Gelukkig wel, ik zie al die kinderen al zonder duim lopenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:37 schreef poemojn het volgende:
Volgens mij ookZeker als ik hoor dat veel zesjarigen begin groep drie nog duimen. Dat geeft toch hetzelfde veilige gevoel als een knuffel? en wordt gewoonlijk wel geaccepteerd.
Hier ook 1 van 11 jaar die nog duimt. En ik krijg het er niet uit, idd alleen in bed, maar toch.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:32 schreef Ticootje het volgende:
De kleine hier duimt nog steeds, (10 bijna 11) wij hebben nu ingesteld dat overdag niet geduimd wordt, alleen in bed mag ze nog duimen. Als haar kiezen allemaal zijn gewisseld dan moet ze ook een beugel.
Als ik ook in het lijstje mag.....Priscilla (stief)dochter van Ticootje 1 mei 1995
ja echtquote:Op woensdag 5 april 2006 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Meen je dat moussy!
Dat zou voor mij toch zo'n onwijze afknapper zijn volgens mij!
ik heb ook een knufkussensloop, die is al helemaal versleten maar zonder kan ik niet slapen...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef moussy het volgende:
Hier nog 1 van bijna 7 die met een tutdoek slaapt hoor, het foppie is de deur uti gegaan toen Cas kwam, toen was ie ineens voor babies. Ik heb me er nooit druk om gemaakt. Mijn broer heeft echt járen geduimt en die heeft een schitterend mooi gebit. Ik was met een jaar of 7 van het duimen af en moest toch echt een beugeltje (en niet eens vanwegen het duimen) ik heb trouwens wel jarenlang een eeltplekje van mn ondertanden op mn duim gehad.
Enneh, het toppunt, mijn schoonzus van ehm... 35 dacht ik, slaapt nog iedere nacht met gerafelde todderige spuugdoekjes en een duim...
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:03 schreef Ticootje het volgende:
ik heb ook een knufkussensloop, die is al helemaal versleten maar zonder kan ik niet slapen...
Wowquote:Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef jessie het volgende:
Het juffenfeest was leuk bij Bo. Ik ben heel trots op haar. Ze heeft met veel dingen meegedaan en heeft niet de hele tijd alleen maar bij mij gehangen
En wat is ze mooie he
(ze had ook nog een diadeem in met van die sprieten met bolletjes aan t uiteinde, maar die was ik met de foto maken vergeten in te doen)
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanxquote:Op woensdag 5 april 2006 22:01 schreef E.T. het volgende:
Twan staat er ook bij![]()
Bo, wat ben je mooi!!!
Kan gebeuren, ik schrijf heel vaak 20-02-2002 ipv 20-03-2002quote:Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef E.T. het volgende:
oeps, tikfoutje
Palmpasen stok maken, leuk!
Fijn dat 't slapen nu ook goed gaat![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
wat deden ze dan babsjuh?
luca ook niet hoor, maar die gaat donderdag als skelet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:27 schreef Rewimo het volgende:
Nee, die heeft ie niet.
Denk het niet, Christan valt ook groot (122/128)quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:59 schreef jessie het volgende:
O die 110/116 had wel gepast. Ze vallen best erg groot.
Ow die playama... die is cool ja.... die vond Twan ook heel gaaf... ben eigenlijk vergeten te kijken of ze hem hier nog bij de Blokker hadden, misschien morgen even in Almelo....quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:15 schreef Rewimo het volgende:
Zie www.blokker.nl en klik dan op de paasfolder. Even doorbladeren
hahah nee, maar ze moeten (of mogen) in pyjama.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:59 schreef jessie het volgende:
Als skelet naar t paasontbijt? Moeten ze verkleed dan?
oei, dat ligt heel veel aan het kind zelf, Priscil puberd nog nauwelijks, maar in haar klas zitten al wel kinderen die al ongesteld zijn en hevig puberen..... ik hoop dat het hier nog even rustig blijft!!quote:Op woensdag 12 april 2006 10:53 schreef gnoompje het volgende:
oh dat doet ze nu al.
Niet dat ze weet waar ze het over heeft want af en toe is het![]()
![]()
![]()
Maar zo weet ik wel al een beetje wat ik van haar kan verwachten als ze een jaar of 11 is![]()
Ow leuk zeg...quote:Op woensdag 12 april 2006 12:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga Christan zo ophalen, ben benieuwd. Ze gingen ook eieren zoeken in en om de school
Waarschijnlijk gaat mijn kleine meisje snel ongesteld wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
oei, dat ligt heel veel aan het kind zelf, Priscil puberd nog nauwelijks, maar in haar klas zitten al wel kinderen die al ongesteld zijn en hevig puberen..... ik hoop dat het hier nog even rustig blijft!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |