weet ik net, iedereen kwam op eens naar het vorige deel toequote:Op woensdag 5 april 2006 01:04 schreef remlof het volgende:
is dit het nachtbagger topic?
goh!quote:Op woensdag 5 april 2006 01:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
weet ik net, iedereen kwam op eens naar het vorige deel toe
nee dankjequote:Op woensdag 5 april 2006 01:07 schreef LiquidLans het volgende:
zullen we groepsexen?
Waar zijn je edit mogelijkheden lieverdquote:
Dan moet ik je een note geven en een ban aanvragen.quote:
oeh en daarna "Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft." doen is flauwquote:Op woensdag 5 april 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar zijn je edit mogelijkheden lieverd
--
Hier..
oh, boefjequote:--
Hier..
[ Bericht 12% gewijzigd door NJ op 05-04-2006 01:10 ]
Waar zijn je edit mogelijkheden lieverd?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oeh en daarna "Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft." doen is flauw![]()
Doe maar wat je niet laten kunt.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet ik je een note geven en een ban aanvragen..
kooi nog welquote:Op woensdag 5 april 2006 01:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Doe maar wat je niet laten kunt.
Ik ga richting de kooi. Weltrusten.
je hebt de hele post verwijderdquote:Op woensdag 5 april 2006 01:13 schreef NJ het volgende:
Vooruit dan maar. Omdat je zo'n goed topic hebt geopend..
Dat is makkelijker.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je hebt de hele post verwijderd![]()
Ik ben lui. En dat ben ik als mod al een paar maanden.quote:
hoi paul.., wat doe jij hier ?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi
YUpzquote:Op woensdag 5 april 2006 01:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hoi paul.., wat doe jij hier ?
gezellig beffen?
Ik weet dat ik nog nieuw ben enzo, maar kan je hier niets aan doen?quote:
al die kut onlieve leaversquote:Op woensdag 5 april 2006 01:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
gezellig
msn valt ook een beetje stil enzo!!
ja die is 's nachts geslotenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:28 schreef JDude het volgende:
Is PUB dicht ofzo?
Lukt het jullie nog wel om te lezen, stelletje josti's?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:03 schreef guitarist.nl het volgende:
In zo'n reeks zijn natuurlijk weinig regels, maar om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt, hier twee (!) dingen waar je je aan dient te houden als poster in BeF:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
Het is te merken ja.quote:
ah sorry mag welquote:Op woensdag 5 april 2006 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lukt het jullie nog wel om te lezen, stelletje josti's?
Ik noem niemand bij naam, maar wilde wel even klagen over het algemene niveau van de afgelopen -pakweg- 75 posts.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:31 schreef Sebasser het volgende:
ik ga maar eens tellenm hoeveel posts ik daar heb
uurrhmquote:Op woensdag 5 april 2006 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jeetje.. De jeugd ligt nog niet op bed??
Voel je alsjeblieft niet overal door aangevallenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:34 schreef Sebasser het volgende:
uurrhm
ik ben benieuwd hoeveel dagen van de maand ik rond deze tijd nu slaap
Het lijkt er wel op dat de rest het begrepen heeftquote:Op woensdag 5 april 2006 01:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Voel je alsjeblieft niet overal door aangevallen.
We saved the day.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Het lijkt er wel op dat de rest het begrepen heeft.
Mijn voordeur?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:43 schreef Sebasser het volgende:
Tof
Vertel me eens over hoe het met je voordeur gaat
O.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:44 schreef Sebasser het volgende:
Zeker
je weet nog niet dat ik een voordeur fetisjh heb ?
Dat is al een beginquote:
Daar kan ik je dan mee vastbinden. Hihi.quote:
Rapedaten is zóóó 2004.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar kan ik je dan mee vastbinden. Hihi.
Ik leef nog in 2004.quote:
Dan ben ik nog 16 mên.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik leef nog in 2004.
Is André Hazes trouwens nóg niet dood? Mán, die drinkt me toch een bier.
Zó'n toffe band!quote:
quote:
'tis dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 5 april 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Wacht. Das een voordeel zeker.
o wacht, 2004quote:Op woensdag 5 april 2006 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 16 was. Blijk je 2 jaar ouder te zijn.
dat hoor je vast vaker, sorry.
Ik dacht even dat je heel slecht in hoofdrekenen was, maar we spelen dat we in 2004 waren.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Euh, 07-04-1985?
Ik ben in '87 geboren?
Wacht wacht ik snap hem al! Jij dacht dat ik bedoelde '2 jaar ouder dan 16'! Ik bedoelde 2 jaar ouder dan ik! Had wat duidelijker gemogen misschien, blame de moeheidquote:
Ah zo. Ik dus ookquote:Op woensdag 5 april 2006 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wacht wacht ik snap hem al! Jij dacht dat ik bedoelde '2 jaar ouder dan 16'! Ik bedoelde 2 jaar ouder dan ik! Had wat duidelijker gemogen misschien, blame de moeheid.
Mên, ik ging fucking twijfelen aan m'n eigen geboortedatum.
Whehehe. Gekkie.quote:
Yvonne dacht het namelijk ook!quote:Op woensdag 5 april 2006 02:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je jonge koppie ofzo, géén idee.
Iets met bloemetjes of hartjes of vlindertjes. Lekker meisjesachtig.quote:Op woensdag 5 april 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Ik moet een nieuwe usericon. Hoe geil Drigo ook is, hij zorgt voor verwarring aangaande mijn sexe. Ideeen zijn welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |