abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36702929
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:50 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Hehe, dan roep je het ook over je af èh!
Dan ben je toch wel met recht een mietje, doe wat aan je zelfvertrouwen!
Keek schreef ik.

Ondertussen ben ik ook een grote jongen geworden hoor, en mocht me zoiets nu overkomen, dan kan ik dat denk ik veel beter relativeren. Als jong jochie kun je dat nog niet. Ok misschien is 10 jaar ook wel wat overdreven
  donderdag 6 april 2006 @ 12:00:45 #252
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36703047
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:39 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Jij komt uit Epe

En kijk, je hebt mooie buikspiertjes, maar tegen een paar gasten die je toch wel willen hebben, zegt dat niks. Zinnetjes zoals 'mijn zusje neukt niet met honden/apen', ook niet. Kan juist dus des te meer een reden zijn om je even lekker te hoeken en dan hebben ze je. Voor de rest vond ik het wel goed wat je zei hoor , mij hoor je meestal als ik het ergens niet mee eens ben.

Nogmaals, schadevergoeding en de hele mikmak.
On(te)recht nl.
mja opmerkingen kan niet maar er op af vliegen wel?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36703082
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:56 schreef zatoichi het volgende:

Keek schreef ik.

Ondertussen ben ik ook een grote jongen geworden hoor, en mocht me zoiets nu overkomen, dan kan ik dat denk ik veel beter relativeren. Als jong jochie kun je dat nog niet. Ok misschien is 10 jaar ook wel wat overdreven
Hadden ze je dan wat gedaan of alleen dat tegen je gezegd?

of is dat een erg naïeve vraag
  donderdag 6 april 2006 @ 12:01:58 #254
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36703083
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:14 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Heb je wel aangifte gedaan of zijn ze naderhand nog gepakt/is er wat mee gedaan?

en erg (ook) zeg ..
eerst aangifte gedaan... gebeurde geen kut. zaak geseponeerd wegens gebrek aan bewijs.. daarna maar het recht in eigen handen genomen.
stay frosty
pi_36703130
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:

eerst aangifte gedaan... gebeurde geen kut. zaak geseponeerd wegens gebrek aan bewijs..

wat een lamleiers.
quote:
daarna maar het recht in eigen handen genomen.
hoe?
  donderdag 6 april 2006 @ 12:05:00 #256
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36703180
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:03 schreef sweetgirly het volgende:

hoe?
ze allemaal 1 voor 1 opzoeken
stay frosty
pi_36703262
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:

ze allemaal 1 voor 1 opzoeken
Oeh
Justice!
  donderdag 6 april 2006 @ 12:10:21 #258
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36703352
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:07 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Oeh
Justice!
ja wel een paar keer aangifte tegen me gedaan. en op me flikker gekregen van de politie.
ik heb gewoon altijd alles ontkent.

heb er maar 4 echt aangepakt..
stay frosty
pi_36703452
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:

ja wel een paar keer aangifte tegen me gedaan. en op me flikker gekregen van de politie.

Gebrek aan bewijs, toch
Wat was de aanleiding nou idd, niks?
  donderdag 6 april 2006 @ 12:58:44 #260
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36704901
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:13 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Gebrek aan bewijs, toch
Wat was de aanleiding nou idd, niks?
mmm die eikels hadden al 5 jaar de pik op me. ze hebben toen een keertje met zn 2-en mijn autistische broertje in elkaar getrapt (die daarna zwaar getraumatiseerd thuis is gekomen) en heb er toen 1 door het raam van zijn ouderlijk huis getyft. dit was het weekend daarna zeg maar
stay frosty
pi_36706895
geweld met geweld keur ik echt af; je hebt je verlaagd naar hun niveau...
  donderdag 6 april 2006 @ 14:03:23 #262
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36706990
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:00 schreef zatoichi het volgende:
geweld met geweld keur ik echt af; je hebt je verlaagd naar hun niveau...
ligt eraan of het proportioneel is
stay frosty
  Moderator donderdag 6 april 2006 @ 14:15:20 #263
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36707413
Mja, ach. Ik werd vroeger veel gepest met mijn handicap door een jongen waar ik later bij in de klas kwam. Toen ik net bij em in de klas zat heeft ie me van mn fiets geschopt. School deed er niets aan ook al zouden zij de 'veiligheid op weg van en naar school waarborgen'. Mooi niet dus.

Nou ja, toen begon ie met gym in de kleedkamer een keer te schelden en toen heb ik em gepakt. Bril kapot, 2 blauwe ogen, overal blauwe plekken, tand door zn lip, buikpijn.

Ik had daar later spijt van, want ja...t is gewoon niet tof. Te meer ook omdat ik em zn ogen sloeg met de bril ertussen en dat het glas rond zijn ogen in zijn gezicht kwam. Voor hetzelfde geld had ie blijvend letsel opgelopen of was ie blind geweest. Ik weet nog steeds niet hoe al dat glas zijn ogen heeft gemist, maar ik ben er wel heel blij om!
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 6 april 2006 @ 14:38:59 #264
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36708233
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

mmm die eikels hadden al 5 jaar de pik op me. ze hebben toen een keertje met zn 2-en mijn autistische broertje in elkaar getrapt (die daarna zwaar getraumatiseerd thuis is gekomen) en heb er toen 1 door het raam van zijn ouderlijk huis getyft. dit was het weekend daarna zeg maar

Jij bent tenminste niet zo'n huilie. Gewoon aanpakken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 6 april 2006 @ 14:47:46 #265
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36708508
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:15 schreef CoolGuy het volgende:
Mja, ach. Ik werd vroeger veel gepest met mijn handicap door een jongen waar ik later bij in de klas kwam. Toen ik net bij em in de klas zat heeft ie me van mn fiets geschopt. School deed er niets aan ook al zouden zij de 'veiligheid op weg van en naar school waarborgen'. Mooi niet dus.

Nou ja, toen begon ie met gym in de kleedkamer een keer te schelden en toen heb ik em gepakt. Bril kapot, 2 blauwe ogen, overal blauwe plekken, tand door zn lip, buikpijn.

Ik had daar later spijt van, want ja...t is gewoon niet tof. Te meer ook omdat ik em zn ogen sloeg met de bril ertussen en dat het glas rond zijn ogen in zijn gezicht kwam. Voor hetzelfde geld had ie blijvend letsel opgelopen of was ie blind geweest. Ik weet nog steeds niet hoe al dat glas zijn ogen heeft gemist, maar ik ben er wel heel blij om!
toch goed dat je voor jezelf bent opgekomen
stay frosty
  donderdag 6 april 2006 @ 14:48:34 #266
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36708533
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

[afbeelding]

Jij bent tenminste niet zo'n huilie. Gewoon aanpakken.
mja ben er niet echt trots op maar je hadden gewoon met hun poten van me broertje af moeten blijven.
stay frosty
  donderdag 6 april 2006 @ 20:53:24 #267
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_36720165
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:17 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ik denk dat een vechtsport beter werkt... Als je al angst hebt om te knokken, leer je er
daar mee omgaan... Je leert spelenderwijs handgemeen te hebben...

Wapens zijn vaak onnodig en zorgen soms voor veel te serieuze verwondingen, bij
jezelf of je tegenstander... Overigens vind ik wapens waarbij de kans groot is dat je
anderen of jezelf ernstig letsel toebrengt ook heel erg laf...
Lijkt erop dat iemand hier een beetje een onrealistisch beeld heeft van wat een vechtsport voor je kan betekenen in een daadwerkelijk gevecht. Het maakt je niet onkwestbaar, niet onoverwinnelijk, maar het maakt veel vechtsporters wel overmoedig.

En wapens in gevechten zijn een soort paradox. De kans op serieuze gewonden in gevecht wordt enorm vergroot indien er wapens en de extra bijbehorende spanning aanwezig zijn.

Daarom lopen alleen de grootste aso's gewapend op straat, want in een gevecht zal dat wapen bijna altijd hoe dan ook gebruikt worden. Echter alleen de grootste dwazen zullen een gevecht ongewapend aangaan vanwege hun principes
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

schat.... nu krijg je weer of iets uitlokken is... als ik ga stappen word er soms wel 7x per avond iets uitgelokt...als ik daar allemaal op in moet gaan....

als iemand zou zeggen ik wil je zusje neuken of ik ga je zusje neuken moet je gewoon een opmerking terug maken (zoals sorry mijn zusje neukt niet met apen/ honden)

mijn opa (may god have his soul) zei altijd: schelden doet niet zeer maar als je me slaat sla ik je weer

En daarmee heb je dan zojuist dat groepje ettertjes een perfecte reden gegeven om je aan te vliegen. Iets waar ze vaak toch al naar aan het vissen waren in de eerste plaats. En als je denkt dat je ze toch wel aankunt: wat als ze nou een mes hebben, of je komt op de grond terecht en ze kunnen op je in schoppen?

Ik denk dat je het advies van je opa een beetje verkeerd hebt begrepen...
Cogitans sollicitus est
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:58:30 #268
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36731158
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:53 schreef Tobz het volgende:
Lijkt erop dat iemand hier een beetje een onrealistisch beeld heeft van wat een vechtsport voor je kan betekenen in een daadwerkelijk gevecht. Het maakt je niet onkwestbaar, niet onoverwinnelijk, maar het maakt veel vechtsporters wel overmoedig.
Het lijkt erop dat iemand hier problemen heeft met begrijpend lezen...

Als je helemaal niet gewend bent om iets terug te doen, en het mentaal niet in je zit
enigszins weerstand te bieden, kan je dat door trainen wellicht triggeren...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:17:15 #269
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36731575
quote:

[..]

En wapens in gevechten zijn een soort paradox. De kans op serieuze gewonden in gevecht wordt enorm vergroot indien er wapens en de extra bijbehorende spanning aanwezig zijn.

Daarom lopen alleen de grootste aso's gewapend op straat, want in een gevecht zal dat wapen bijna altijd hoe dan ook gebruikt worden. Echter alleen de grootste dwazen zullen een gevecht ongewapend aangaan vanwege hun principes
[..]

En daarmee heb je dan zojuist dat groepje ettertjes een perfecte reden gegeven om je aan te vliegen. Iets waar ze vaak toch al naar aan het vissen waren in de eerste plaats. En als je denkt dat je ze toch wel aankunt: wat als ze nou een mes hebben, of je komt op de grond terecht en ze kunnen op je in schoppen?

Ik denk dat je het advies van je opa een beetje verkeerd hebt begrepen...
het lijkt erop alsof iemand problemen heeft met begrijpend lezen. als iemand je uitscheld lan je beter of negeren of terug schelden en er niet op gaan slaan.
ik ben iemand die vaak mensen negeert maar als je toch wat wil doen kan je beter een smartass opmerking terug maken ipv "ze aan vliegen" wat haar broer namelijk probeerde.
stay frosty
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:18:52 #270
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36731611
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:58 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat iemand hier problemen heeft met begrijpend lezen...

Als je helemaal niet gewend bent om iets terug te doen, en het mentaal niet in je zit
enigszins weerstand te bieden, kan je dat door trainen wellicht triggeren...
dit is zeker waar. ik ben van nature helemaal niet erg agressief maar door mijn training leer je toch beter met dat soort situaties om te gaan. je hebt sneller door wanneer iemand probeert uit te halen en kan daar stukken beter op reageren.

plus het feit dat je beter weet waar en hoe je moet slaan schoppen.
stay frosty
pi_36731866
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Slim om dat allemaal hier te melden...
Tegenwoordig heeft de Prehistorische Politie ook toegang tot internet, wel nog maar telefonisch...
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:38:33 #272
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36732083
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:27 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Slim om dat allemaal hier te melden...
Tegenwoordig heeft de Prehistorische Politie ook toegang tot internet, wel nog maar telefonisch...
schat de zaak is al geseponeerd. kortom ik ben al vrij gesproken
stay frosty
pi_36732604
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

schat de zaak is al geseponeerd. kortom ik ben al vrij gesproken
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:08:31 #274
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36732739
quote:

[..]

1 op 1 geeft een vechtsport een enorm voordeel (althans, als je er een beetje wat van kan)... maar aangezien het meestal groepje tegen groepje is...
quote:
Daarom lopen alleen de grootste aso's gewapend op straat, want in een gevecht zal dat wapen bijna altijd hoe dan ook gebruikt worden.
Niet per se waar... Niet iedereen die een wapen bij zich draagt doet dit met dezelfde intenties.

quote:
Echter alleen de grootste dwazen zullen een gevecht ongewapend aangaan vanwege hun principes
Mjah... het psychologische aspect laat zich niet zo makkelijk voorspellen vrees ik. Daarom moet je ook gewoon uitkijken en nadenken bij wat je doet. ZEKER als je in je eentje bent.

Het handigste is het gewoon om ruzie en geweld te vermijden. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:17:59 #275
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36733000
quote:

[..]
Echter alleen de grootste dwazen zullen een gevecht ongewapend aangaan vanwege hun principes
heb ik al 3 keer gedaan. wapens worden zwaar overschat
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')