abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:18:45 #276
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36733017
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

heb ik al 3 keer gedaan. wapens worden zwaar overschat
Je moet ze weten te gebruiken
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:19:00 #277
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36733026
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het handigste is het gewoon om ruzie en geweld te vermijden.
de beste opmerking die ik hier gehoord heb
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:20:56 #278
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36733070
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Je moet ze weten te gebruiken
vergeet niet dat het psychologische effect ook andersom werkt. iedereen die met een mes iemand bedreigd steekt niet in 1x toe. hierdoor krijg je die waardevolle seconde extra
stay frosty
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:23:07 #279
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36733120
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

vergeet niet dat het psychologische effect ook andersom werkt. iedereen die met een mes iemand bedreigd steekt niet in 1x toe. hierdoor krijg je die waardevolle seconde extra
Mwah... Ik kan hier hele verhalen gaan zitten vertellen, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Laat ik het er op houden dat je niet weet wie je tegenover je hebt en daarom in een dergelijk geval beter een move kan maken in de trant van:

vrijdag 7 april 2006 @ 11:27:19 #280
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36733230
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:23 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Mwah... Ik kan hier hele verhalen gaan zitten vertellen, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Laat ik het er op houden dat je niet weet wie je tegenover je hebt en daarom in een dergelijk geval beter een move kan maken in de trant van:

zoals je al zei kan je beter helemaal geen ruzie maken.. verneukt de hele avond weer!

je kan m beter een biertje aanbieden en doorgaan met feesten
stay frosty
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:27:26 #281
116446 frankium
111111111
pi_36733234
Ik heb geen zin om het hele topic door te lezen. ik heb ook zoiets meegemaakt en mijn tip is om een advocaat in de armen te nemen en die gast zwaar aan gaan klagen.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:30:25 #282
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_36734806
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:58 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat iemand hier problemen heeft met begrijpend lezen...

Als je helemaal niet gewend bent om iets terug te doen, en het mentaal niet in je zit
enigszins weerstand te bieden, kan je dat door trainen wellicht triggeren...
Ja jij kennelijk

"Ik denk dat een vechtsport beter werkt... Als je al angst hebt om te knokken, leer je er
daar mee omgaan... Je leert spelenderwijs handgemeen te hebben... ."

"Het maakt je niet onkwestbaar, niet onoverwinnelijk, maar het maakt veel vechtsporters wel overmoedig."

Angst om te knokken is een goed iets. Het houdt je uit gevechten, en als je er dan toch in belandt maakt die angst toch weinig meer uit. Daar zorgt de adrenaline wel voor, vechtsport of niet.

Sparren, 'spelenderwijs handgemeen' zoals je dat zo mooi noemt, heeft weinig weerslag op hoe je op straat vecht. Als het iets NIET doet, is het wel je angst wegnemen voor vechten op straat (behalve bij een paar dwazen misschien).
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

het lijkt erop alsof iemand problemen heeft met begrijpend lezen. als iemand je uitscheld lan je beter of negeren of terug schelden en er niet op gaan slaan.
ik ben iemand die vaak mensen negeert maar als je toch wat wil doen kan je beter een smartass opmerking terug maken ipv "ze aan vliegen" wat haar broer namelijk probeerde.
Als je terugscheldt en ze negeren je, had je net zogoed je mond kunnen houden. Als je terugscheldt en ze komen daarom met z'n allen agressief op je af, ben je stom bezig geweest.

Al is de best oplossing is gewoon negeren, maar indien je dat niet kunt, dan is 'de eerste klap een daalder waard'.
Cogitans sollicitus est
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:43:44 #283
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36735108
regeltje één: als je twijfelt aan jezelf of de kans op een goede uitkomst, niet vechten.

Maar als je het niet erg vindt om goed door mekaar gehannesd te worden, dan maakt het niet uit.

vrijdag 7 april 2006 @ 12:51:21 #284
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36735304
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:30 schreef Tobz het volgende:
Ja jij kennelijk

"Ik denk dat een vechtsport beter werkt... Als je al angst hebt om te knokken, leer je er
daar mee omgaan... Je leert spelenderwijs handgemeen te hebben... ."

"Het maakt je niet onkwestbaar, niet onoverwinnelijk, maar het maakt veel vechtsporters wel overmoedig."
Waar heb je ook maar ergens uit opgemaakt dat ik bedoelde dat je onkwetsbaar of onoverwinnelijk
bent als je een getrainde vechtsporter bent? Heb ik helemaal niet gezegd, noch bedoeld... Ik
begreep jouw post daarentegen wel... Maarja... Da's moeilijk accepteren af en toe he...
quote:
Angst om te knokken is een goed iets. Het houdt je uit gevechten, en als je er dan toch in belandt maakt die angst toch weinig meer uit. Daar zorgt de adrenaline wel voor, vechtsport of niet.
TS is het levende bewijs dat dit niet klopt...
quote:
Sparren, 'spelenderwijs handgemeen' zoals je dat zo mooi noemt, heeft weinig weerslag op hoe je op straat vecht. Als het iets NIET doet, is het wel je angst wegnemen voor vechten op straat (behalve bij een paar dwazen misschien).
Dan lopen er schijnbaar veel dwazen bij mij in de buurt rond... Zoek eens een paar van die
dwazen op bij je lokale vechtsportvereniging... Weet zeker dat ze je een paar mooie verhalen
kunnen vertellen waarbij ze echt baat hebben gehad bij de vechtsport die ze beoefenen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:05:33 #285
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_36735784
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

heb ik al 3 keer gedaan. wapens worden zwaar overschat
Wat ik ermee bedoelde was dat alleen een dwaas ervoor kiest de stoel te laten staan en de tegenstander ongewapend aan te vallen vanuit principes (het zou laf zijn...)

Als jij dat doet omdat je denkt dat je met wapen amper veel beter af bent, ben je net zo'n grote dwaas. Alleen al het dreigende effect van een wapen, maakt dat je al een stuk veiliger bent of je er nou mee om kunt gaan of niet.
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Waardevolle seconde om precies wat te doen? Maak je maar geen illusies over ongewapend verdedigen tegenover een mes. Tegen een kluns is het al ontzettend moeilijk en tegen een vaardig iemand bijna onmogelijk.
Cogitans sollicitus est
pi_36735822
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:

het lijkt erop alsof iemand problemen heeft met begrijpend lezen. als iemand je uitscheld lan je beter of negeren of terug schelden en er niet op gaan slaan.
ik ben iemand die vaak mensen negeert maar als je toch wat wil doen kan je beter een smartass opmerking terug maken ipv "ze aan vliegen" wat haar broer namelijk probeerde.
Mijn broer wou ze dus aanvliegen ja en vond het niet leuk.
Maar is niet gebeurt . Had hij een smartass opmerking gemaakt, hadden ze hem juist en toen al misschien gepakt. Zijn vriend had zoiets van 'laat maar zitten'. En hij heeft het er dus bij laten zitten. Begrijpend lezen is ook niet jouw sterkste eigenschap .

En kijk, laten we de zaken niet omdraaien, want hoe lullig is het, dat als hij dan alleen loopt, zo'n 7 man ja, hem op de grond neerhalen en op hem in trappen. En het is dat hij op één of andere manier zijn hoofd (slaap) dus kon beschermen, wat heeft beschermd. Eén verkeerde schop, en ze waren daar dus aan het schoppen, gezien ook zijn gebroken arm, en hij was dood geweest of had niet meer geleefd.

Dus
En ik denk dat de meeste mensen zo'n (zulke) opmerking(en) over je broer/zus niet fijn vinden. Net als dat jij boos werd toen ze jouw broertje pakte. Schelden doet geen niet zeer nee, maar bepaalde opmerkingen zijn dan nog wel way to overbodig/kunnen niet door de beugel. En dan nog achteraf slaan door dezelfde mensen, helemaal niet!
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:32:08 #287
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36736674
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:06 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Mijn broer wou ze dus aanvliegen ja en vond het niet leuk.
Maar is niet gebeurt . Had hij een smartass opmerking gemaakt, hadden ze hem juist en toen al misschien gepakt. Zijn vriend had zoiets van 'laat maar zitten'. En hij heeft het er dus bij laten zitten. Begrijpend lezen is ook niet jouw sterkste eigenschap .
dan is schrijven niet jou sterkste eigenschap want als jij schrijft "hij wou je aanvliegen" dan zeg je eigenlijk dat hij een soort waas voor zn ogen kreeg en er opaf vloog.
als ze op knokken uit waren geweest hadden ze dat denk ik nog eerder aangepakt als reden om hem te slaan dan een smartass opmerking terug
quote:
En kijk, laten we de zaken niet omdraaien, want hoe lullig is het, dat als hij dan alleen loopt, zo'n 7 man ja, hem op de grond neerhalen en op hem in trappen. En het is dat hij op één of andere manier zijn hoofd (slaap) dus kon beschermen, wat heeft beschermd. Eén verkeerde schop, en ze waren daar dus aan het schoppen, gezien ook zijn gebroken arm, en hij was dood geweest of had niet meer geleefd.
speculatie. ik ben tijdens trainingen of wedstrijden ook vaak tegen mijn hoofd aangeschopt en heb het allemaal overleeft.
quote:
Dus
En ik denk dat de meeste mensen zo'n (zulke) opmerking(en) over je broer/zus niet fijn vinden. Net als dat jij boos werd toen ze jouw broertje pakte. Schelden doet geen niet zeer nee, maar bepaalde opmerkingen zijn dan nog wel way to overbodig/kunnen niet door de beugel. En dan nog achteraf slaan door dezelfde mensen, helemaal niet!
mja ... een gehandicapte jongen in elkaar slaan of zeggen dat ze je zusje willen neuken is imo nogal een verschil. ze hebben ook zat dingen over mijn broertje gezegt maar dat negeer ik.
stay frosty
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:33:06 #288
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36736701
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:30 schreef Tobz het volgende:
Al is de best oplossing is gewoon negeren, maar indien je dat niet kunt, dan is 'de eerste klap een daalder waard'.
in jou woorden: als iemand me uitscheld en ik pik het niet sla ik er gelijk op.... fijne jongen
stay frosty
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:37:24 #289
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36736835
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja ... een gehandicapte jongen in elkaar slaan
Ach beter uit dan in een rolstoel geslagen worden...
pi_36737045
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:

dan is schrijven niet jou sterkste eigenschap want als jij schrijft "hij wou je aanvliegen" dan zeg je eigenlijk dat hij een soort waas voor zn ogen kreeg en er opaf vloog.
als ze op knokken uit waren geweest hadden ze dat denk ik nog eerder aangepakt als reden om hem te slaan dan een smartass opmerking terug
Hij wou ze aanvliegen ja.
Maar kom op, ik ben een meisje, maar als ik een jongen was geweest en ze zeiden over mijn zus 'we gaan haar neuken, bladiebla', had ik ook zoiets gehad van 'bek dicht, afblijven'. Vraag me af wie daarbij wel zoiets heeft van 'oke, boeiuh'. Mijn broer dus niet. Maar ondanks dat hij het niet tof vond, uiteindelijk doorgelopen dus. Mijn broer is niet zo'n mietje hoor dat hij denkt 'ach, wat'.
quote:
speculatie. ik ben tijdens trainingen of wedstrijden ook vaak tegen mijn hoofd aangeschopt en heb het allemaal overleeft.
Tuurlijk. Ach ja, het valt allemaal te overleven. Hoeveel trappen je ook krijgt, je overleeft het toch wel. Right.
quote:
mja ... een gehandicapte jongen in elkaar slaan of zeggen dat ze je zusje willen neuken is imo nogal een verschil. ze hebben ook zat dingen over mijn broertje gezegt maar dat negeer ik.
En mijn broer heeft hun dus ook niks gedaan. Hij heeft ze toch niet geslaan (jij hebt hun wel gepakt). Dus wat zeur je nou? Dat hij even zoiets had van 'fuck', oke, nou mag dat niet dan. Hallo, wat zij hebben gedaan, had absoluut niet gemogen, was heel erg fout/verkeerd. Hij heeft/had geen vlieg kwaad gedaan.

Don't make me angry
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:52:25 #291
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36737329
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:43 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Hij wou ze aanvliegen ja.
Maar kom op, ik ben een meisje, maar als ik een jongen was geweest en ze zeiden over mijn zus 'we gaan haar neuken, bladiebla', had ik ook zoiets gehad van 'bek dicht, afblijven'. Vraag me af wie daarbij wel zoiets heeft van 'oke, boeiuh'. Mijn broer dus niet. Maar ondanks dat hij het niet tof vond, uiteindelijk doorgelopen dus. Mijn broer is niet zo'n mietje hoor dat hij denkt 'ach, wat'.
dan heeft hij een goede keuze gemaakt en heb ik je verkeerd begrepen
quote:
Tuurlijk. Ach ja, het valt allemaal te overleven. Hoeveel trappen je ook krijgt, je overleeft het toch wel. Right.
dat zeg ik niet maar je trapt iemand maar niet zo dood. (tenzij je kisten met stale neuzen hebt)
quote:
En mijn broer heeft hun dus ook niks gedaan. Hij heeft ze toch niet geslaan (jij hebt hun wel gepakt). Dus wat zeur je nou? Dat hij even zoiets had van 'fuck', oke, nou mag dat niet dan. Hallo, wat zij hebben gedaan, had absoluut niet gemogen, was heel erg fout/verkeerd. Hij heeft/had geen vlieg kwaad gedaan.
je zei eerder "Net als dat jij boos werd toen ze jouw broertje pakte." dus jij maakte de vergelijking.
quote:
Don't make me angry
zou niet durven.. bodycombat enzo
stay frosty
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:52:52 #292
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36737347
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:37 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ach beter uit dan in een rolstoel geslagen worden...
ik moest lachen

maar hijs geestelijk en niet lichamelijk
stay frosty
pi_36737500
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:

dan heeft hij een goede keuze gemaakt en heb ik je verkeerd begrepen
Ja, opzich/wrs (hij) wel.
Desalniettemin, hebben ze hem later alsnog gepakt.
Maar zoals ik ook al zei, gewoon even uitleven (nog), en hij liep alleen.
quote:
dat zeg ik niet maar je trapt iemand maar niet zo dood. (tenzij je kisten met stale neuzen hebt)
Je trapt zeker niet zomaar iemand dood. Iemand die op de grond ligt (argh, dat beeld), en een stuk of zoveel man allemaal tegelijk trappen enzo, mwah. Laat ik het zo zeggen, ze schroomden er kennelijk niet om. En gelukkig (wat is gelukkig?) kwam die bekende met de auto langs + met zijn arm probeerde hij zijn gezicht wat te beschermen.
quote:
zou niet durven.. bodycombat enzo

pi_36737592
Ik pak ze nog wel
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:03:08 #295
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36737663
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:00 schreef sweetgirly het volgende:
Ik pak ze nog wel
maak je der ff een filmpje van met je telefoon?
stay frosty
pi_36737756
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:

maak je der ff een filmpje van met je telefoon?
Zal ik doen
Zal zorgen dat het in de krant staat.

'Klein meisje slaat 7 jongens, één voor één, in elkaar. Geen spaan liet ze heel'

* lief kijkt
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:11:00 #297
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36737916
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:06 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Zal ik doen
Zal zorgen dat het in de krant staat.

'Klein meisje slaat 7 jongens, één voor één, in elkaar. Geen spaan liet ze heel'

* lief kijkt
ik heb je toch niet op ideen gebracht he ?
stay frosty
pi_36737995
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:

ik heb je toch niet op ideen gebracht he ?

'ze werd zomaar op het idee gebracht'

* vechtbeweging maakt * iiehhaaa!

ok, mijn kinderachtigheid viert ook weer hoogtij dezer dagen
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:14:28 #299
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36738038
ga op wedstrijd karate voor meer zelfvertrouwen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_36738071
En toch, hebben ze geen ninja-smiley hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')