom ben ik bagger gaan doen
Zeg FBquote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wanneer gingen wij ook alweer trouwen?![]()
haha never nooit nie!!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wanneer gingen wij ook alweer trouwen?![]()
Sorry, ik heb het gefixed!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Cookie, zou je ze nog ietsie kleiner willen maken? 550pixels max alsjeblieft. Zou zonde zijn om zule foto's om te moeten gooien naar een linkje namelijk.
Feliquote:Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Onlangs 1e schooldag op de Fotovakschool gehad! En het was tof.Dus ik ga hier nu nog vaker zijn.
ligt eraan.. ben je rijk?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg FBWij gingen toch trouwen
Of is dat inmiddels weer over
![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Onlangs 1e schooldag op de Fotovakschool gehad! En het was tof.Dus ik ga hier nu nog vaker zijn.
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:18 schreef Muk het volgende:
[..]
haha never nooit nie!!
je bent een te gekke meid, maar ik denk niet dat ik je kan temmen...![]()
dat overleef ik nooit!!!
aan de andere kant... ehm... over een week of twee?![]()
edit: heb je de bloemen al uitgezocht?
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ligt eraan.. ben je rijk? ik wil een zwart paard!![]()
alergisch? voor lelies? dan gaat het feest niet door!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]Je kent me beter dan je denkt
over 2 weken is goedik wil witte rozen
en leliies! maar daar ben ik allergisch voor
ik zal er nog even over nadenken
Tuurlijkquote:
ze mist wat nuance he':Pquote:
ik wil geen namen noemen he... maar wat viel die Muk tegen zegquote:Op donderdag 6 april 2006 17:46 schreef Muk het volgende:
[..]
alergisch? voor lelies? dan gaat het feest niet door!
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:48 schreef Muk het volgende:
[..]
ze mist wat nuance he':P
slaan we er wel uit
auw.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik wil geen namen noemen he... maar wat viel die Muk tegen zeg![]()
FB en nuancequote:Op donderdag 6 april 2006 17:48 schreef Muk het volgende:
[..]
ze mist wat nuance he':P
slaan we er wel uit
grapje hequote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:58 schreef Mauro het volgende:
Gaan jullie nu de hele tijd au/auw tegen elkaar roepen
iets meer gevoel en dan is het perfect!!quote:
Oei oei!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog even en het leren pak van Mauro en het zweepje van Fraubitch komen weer uit de kast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |