abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 19:54:27 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37137476
Zo schattig hè, kinderen met geheimen

We hebben zus en zo gedaan mama, maar ik mag het niet vertellen want het is een geheim
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37137602
Bo
Het is zo lief die gheimpjes!
  vrijdag 21 april 2006 @ 00:02:08 #203
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_37148170
Wat schattig van Bo. En knap dat ze niets verteld heeft. En ook erg knap van jou, jessie, dat je niet doorgevraagd hebt!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Jubileum moderator maandag 24 april 2006 @ 10:48:26 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37238031
Ahhh wat lief van Bo! (ik lees het nu pas ) Echt leuk zulke wijze gesprekjes met je kind.

Wat ik vragen wilde, ladywrb, hoe gaat het nu met Luca? Hij is nu toch volop bezig met dat gebeuren in Purmerend dus ik vroeg me af of je veranderingen ziet of dat je iets wijzer bent geworden of wat dan ook.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 11:18:45 #205
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37238822
nee, eigenlijk niet. we tobben gewoon door.
morgen laatste oudergesprek en overmorgen laatste bijeenkomst van de kinderen.
wat het me wel heeft opgeleverd: een moeder die er hetzelfde voor staat als ik, alleen heeft haar zoon wel een diagnose.
we hebben 2 weken geleden de hele wachttijd zitten praten en het was één grote herkenning en erkenning van dingen waar we tegenop lopen en die andere mensen met kinderen die deze problematiek hebben niet begrijpen.
we hebben afgesproken om in ieder geval contact te houden zodat de kinderen af en toe bij elkaar kunnen spelen zodat de ander even wat voor zichzelf kan doen.
dus het heeft op dat gebied voor mij zeker iets positiefs gebracht
  Jubileum moderator dinsdag 25 april 2006 @ 21:20:06 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37292979
Dat is wel heel fijn, zo'n lotgenoot lady-wrb. Dat heb je soms zo nodig, praten met iemand die het gewoon begrijpt en niet zoiets heeft van "geef hem maar een weekje hier dan is het zo over".
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 21:28:49 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37293362
ja die mensen heb je en als ik er weer zo een tref, glimlach ik eens vriendelijk en denk er het mijne van.
dat jongetje uit zijn groep is een heel lief kind, maar nogal druk en onbesuisd.
zijn moeder durft hem niet gauw ergens te laten spelen. ik heb dat eigenlijk ook wel, maar tot mijn verbazing is luca buitenshuis een engeltje. echt dat hoor ik van iedereen.
hij is dus prima in staat om een paar uur sociaal wenselijk te zijn. maar zodra hij dan thuis is, slaat dat ogenblikkelijk om in druk gedrag. kennelijk moet het er toch uit...

vandaag had ik weer ouderoverleg in purmerend. zoals ik al vreesde werd luca een rustig en lief kind gevonden. ze hebben dus niet de echte luca bovengehaald. dus het zal wel weer op niets uitdraaien. weer zo'n welles nietes gedoe.
pi_37293427
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Lois het volgende:
Dat is wel heel fijn, zo'n lotgenoot lady-wrb. Dat heb je soms zo nodig, praten met iemand die het gewoon begrijpt en niet zoiets heeft van "geef hem maar een weekje hier dan is het zo over".
Als het niet vreselijk zielig voor je kind zou zijn, zou je het bijna doen. Gewoon om dat soort lui de mond te kunnen snoeren
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 april 2006 @ 21:36:58 #209
13151 crew  Rewimo
pi_37293698
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
vandaag had ik weer ouderoverleg in purmerend. zoals ik al vreesde werd luca een rustig en lief kind gevonden. ze hebben dus niet de echte luca bovengehaald. dus het zal wel weer op niets uitdraaien. weer zo'n welles nietes gedoe.
Dat is wel balen zeg. Eigenlijk zou je dan willen dat ie niet zo sociaal kon doen...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator dinsdag 25 april 2006 @ 21:39:27 #210
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37293808
Dat is wel heel dubbel Lady, aan de ene kant mooi kl*te omdat ze toch een andere Luca te zien krijgen. Aan de andere kant ook wel weer heel positief want als er echt iets heel erg mis zou zijn, zoals bijv. autisme, zou hij dat nooit zo lang vol kunnen houden en hadden ze dus al veel eerder kunnen meemaken wat er mis is.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 21:43:55 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37294007
mwah, nou die bijeenkomsten duren maar 5 kwartier hoor en zodra hij de deur uitstapt bij het riagg gaatie al los.
ik zei vandaag nog dat ze eigenlijk een cameraatje in de auto moesten hangen.
en het viel vorige week ook op. hij had voetbaltoernooi; zijn hele team liep achter de bal aan en luca liep maar wat door het veld te "fladderen" en volgde geheel zijn eigen programma.
  Jubileum moderator dinsdag 25 april 2006 @ 21:46:09 #212
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37294124
Ow 5 kwartier is ook niet lang zeg!
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:29:13 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_37295953
wat ik nog steeds niet snap is dat er geen gericht onderzoek wordt gedaan via een psychiatrisch centrum Ladywrb? Er zijn allerlei tests waardoor vast te stellen is wat en of er iets aan de hand is. Zo is dat bij Ian ook vast gesteld. (binnen een half jaar) Dat is via school geregeld. Kun je dat niet voor elkaar krijgen? Of zelf regelen via de huisarts? Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je hier genoegen mee neemt?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2006 @ 06:46:37 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37302143
ik krijg nog een gesprek met die vrouw van de groep en de psychologe van het riagg samen.
en dan maar weer eens kijken hoe verder.
of niet.
t is toch eng vind ik. ik ben gewoon bang voor een etiket op mijn kind.
ik heb 6 jaar geleden ook een etiket gekregen en achteraf was het onterecht. maar t heeft mijn leven niet makkelijker gemaakt. dat wil ik voor luca voorkomen.
maar aan de andere kant opent een diagnose wel weer een deur naar andere mogelijkheden.
  woensdag 26 april 2006 @ 07:46:36 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_37302422
Ik begrijp aan de ene kant je gevoel wel van dat etiket, maar aan de andere kant begrijp ik je niet. Je bent al zo lang op zoek naar erkenning, dan ga je er toch achteraan? Dat kan, zeker als er echt wat aan de hand is, alleen maar positief zijn voor Luca toch? Ik zou zeggen, probeer je over die angst heen te zetten en ga een diagnose halen, op wat voor manier dan ook, want anders schiet je er allemaal niks mee op. Je hebt er nu ook alleen maar stress van, toch?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 26 april 2006 @ 10:00:38 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37304294
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
Is het dan niet een idee om eens te kijken of er niet iets met video-observatie thuis gedaan kan worden? Dan hebben ze iig beelden van de situatie erbij.
pi_37356474
Bo kwam vandaag met een grote envelop uit school met daarop zelf mama geschreven. (tussen van die voorbeeldletters zeg maar) En dan heel groot. In een heleboel kleuren Erin zit een kadootje voor moederdag. En ze ging het heeeeel goed verstoppen. Het steekt nu voor de helft onder de bank uit
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37356564
Jessie, ik vind dat zo lief en grappig. Kan je je beheersen?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_37356717
Moeilijk
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 27 april 2006 @ 20:39:17 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37356925
Hahahaha wat ontzettend lief maar wat heeft ze dat al vroeg klaar en mee zeg! Moederdag is toch pas over 2 weken? Dan moet ze nog zo lang wachten... en jij ook
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 20:41:55 #221
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37356993
dr zit wel een vakantie tussen he?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 april 2006 @ 20:42:46 #222
13151 crew  Rewimo
pi_37357023
Goh Jessie, daar vind je het echt noooooooooooooit!
  Jubileum moderator donderdag 27 april 2006 @ 20:43:39 #223
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37357051
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:41 schreef lady-wrb het volgende:
dr zit wel een vakantie tussen he?
Ow dat wist ik niet joh! Eva doet niet mee met reguliere vakanties dus...
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37357097
Ze hebben inderdaad 2 weken vakantie.
En morgen krijgt ze nog heel veel werkjes mee. Een beetje verdeeld dus met vandaag en morgen.
Jans heeft overgens maar 1 week vakantie.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 27 april 2006 @ 20:46:23 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37357146
2 weken? Wow!
Eva heeft alleen 5 mei vrij
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')