Jaaahhh samen uit eten met Nikky.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
yvonne
(is er in iedergeval bier)
kan dan ook met jou daten maar heb liever een vrouw
ps. nikky is ook goed.
wil wel eens weten waarom ze van die rare ban acties heeft![]()
Ongeduldig ding die je er bent!quote:Op donderdag 6 april 2006 08:13 schreef Puckzzz het volgende:
@offy: weet je al wat? Ik ga er nl. geen tijd insteken zolang ik nog niets weet...
Slimmerd!quote:Op donderdag 6 april 2006 09:31 schreef Kleintje het volgende:
Ik kan echt iedere foto insturen die in me opkomt!
Dat is het makkelijke van analoog schieten.
Ik kan gewoon een sluitertijd verzinnen!
*YEAH*
Nu wil ik je de rest van de maand nergens over horen klagenquote:
En dan toch zo ongeduldig naar die mail vragenquote:ga er eens mee aan de slag, alleen heb ik dit weekend geen tijd
erhm....niet meer klagen? Ik ben een vrouw...ik kan dat nietquote:Op donderdag 6 april 2006 12:56 schreef Offy het volgende:
[..]
Nu wil ik je de rest van de maand nergens over horen klagen
[..]
En dan toch zo ongeduldig naar die mail vragen![]()
Je kan met paasweekend mijn D70 ff vasthoudenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ach je komt iig beter uit als wat ik tot nu toe krijg geproduceerd met me langesluitertijd![]()
met nacht kreeg ik debiele ruizige foto's.. nu weer niksof ik moet een leuk origineel kiekje maken en maar zeggen dat het een lange sluitertijd heb
![]()
Ik vind het raar. Je hebt vast nog 10 andere ideeeeeen en foto's die je in zal sturen. Jij die alles op 1 paard inzetquote:Op donderdag 6 april 2006 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn ideetje is goedgekeurd
Thnx Offy!
ga er eens mee aan de slag, alleen heb ik dit weekend geen tijd
Ik ben het belleblaasapparaat lieverdquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
Prupke, je moet eens kijken of je zelf uit beeld kunt blijven, het bellenblaas-apparaat kun vastmaken en dan daar op focussen met een van de focuspunten in de hoek en dan blazen en afdrukken. Dan blijft nl. het bellenblaas-ding mooi scherpEn nu hangt er een algemene waas van onscherpheid over de foto en dat is natuurlijk zonde
Verrek, ik zie er nu pas een mannetje in. Ik dacht dat het een klein afbeeldinkje was van een cameraquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef Schanulleke het volgende:
Leuk idee, met 2 spiegels!
De 'nacht'stand is die met het icoon van een mannetje en een sterretje. Op half vier, in dit plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |