quote:Op woensdag 5 april 2006 07:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Iemand heeft mijn wekker een uur vooruit gezet. [Diegene] zal boeten! Boeten zal diegene.
mijn baas is er altijd al heel vroeg en ik rond kwart voor achtquote:Op woensdag 5 april 2006 07:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Jij bent toch ook al op kantoor?![]()
Ik ben van de koffie pot gerukt (letterlijk!)![]()
Ik mocht geen koffie hebben, hebben ze de pot uit mijn hande gerukt..![]()
Ik zal het filmen.quote:Op woensdag 5 april 2006 07:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
![]()
Wel ff een foto maken! Ik ben benieuwd hoe diegene zijn/haar lot tegemoet gaat door jou..![]()
dat zei je net ook alquote:Op woensdag 5 april 2006 08:13 schreef Q. het volgende:
Ik wil niet werken!
Ik ben er al.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zei je net ook al
optie a. gewoon gaan, en je eroverheen zetten
optie b. niet gaan, en je ziek melden
hmmm... en nu? niet werken en de hele dag hangen of toch maar wat doenquote:
HP was stil en verlaten toen ik binnenkwam (5.30).. totdat ik koffie had gezet, dan..toen schenen er ineens meer mensen te zijn (allemaal in de keuken ookquote:Op woensdag 5 april 2006 07:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn baas is er altijd al heel vroeg en ik rond kwart voor acht
de rest komt meestal tegen 8, 8.15 u
dus stond er even verbaast van te kijken
Pas maar op, dat kan tegen je gebruikt worden..quote:
niet dat ik weet, of ik moet wat gemist hebbenquote:Op woensdag 5 april 2006 08:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
HP was stil en verlaten toen ik binnenkwam (5.30).. totdat ik koffie had gezet, dan..toen schenen er ineens meer mensen te zijn (allemaal in de keuken ook) dan ik had vewacht..
Is het een speciale dag bij jouw op je werk dat die mensen er ineens vroeger zijn?
the soap continues... of niet soms?quote:Op woensdag 5 april 2006 08:26 schreef melismay het volgende:
De psychologische oorlogsvoering is begonnen hier
Teveel werk is ook niet gezond voor de motivatiequote:Op woensdag 5 april 2006 08:17 schreef Q. het volgende:
Ik werk nooit, ik ben alleen maar wat aanwezig. Is ook verdomd weinig te doen momenteel.![]()
Ook niet goed voor de motivatie.
Dat ook, maar daar ga ik al niet eens meer over door, dat houd gewoon niet op....quote:Op woensdag 5 april 2006 08:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
the soap continues... of niet soms?
Maar vetel...
Te weinig al helemaal niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:30 schreef Polen het volgende:
[..]
Teveel werk is ook niet gezond voor de motivatie.
Leuk hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ook, maar daar ga ik al niet eens meer over door, dat houd gewoon niet op....
Wij zetten voor iedereen de computers aan 's morgens, en rara, mijn favoriete collega moest dat vanmorgen doen, en guess what, die van mij stond als enige niet aan![]()
O. Nou ja. Het is toch m'n vader maar.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Pas maar op, dat kan tegen je gebruikt worden..![]()
Ik zelf, vind filmpjes wel leuk... ala 'office space'![]()
Damn. Echt, damn.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ook, maar daar ga ik al niet eens meer over door, dat houd gewoon niet op....
Wij zetten voor iedereen de computers aan 's morgens, en rara, mijn favoriete collega moest dat vanmorgen doen, en guess what, die van mij stond als enige niet aan![]()
Ik ook van jou hoor, PhaE.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:36 schreef PhaE het volgende:
![]()
*standaard ik-ben-net-wakker-en-ga-nu-naar-mijn-werk-dus-eigenlijk-een-tvp-posting*
I triedquote:Op woensdag 5 april 2006 08:38 schreef Polen het volgende:
Misschien kan je er eens over praten, melismay. Wie weet helpt het.
Gebeurt dat binnenkort, binnen afzienbare tijd?quote:Op woensdag 5 april 2006 08:37 schreef melismay het volgende:
Ze is ook verschrikkelijk zielig en Polen heeft het inderdaad wel bij het juiiste eind, het is gewoon basisschool werk, alleen dan geavanceerder en achterbakser![]()
Ik zal blij zijn als we gewoon bij de rest van het teleserviceteam ingevoegd worden, dan heb ik met haar niet zo veel meer te maken.
Misschien als snel, anders sowieso na 1 mei. Ze moeten eerst ruimte voor ons maken....quote:Op woensdag 5 april 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
[..]
Gebeurt dat binnenkort, binnen afzienbare tijd?
Oh, dat is nog wel te overzien.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien als snel, anders sowieso na 1 mei. Ze moeten eerst ruimte voor ons maken....
Jullie wisselen elkaar goed af.quote:
Polen ging weg, en toen kwam jijquote:
mvdlubbe No such nick/channelquote:Op woensdag 5 april 2006 08:57 schreef Polen het volgende:
Ik ben er niet, Anthraxx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |