Wat is volgens jou het echte bewijs voor de officiele lezing?quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:17 schreef atmosphere1 het volgende:
een grote vraag : wat is volgens jullie het echte bewijs voor een cover up , hoe moet dat eruit zien??
Charlie Sheen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef venomsnake het volgende:
voor de mensen die dat Charlie Sheen interview gemist hebben, hier is die: http://prisonplanet.tv/video/sheen_interview_net_mdm.wmv
door dit interview krijgt de 9/11 zaak nu weer iets meer aandacht in de VS.
uhm, als je luchtverkeersleidingstapes laat vernietigen, mensen niet afzonderlijk kunt verhoren, WTC staal afvoert zonder vakkundig te onderzoeken, geen onderzoek doet naar de handel met voorkennis, niet uitzoekt wie de VISA hebben verstrekt, video's foto's (pentagram&wtc) in beslag neemt, bepaalde mensen uitzonderd van het vliegverbod na 9-11, Identiteiten van kapers niet juist weergeeft, etc, etc..quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:17 schreef atmosphere1 het volgende:
een grote vraag : wat is volgens jullie het echte bewijs voor een cover up , hoe moet dat eruit zien??
charlie cheen zei : challenge me on the factsquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:47 schreef more het volgende:
[..]
Charlie Sheen!![]()
![]()
Conspiracy theorieën scoren altijd goed, maar dan zijn ze nog niet waar.
Man, lees de afgelopen topics eens door, er zijn al zoveel vragen beantwoord en behandeld.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, of op wat Ruppert te zeggen heeft hierover...
Heb er veel van gelezen maar zag gisteren pas zijn lezing op de uni, dus ik weet niet wat er allemaal weer over hem gezegd is. Maar van jou hoef ik geen kleine samenvatting te verwachten?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:51 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Man, lees de afgelopen topics eens door, er zijn al zoveel vragen beantwoord en behandeld.
Ja, volgens vele meningen en vele visies, namens vele experts en vele kenners, maar duidelijkheid is er nog altijd niet voor mij persoonlijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:51 schreef natte-flamoes het volgende:
Man, lees de afgelopen topics eens door, er zijn al zoveel vragen beantwoord en behandeld.
Alle aantijgingen kunnen/zijn weerlegt worden, heel simpel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:38 schreef huupia34 het volgende:
[..]
charlie cheen zei : challenge me on the facts
doe jij dat eens ipv met je zwaaiende smiley te komen![]()
ik denk juist dat het andersom is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:24 schreef more het volgende:
[..]
Alle aantijgingen kunnen/zijn weerlegt worden, heel simpel.
idd, cheney was in command of norad op 9/11 ipv het leger(very suspicious)quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
Het interview met die Col. Bowman was ook interessant, waarom er zo 'laat' is ingegrepen met straaljagers. Zelfs de dagdagelijkse standaard intercept-procedures werden niet gevolgd, blijkbaar moet er 'tegenwerking' geweest zijn ...
Zou het eerder zeer verklaarbaar vinden.. dat het verdacht is... ach 9/11 = voor mij synoniem voor alles wat er kan in een wereld waarin niets klopt.. Maar we worden wakker en daar ben ik blij om!quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:26 schreef huupia34 het volgende:
idd, cheney was in command of norad op 9/11 ipv het leger(very suspicious)
De terroristen hadden op drie van de vier vliegtuigen de zogenaamde transponders uitgezet waardoor opsporen van de vliegtuigen moeilijker was, zeker in het drukke luchtruim boven New York. je wilt ook niet zomaar een burgervliegtuig neerschieten lijkt me.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
Het interview met die Col. Bowman was ook interessant, waarom er zo 'laat' is ingegrepen met straaljagers. Zelfs de dagdagelijkse standaard intercept-procedures werden niet gevolgd, blijkbaar moet er 'tegenwerking' geweest zijn ...
quote:On 9/11, the terrorists turned off the transponders on three of the four hijacked aircraft.
With the transponder turned off, it may be possible, although more difficult, to track an aircraft by its primary radar returns. A primary radar return occurs when the signal sent from a radar site bounces off an object in the sky and indicates the presence of that object. But primary radar returns do not include the transponder data, which show the aircraft’s identity and altitude. Controllers at Centers rely on transponder signals and usually do not display primary radar returns on their scopes. But they can change the configuration of their radar scopes so they can see primary radar returns. In fact, the controllers did just that on 9/11 when the transponders were turned off in three of the four hijacked aircraft. Tower or terminal approach controllers handle a wider variety of lower-flying aircraft; they often use primary radar returns as well as transponder signals.
Intressant, zo had ik het nog niet eens bekeken, maar ergens kan ik het goed volgen, 't is best vreemd dat het ding niet versplinterd of op z'n minst doorbreekt, maar in z'n geheel de toren in verdwijnt, zeker als je die foto's eronder ziet...quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef Hallulama het volgende:
Moet je dit zien:
[afbeelding]
Boeing 767-200 verdwijnt compleet in WTC toren zonder enig effect bij impact
[afbeelding]
Vliegtuig breekt in stukken na te harde landing
Tsja...
Beetje vaag verhaal vind ik, veel van de kapers zijn door de vlieginstructeurs van de vliegscholen die ze bezocht hebben, uitgemaakt voor 'dumbass' en erger, een Cesna zouden ze nog niet eens weten te landen, maar 't transponder knopje konden ze kennelijk feilloos vinden...hoe? Door MS flightsimulator?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:18 schreef more het volgende:
De terroristen hadden op drie van de vier vliegtuigen de zogenaamde transponders uitgezet waardoor opsporen van de vliegtuigen moeilijker was, zeker in het drukke luchtruim boven New York. je wilt ook niet zomaar een burgervliegtuig neerschieten lijkt me.
Je hebt misschien best een punt hoor, maar je bent nu een situatie aan het vergelijken met een ander wat hetzelfde is als appels met peren vergelijken. Wat misschien niet je punt onwaar maakt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef Hallulama het volgende:
Moet je dit zien:
"If a Boeing 767-200 had hit the tower it would have exploded externally and bent the facade inward noticeably while depositing pieces of fuselage, wings, tail fins...etc in the streets below. There would have been some column damage but it would have been virtually impossible for any of the lighter airframe sections to pass completely through the tower."
[afbeelding]
Boeing 767-200 verdwijnt compleet in WTC toren zonder enig effect bij impact
"The airframe of a modern aircraft is not as strong as you might think; they tend to be manufactured as light as possible in the interests of economy. For example, the aircrafts cabin is not pressurised to sea level. Instead it is pressurised to about 8000ft above sea level, the purpose of which is to save weight by not strengthening the structure to withstand internal sea level cabin pressure while flying at cruise altitudes. In essence the aircraft is nothing more than a aluminium shell that serves its purpose well for carrying passengers, but in extreme situations the airframe will fail as demonstrated below by these images of an MD80 landing heavily. Notice how the undercarriage stays more or less intact during the landing but the airframe flexes noticeably and eventually the tail fin breaks off."
[afbeelding]
Vliegtuig breekt in stukken na te harde landing
Tsja...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:11 schreef YuckFou het volgende:
Anders, doe me een lol en wijs 't transponderuitzetknopje even voor me aan hieronder:
[afbeelding]
Feit blijft dat die piloten standaard intercept-procedures hebben, wat betekent dat ze altijd moeten uitrukken in bepaalde gevallen. Natuurlijk niet direct met de intentie van te gaan schieten, maar wel te onderscheppen en identificeren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:18 schreef more het volgende:
De terroristen hadden op drie van de vier vliegtuigen de zogenaamde transponders uitgezet waardoor opsporen van de vliegtuigen moeilijker was, zeker in het drukke luchtruim boven New York. je wilt ook niet zomaar een burgervliegtuig neerschieten lijkt me.
http://www.911myths.com/html/intercept_time.htmlquote:In June 2002 two Air National Guard F-16's failed to intercept a Cessna before it passed the White House. The timeline provided was as follows:
7:59 p.m. Cessna enters "restricted" air space
8:03 p.m. FAA notifies NORAD
8:04 p.m. Cessna enters "prohibited" air space
8:06 p.m. Two F-16s get orders to scramble
8:06 p.m. Cessna passes White House "within a few miles"
8:17 p.m. F-16s take off from Andrews AFB. Intercept occurs "a few minutes later."
Even with streamlined intercept procedures and tighter post 9-11 security, and the planes only 10 miles from Washington, the time from problem occurring to takeoff was still 18 minutes, and the intercept "a few minutes" after that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |