mja ..... jij welquote:Op woensdag 5 april 2006 13:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Wat schurftige hond? Terecht toch? Met vier man vasthouden op de grond, vijfde man schuift in elk neusgat een brandende sigaret. En vervolgens een paar eetlepels sambal rawit op laten vreten, een litertje pepperspray in z'n bek en zo zou ik nog wel een paar uurtjes door kunnen gaan.
Nog maagd?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, die twee eetlepels sambal en die liter pepperspray is overdreven maar reken erop dat de sadist in mij (en iedereen) zich zal botvieren als ik de kans krijg. Ik laat me gvd niet ongestraft op m'n bek timmeren.
Actie reactie weet u wel?
ja... je lijkt wel een opgefokte mocro/kamper manquote:Op woensdag 5 april 2006 13:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, die twee eetlepels sambal en die liter pepperspray is overdreven maar reken erop dat de sadist in mij (en iedereen) zich zal botvieren als ik de kans krijg. Ik laat me gvd niet ongestraft op m'n bek timmeren.
Yep, opzich wel.quote:
Liefdadigheidquote:Op woensdag 5 april 2006 14:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, niet meer sinds ik 18 was en een kennis van mijn zus gepaald heb.
Ik was 18, zij 32.
![]()
quote:
Sindsdien is hij ook enkel nog naar de hoeren geweest.quote:
Ah. Nieuwe ontwikkelingen.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Boeien.
Niet helemaal, heb ook nog wel eens een ONS met een date gehad.
He lekkerwijf, Neuken?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:33 schreef sweetgirly het volgende:
Mijn broer is tijdje terug door een aantal gasten gemept en geschopt.
Hij liep wat aangeschoten naar huis en zonder reden zijn ze op hem in gaan slaan en schoppen. Hij heeft zijn handen gelukkig nog wat voor zijn hoofd weten te houden, want ze trapten ook op zijn hoofd. Iemand die hij kende reed gelukkig met de auto langs en toen zijn ze weggerend + heeft hij hem naar huis gebracht. Mijn broer heeft eerst nog niks tegen ons gezegd, murmelde wat over gevallen enzo. Ik geloofde dat gelijk al niet en zei toen ook 'je bent toch niet in elkaar geslagen hé'. Uiteindelijk vertelde hij het. Naar de dokter gegaan, arm gebroken (de arm waarmee hij zijn gezicht beschermde), heeft een paar weken lang niet kunnen werken etc.
Hij heeft dus aangifte gedaan, met het risico alsnog gepakt te worden.
Maar daarin liet hij zich niet kennen. Het erge was, dat één van de daders met pa nog voor ons huis stonden. Mijn broer kent dus een paar van die gasten, en mijn vader (die weer veel mensen kent), de vader van zo'n gast, en zijn zoon dus ook. Of hij de aanklacht niet in kon trekken, want het bedrag was zo hoog maw, en híj schopte niet op zijn gezicht. Mijn broer had hier goede antwoorden op en blijf voet bij stuk houden, dat hij net zo goed mee deed etc.
Ondertussen praatten mijn pa en die pa van die jongen met elkaar, en ik heb met die jongen aan tafel gezeten, hem aangehoord, wat antwoorden gegeven en ondertussen het signaal afgegeven dat hij het niet nog een keer moet flikken (want dan is ie voor mij), en kenbaar gemaakt dat dit in mijn ogen (en ik weet niet of ogen wat kunnen uitstralen...) al onvergeeflijk was ergens. Het erge was dat het hetzelfde groepje een keer op de kermis mijn broer tegenkwamen en dingen zeiden zoals 'je zus is lekker, we willen haar neuken', toen wou mijn broer ze aanvliegen, maar een vriend hield hem tegen. En later kwamen ze hem dus tegen en hebben in elkaar getrapt.
Uiteindelijk, die rechtszaak duurde erg lang, heeft mijn broer een redelijke schadevergoeding gehad, van die jongens. En zelf zit hij inmiddels op kickboksen en al, sporten deed hij al vrij veel. Tijd lang hebben zijn vrienden hem ook naar huis gebracht. Ik heb er toen zelf ook erg veel wakker van gelegen, laat staan het effect wat het op mijn broer heeft gehad, het idee dat hij machteloos op straat heeft gelegen en een paar van die gasten op hem in trapten, maakte mij weer erg boos/verdrietig en machteloos. Een paar van die jongens moesten ook verplicht zo'n heropvoedingsiets volgen/doen. Het waren gewoon een bepaald soort mensen.
Maargoed, zinloos geweld, dit dus.
Ik wens ts erg veel succes en zoals een medium zegt (en ik weet klinkt ietwat zweverig, maar ik vind het mooie woorden), blijf in je eigen kracht staan!
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:12 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah. Nieuwe ontwikkelingen.
Overigens is dit wel heel erg offtopic. Ik vind ook dat je aardig agressief reageert. Zo ben ik eens door een paar Marokkanen in elkaar gemept. Naderhand ben ik lid geworden van Groenlinks.
Oke.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:17 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hou eens op, dat is niet grappig!![]()
Zijn vader moest voornamelijk het woord doen, zelf stond hij als een onschuldig kneusje erbij en later zat hij. Lulverhalen/antwoorden zoals 'ik heb hem niet op zijn hoofd getrapt'. Mijn broer ook fel dingen zoals 'je was er wel bij, had kunnen zeggen 'stoppen', en je trapte wrs net zo goed mee'. Etc etc.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:19 schreef Tobbes het volgende:
Oke.
Maar waar ik echt benieuwd naar ben, is wat die ene jongen allemaal te zeggen had.
1. Waren het Kampers?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Zijn vader moest voornamelijk het woord doen, zelf stond hij als een onschuldig kneusje erbij en later zat hij. Lulverhalen/antwoorden zoals 'ik heb hem niet op zijn hoofd getrapt'. Mijn broer ook fel dingen zoals 'je was er wel bij, had kunnen zeggen 'stoppen', en je trapte wrs net zo goed mee'. Etc etc.
Gewoon sukkels.
Of wij een beetje zouden gaan matsen.
Want ze hadden geen geld, ja, dat moet je jezelf eerder bedenken als je iemand in elkaar rost.
idd die reactie was ook niet helemaal oke imhoquote:Op woensdag 5 april 2006 14:26 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Of misschien een reactie op de misschien ietwat aggressieve houding van je broer op het kermis na de opmerkingen over jouw -prachtige- verschijning?
Kampers. Nee, gewoon wat aso's of iig mensen die waarden en normen niet zo hoog in het vaandel nemen.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:26 schreef Tobbes het volgende:
1. Waren het Kampers?
2. Was het nou helemaal om niets? Of misschien een reactie op de misschien ietwat aggressieve houding van je broer op het kermis na de opmerkingen over jouw -prachtige- verschijning?
schat.... nu krijg je weer of iets uitlokken is... als ik ga stappen word er soms wel 7x per avond iets uitgelokt...als ik daar allemaal op in moet gaan....quote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Kampers. Nee, gewoon wat aso's of iig mensen die waarden en normen niet zo hoog in het vaandel nemen.
Was het helemaal om niets. Nou, het feit dat ze dat zeiden was al uitlokken opzich. Volgens mij zeiden ze ook niet 'willen..', maar 'gaan'. En kijk, mijn broer is erg rustig, maar als dat wordt gezegd, en ik vind het enigzins begrijpelijk, al had ik dus zelf ook zoiets van 'gewoon laten lullen', dan wordt hij boos. Hij heeft ze niks gedaan, wou alleen naar ze toe gaan, te kennen geven dus dat hij dat niet tof vond dat er zo over zijn zus gepraat werd of dat vond hij gelijk niet tof, en logisch. Zij waren maar met zijn 2-en.
Ik weet ook niet of het gebeuren reden voor hun was om mijn broer te pakken.
Het feit dat ze dat al tegen mijn broer zeiden, was opzich ook al uitlokken en ook niet echt normaal. Of wel? En toen ze hem tegenkwamen, alleen, hebben ze hem in waas misschien van alcohol (of zelfs drugs) gepakt.
that's it.
()
dus?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef sweetgirly het volgende:
Plus, waren het al niet echt lieverdjes, ze stonden al bekend om diverse dingetjes.
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
schat.... nu krijg je weer of iets uitlokken is... als ik ga stappen word er soms wel 7x per avond iets uitgelokt...als ik daar allemaal op in moet gaan....
als iemand zou zeggen ik wil je zusje neuken of ik ga je zusje neuken moet je gewoon een opmerking terug maken
quote:(zoals sorry mijn zusje neukt niet met apen/ honden)
Ja tuurlijk en eens, maar mijn broer heeft ze dus niks gedaan.quote:mijn opa (may god have his soul) zei altijd: schelden doet niet zeer maar als je me slaat sla ik je weer
Ja, precies, vind ik dus ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef Tobbes het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Dat neuk-incident is natuurlijk geen gegronde reden om iemand af te tuigen.
Idd.quote:Het is natuurlijk wel zo dat zoiets een aanleiding kan zijn als je lomp en bezopen bent. Zinloos geweld is wel zinloos, maar nooit zonder reden/oorzaak.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:16 schreef Tobbes het volgende:
neuken?
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:20 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
![]()
ik ram je tanden eruit hoor, inmiddels heb ik ook de nodige bodycombat-ervaringen opgedaan
![]()
Oh.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Onzin is elders.
Als iemand je zomaar pakt?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
echt zulke trieste mensen in dit topic
"ff er met 5 man opbeuken"
of ts gaat naar de cops en laat die hun werk doen
of je gaat in je eentje die gast aftuigen.
waarom moet het gelijk met zn 5-en? wat ben je dan voor een schurftige hond!
daar kan ik echt zooo pissed om worden.
Jij komt uit Epequote:
In dit geval gaat het om een volwassen plantsoenmongool met een steekje los, die waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 16:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het geromantiseerde beeld van 1 tegen 1 is een keuze, maar in dit geval geen noodzaak dacht ik zo.
Dat moet ts ook lekker zelf bepalen. Daar ben ik niet voor.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:52 schreef B-FliP het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om een volwassen plantsoenmongool met een steekje los, die waarschijnlijk
veel gedronken had...
Aanklacht indienen a la, maar k weet niet ofdat de rest zo nodig is hoor... Maar dat is mijn mening...
Dat is idd idioot. 'Gaat u morgen maar aangifte doen...'quote:Op woensdag 5 april 2006 16:07 schreef HighLander het volgende:
Ik ben zelf vooral verbaasd dat de dader niet de avond zelf direct is opgepakt.
Er zijn mensen voor minder een halve week de cel ingegaan namelijk.
Ja, af en toe, als de situatie het toelaat. Maar ja, met zulke gekken...quote:Op woensdag 5 april 2006 18:57 schreef LaZZ het volgende:
Was te voorspellen waar dit topic op uitliep uiteraard.
Overigens wil ik wel melden dat ik TS totaal niet wil afzeiken maar ik wil wel duidelijk maken dat je niet altijd over je heen moet laten lopen en je af en toe ook eens moet gedragen als een 'echte vent'.
You're welcome miss.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, af en toe, als de situatie het toelaat. Maar ja, met zulke gekken...
Sorry voor het misverstand aan het begin van het topic, ik begreep je verkeerd.
mja dat ligt moeilijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:07 schreef HighLander het volgende:
Ik ben zelf vooral verbaasd dat de dader niet de avond zelf direct is opgepakt.
Er zijn mensen voor minder een halve week de cel ingegaan namelijk.
Heb je wel aangifte gedaan of zijn ze naderhand nog gepakt/is er wat mee gedaan?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja dat ligt moeilijk.
heb het zelf ook een keertje gehad dat ik door een groepje van 5 in elkaar ben getikt. politie kwam 10 minuten te laat en heeft me bloedend en k.o. op de grond gevonden. wist precies wie het gedaan hadden maar ze kunnen ze dan a.t.m. niet oppakken. er moet eerst een aanklacht zijn en je moet nuchter zijn. ze pakken alleen mensen op als ze je op heterdaad betrappen. anders hebben ze geen bewijs.
Het zou me niks verbazen als jij en de gast die TS in elkaar heeft geslagen verdomd veel overeenkomsten hebben kwa karakter. Je moet nadenken voordat je wat doe; een klap kan fataal zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
LOLquote:Op donderdag 6 april 2006 10:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als jij en de gast die TS in elkaar heeft geslagen verdomd veel overeenkomsten hebben kwa karakter. Je moet nadenken voordat je wat doe; een klap kan fataal zijn.
Ik word bang van mensen zoals jij.
Zelf ben ik een keer bijna in elkaar geslagen door een groep van vijf man. De reden dat ze het niet gedaan hebben? Op het laatst moment riep een van de jongens: "Wacht hij is het niet, we moeten iemand anders hebben!"
Verder heb ik het zelf een keer meegemaakt, ik fietste ergens, en werd ingehaald door een groepje jongens waarvan een zei: "Je kop staat me niet aan." Tien jaar lang keek ik elke minuut om om te kijken wie er achter me fietste...
Dat is haast standaard in sommige steden manquote:Op donderdag 6 april 2006 10:53 schreef zatoichi het volgende:
Verder heb ik het zelf een keer meegemaakt, ik fietste ergens, en werd ingehaald door een groepje jongens waarvan een zei: "Je kop staat me niet aan."
Zeg je gewoon 'die staat mij ook al jaren niet aan'quote:Op donderdag 6 april 2006 10:53 schreef zatoichi het volgende:
jongens waarvan een zei: "Je kop staat me niet aan."
Hehe, dan roep je het ook over je af èh!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:53 schreef zatoichi het volgende:
Verder heb ik het zelf een keer meegemaakt, ik fietste ergens, en werd ingehaald door een groepje jongens waarvan een zei: "Je kop staat me niet aan." Tien jaar lang keek ik elke minuut om om te kijken wie er achter me fietste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |