quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Gomes blijft
Strepen weg lijkt mij wel mooi, maar dan wel zwarte broek erbij !
Ze zullen denk ik niet Nike aanklagen voor plagiaat mochten ze met een compleet rood shirt aan komen zetten.quote:
Dat hangt van Abramovich af. Vraag jezelf af wat hij liever heeft. Alex naar CL concurrent Milan voor een miljoen of 10, of Alex nog een jaartje bij PSV stallen en hem vervolgens naar Stamford Bridge halen? Ik heb goede hoop op "one more year"quote:
En dan besluiten Cocu en Farfán ook nog (minstens in het laatste geval) te blijven, denkt Ten Cate: "Daar wil ik wel bijhoren!", tekent Ooijer bij en zegt Philips: "weet je wat, we gaan toch besparen op d elampenfabrieken, we verdrievoudigen de begroting vanaf heden en lossen de hypotheekschuld op het stadion af!"quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat hangt van Abramovich af. Vraag jezelf af wat hij liever heeft. Alex naar CL concurrent Milan voor een miljoen of 10, of Alex nog een jaartje bij PSV stallen en hem vervolgens naar Stamford Bridge halen? Ik heb goede hoop op "one more year".
Altijd handig voor erbij. Zeurt nooit als hij niet speelt en moet hij invallen dan zorgt hij dat ie er staat.quote:Naast doelman Gomes heeft ook Eric Addo zijn verbintenis verlengd. De Ghanese verdediger zet zijn handtekening onder een nieuw eenjarig contract. Voor Addo wordt het zijn achtste seizoen in Eindhovense dienst.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:13 schreef PyTh het volgende:
Ik acht de kans dat Alex ook bij PSV blijft ook redelijk groot.
Natuurlijk is hij officieel van Chelsea maar hij zelf ook aangegeven dat hij graag nog bij PSV wil blijven
Zul je uiteindelijk zien dat alleen Hiddink vertrekt
Wat zullen ze balen in amsterdam en rotterdam![]()
6 miljoenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:48 schreef Zwansen het volgende:
Jaap Stam is nog steeds geblesseerd. Dat gaat nog leuk worden volgend jaar in Amsterdam, als ie meer dan 10 wedstrijden speelt mogen ze blij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |