zegt ie dat je op rollatorsnelheid rijdt, zak je daar opquote:Op woensdag 5 april 2006 23:57 schreef -Jean- het volgende:
Achja als ze de volgende keer weer zeggen dat ik als schumacher rij terwijl ik met rollatorsnelheid mezelf voortbeweeg krijgt de examinator een klap
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:26 schreef Minisuisse het volgende:
Jaaaaaa ik hebbem gehaald net![]()
Tweede keer! Geen ingrepen dit keer! Op naar t gemeentekantoor
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 april 2006 09:26 schreef Minisuisse het volgende:
Jaaaaaa ik hebbem gehaald net![]()
Tweede keer! Geen ingrepen dit keer! Op naar t gemeentekantoor
Dat hoop ik ook. Weet eigenlijk niet wat ik nu tot 1 uur moeten doenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik hoop vanmiddag precies hetzelfde te posten
hehe koffie drinken en rokenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Weet eigenlijk niet wat ik nu tot 1 uur moeten doen![]()
Veel succesquote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
hehe koffie drinken en roken
Over half uurtje word ik opgehaald
dat hoor ik inderdaad van meerdere, tijdens oefen toetsen zakken ze vrij vaak, en tijdens echte examen maar paar foutjes.. kheb er wel vertrouwen inquote:Op donderdag 6 april 2006 11:47 schreef Minisuisse het volgende:
Ik had met oefenen voor theorie vaak 8/10 fout. Maar met het theorieexamen zelf 2 fout. Op de één of andere manier ben je dan scherper, gaat vast lukken!
Succes in ieder gevalquote:Op donderdag 6 april 2006 11:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat hoor ik inderdaad van meerdere, tijdens oefen toetsen zakken ze vrij vaak, en tijdens echte examen maar paar foutjes.. kheb er wel vertrouwen in
Netjes, ik ben nu ook hardstikke zenuwachtig. Heb vanacht prima geslapen, krijg nu alleen geen hap door me keelquote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
-bla-
Ik mag straks ook lekker 1,5 uur rijden, en ik heb er ook zin in!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
vanmiddag weer rijden dit keer maar 1 uur. Morgen weer 2 uur rijden, heb er wel zin in
TTT?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Netjes, ik ben nu ook hardstikke zenuwachtig. Heb vanacht prima geslapen, krijg nu alleen geen hap door me keelKan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gehad
vanochtend met de bus naar school echt 15 leswagens gezienquote:Op donderdag 6 april 2006 12:21 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik mag straks ook lekker 1,5 uur rijden, en ik heb er ook zin in!![]()
kijk je wel goed uit voor leswagens?![]()
Nee Rijexamenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
TTT?
ik was zenuwachtig, maarja, slaat natuurljk nergens op, omdat je neit kan slagen of zakken.
wel héél leerzaam!
heb mijn instructeur dan ook nogmaals bedankt, dat ik die toets gekregen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |