Bij Nick op school hebben ze een paaslunch, moet z'n eigen bordje, bestek, beker en gekookt eitje meenemen. Oh ja, en een terra cotta potje met een diameter van 10 cm, voor een "crea-opdracht"...
![]()
Ben benieuwd...
Anyway: m'n man heeft gisterochtend 't hele gebeuren van vrijdag verteld aan de juf (op maandag en dinsdag hebben ze juf A, op de rest van de dagen juf B die laatste jaars is aan de PABO en voor haar begeleiding schijnt apart iemand aangesteld te zijn), die zei ook meteen dat 't zo niet kon en verwees zelf naar de directeur. Ook directeur gaf meteen aan dat dit niet is waar de school voor staat en dat hij zo snel mogelijk met de betrokkenen gaat praten. Die juf van vrijdag is dus stagiaire en de andere vrouw die er bij was schijnt een (ervaren) administratrice te zijn. Dus ook al was de stagiaire eventjes de weg kwijt vrijdag, dan had de administratrice beter moeten weten.
Ik moet zeggen dat ik wel content ben met hoe 't nu verder loopt. Juf A verwees zelf naar de directeur, en dat vind ik fijn omdat we dan tenminste niet meteen 't stempel opgeplakt krijgen dat we mensen zijn die over iedereen heen gelijk naar de directeur stappen. Juf B is stagiaire, die hoeft geen enorme veeg uit de pan te krijgen wat mij betreft maar 't moet haar wel duidelijk gemaakt worden dat 't heel anders had gekund. Ook van een stagiaire mag je een flinke dosis gezond verstand verwachten. En die administratrice... ja daar valt 't me 't meest van tegen eigenlijk. Maar goed, wij hebben ons ei kwijt gekund en juf A en de directeur zijn op de hoogte, case closed wat mij betreft.
Enne... met Nick gaat 't weer helemaal toppie! Geen oorpijn meer, geen kuchjes meer, hij slaapt alleen wat slecht omdat ze over anderhalve week naar de kinderboerderij gaan met school en dat vindt hij zóóó spannend!!!