Dat is helemaal waar. Van het grootste gedeelte weten we NIETS.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja, hoeveel procent van onze hersenen gebruiken we nou werkelijk?
Zelfs de wetenschap weet niet precies wat we met de rest doen.
gecopied pasted..verdraaid..wat jij wil..met als doel totale controle over het europese vasteland.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:01 schreef diginoob het volgende:
Klinkt helemaal niet aannemelijk want in de bijbel staat over dat stuk een heleboel dingen over water wat met ijs niet kan. Dan zouden ze dat hele verhaal verdraaid moeten hebben.
Jij denkt dus dat het echt gebeurd is, maar begrijp je wel wat er staat? Begrijp je de symboliek wel die dit hele verhaal uitstraald?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:04 schreef The_Fox84 het volgende:
Ik geloof dat Jezus gewoon over water liep. De discipelen in het bootje waren visser geweest en weten heus wel water en ijs uit elkaar te houden. Petrus stapte dan ook nog eens uit de boot en begon ook over het water te lopen. Denk je dat ze het dan niet gezien zouden hebben als er ijs recht onder hun neus ligt?
we zijn het niet vaak eens maar bij dezequote:Jij denkt dus dat het echt gebeurd is, maar begrijp je wel wat er staat? Begrijp je de symboliek wel die dit hele verhaal uitstraald?
Jouw realiteit dus. Prima hoor, maar dat is niet die van iedereenquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:45 schreef Salvad0R het volgende:
* Salvad0R heeft het niet zo op het welke soort van religie dan ook.
Er is maar 1 geloof, de pure realiteit . Universumpje, levende beestjes, lekker leep .
De eerste 200 jaar is de Bijbel mondeling overgeleverd, dus wat is precies waarheidsgetrouw aan dat boek? Hier en daar mogen wel wat accurate feitjes zijn maar dan zou je de Da Vinci Code ook als zijnde absolute waarheid kunnen beschouwen. Raakvlakken met de realiteit maken het nog geen boek vol waarheden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:37 schreef merlin693 het volgende:
Xebrozius denk je ook zo over de lijst met gestolen artieklen later genaamd in Egyptische geschriften ?
64 gouden artiekelen als ik me nie vergis ! ( 600 jaar tussen de Bijbel en Velekofsky )
Met als grootste verschil dat de boeddha leerde in jezelf te geloven ipv een boek of een personage hoog daarboven.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:22 schreef RickySway het volgende:
Buddha liep ook op water...
Buddha performed some miracles. Once a tree bent down one of its branches in order to help Buddha when he wanted to come up out of the water of a tank. When there was flood, he caused the water to recede and walked over the water.
Het water ging toch opzij?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Knarf het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat het echt gebeurd is, maar begrijp je wel wat er staat? Begrijp je de symboliek wel die dit hele verhaal uitstraald?
Ik geloof dat het echt gebeurt is ja. Dat hele ijs verhaal is onzin. Petrus liep ook over het water, als dat ijs was geweest zou het schip daar zo'n beetje vastgevroren moeten zitten. Maar wat staat daar een paar verzen terug? 'En het schip was nu midden in de zee, zijnde in nood van de baren; want de wind was hun tegen'quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Knarf het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat het echt gebeurd is, maar begrijp je wel wat er staat? Begrijp je de symboliek wel die dit hele verhaal uitstraald?
Ik vind dit eigenlijk nog wel de beste reply tot nu toequote:Op donderdag 18 mei 2006 01:51 schreef Xebrozius het volgende:
Water of ijs, het blijft een sprookje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |