abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 april 2006 @ 08:50:49 #226
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_36758863
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 03:17 schreef atmosphere1 het volgende:

een grote vraag : wat is volgens jullie het echte bewijs voor een cover up , hoe moet dat eruit zien??
Wat is volgens jou het echte bewijs voor de officiele lezing?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_36760072
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef venomsnake het volgende:
voor de mensen die dat Charlie Sheen interview gemist hebben, hier is die: http://prisonplanet.tv/video/sheen_interview_net_mdm.wmv

door dit interview krijgt de 9/11 zaak nu weer iets meer aandacht in de VS.
Charlie Sheen!

Conspiracy theorieën scoren altijd goed, maar dan zijn ze nog niet waar.
pi_36761370
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 03:17 schreef atmosphere1 het volgende:


een grote vraag : wat is volgens jullie het echte bewijs voor een cover up , hoe moet dat eruit zien??
uhm, als je luchtverkeersleidingstapes laat vernietigen, mensen niet afzonderlijk kunt verhoren, WTC staal afvoert zonder vakkundig te onderzoeken, geen onderzoek doet naar de handel met voorkennis, niet uitzoekt wie de VISA hebben verstrekt, video's foto's (pentagram&wtc) in beslag neemt, bepaalde mensen uitzonderd van het vliegverbod na 9-11, Identiteiten van kapers niet juist weergeeft, etc, etc..
Bedoel je dat soort dingen?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:38:37 #229
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36762748
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:47 schreef more het volgende:

[..]

Charlie Sheen!

Conspiracy theorieën scoren altijd goed, maar dan zijn ze nog niet waar.
charlie cheen zei : challenge me on the facts

doe jij dat eens ipv met je zwaaiende smiley te komen
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_36762898
Ja, of op wat Ruppert te zeggen heeft hierover...
pi_36763045
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, of op wat Ruppert te zeggen heeft hierover...
Man, lees de afgelopen topics eens door, er zijn al zoveel vragen beantwoord en behandeld.
geen
pi_36763105
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:51 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Man, lees de afgelopen topics eens door, er zijn al zoveel vragen beantwoord en behandeld.
Heb er veel van gelezen maar zag gisteren pas zijn lezing op de uni, dus ik weet niet wat er allemaal weer over hem gezegd is. Maar van jou hoef ik geen kleine samenvatting te verwachten?
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:56:19 #233
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_36763181
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:51 schreef natte-flamoes het volgende:

Man, lees de afgelopen topics eens door, er zijn al zoveel vragen beantwoord en behandeld.
Ja, volgens vele meningen en vele visies, namens vele experts en vele kenners, maar duidelijkheid is er nog altijd niet voor mij persoonlijk.

Ik hou aan het totaalbeeld slechts een gevoel over, omdat het teveel is om nog met m'n ratio te kunnen bevatten, en dat gevoel zegt: deze zaak stinkt, en dat spijt me.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_36763891
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:38 schreef huupia34 het volgende:

[..]

charlie cheen zei : challenge me on the facts

doe jij dat eens ipv met je zwaaiende smiley te komen
Alle aantijgingen kunnen/zijn weerlegt worden, heel simpel.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:48:44 #235
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36764609
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:24 schreef more het volgende:

[..]

Alle aantijgingen kunnen/zijn weerlegt worden, heel simpel.
ik denk juist dat het andersom is.

een hoop punten uit het officiele verhaal kloppen niet en er zijn weglatingen

bv: kapers die nauwelijks een cessna konden besturen, vlogen een boeing in het pentagon met manouvres die praktisch onmogelijk zijn. (zie getuigen verklaringen van vliegschool houders)
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:51:33 #236
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36764672
veel mensen denken dat charlie sheen zomaar een ster is die wat roept en publiciteits geil is ofzo.

niets is minder waar : hij heeft 9/11 vanaf het begin bestudeerd en is zo als een aantal op dit topic goed geinformeerd.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_36765747
Het interview met die Col. Bowman was ook interessant, waarom er zo 'laat' is ingegrepen met straaljagers. Zelfs de dagdagelijkse standaard intercept-procedures werden niet gevolgd, blijkbaar moet er 'tegenwerking' geweest zijn ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:26:22 #238
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36766942
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
Het interview met die Col. Bowman was ook interessant, waarom er zo 'laat' is ingegrepen met straaljagers. Zelfs de dagdagelijkse standaard intercept-procedures werden niet gevolgd, blijkbaar moet er 'tegenwerking' geweest zijn ...
idd, cheney was in command of norad op 9/11 ipv het leger(very suspicious)
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_36767693
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:26 schreef huupia34 het volgende:
idd, cheney was in command of norad op 9/11 ipv het leger(very suspicious)
Zou het eerder zeer verklaarbaar vinden.. dat het verdacht is... ach 9/11 = voor mij synoniem voor alles wat er kan in een wereld waarin niets klopt.. Maar we worden wakker en daar ben ik blij om!
Het verhaal dat Cheney de man in charge was, geeft voor mij aan dat hij het echte brein is in de regering Bush. Zie ook het 'lekverhaal' nu in de media. Cheney kan het mooi doorspelen naar Bush, Bush is de gebeten hond en Dickie heeft de touwtjes stevig in handen..

Tijd om dit soort mensen te berechten, ipv hen als leiders van de vrije wereld te zien..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:55:25 #240
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36769039
wat bebeurd er eigenlijk als er een impeachment tegen bush wordt gestart??

komt dan de vice president cheney aan de macht??

god help us all
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:11:09 #241
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_36769464
Moet je dit zien:

"If a Boeing 767-200 had hit the tower it would have exploded externally and bent the facade inward noticeably while depositing pieces of fuselage, wings, tail fins...etc in the streets below. There would have been some column damage but it would have been virtually impossible for any of the lighter airframe sections to pass completely through the tower."


Boeing 767-200 verdwijnt compleet in WTC toren zonder enig effect bij impact

"The airframe of a modern aircraft is not as strong as you might think; they tend to be manufactured as light as possible in the interests of economy. For example, the aircrafts cabin is not pressurised to sea level. Instead it is pressurised to about 8000ft above sea level, the purpose of which is to save weight by not strengthening the structure to withstand internal sea level cabin pressure while flying at cruise altitudes. In essence the aircraft is nothing more than a aluminium shell that serves its purpose well for carrying passengers, but in extreme situations the airframe will fail as demonstrated below by these images of an MD80 landing heavily. Notice how the undercarriage stays more or less intact during the landing but the airframe flexes noticeably and eventually the tail fin breaks off."


Vliegtuig breekt in stukken na te harde landing

Tsja...
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_36769693
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
Het interview met die Col. Bowman was ook interessant, waarom er zo 'laat' is ingegrepen met straaljagers. Zelfs de dagdagelijkse standaard intercept-procedures werden niet gevolgd, blijkbaar moet er 'tegenwerking' geweest zijn ...
De terroristen hadden op drie van de vier vliegtuigen de zogenaamde transponders uitgezet waardoor opsporen van de vliegtuigen moeilijker was, zeker in het drukke luchtruim boven New York. je wilt ook niet zomaar een burgervliegtuig neerschieten lijkt me.
quote:
On 9/11, the terrorists turned off the transponders on three of the four hijacked aircraft.
With the transponder turned off, it may be possible, although more difficult, to track an aircraft by its primary radar returns. A primary radar return occurs when the signal sent from a radar site bounces off an object in the sky and indicates the presence of that object. But primary radar returns do not include the transponder data, which show the aircraft’s identity and altitude. Controllers at Centers rely on transponder signals and usually do not display primary radar returns on their scopes. But they can change the configuration of their radar scopes so they can see primary radar returns. In fact, the controllers did just that on 9/11 when the transponders were turned off in three of the four hijacked aircraft. Tower or terminal approach controllers handle a wider variety of lower-flying aircraft; they often use primary radar returns as well as transponder signals.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:11:51 #243
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_36771086
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef Hallulama het volgende:
Moet je dit zien:
[afbeelding]
Boeing 767-200 verdwijnt compleet in WTC toren zonder enig effect bij impact

[afbeelding]
Vliegtuig breekt in stukken na te harde landing

Tsja...
Intressant, zo had ik het nog niet eens bekeken, maar ergens kan ik het goed volgen, 't is best vreemd dat het ding niet versplinterd of op z'n minst doorbreekt, maar in z'n geheel de toren in verdwijnt, zeker als je die foto's eronder ziet...
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:18 schreef more het volgende:
De terroristen hadden op drie van de vier vliegtuigen de zogenaamde transponders uitgezet waardoor opsporen van de vliegtuigen moeilijker was, zeker in het drukke luchtruim boven New York. je wilt ook niet zomaar een burgervliegtuig neerschieten lijkt me.
Beetje vaag verhaal vind ik, veel van de kapers zijn door de vlieginstructeurs van de vliegscholen die ze bezocht hebben, uitgemaakt voor 'dumbass' en erger, een Cesna zouden ze nog niet eens weten te landen, maar 't transponder knopje konden ze kennelijk feilloos vinden...hoe? Door MS flightsimulator?
Anders, doe me een lol en wijs 't transponderuitzetknopje even voor me aan hieronder:

Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:27:11 #244
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36771488
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef Hallulama het volgende:
Moet je dit zien:

"If a Boeing 767-200 had hit the tower it would have exploded externally and bent the facade inward noticeably while depositing pieces of fuselage, wings, tail fins...etc in the streets below. There would have been some column damage but it would have been virtually impossible for any of the lighter airframe sections to pass completely through the tower."

[afbeelding]
Boeing 767-200 verdwijnt compleet in WTC toren zonder enig effect bij impact

"The airframe of a modern aircraft is not as strong as you might think; they tend to be manufactured as light as possible in the interests of economy. For example, the aircrafts cabin is not pressurised to sea level. Instead it is pressurised to about 8000ft above sea level, the purpose of which is to save weight by not strengthening the structure to withstand internal sea level cabin pressure while flying at cruise altitudes. In essence the aircraft is nothing more than a aluminium shell that serves its purpose well for carrying passengers, but in extreme situations the airframe will fail as demonstrated below by these images of an MD80 landing heavily. Notice how the undercarriage stays more or less intact during the landing but the airframe flexes noticeably and eventually the tail fin breaks off."

[afbeelding]
Vliegtuig breekt in stukken na te harde landing

Tsja...
Je hebt misschien best een punt hoor, maar je bent nu een situatie aan het vergelijken met een ander wat hetzelfde is als appels met peren vergelijken. Wat misschien niet je punt onwaar maakt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36771565
Vragen over de transponders zorgde ervoor dat de "20e kaper" is opgepakt. Heb dat al eerder gepost. De grote vraag blijft hoe wisten ze precies WAAR ze die uit moesten zetten. Ze moeten dus spionnen hebben gebruikt, of n inside man hebben gehad, of is de info over radar coverage openbaar?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:41:42 #246
121310 venomsnake
El Saltador
pi_36771945
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:11 schreef YuckFou het volgende:

Anders, doe me een lol en wijs 't transponderuitzetknopje even voor me aan hieronder:

[afbeelding]


"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_36772075
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:18 schreef more het volgende:
De terroristen hadden op drie van de vier vliegtuigen de zogenaamde transponders uitgezet waardoor opsporen van de vliegtuigen moeilijker was, zeker in het drukke luchtruim boven New York. je wilt ook niet zomaar een burgervliegtuig neerschieten lijkt me.
Feit blijft dat die piloten standaard intercept-procedures hebben, wat betekent dat ze altijd moeten uitrukken in bepaalde gevallen. Natuurlijk niet direct met de intentie van te gaan schieten, maar wel te onderscheppen en identificeren.
Deze standaardprocedures zijn die dag niet gevolgd en hebben ze gewacht op bevel van hogerhand om te scramblen.
En die vliegtuigen hebben meer dan 1 uur in de lucht gezeten voor ze hun doelen bereikten, en dus niet alleen boven 'druk new york' ...
Incompetentie
Tegenwerking ja (of hoort dat ook bij het-oogje-dicht-knijpen ?)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:15:48 #248
132003 huupia34
veritas!!!
pi_36772850
norad kan gerust die vliegtuigen volgen als de transponder is uitgezet. die is gewoon voor de verkeerstorens.
vijandelijke vliegtuigen hebben ook geen transponder en die worden al gevolgd vanaf het moment dat ze opstijgen.

als je een hoop vliegtuigen op je radarscherm hebt, hoef je alleen die vliegtuigen te volgens die geen transponder hebben.

kinderspel
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_36773775
http://911research.wtc7.net/sept11/analysis/anomalies.html
Wat n goeie site vind ik dit.
En nog zo'n mooie
http://911review.com/index.html
Ik blijf me erover verbazen dat mensen het nog steeds over het "instorten " van het WTC complex hebben.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36774492
Die terroristen hadden anders allemaal wel vliegervaring op Boeings.
http://www.911myths.com/html/flight_school_dropouts.html

En een paar jaar eerder duurde het dik een uur voordat de learjet van Payne Stewart onder begeleiding van militaire vliegtuigen kwam toen die van de koers afweek.


Die discussie hebben we al zo vaak gehad. Continu wordt dan weer aangedragen dat vliegtuigen binnen 10 minuten onderschept worden. Terwijl het zelfs na 9/11 nog langer duurde dan 10 minuten.
quote:
In June 2002 two Air National Guard F-16's failed to intercept a Cessna before it passed the White House. The timeline provided was as follows:

7:59 p.m. Cessna enters "restricted" air space
8:03 p.m. FAA notifies NORAD
8:04 p.m. Cessna enters "prohibited" air space
8:06 p.m. Two F-16s get orders to scramble
8:06 p.m. Cessna passes White House "within a few miles"
8:17 p.m. F-16s take off from Andrews AFB. Intercept occurs "a few minutes later."

Even with streamlined intercept procedures and tighter post 9-11 security, and the planes only 10 miles from Washington, the time from problem occurring to takeoff was still 18 minutes, and the intercept "a few minutes" after that.
http://www.911myths.com/html/intercept_time.html
Maar dat hebben ze vast extra langzaam gedaan om maar aan te tonen dat het allemaal niet zo snel kan?

En ik denk dat het ondenkbaar was voor 9/11 dat een gekaapt vliegtuig zou worden neergeschoten. Stel je de discussie voor als dat gebeurd was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')