Dus mag je stilstaanquote:Op donderdag 6 april 2006 13:43 schreef Thrilled het volgende:
ik ben nu mijn theorie weer aan het oefenen en kom op de volgende vraag:
[afbeelding]
Bij b mag je niet stil staan, tenzij je een passagier uit laat stappen
oh verkeerd gelezen, ik dahct waar mág je WEL stilstaan.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:02 schreef Thrilled het volgende:
nope, antwoord C is goed volgens de cd-rom
5 foutjes, geslaagd duswaaronder vraag 19 die fout was
edit/
ik vind trouwens het boek van VE-KA best niet geschikt als leerboek.. er ontbreken dingen in die wel gevraagd worden..over de parkeerschijf, richtlicht en andere kleine dingetjes waar je wel op kan zakken...![]()
ik heb van Verjo staat voglens mij het meeste wel in..maar ze hadden het net zo goed leeg kunnen laten dat boek. Het enige dat ik nog weet is dat je je mistlicht pas aan mag zeggen bij minder dan 50 meter zicht... ook handigquote:Op donderdag 6 april 2006 14:02 schreef Thrilled het volgende:
nope, antwoord C is goed volgens de cd-rom
5 foutjes, geslaagd duswaaronder vraag 19 die fout was
edit/
ik vind trouwens het boek van VE-KA best niet geschikt als leerboek.. er ontbreken dingen in die wel gevraagd worden..over de parkeerschijf, richtlicht en andere kleine dingetjes waar je wel op kan zakken...![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 april 2006 09:26 schreef Minisuisse het volgende:
Jaaaaaa ik hebbem gehaald net![]()
Tweede keer! Geen ingrepen dit keer! Op naar t gemeentekantoor
ga anarhet kruidvat, en haal een doosje valeriaan dragees van het huismerk.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:27 schreef Sylvana het volgende:
Afrijders opgelet!!!
Ik ben net de halve stad af geweest naar kalmeringspilletjes voor mijn examen morgen. Te laat!!! Iemand zei hier dat er iets was dat je 1 pilletje 's avonds moest nemen en 1 pilletje 's ochtends/'s middags ( ligt eraan wanneer je moet afrijden ) Dit is te laat dus!!! Die producten hebben minimaal een week de tijd nodig om je lichaam aan te laten wennen en echt goed te werken! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, voor mij is het dus te laat![]()
Bij de apotheek zeiden ze dat valeriaan ook moet inwerkenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ga anarhet kruidvat, en haal een doosje valeriaan dragees van het huismerk.
voor het slapen gaan 2 of 3, voor het rijden 2.
valeriaan is ook rustgevend, en homeopatisch
Tja en niet bij iedereen is dat zo, en ik heb ook wel een beetje last van faalangst, en baal er dus best van dat ik dus te laat ben om wat te halenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:54 schreef Jimmeh het volgende:
Das waar, bij m'n rijexamen had ik wel wat zenuwen, maar dat hielp alleen maar in m'n voordeel. Zodra ik in de auto stapte had ik er ook geen last meer van!
Probeer alleen niet teveel aan deze tegenvaller te denken he. Dan maak je het alleen maar erger voor jezelf. Probeer de eerste 5 minuten probleemloos door te komen, dan ben je het voor het grootste deel van de stress af waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja en niet bij iedereen is dat zo, en ik heb ook wel een beetje last van faalangst, en baal er dus best van dat ik dus te laat ben om wat te halen
Nouja, daar ging het met me 1e examen dus ook mis, k had bij het wegrijden bij het cbr en gelijk invoegen op de snelweg al een ingreep, dus ja, toen was het al gebeurd natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 15:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Probeer alleen niet teveel aan deze tegenvaller te denken he. Dan maak je het alleen maar erger voor jezelf. Probeer de eerste 5 minuten probleemloos door te komen, dan ben je het voor het grootste deel van de stress af waarschijnlijk
hartstikke leuk, en dan vooral als er op de rechterbaan een vrachtwagen rijdt als je wilt invoegen en je er zelf achter wilt invoegen en dus een ingreep krijgt omdat je er voor moet invoegen. Maar goed, weet ik dat iig voor morgenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:26 schreef Jimmeh het volgende:
Tsja had je maar in Afoort moeten wonen![]()
Leuk is dat bij CBR Leusden he, zo'n korte invoegstrook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |