weet ik net, iedereen kwam op eens naar het vorige deel toequote:Op woensdag 5 april 2006 01:04 schreef remlof het volgende:
is dit het nachtbagger topic?
goh!quote:Op woensdag 5 april 2006 01:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
weet ik net, iedereen kwam op eens naar het vorige deel toe
nee dankjequote:Op woensdag 5 april 2006 01:07 schreef LiquidLans het volgende:
zullen we groepsexen?
Waar zijn je edit mogelijkheden lieverdquote:
Dan moet ik je een note geven en een ban aanvragen.quote:
oeh en daarna "Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft." doen is flauwquote:Op woensdag 5 april 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar zijn je edit mogelijkheden lieverd
--
Hier..
oh, boefjequote:--
Hier..
[ Bericht 12% gewijzigd door NJ op 05-04-2006 01:10 ]
Waar zijn je edit mogelijkheden lieverd?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oeh en daarna "Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft." doen is flauw![]()
Doe maar wat je niet laten kunt.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet ik je een note geven en een ban aanvragen..
kooi nog welquote:Op woensdag 5 april 2006 01:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Doe maar wat je niet laten kunt.
Ik ga richting de kooi. Weltrusten.
je hebt de hele post verwijderdquote:Op woensdag 5 april 2006 01:13 schreef NJ het volgende:
Vooruit dan maar. Omdat je zo'n goed topic hebt geopend..
Dat is makkelijker.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je hebt de hele post verwijderd![]()
Ik ben lui. En dat ben ik als mod al een paar maanden.quote:
hoi paul.., wat doe jij hier ?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi
YUpzquote:Op woensdag 5 april 2006 01:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hoi paul.., wat doe jij hier ?
gezellig beffen?
Ik weet dat ik nog nieuw ben enzo, maar kan je hier niets aan doen?quote:
al die kut onlieve leaversquote:Op woensdag 5 april 2006 01:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
gezellig
msn valt ook een beetje stil enzo!!
ja die is 's nachts geslotenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:28 schreef JDude het volgende:
Is PUB dicht ofzo?
Lukt het jullie nog wel om te lezen, stelletje josti's?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:03 schreef guitarist.nl het volgende:
In zo'n reeks zijn natuurlijk weinig regels, maar om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt, hier twee (!) dingen waar je je aan dient te houden als poster in BeF:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
Het is te merken ja.quote:
ah sorry mag welquote:Op woensdag 5 april 2006 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lukt het jullie nog wel om te lezen, stelletje josti's?
Ik noem niemand bij naam, maar wilde wel even klagen over het algemene niveau van de afgelopen -pakweg- 75 posts.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:31 schreef Sebasser het volgende:
ik ga maar eens tellenm hoeveel posts ik daar heb
uurrhmquote:Op woensdag 5 april 2006 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jeetje.. De jeugd ligt nog niet op bed??
Voel je alsjeblieft niet overal door aangevallenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:34 schreef Sebasser het volgende:
uurrhm
ik ben benieuwd hoeveel dagen van de maand ik rond deze tijd nu slaap
Het lijkt er wel op dat de rest het begrepen heeftquote:Op woensdag 5 april 2006 01:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Voel je alsjeblieft niet overal door aangevallen.
We saved the day.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Het lijkt er wel op dat de rest het begrepen heeft.
Mijn voordeur?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:43 schreef Sebasser het volgende:
Tof
Vertel me eens over hoe het met je voordeur gaat
O.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:44 schreef Sebasser het volgende:
Zeker
je weet nog niet dat ik een voordeur fetisjh heb ?
Dat is al een beginquote:
Daar kan ik je dan mee vastbinden. Hihi.quote:
Rapedaten is zóóó 2004.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar kan ik je dan mee vastbinden. Hihi.
Ik leef nog in 2004.quote:
Dan ben ik nog 16 mên.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik leef nog in 2004.
Is André Hazes trouwens nóg niet dood? Mán, die drinkt me toch een bier.
Zó'n toffe band!quote:
quote:
'tis dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 5 april 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Wacht. Das een voordeel zeker.
o wacht, 2004quote:Op woensdag 5 april 2006 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 16 was. Blijk je 2 jaar ouder te zijn.
dat hoor je vast vaker, sorry.
Ik dacht even dat je heel slecht in hoofdrekenen was, maar we spelen dat we in 2004 waren.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Euh, 07-04-1985?
Ik ben in '87 geboren?
Wacht wacht ik snap hem al! Jij dacht dat ik bedoelde '2 jaar ouder dan 16'! Ik bedoelde 2 jaar ouder dan ik! Had wat duidelijker gemogen misschien, blame de moeheidquote:
Ah zo. Ik dus ookquote:Op woensdag 5 april 2006 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wacht wacht ik snap hem al! Jij dacht dat ik bedoelde '2 jaar ouder dan 16'! Ik bedoelde 2 jaar ouder dan ik! Had wat duidelijker gemogen misschien, blame de moeheid.
Mên, ik ging fucking twijfelen aan m'n eigen geboortedatum.
Whehehe. Gekkie.quote:
Yvonne dacht het namelijk ook!quote:Op woensdag 5 april 2006 02:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je jonge koppie ofzo, géén idee.
Iets met bloemetjes of hartjes of vlindertjes. Lekker meisjesachtig.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Ik moet een nieuwe usericon. Hoe geil Drigo ook is, hij zorgt voor verwarring aangaande mijn sexe. Ideeen zijn welkom.
Jezelf.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Ik moet een nieuwe usericon. Hoe geil Drigo ook is, hij zorgt voor verwarring aangaande mijn sexe. Ideeen zijn welkom.
Oh.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik was dus van plan de twijfel wég te nemen, niet groter te maken.
Post nou gvd gewoon eens je tetten.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik was dus van plan de twijfel wég te nemen, niet groter te maken.
Does it make you horny baby?quote:Op woensdag 5 april 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is je reinste machtsmisbruik!
*Pakt spiegel...quote:Op woensdag 5 april 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik al gezegd dat ik naast een brillenfetisj een krullenfetisj heb?
Jij laat je ook snel het veld uit slaanquote:Op woensdag 5 april 2006 02:22 schreef JDude het volgende:
[..]
*Pakt spiegel...
Bril. Negative.
Krullen. Negative.
Goed, ik ben pitten.
* Begrijpt .quote:Op woensdag 5 april 2006 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
*tijdelijk* *tijdelijk* *tijdelijk*
Kapoentjes!
Ja he? Valt me tegen.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij laat je ook snel het veld uit slaan![]()
*lenzen uitdoet en naar bril grabbelt*quote:Op woensdag 5 april 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik naast een brillenfetisj een krullenfetisj heb?
Schade, schande, enzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jij laat je ook snel het veld uit slaan![]()
Het neemt echt serieuze vormen aanquote:Op woensdag 5 april 2006 02:25 schreef Litso het volgende:
[..]
*lenzen uitdoet en naar bril grabbelt*
Dat krullen kan ik me nog wel voorstellen, maar een bril?quote:Op woensdag 5 april 2006 02:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het neemt echt serieuze vormen aan.
Echt, elke mongool met een bril en krullen trekt m'n aandacht (niet aangesproken voelen). Het zijn de puberale hormonen.
Did I say otherwise?quote:Op woensdag 5 april 2006 02:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Denk dat jij er meer last van hebt dan ik!
Ja nou ja, er moet wel één vorm van mannelijkheid inzitten verderquote:Op woensdag 5 april 2006 02:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat krullen kan ik me nog wel voorstellen, maar een bril?
Maareh.. Napoleon Dynamite wel eens gezien?
Ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:28 schreef Litso het volgende:
Door schade en schande wordt men een watje?
Dat went snel genoeg hoor, geloof mequote:Op woensdag 5 april 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lente, voortplanting, ik speel erop in.
Ik herken m'n eigen posts alleen niet meer.
Sommige meiden kunnen er wel okay uit zien met bril. Sommige.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nou ja, er moet wel één vorm van mannelijkheid inzitten verder.
En brillen kunnen heel gaaf staan.
Nah, brillen als die van cerror op een ok koppie zijn leukquote:Op woensdag 5 april 2006 02:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Sommige meiden kunnen er wel okay uit zien met bril. Sommige.
Maar bij mannen vind ik het bijna nooit mooi.
Ik heb dat met tieten.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, brillen als die van cerror op een ok koppie zijn leuk.
Maar goed, een vriendin van me heeft last van een vloedgolf als ze gozers met mutsen op ziet.
Zal wel iets vrouwelijks zijn ofzo.
Ik heb het trouwens ook met gothics. Daar ben ik wel wat uitzonderlijker in.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan fout zitten, maar volgens mij ben je daar geen unicum in.
Ik ken een gothic-meisje, schat haar [serieus] ruim 100 kilo en ze vertelde mij altijd dat ze bij het Delta (psychiatrisch ziekenhuis) liep en hoe dat eraan toe ging.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens ook met gothics. Daar ben ik wel wat uitzonderlijker in.
Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:43 schreef Litso het volgende:
Toen ik dat postte kraste het topic zijn polsen door en bloedde het dood.
Tja. Ik heb geen idee waar het vandaan komt eigenlijk, maar ik vind het er echt geweldig uitzien vaak. Ik weet dat het meestal wel mensen zijn die veeel aandacht eisen, dat staat me ook wel wat tegen. Maar het is zo cutequote:Op woensdag 5 april 2006 02:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken een gothic-meisje, schat haar [serieus] ruim 100 kilo en ze vertelde mij altijd dat ze bij het Delta (psychiatrisch ziekenhuis) liep en hoe dat eraan toe ging.
En een gothic-meisje die gedichten schreef. Ze deed VMBO. Waren sléchte gedichten. En ze was verliefd op mijn beste vriend. Waardoor ze telkens blozend bij ons kwam zitten en quasi-interessant deed.
En een gothic-meisje die later punk is geworden en nu pop. Die had een vriendje wat d'r bedreigde en was enorm aandachtsgeil.
Ik heb niet zulke goeie ervaringen met gothics.
Ieder z'n dingquote:Op woensdag 5 april 2006 02:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Tja. Ik heb geen idee waar het vandaan komt eigenlijk, maar ik vind het er echt geweldig uitzien vaak. Ik weet dat het meestal wel mensen zijn die veeel aandacht eisen, dat staat me ook wel wat tegen. Maar het is zo cute
Truste en sterkte met opstaanquote:Op woensdag 5 april 2006 02:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ieder z'n ding. Ik kan wel begrijpen dat er leuke exemplaren tussen zitten though.
Hmm, als ik nu naar bed ga kan ik nog zo'n 3.5 uur slapen. Ik denk dat ik dat maar doe
.
Slaap lekker iedereen!
Jou ken ik gelukkig al door en doorquote:Op woensdag 5 april 2006 02:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik laat jullie gewoon samen wat nader kennis maken
*meldt*quote:
Hoowquote:Op woensdag 5 april 2006 03:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*meldt*
* fraubitch met potten en pannen slaat![]()
Der is geenquote:Op woensdag 5 april 2006 03:21 schreef Doderok het volgende:
Was dit het nachtbagger topic?
* Doderok zoekt verder...
quote:Op woensdag 5 april 2006 03:22 schreef Doderok het volgende:
[..]
Hoow, beetje rustig, straks is heel de buurt wakker!
Doe eens bazigquote:Op woensdag 5 april 2006 03:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
M'n excuses, wilde niet bazig overkomen![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 03:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
M'n excuses, wilde niet bazig overkomen![]()
ik voel een hondenkoekje aankomenquote:Op woensdag 5 april 2006 03:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]hihihihi geeft niks
en nu zit en bibber
neenquote:
ik heb ooit een foto van hem gezien ja...ergens....quote:Op woensdag 5 april 2006 04:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje hoe hij er uit zien dan ? (irl)
ik heb laatst nog een recente foto van hem gezienquote:Op woensdag 5 april 2006 04:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb ooit een foto van hem gezien ja...ergens....
ja! die was het!! alleen dan zonder de mannelijke geslachtsdelenquote:Op woensdag 5 april 2006 04:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb laatst nog een recente foto van hem gezien
http://www.appelsoda.net/Fok/dribbel.gif
quote:Op woensdag 5 april 2006 04:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja! die was het!! alleen dan zonder de mannelijke geslachtsdelen
quote:
quote:
zou ut nie wetuh.... 26?quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 04:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik voorzie een protest tegen de user op Fok! met een spraakgebrek
wat jij zegt, maar dan net andersom, vermenivuldigd met 16quote:Op woensdag 5 april 2006 04:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kreng![]()
Wie zegt dat dat protest ook tegen jou gaat protesteren?
oMg le_mathwizquote:Op woensdag 5 april 2006 04:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat jij zegt, maar dan net andersom, vermenivuldigd met 16![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 04:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat jij zegt, maar dan net andersom, vermenivuldigd met 16![]()
ga doodquote:
wiskunde isquote:Op woensdag 5 april 2006 04:35 schreef LiquidLans het volgende:
[..]
oMg le_mathwiz
jammer dat mijn wiskunde SE al geweest is, anders had je die voor me mogen maken![]()
nee dan is het goedquote:
mijn piem0l wordt altijd slap als ik aan wiskunde denkquote:
Niet overenthousiast gedaan, vorige week bij de invoering van de zomertijd?quote:Op woensdag 5 april 2006 07:47 schreef Chowi het volgende:
Ja. Wie heeft mijn wekker een uur vooruit gezet zodat ik een uur te vróég wakker ben? Hm?
Anders had ik het al wel eerder gemerkt, hm?quote:Op woensdag 5 april 2006 07:56 schreef Lyr het volgende:
[..]
Niet overenthousiast gedaan, vorige week bij de invoering van de zomertijd?
Steven zegt:quote:Op woensdag 5 april 2006 08:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Anders had ik het al wel eerder gemerkt, hm?
quote:Op woensdag 5 april 2006 08:15 schreef Stofje het volgende:
Wat een pielloos gebef.
Bwhehee. Beffen is normaal ook zonder piel. Bwhehehehe.
Ik ook niet. Ik moet 's morgens ook niet FOK-ken, ik word chagrijnig van mezelf en m'n eigen hilariteit.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:20 schreef Chowi het volgende:
[..]. Ik trek jouw humor écht niet op de vroege morgen.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik moet 's morgens ook niet FOK-ken, ik word chagrijnig van mezelf en m'n eigen hilariteit.
Ik heb een baaldagquote:
Het zonnetje schijnt en ik heb heerlijk geslapen, voor mij dus wel. Ben helemaal klaar voor mn solli zo.quote:
Jouw icon moet nog in de OP.quote:
Hoe laat is het?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt en ik heb heerlijk geslapen, voor mij dus wel. Ben helemaal klaar voor mn solli zo..
Omdat ?!quote:
Om 10 uur.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:23 schreef rompompom het volgende:
Hoe laat is het?
Succes in ieder geval!
En heb je gezien dat je m'n blub bent?
geen bijzondere redenquote:
Da's al bijna! Is het zo dichtbij dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Om 10 uur.
Dank je..
Nee, waar staat dat?
-edit: ik zie t!![]()
Hier is de ene kant van de lucht strak blauw en de andere kant donkergrijsquote:Op woensdag 5 april 2006 09:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt en ik heb heerlijk geslapen, voor mij dus wel. Ben helemaal klaar voor mn solli zo..
quote:
Dat heb je wel eens.... Ik heb gister een auto meegenomen bij iemand die ik waarschijnlijk ga kopen dus ben weer mobielquote:
Tss, vrouwen hebben altijd voorrangquote:
Gewoon een auto jatten, is veel goedkoperquote:Op woensdag 5 april 2006 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens.... Ik heb gister een auto meegenomen bij iemand die ik waarschijnlijk ga kopen dus ben weer mobiel
Hmmjah... maar verzekeren enzo is wat moeilijk hehquote:Op woensdag 5 april 2006 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een auto jatten, is veel goedkoper
Even ontopic: gefrituurde kibbeling als lunchquote:
Oohja... het is woensdagquote:Op woensdag 5 april 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even ontopic: gefrituurde kibbeling als lunch
Ja, ik hoorde het gisteren op de radio. Publiek afgezeken worden als 10.000ste winkeldiefquote:Op woensdag 5 april 2006 09:40 schreef rompompom het volgende:
Dit had ik nog niet gezien, maar het is werkelijk briljant!!![]()
![]()
!!!
Jaggle is sowieso bij vlagen briljant!quote:Op woensdag 5 april 2006 09:40 schreef rompompom het volgende:
![]()
!!!
Dat moet je niet tegen ons zeggenquote:Op woensdag 5 april 2006 10:00 schreef Pheno het volgende:
De cursisten mogen wat mij betreft naar huis
Ook niet tegen hen, ze betalen om hier te zittenquote:
Stakkersquote:Op woensdag 5 april 2006 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet tegen hen, ze betalen om hier te zitten
Anders doe je een kunstje voor ze... vinden ze vast tof en rotten ze wel opquote:Op woensdag 5 april 2006 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet tegen hen, ze betalen om hier te zitten
Ik ga niet zwaffelenquote:Op woensdag 5 april 2006 10:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders doe je een kunstje voor ze... vinden ze vast tof en rotten ze wel op![]()
Goeie actie!quote:Op woensdag 5 april 2006 09:40 schreef rompompom het volgende:
![]()
!!!
Schitterend!quote:
Schitterende topickill, tevens.quote:
Wederom.quote:
Braaf.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, de slaap van vannacht maar even ingehaald.
Meestal.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo ben ik.
Mja, ik heb ook echt géén idee waar ik over zou moeten posten. Nou ja. Ik ga even aardbeien eten, wie weet helpt dat.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:32 schreef Pheno het volgende:
Het is rustig. Te rustig
Pics.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Mja, ik heb ook echt géén idee waar ik over zou moeten posten. Nou ja. Ik ga even aardbeien eten, wie weet helpt dat.
Ik wil dat het weer ijsjes weer wordt. Italiaanse aardbei-ijsquote:Op woensdag 5 april 2006 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook echt géén idee waar ik over zou moeten posten. Nou ja. Ik ga even aardbeien eten, wie weet helpt dat.
Mijn excuses hiervoorquote:Op woensdag 5 april 2006 13:32 schreef Pheno het volgende:
Het is rustig. Te rustig
U vraagt, wij draaienquote:
Ik wil ook!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
U vraagt, wij draaien
Het bord is maar een lullig dessertbordje dus het lijkt meer dan het is, maar ze zijn wel roder dan op de foto.
Had je ze maar moeten delen.quote:
heeequote:Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef cerror het volgende:
Soms is een sigaret niet genoeg dus verbranden we onze eigen vingers.
Au.
Kusje dr'op?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef cerror het volgende:
Au.
Ik ben er weer!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:32 schreef Pheno het volgende:
Het is rustig. Te rustig
Nu alquote:Op woensdag 5 april 2006 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb er buikpijn van gekregen.
Gast, ik hoop echt dat ze jou op een enorm pijnlijke manier je kist in helpen vrijdag. Dán zou dat een geslaagde meet zijn.quote:
Whehehe! Je moet je vingers ook niet aansteken!!!11eins!1!1!1q23Shift.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef cerror het volgende:
Au.
Het ging per ongeluk, ik was afgeleid door vrouwelijk schoon.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe! Je moet je vingers ook niet aansteken!!!11eins!1!1!1q23Shift.
Gesprek ging goed, ook weer een leuk bedrijf en dito functie.quote:
Zeer goede reden.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:06 schreef cerror het volgende:
Het ging per ongeluk, ik was afgeleid door vrouwelijk schoon.
Hip heur.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gesprek ging goed, ook weer een leuk bedrijf en dito functie.
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:
U bent goed bezig.... komt helemaal goed met 1 van de jobs denkquote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, ik hoop alleen niet dat ik moet kiezen..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
U bent goed bezig.... komt helemaal goed met 1 van de jobs denk
Hoezo... zal dat moeilijk worden ?!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, ik hoop alleen niet dat ik moet kiezen..
Een neger!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef Chowi het volgende:
I haaaave. A dream.
I have a dream that one day this nation will rise up and live out the true meaning of its creed: "We hold these truths to be self-evident: that all men are created equal." I have a dream that one day on the red hills of Georgia the sons of former slaves and the sons of former slave owners will be able to sit down together at a table of brotherhood. I have a dream that one day even the state of Mississippi, a desert state, sweltering with the heat of injustice and oppression, will be transformed into an oasis of freedom and justice. I have a dream that my four children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today!quote:
Yep en dan vooral het bellen naar degene die het niet wordt, maar dit is wel heel erg toekomstmuziek, eerst maar afwachten hoe het verder loopt.quote:
Ik ga zaterdag kaarten halen!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef Chowi het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon naar DCFC, 25 juni, maar als dat niet werkt ga ik voor die andere.
Die droom die daarboven staat.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag kaarten halen!![]()
En welke andere?
Dan is het goed.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel een dooie.
Naja!quote:
Hai. Wat is jouw droom?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi. Ben ik ook weer.
Naja, ik heb een vriendin van me al gevraagd. Die wil wel, maar moet kijken of ze kan. 8 april begint de voorverkoop, toch?quote:
En dat met louter kwaliteitsposts.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
Kwart-et!
Zeg, Stof, hou eens snel je smoel. Jouw posts zijn ook niet altijd kwalitatief hoogstaand. Je bent gewoon.. báh, een mod.quote:
We wachten even op de reactie van BS.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
Naja, ik heb een vriendin van me al gevraagd. Die wil wel, maar moet kijken of ze kan. 8 april begint de voorverkoop, toch?
Klopt.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naja, ik heb een vriendin van me al gevraagd. Die wil wel, maar moet kijken of ze kan. 8 april begint de voorverkoop, toch?
Hou eens ohop. Die zit bij de tandarts, dus. !!!.quote:
Wie ben jij? Ga eens heel snel uit BeF, achterlijke n00b.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg, Stof, hou eens snel je smoel. Jouw posts zijn ook niet altijd kwalitatief hoogstaand. Je bent gewoon.. báh, een mod.
Of hij is al terug, kan ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hou eens ohop. Die zit bij de tandarts, dus. !!!.
Kijk, een kwaliteitsuser. Kan die Chowu of iets dergelijks nog van leren. De brutaliteit.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
Stofje.
.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wie ben jij? Ga eens heel snel uit BeF, achterlijke n00b.
Je bent geil.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kijk, een kwaliteitsuser. Kan die Chowu of iets dergelijks nog van leren. De brutaliteit.
Dat is zelfs nooit in mijn hoofd opgekomen. Maar ik wed wel in de jouwe, met je perverse gedachtes.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Och god, weer zo'n oversekste puber-josti. BeF staat niet voor een seksuele handeling, n00b.
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is zelfs nooit in mijn hoofd opgekomen. Maar ik wed wel in de jouwe, met je perverse gedachtes.
Ik ken je te goed!quote:
Nuecken?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Verveling!
Play die chicks!quote:
Een personage ontwikkelen speciaal voor het internet is zó 2002.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je kent het personage Stofje te goed. In het echt heb ik natuurlijk meerdere diepere lagen.
Spoor 4. Uitstappen te Breda.quote:
Een wereld vol gratis bier, wiet en frituur. En tieten natuurlijk, niet de tieten vergeten.quote:
Ah, je bent er zo eenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja zeg, ik ga er verdulle niet keiveel moeite voor doen!
Het ontwikkelt zich vanzelf. Het personage Stofje heeft geen angsten, accepteert zichzelf volledig, is arrogant en ervan overtuigt dat alles wat hij doet, het juiste is. Met andere woorden: De mindere kanten van de persoon Stofje worden weggefilterd en zijn dus onzichtbaar voor de oppervlakkige lezer. Slechts de volger van het personage Stofje, zal ook delen van de pesoon Stofje in zien.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een personage ontwikkelen speciaal voor het internet is zó 2002.
"Overtuigt"?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het ontwikkelt zich vanzelf. Het personage Stofje heeft geen angsten, accepteert zichzelf volledig, is arrogant en ervan overtuigt dat alles wat hij doet, het juiste is. Met andere woorden: De mindere kanten van de persoon Stofje worden weggefilterd en zijn dus onzichtbaar voor de oppervlakkige lezer. Slechts de volger van het personage Stofje, zal ook delen van de pesoon Stofje in zien.
Geduld.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja. En als je ineens weg bent komt de seks er natuurlijk helemáál niet meer van.
Ruck-voer, hoogstensquote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Sinds wanneer valt Shakira in de categorie Rock? What did I miss?
Neem er iets meer tijd voor.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd.
M'n Nederlands is echt kut de laatste tijd.
quote:
quote:
Die had ik eergister gepost toch?quote:
quote:
My thoughts exactlyquote:
Whehe, ik ben vergeten hoe ik er aan kom, maar hij was té toepasselijk om niet te postenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Die had ik eergister gepost toch?
Blijft hillarisch.
Zo zat ik net ook al!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:33 schreef Misstique het volgende:
Is deze nou nóg niet vol?
Ik was even bang dat die baggeraars vannacht al aan deel 500 zouden komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |