Waarom ben je zo fanatiek bezig een zinkend schip te verdedigen dat door mensen bestuurt word dat niets dan slechts in zin hebben??quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:20 schreef Wombcat het volgende:
Herbouw lijkt idd 8 miljard te kosten
[..]
http://www.downtownexpress.com/de_52/talkingpoint.html
Ook aardig in dat artikeltje is het volgende:
[..]
Kennelijk toch wel wat schade buiten het WTC dan (iit wat controlled demolotionners vaak beweren).
Eenzelfde verhaal kan ik natuurlijk van jou ophangenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:32 schreef motionknight het volgende:
[..]
Waarom ben je zo fanatiek bezig een zinkend schip te verdedigen dat door mensen bestuurt word dat niets dan slechts in zin hebben??
Volgens mij kan je de realiteit niet aan of zo, want dit geval is zo klaar als een klontje, of je dat snapt of niet.
Je hebt duidelijk je mening al gevormd voordat je alle ins and outs weet en blijft op deze koers varen totdat je gecrasht bent.
Nuchterheidd is goed maar dit is een beetje overtop omho![]()
Eens, 6 weken voor 9-11 gaat de deal in, is allemaal gewoon toeval. Denk dat Silverstein op basis van alleen deze info, vrijuit gaat. Maar wie weet wat n ECHT onderzoek aan het licht zou brengen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eenzelfde verhaal kan ik natuurlijk van jou ophangen![]()
Anyway. Zelfs als Silverstein verdiend heeft aan 9/11, is dat dan bewijs dat hij er voorkennis van had, of er mee te maken had? Dacht 't toch niet. De rest van het verhaal (vliegtuigen in WTC, WTC beschadigd, brandt en stort in) blijft dan nog steeds overeind staan.
Zeker een sterk fragmentjequote:Op woensdag 5 april 2006 19:27 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Het gelul over of je dan wel of niet patriotisch bent is godzijdank al reeds de nek omgedraaid dankzij de serie "Boston Legal", welke door ABC tijdens primetime wordt uitgezonden.
Het volgende fragment komt uit de aflevering "Stick It", welke werd uitgezonden op 14 maart, 2006.
[[url=http://www.boston-legal.org/19-stickit/BL-2x19-StickIt-ClosingArguments-video.jpg]afbeelding][/url]
"It's far easier to fight for principles than to live up to them."
Klik hier voor de complete tekst van deze zogenaamde closing arguments.
Nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 04:18 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe het kan dat zo'n beetje het halve vliegtuig van die vlucht die neerstortte in Pensylvania kon bellen terwijl ze vlogen![]()
Tuurlijk wel. Het gebruik van mobiele telefoons in vliegtuigen werd in 1991 verboden, wat aangeeft dat er dus wel vanuit een vliegtuig gebeld kan worden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is dat echt niet mogelijk?
http://www.mobile-review.com/articles/2002/plane-en.shtmlquote:Firstly cell phones were banned in 1991 on FCC initiative in USA. The reason was a probable interference of cell phone with the aircraft's communication and navigation systems. But at that time there were no facts that can prove or disprove that statement.
Volgens mij toont dat eerder aan dat men het destijds (ook al) probeerde.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:06 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het gebruik van mobiele telefoons in vliegtuigen werd in 1991 verboden, wat aangeeft dat er dus wel vanuit een vliegtuig gebeld kan worden.
[..]
http://www.mobile-review.com/articles/2002/plane-en.shtml
http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_phones_on_aircraftquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:24 schreef ugghh het volgende:
[..]
Volgens mij toont dat eerder aan dat men het destijds (ook al) probeerde.
Zegt nix over het succes van de gesprekken.
Ik heb gelezen dat de techniek hiervoor pas recentelijk (en dus na 9/11) in gebruik is genomen. Zowieso kan het niet zijn, dat - als er landelijk een kans van minder dan 1% is dat je 'er doorheen komt' - de helft van de betreffende vlucht hun familie/kennisen konden bereiken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:37 schreef natte-flamoes het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_phones_on_aircraft
Het geeft wat mij betreft aan dat mensen hebben gebeld met een mobiele telefoon.
bronquote:And cell phones sometimes have trouble working when the plane is at cruising altitude because phone towers aren't built to project their signals that high.
[..]
In July, American Airlines (Research) and cell phone maker Qualcomm (Research) held a demonstration in which in-cabin calls were made using commercially available cell phones through a small cellular base on board that connected to worldwide terrestrial phone networks.
The passengers on the plane could both receive and make calls while on the flight.
bronquote:Before this new "Pico cell," it was nigh on impossible to make a call from a passenger aircraft in flight. Connection is impossible at altitudes over 8000 feet or speeds in excess of 230 mph.
Yet despite this, passengers Todd Beamer, Mark Bingham, Jeremy Glick and Edward Felt all managed to place calls from Flight 93 on the morning of September 11. Peter Hanson, en route to Disneyland with his wife and daughter, phoned his dad from Flight 175. Madeline Amy Sweeney, a flight attendant, made a very dramatic call from Flight 11 as it sped to the North Tower. Barbara Olson made two calls, collect, to her husband at his government office from Flight 77 as it made its way to the Pentagon.
http://www.mobile-review.com/articles/2002/plane-en.shtmlquote:First alarm was set when cell phones became widely spread and equipment errors became more often but still there were no direct evidences. Till 2000 some of the countries didn't joint to the ban against cell phones but an air crash of the flight number LX 498 Crossair (Saab 340) considerably changed the situation. It was not far from Zurich on the 10. of January 2000. Ten passengers and a whole crew perished in that air crash. For a long time the results of flight recorders decoding were not announced but at last it was a sensation. One of the reasons of the crash was an SMS message, which was received by one of the passengers, and a next cell phone conversation. Navigation monitoring devices showed wrong data at that moment, what led to a crash.
Dan is 't van Pennsylvania wel duidelijk waarom die is neergestortquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:12 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
http://www.mobile-review.com/articles/2002/plane-en.shtml
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dan is 't van Pennsylvania wel duidelijk waarom die is neergestort![]()
't was bedoeld als geintje...bellen uit 't vliegtuig-->ding crasht zoiets...weetjewel...een vrolijke noot tussendoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:27 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]sinds wanneer toont de oorzaak van een crash van het ene vliegtuig de oorzaak van de crash van een ander vliegtuig aan? Het geeft aan dat er voor 2001 gebeld kan worden vanuit een vluiegtuig.
hoeveel mensen ken jij die in 1991 een mobieltje hadden?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:06 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het gebruik van mobiele telefoons in vliegtuigen werd in 1991 verboden, wat aangeeft dat er dus wel vanuit een vliegtuig gebeld kan worden.
[..]
http://www.mobile-review.com/articles/2002/plane-en.shtml
Lees m'n post daaronder.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:36 schreef huupia34 het volgende:
[..]
hoeveel mensen ken jij die in 1991 een mobieltje hadden?
ikzelf had eind 1995 mijn eerste en was toen nog een zeldzaamheid.
die regel is in 1991 gewoon ingevoerd omdat toen de eerste mobieltjes opdoken.
een mobieltje probeert iedere paar minuten contact te leggen met een zendstation, dit kon de apparaten in het vliegtuig storen, vandaar dat verbod.
het zegt dus helemmal noppes over het feit of een telefoontje mogelijk was.
http://www.mobile-review.com/articles/2002/plane-en.shtmlquote:First alarm was set when cell phones became widely spread and equipment errors became more often but still there were no direct evidences. Till 2000 some of the countries didn't joint to the ban against cell phones but an air crash of the flight number LX 498 Crossair (Saab 340) considerably changed the situation. It was not far from Zurich on the 10. of January 2000. Ten passengers and a whole crew perished in that air crash. For a long time the results of flight recorders decoding were not announced but at last it was a sensation. One of the reasons of the crash was an SMS message, which was received by one of the passengers, and a next cell phone conversation. Navigation monitoring devices showed wrong data at that moment, what led to a crash.
En misschien ook meteen een antwoord op de vraag waarom hij niet alleen is..quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:26 schreef BaajGuardian het volgende:
heb nogsteeds geen antwoord op de vraag waarom natte flamoes aan de kant van de officiele complot theorie staat terwijl al zoveel duidelijk is over de leugens en zwarte vingers van de makers van die theorie,,
Gaat dit topic over mij? Ik ga mezelf hier niet voor jou verantwoorden. Graag weer ontopic.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:26 schreef BaajGuardian het volgende:
heb nogsteeds geen antwoord op de vraag waarom natte flamoes aan de kant van de officiele complot theorie staat terwijl al zoveel duidelijk is over de leugens en zwarte vingers van de makers van die theorie,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |