Als het niet vreselijk zielig voor je kind zou zijn, zou je het bijna doen. Gewoon om dat soort lui de mond te kunnen snoerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Lois het volgende:
Dat is wel heel fijn, zo'n lotgenoot lady-wrb.Dat heb je soms zo nodig, praten met iemand die het gewoon begrijpt en niet zoiets heeft van "geef hem maar een weekje hier dan is het zo over".
Dat is wel balen zeg. Eigenlijk zou je dan willen dat ie niet zo sociaal kon doen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
vandaag had ik weer ouderoverleg in purmerend. zoals ik al vreesde werd luca een rustig en lief kind gevonden. ze hebben dus niet de echte luca bovengehaald. dus het zal wel weer op niets uitdraaien. weer zo'n welles nietes gedoe.
Is het dan niet een idee om eens te kijken of er niet iets met video-observatie thuis gedaan kan worden? Dan hebben ze iig beelden van de situatie erbij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
vandaag had ik weer ouderoverleg in purmerend. zoals ik al vreesde werd luca een rustig en lief kind gevonden. ze hebben dus niet de echte luca bovengehaald. dus het zal wel weer op niets uitdraaien. weer zo'n welles nietes gedoe.
Ow dat wist ik niet joh! Eva doet niet mee met reguliere vakanties dus...quote:Op donderdag 27 april 2006 20:41 schreef lady-wrb het volgende:
dr zit wel een vakantie tussen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |