Ik heb er zelf een hekel aan als mensen me proberen om te praten met voor de hand liggende redenen die ik zelf uiteraard ook wel snap en overwogen heb.. dus dat zal ik niet doenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:26 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb mijn avatar zojuist verwijderd bij de lessers uit de Wiki..
Mijn besluit is genomen.
Heel veel succes allemaal verder!
![]()
![]()
![]()
Ik 'moet' niksquote:Op woensdag 5 april 2006 18:04 schreef ASroma het volgende:
juist omdat ze nu studeert moet ze blijven proberen..... tijd in "overvloed".................... straks wellicht niet meer
En dat geld natuurlijk evengoed voor jou.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:16 schreef Borreke het volgende:
mee eens, als je nu je rijbewijs al vast hebt is dat straks alleen maar makkelijk![]()
overvloed staat dan ook tussen "aanhalingstekens" he... en je moet idd niks. Een ieder MAG zijn eigen keuzes maken en een ieder MAG zijn eigen mening hebben. Die van mij weet je, maar succes verder in ieder geval, we horen het vast wel als je het rijbewijs ooit haalt.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:33 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik 'moet' niksen al helemaal niet als JIJ dat zegt!
![]()
Ik heb ook geen tijd in overvloed, hoe je daar bij komt mag Joost weten, heb het nog nooit zo druk gehad als nu (ik ben zo'n type student die ook écht studeert), ben supergestressd, en die rijlessen en -examens brachten enkel nóg meer stress met zich mee.
Je doet nou alsof ik er niet over nagedacht heb, voor ik mijn keuze maakte, maar je moest eens weten jochie..![]()
Tnx! Heb uhh vrijgenomen van school dus ik ga ook eerst uitslapen, vroeg naar bedquote:
Ik heb ook vrijgenomen van schoolquote:Op woensdag 5 april 2006 21:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Tnx! Heb uhh vrijgenomen van school dus ik ga ook eerst uitslapen, vroeg naar bed
Vorige keer lag ik er de avond ervoor echt om twaalf uur in en de dag erna had ik 2 toetsen en toen moest ik rennen om optijd voor mn examen te zijn... nu gewoon lekker rustig allemaal.
Jij ook! Gaat gewoon lukken manquote:Op woensdag 5 april 2006 22:17 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb ook vrijgenomen van school![]()
Succes morgen![]()
Nee inderdaad. Nog geen stressquote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jij ook! Gaat gewoon lukken mangeen stress
Hou je mond jij!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Shirley, je bent een mietje! Met je nep-medicijnen.
Toch sterkte hoor!
zegt ie dat je op rollatorsnelheid rijdt, zak je daar opquote:Op woensdag 5 april 2006 23:57 schreef -Jean- het volgende:
Achja als ze de volgende keer weer zeggen dat ik als schumacher rij terwijl ik met rollatorsnelheid mezelf voortbeweeg krijgt de examinator een klap
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:26 schreef Minisuisse het volgende:
Jaaaaaa ik hebbem gehaald net![]()
Tweede keer! Geen ingrepen dit keer! Op naar t gemeentekantoor
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 april 2006 09:26 schreef Minisuisse het volgende:
Jaaaaaa ik hebbem gehaald net![]()
Tweede keer! Geen ingrepen dit keer! Op naar t gemeentekantoor
Dat hoop ik ook. Weet eigenlijk niet wat ik nu tot 1 uur moeten doenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik hoop vanmiddag precies hetzelfde te posten
hehe koffie drinken en rokenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Weet eigenlijk niet wat ik nu tot 1 uur moeten doen![]()
Veel succesquote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
hehe koffie drinken en roken
Over half uurtje word ik opgehaald
dat hoor ik inderdaad van meerdere, tijdens oefen toetsen zakken ze vrij vaak, en tijdens echte examen maar paar foutjes.. kheb er wel vertrouwen inquote:Op donderdag 6 april 2006 11:47 schreef Minisuisse het volgende:
Ik had met oefenen voor theorie vaak 8/10 fout. Maar met het theorieexamen zelf 2 fout. Op de één of andere manier ben je dan scherper, gaat vast lukken!
Succes in ieder gevalquote:Op donderdag 6 april 2006 11:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat hoor ik inderdaad van meerdere, tijdens oefen toetsen zakken ze vrij vaak, en tijdens echte examen maar paar foutjes.. kheb er wel vertrouwen in
Netjes, ik ben nu ook hardstikke zenuwachtig. Heb vanacht prima geslapen, krijg nu alleen geen hap door me keelquote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
-bla-
Ik mag straks ook lekker 1,5 uur rijden, en ik heb er ook zin in!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
vanmiddag weer rijden dit keer maar 1 uur. Morgen weer 2 uur rijden, heb er wel zin in
TTT?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Netjes, ik ben nu ook hardstikke zenuwachtig. Heb vanacht prima geslapen, krijg nu alleen geen hap door me keelKan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gehad
vanochtend met de bus naar school echt 15 leswagens gezienquote:Op donderdag 6 april 2006 12:21 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik mag straks ook lekker 1,5 uur rijden, en ik heb er ook zin in!![]()
kijk je wel goed uit voor leswagens?![]()
Nee Rijexamenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
TTT?
ik was zenuwachtig, maarja, slaat natuurljk nergens op, omdat je neit kan slagen of zakken.
wel héél leerzaam!
heb mijn instructeur dan ook nogmaals bedankt, dat ik die toets gekregen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |