abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36737396
PHILIPS
HIGH5!
pi_36737405
Gomes blijft

Strepen weg lijkt mij wel mooi, maar dan wel zwarte broek erbij !

Lijkt me echt vet
pi_36737425
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Dat shirt is wel van adidas he
Krijgen wij dan dat shirt met nike logo erop
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:56:44 #179
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_36737454
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Gomes blijft

Strepen weg lijkt mij wel mooi, maar dan wel zwarte broek erbij !
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36737467
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Dat shirt is wel van adidas he
Ze zullen denk ik niet Nike aanklagen voor plagiaat mochten ze met een compleet rood shirt aan komen zetten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_36737585
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik ben altijd gecharmeerd geweest van de oude rode PSV shirts.
pi_36737736
Gomes clubheld van ons aller PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:06:38 #183
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36737770
Nu blijft Alex ook?
pi_36737809
Gomes

Overigens vind ik die rode shirts geweldig!! Ik hoop dat ze met soortgelijke shirts komen
We sure are cute for two ugly people.
pi_36737819
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:06 schreef Zwansen het volgende:
Nu blijft Alex ook?
Dat hangt van Abramovich af. Vraag jezelf af wat hij liever heeft. Alex naar CL concurrent Milan voor een miljoen of 10, of Alex nog een jaartje bij PSV stallen en hem vervolgens naar Stamford Bridge halen? Ik heb goede hoop op "one more year" .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36737895
Hoop dat iedereen eigenlijk blijft en dan goede trainer erbij
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:12:59 #187
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_36737986
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat hangt van Abramovich af. Vraag jezelf af wat hij liever heeft. Alex naar CL concurrent Milan voor een miljoen of 10, of Alex nog een jaartje bij PSV stallen en hem vervolgens naar Stamford Bridge halen? Ik heb goede hoop op "one more year" .
En dan besluiten Cocu en Farfán ook nog (minstens in het laatste geval) te blijven, denkt Ten Cate: "Daar wil ik wel bijhoren!", tekent Ooijer bij en zegt Philips: "weet je wat, we gaan toch besparen op d elampenfabrieken, we verdrievoudigen de begroting vanaf heden en lossen de hypotheekschuld op het stadion af!"

Sorry ik draaf wat door
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:13:38 #188
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36738009
Ik acht de kans dat Alex ook bij PSV blijft ook redelijk groot.
Natuurlijk is hij officieel van Chelsea maar hij zelf ook aangegeven dat hij graag nog bij PSV wil blijven

Zul je uiteindelijk zien dat alleen Hiddink vertrekt

Wat zullen ze balen in amsterdam en rotterdam
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_36738081
Gomes

NIEUW CONTRACT VOOR ERIC ADDO
quote:
Naast doelman Gomes heeft ook Eric Addo zijn verbintenis verlengd. De Ghanese verdediger zet zijn handtekening onder een nieuw eenjarig contract. Voor Addo wordt het zijn achtste seizoen in Eindhovense dienst.
Altijd handig voor erbij. Zeurt nooit als hij niet speelt en moet hij invallen dan zorgt hij dat ie er staat.
hmmmm....WAT???
pi_36738242
Ik denk ook dat Cocu, Ooijer en Farfán wel blijven. Welke trainer het ook gaat worden: Er is intern goed over nagedacht en ik verwacht dan ook niet anders dan dat de nieuwe trainer een geschikte is voor een club als PSV. Als Alex behouden blijft, zie ik eigenlijk alleen Lucius, Reiziger (wishful thinking), Sibon, Wilson, Fehér, Thompson, Zoetebier, Robert en Ferreyra vertrekken. Dat is geen straf .
pi_36738299
Strepen moeten blijven
en eerlijk is eerlijk, Addo doet het niet slecht, het kan natuurlijk altijd beter, maar zo slecht is die nu ook weer niet
pi_36738656
Gomes
pi_36738769
eikel en rutten? zijn ook gescheiden van ons... /
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:13 schreef PyTh het volgende:
Ik acht de kans dat Alex ook bij PSV blijft ook redelijk groot.
Natuurlijk is hij officieel van Chelsea maar hij zelf ook aangegeven dat hij graag nog bij PSV wil blijven

Zul je uiteindelijk zien dat alleen Hiddink vertrekt

Wat zullen ze balen in amsterdam en rotterdam
HIGH5!
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:43:23 #194
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_36738877
Hebben ze het toch voor elkaar weten te krijgen Hopelijk nu een positief sneeuwbaleffect in plaats van een leegloop. De kans dat iedereen behalve 1 of 2 goeie spelers blijft is nu wel heel groot geworden. En vooral, de kans dat Cocu blijft En geld voor versterkingen is er nu eenmaal, als iedereen of bijna iedereen blijft zal men alsnog spelers erbij gaan kopen lijkt me.

Straks wordt onze selectie juist sterker in plaats van zwakker
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:48:30 #195
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36739066
Jaap Stam is nog steeds geblesseerd. Dat gaat nog leuk worden volgend jaar in Amsterdam, als ie meer dan 10 wedstrijden speelt mogen ze blij zijn.
pi_36739184
Dan doet Addo het nog beter
pi_36739268
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:48 schreef Zwansen het volgende:
Jaap Stam is nog steeds geblesseerd. Dat gaat nog leuk worden volgend jaar in Amsterdam, als ie meer dan 10 wedstrijden speelt mogen ze blij zijn.
6 miljoen
pi_36739298
6 miljoen
pi_36739539
haha, tsjah die stam.... naar ajax.... hopelijk wordt t net zo'n drama als reiziger naar ons!
HIGH5!
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:13:17 #200
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_36739854
Zal wel meevallen, als ze er maar wel rekening mee houden dat het met Stam ook allemaal minder wordt.

Addo vond ik dit seizoen wel meevallen hoor, de laatste paar maand speelt hij gewoon goed. Een topper wordt het niet meer, maar probeer maar eens ergens anders een betere te vinden waar je geen transferprijs voor hoeft te betalen en die zich zo makkelijk schikt in zijn rol, zonder als een soort Bogarde het wel allemaal goed te vinden en alleen voor het geld te blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')