Echt?quote:
4 miljoen afkoopsom en 2 jaar lang 1 miljoen euro netto salaris.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dacht 3 miljoen gelezen te hebben en 1.5 miljoen salaris![]()
Komt dus op hetzelfde neer als dat ik hierboven heb staan alleen is de transfersom hoger maar zijn salaris wat lagerquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
4 miljoen afkoopsom en 2 jaar lang 1 miljoen euro netto salaris.
Inderdaad, de totale kosten voor Ajax blijven 6 miljoenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Komt dus op hetzelfde neer als dat ik hierboven heb staan alleen is de transfersom hoger maar zijn salaris wat lager![]()
Nog afgezien van revalideringskosten en het geld voor de kapperquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, de totale kosten voor Ajax blijven 6 miljoen
ach je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:15 schreef Vitamine_C het volgende:
Gomes
![]()
NIEUW CONTRACT VOOR ERIC ADDO
[..]
Altijd handig voor erbij. Zeurt nooit als hij niet speelt en moet hij invallen dan zorgt hij dat ie er staat.
Ik denk inderdaad niet dat er een club is die de gelimiteerde transfersom zal neertellen voor Jefferson.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef rubbereend het volgende:Gomes
da's mooi nieuws en Ooijer blijft ook! Op de een of andere manier verwacht ik ook dat Farfan blijft.
Jemig, ze zullen zelf toch ook wel door hebben gehad dat hij niet meer dan een 2e of 3e spits zou wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat er een club is die de gelimiteerde transfersom zal neertellen voor Jefferson.
Uiteindelijk zal alleen de technische staf vertrekken en wat overbodige spelers die je liever kwijt dan rijk bent.
Als dat lijstje met salarissen klopt uit Sportweek verdient Sibon wel ergggg veel, meer dan 1 miljoen!
Mwah, Sibon ving een berg premies. Er zijn namelijk enorme premies uitgekeerd. Ik zal sportweek citeren:quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat er een club is die de gelimiteerde transfersom zal neertellen voor Jefferson.
Uiteindelijk zal alleen de technische staf vertrekken en wat overbodige spelers die je liever kwijt dan rijk bent.
Als dat lijstje met salarissen klopt uit Sportweek verdient Sibon wel ergggg veel, meer dan 1 miljoen!
dan weet je meteen waar het geld heen is gegaan wat we in de CL extra binnenhaalde.quote:De PSV'ers daarentegen kenden een prachtjaar. De titel, bekerwinst en de halve finale van de CL leverden de spelers zo'n 350.000 aan premies op.
Vonlanthenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:11 schreef JustJunior het volgende:
Als het goed is, dan wordt Sibon weggebonjourd deze zomer
Moeten we alleen een nieuwe spits hebben om de bank warm te houden.
Ik vind Farfan en Koné geen echte centrumspitsen eigenlijk of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vonlanthen
en je hebt met Koné, Farfan en Vennegoor ook 3 centrumspitsen, dus iemand erbij die meer via de vleugels aanvalt lijkt me handig, zekers als Beasley gaat.
Boussoufaquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vonlanthen
en je hebt met Koné, Farfan en Vennegoor ook 3 centrumspitsen, dus iemand erbij die meer via de vleugels aanvalt lijkt me handig, zekers als Beasley gaat.
Farfan kan in het centrum inmiddels prima uit de voeten en Kone komt in het centrum veel meer tot zn recht las nu van links.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind Farfan en Koné geen echte centrumspitsen eigenlijk of ligt dat aan mij?
quote:
Is natuurlijk een typische buitenspeler, kruising tussen Robben en Persie (wat ik van hem gezien heb)quote:
als je Vonlanthen nu niet terug haalt hoef je hem nooit meer terug te halen. Laat hem zich maar een jaar laten zien op de training en al hij er niet doorheen komt kan hij weg.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:01 schreef Zapper het volgende:
Schitterend nieuws over Gomes, lekker onverwachts, dat maakt het extra mooi. Hopelijk volgen Cocu, Ooijer, Alex en Farfán nu ook snel.
Vonlanthen heeft een mislukt jaar en moet absoluut niet terug naar Eindhoven. Die jongen moet in een goed-draaiend TEAM komen te spelen. Stuur maar naar Almelo.
Eén nadeel van het bijtekenen van Gomes is dat je erg moeilijk een waardige stand-in zult vinden. Er is namelijk geen keeper zo gek om de strijd met Gomes aan te gaan.
Hans Vonk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:01 schreef Zapper het volgende:
Schitterend nieuws over Gomes, lekker onverwachts, dat maakt het extra mooi. Hopelijk volgen Cocu, Ooijer, Alex en Farfán nu ook snel.
Vonlanthen heeft een mislukt jaar en moet absoluut niet terug naar Eindhoven. Die jongen moet in een goed-draaiend TEAM komen te spelen. Stuur maar naar Almelo.
Eén nadeel van het bijtekenen van Gomes is dat je erg moeilijk een waardige stand-in zult vinden. Er is namelijk geen keeper zo gek om de strijd met Gomes aan te gaan.
Nou ja, ze vonden de 9 miljoen uit het vorige contract al te veel. Maar sowieso, met nog een contract voor 5 jaar is hij voor elke club een vrij dure speler.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:21 schreef johannes1986 het volgende:
Neem trouwens aan dat PSV de clausule in zijn contract heeft verhoogd, anders zou bv. Corinthians hem morgen alsnog kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |