abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36670084
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef MrBean het volgende:

[..]

Onzin. In de meeste van zulke gevallen kent de dader het slachtoffer helemaal niet, behalve nu bij de TS dan.
Huh, is dat van belang dan
pi_36670105
Heel naar voor je. Als het mij zou overkomen zou die gast gegarandeerd door mijzelf kapot geschoten worden, dan maar de bak in. Kan gelukkig wel ergens een Glockje lenen als het echt moet.
Gaap Goals rulezzz!
pi_36670124
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:53 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Huh, is dat van belang dan
Lijkt me wel.
pi_36670137
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:49 schreef MrBean het volgende:

[..]
Precies, als je in het openbaar een roze tutu draagt, kun je toch wel verwachten dat je uitgelachen en afgezeikt wordt...

en dat vormt voor de meesten hier de reden om in het openbaar geen tutu te dragen. Min of meer dezelfde geval wat hier aan de hand is.
pi_36670204
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:54 schreef MrBean het volgende:

[..]

Lijkt me wel.
dus als een of andere vage gast die je niet eens kent, je een zomaar een klap geeft, doe je niks onder het mom van 'ik ken hem niet eens'

Vertel eens wat je nou eigenlijk bedoelt.
pi_36670211
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:39 schreef Scepsis het volgende:

[..]

iemand geeft een ander een klap, en die knul vlucht vervolgens weg. Dan kun je 100% erop zweren dat die vechtersbaas het volgende keer ook gewoon weer zo snel doet..

Ik bedoel maar, korte termijn niet goed, veel conflicten. Maar op langere termijn heeft het uiteindelijk wel wat nut.
ja en dat zijn allemaal dingen die door je kop schieten als je iemands vuist in je smoel krijgt of dreigt te krijgen.

erop af stappen is in de meeste gevallen een reflex, geen heldendaad.
er niet op afstappen is in de meeste gevallen een reflex, geen weloverwogen lafheid.

in het geval van de TS is het kwaad al geschied, en alle praat over wat hij had móeten doen slaat nergens meer op.
en alle praat dan hij alsnog verhaal moet halen, ja, dat is iets waar je over na gaat of kan denken, maar om te stellen dat wraak nemen per definitie zoden aan de dijk zet, en die gestoorde wildvreemde, want daar hebben we het hier over, zich een volgende keer wel 2 keer zal bedenken om zomaar iemand in elkaar te beuken, is wmb een beetje larie.

als het gaat om iemand die je kent en nog gaat tegenkomen, waar er sprake was van een zekere aanleiding , een al lopende ruzie, is het ms nog te overwegen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_36670568
pff, je bent écht een vrouw, als ik je reply zo belees. Je blijft continu niet-relevante zaken erbij te betrekken ...

Naja, gaan we wel weer op in:
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:57 schreef milagro het volgende:
[..]

ja en dat zijn allemaal dingen die door je kop schieten als je iemands vuist in je smoel krijgt of dreigt te krijgen.
Klopt, heel menselijk. Heeft ook bewezen nut.
quote:
erop af stappen is in de meeste gevallen een reflex, geen heldendaad.
er niet op afstappen is in de meeste gevallen een reflex, geen weloverwogen lafheid.

in het geval van de TS is het kwaad al geschied, en alle praat over wat hij had móeten doen slaat nergens meer op.
daar héb ik het niet over, ik heb het nl. over de opvoedkundige functie wanneer iemand zoiets zegt.
quote:
en alle praat dan hij alsnog verhaal moet halen, ja, dat is iets waar je over na gaat of kan denken, maar om te stellen dat wraak nemen per definitie zoden aan de dijk zet, en die gestoorde wildvreemde, want daar hebben we het hier over, zich een volgende keer wel 2 keer zal bedenken om zomaar iemand in elkaar te beuken, is wmb een beetje larie.
volgens mij helpt dat echt wel; dit soort dingen redeneren mensen meestal die overduidelijk weinig van de straat meegekregen hebben (nofi uiteraard )

In jouw versie, als je mamma's koekjes steelt. Zegt ze vervolgens dat het niet nobel is, dan doe je dat volgende keer toch wel weer met weinig twijfel.

OF ze geeft jou billekoek, zo dat zal je leren! Dan doe je dat volgende keer toch wel minder snel.
quote:
als het gaat om iemand die je kent en nog gaat tegenkomen, waar er sprake was van een zekere aanleiding , een al lopende ruzie, is het ms nog te overwegen.
...
je laat gewoonweg een hele woordenrbij los waarbij ik je vraag of je die kunt uitleggen, dit doe je vervolgens niet. Zo snap ik je bovenstaande riedeltje ook niet, khoop dat je deze keer wel uitlegt. ..

Waarom zou je iemand die je niet kent geen klap terug geven, en iemand die je wel kent WEL een klap geven
Voor mij blijft het principe gelijk, bekende of niet.

Dus graag dat je in dit naast al je vele andere bedenkelijke uitspraken even vertelt wat je daarmee eigenlijk bedoelde, dankuwel.
pi_36670701
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:09 schreef Scepsis het volgende:
pff, je bent écht een vrouw, als ik je reply zo belees. Je blijft continu niet-relevante zaken erbij te betrekken ...

Dus graag dat je in dit naast al je vele andere bedenkelijke uitspraken even vertelt wat je daarmee eigenlijk bedoelde, dankuwel
ja dikke doei, hè en ik zal je toch niet nog meer willen lastig vallen met niet relevante en bedenkelijke uitspraken.

we worden het niet eens, simpel

jij ramt er maar vrolijk op los , al dan niet achteraf , en ik ben blij dat mijn zoon dat niet doet
pi_36670766
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:12 schreef milagro het volgende:

[..]

ja dikke doei, hè en ik zal je toch niet nog meer willen lastig vallen met niet relevante en bedenkelijke uitspraken.

we worden het niet eens, simpel

jij ramt er maar vrolijk op los , al dan niet achteraf , en ik ben blij dat mijn zoon dat niet doet
Ok, als je zo wilt doen; vanalles te lopen beweren en ineens niet meer achter je woorden durft te staan, dan weet ik wel genoeg.

Daháág milagro
pi_36670901
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:14 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Ok, als je zo wilt doen; vanalles te lopen beweren en ineens niet meer achter je woorden durft te staan, dan weet ik wel genoeg.

Daháág milagro
ja, jij begint over vrouw zijn en bedenkelijke uitspraken.
als iemand op de 'man' gaat spelen wordt een discussie zinloos.

wat moet ik nu nog zeggen dan?
kan alleen maar in herhaling vallen nog, heb alles al gezegd en blijf gewoon bij mijn standpunt.
wraak nemen is in dit soort gevallen suf en zinloos.
pi_36670933
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:56 schreef Scepsis het volgende:

[..]

dus als een of andere vage gast die je niet eens kent, je een zomaar een klap geeft, doe je niks onder het mom van 'ik ken hem niet eens'

Vertel eens wat je nou eigenlijk bedoelt.
Nee. Dan ren ik weg.
pi_36671059
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:18 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, jij begint over vrouw zijn en bedenkelijke uitspraken.
als iemand op de 'man' gaat spelen wordt een discussie zinloos.

wat moet ik nu nog zeggen dan?
kan alleen maar in herhaling vallen nog, heb alles al gezegd en blijf gewoon bij mijn standpunt.
wraak nemen is in dit soort gevallen suf en zinloos.
Je zou mij toch niet meer lastig vallen

nogmaals; ik vroeg je slechts om je standpunt uit te leggen, daar men met veel uitspraken van je wel alle kanten mee op kunt. Daarom belabelde ik jou dan ook als opportunistisch, je hangt de mening aan die jou het meest uitkomt. Niet beledigend bedoeld .
pi_36671115
Nou nou nou ga je nu op de vuist met Milagro?
Why do we always come here
I guess we'll never know
It's like a kind of torture
To have to watch the show
pi_36671177
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:25 schreef Wacka het volgende:
Nou nou nou ga je nu op de vuist met Milagro?
Vuist?

jonge, jij bent ECHT niks gewend. Ik zit haar niet eens af te kraken. Kan ik wat aan doen dat je het wel opvat.
  woensdag 5 april 2006 @ 13:28:07 #190
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36671223
echt zulke trieste mensen in dit topic

"ff er met 5 man opbeuken"

of ts gaat naar de cops en laat die hun werk doen
of je gaat in je eentje die gast aftuigen.

waarom moet het gelijk met zn 5-en? wat ben je dan voor een schurftige hond!
daar kan ik echt zooo pissed om worden.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36671225
Nee jij bent niks gewend. Als Milagro aangeeft dat de discussie afgelopen is blijf je door mekkeren om je gelijk te krijgen. Is half gelijk niet voldoende voor je?
Why do we always come here
I guess we'll never know
It's like a kind of torture
To have to watch the show
pi_36671251
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:23 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Je zou mij toch niet meer lastig vallen

nogmaals; ik vroeg je slechts om je standpunt uit te leggen, daar men met veel uitspraken van je wel alle kanten mee op kunt. Daarom belabelde ik jou dan ook als opportunistisch, je hangt de mening aan die jou het meest uitkomt .
mijn hemel zeg, en dat bepaal jij waarop ik mijn mening baseer

de mening die ik heb is de mening die ik heb, omdat ik dat vind, simpel.

het verschil tussen een wildvreemde die je om niets een klap verkoopt en een bekende is dat een bekende je nog tegen gaat komen ws, er ws ook een aanleiding was en het gevoelsmatig dus meer "nut" heeft om achteraf alsnog verhaal te halen.

een onbekende is jou allang weer vergeten, het was ws niets persoonlijks, gewoon een kwestie van op de verkeerde plek op het verkeerde moment.

in dat geval is het 't gewoon niet waard om verhaal te halen.
en de illusie dat je zo iemand bekeert als je dat wél doet, is niet echt realistisch, of hij moet iedere dag geconfronteerd worden met helden zoals jij.

maar goed, dit gemaakte verschil zal je wel bedenkelijk vinden, dus wat doe ik nog moeite
pi_36671392
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:28 schreef milagro het volgende:

[..]

mijn hemel zeg, en dat bepaal jij waarop ik mijn mening baseer

de mening die ik heb is de mening die ik heb, omdat ik dat vind, simpel.

het verschil tussen een wildvreemde die je om niets een klap verkoopt en een bekende is dat een bekende je nog tegen gaat komen ws, er ws ook een aanleiding was en het gevoelsmatig dus meer "nut" heeft om achteraf alsnog verhaal te halen.

een onbekende is jou allang weer vergeten, het was ws niets persoonlijks.

[...]
En daar schuilt het gevaar; die doet zoiets dan ook gauw bij jan en alleman. Door hem een klap terug te geven, wordt hij afgerekend op z'n daden. Dat zal hij dan ook - al dan niet tijdelijk - met zich meedragen en minder snel klappen geven. Althans, dat denk ik op wat ik alles meegemaakt hebt.
pi_36671398
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:28 schreef Wacka het volgende:
Nee jij bent niks gewend. Als Milagro aangeeft dat de discussie afgelopen is blijf je door mekkeren om je gelijk te krijgen. Is half gelijk niet voldoende voor je?
nee hoor, ik wil graag weten wat ze met d'r uitspraken nou eigenlijk bedoelde. En dat was kennelijk teveel gevraagd .
pi_36671414
Mijn broer is tijdje terug door een aantal gasten gemept en geschopt.
Hij liep wat aangeschoten naar huis en zonder reden zijn ze op hem in gaan slaan en schoppen. Hij heeft zijn handen gelukkig nog wat voor zijn hoofd weten te houden, want ze trapten ook op zijn hoofd . Iemand die hij kende reed gelukkig met de auto langs en toen zijn ze weggerend + heeft hij hem naar huis gebracht. Mijn broer heeft eerst nog niks tegen ons gezegd, murmelde wat over gevallen enzo. Ik geloofde dat gelijk al niet en zei toen ook 'je bent toch niet in elkaar geslagen hé'. Uiteindelijk vertelde hij het. Naar de dokter gegaan, arm gebroken (de arm waarmee hij zijn gezicht beschermde), heeft een paar weken lang niet kunnen werken etc.

Hij heeft dus aangifte gedaan, met het risico alsnog gepakt te worden.
Maar daarin liet hij zich niet kennen. Het erge was, dat één van de daders met pa nog voor ons huis stonden. Mijn broer kent dus een paar van die gasten, en mijn vader (die weer veel mensen kent), de vader van zo'n gast, en zijn zoon dus ook. Of hij de aanklacht niet in kon trekken, want het bedrag was zo hoog maw, en híj schopte niet op zijn gezicht. Mijn broer had hier goede antwoorden op en blijf voet bij stuk houden, dat hij net zo goed mee deed etc.

Ondertussen praatten mijn pa en die pa van die jongen met elkaar, en ik heb met die jongen aan tafel gezeten, hem aangehoord, wat antwoorden gegeven en ondertussen het signaal afgegeven dat hij het niet nog een keer moet flikken (want dan is ie voor mij), en kenbaar gemaakt dat dit in mijn ogen (en ik weet niet of ogen wat kunnen uitstralen...) al onvergeeflijk was ergens. Het erge was dat het hetzelfde groepje een keer op de kermis mijn broer tegenkwamen en dingen zeiden zoals 'je zus is lekker, we willen haar neuken', toen wou mijn broer ze aanvliegen, maar een vriend hield hem tegen. En later kwamen ze hem dus tegen en hebben in elkaar getrapt.

Uiteindelijk, die rechtszaak duurde erg lang, heeft mijn broer een redelijke schadevergoeding gehad, van die jongens. En zelf zit hij inmiddels op kickboksen en al, sporten deed hij al vrij veel. Tijd lang hebben zijn vrienden hem ook naar huis gebracht. Ik heb er toen zelf ook erg veel wakker van gelegen, laat staan het effect wat het op mijn broer heeft gehad, het idee dat hij machteloos op straat heeft gelegen en een paar van die gasten op hem in trapten, maakte mij weer erg boos/verdrietig en machteloos. Een paar van die jongens moesten ook verplicht zo'n heropvoedingsiets volgen/doen. Het waren gewoon een bepaald soort mensen.

Maargoed, zinloos geweld, dit dus .
Ik wens ts erg veel succes en zoals een medium zegt (en ik weet klinkt ietwat zweverig, maar ik vind het mooie woorden), blijf in je eigen kracht staan!
pi_36671479
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:33 schreef Scepsis het volgende:

[..]

nee hoor, ik wil graag weten wat ze met d'r uitspraken nou eigenlijk bedoelde. En dat was kennelijk teveel gevraagd .
het was de toon , schat.
je kan het ook normaal vragen zonder irrelevante (hihi) waardeoordelen erbij te slepen.
  woensdag 5 april 2006 @ 13:38:17 #197
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36671592
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:33 schreef sweetgirly het volgende:
hetzelfde groepje een keer op de kermis mijn broer tegenkwamen en dingen zeiden zoals 'je zus is lekker, we willen haar neuken',
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36671695
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Ik zou dan gewoon: "Ja, is goed, ik zal het aan haar doorgeven" zeggen, maar ja wie ben ik ..

Serieus: heftig verhaal, sweetgirly
pi_36671898
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
echt zulke trieste mensen in dit topic

"ff er met 5 man opbeuken"

of ts gaat naar de cops en laat die hun werk doen
of je gaat in je eentje die gast aftuigen.

waarom moet het gelijk met zn 5-en? wat ben je dan voor een schurftige hond!
daar kan ik echt zooo pissed om worden.
Wat schurftige hond? Terecht toch? Met vier man vasthouden op de grond, vijfde man schuift in elk neusgat een brandende sigaret. En vervolgens een paar eetlepels sambal rawit op laten vreten, een litertje pepperspray in z'n bek en zo zou ik nog wel een paar uurtjes door kunnen gaan.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 5 april 2006 @ 13:54:18 #200
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36672192
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat schurftige hond? Terecht toch? Met vier man vasthouden op de grond, vijfde man schuift in elk neusgat een brandende sigaret. En vervolgens een paar eetlepels sambal rawit op laten vreten, een litertje pepperspray in z'n bek en zo zou ik nog wel een paar uurtjes door kunnen gaan.
Constructief...

En dan kan je in t vervolg zekerder van jezelf zijn en beter voor jezelf opkomen en/of
verdedigen he...

Natuurlijk neemt het niet weg dat zo iemand laten lijden een goed gevoel geeft, maar
erg veel meer dan dat en een 'stoer' verhaal levert het niet op...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')