Welke dan? Er zal vast wel weer een verband mee zijn. De namen zijn vast ook niet lukraak gekozen in Lostquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Eveli het volgende:
Laatst hadden we het met geschiedenis nog over John Locke (en dan neit die van Lost).
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:30 schreef Arjan het volgende:
[..]
Welke dan? Er zal vast wel weer een verband mee zijn. De namen zijn vast ook niet lukraak gekozen in Lost
Ja ik zag m! Maar hij ging wel dood..quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:51 schreef dewitteparel het volgende:Ok, mr Eko in bourne identity dan!!
Dus we kunnen van Locke nog een keer een 'Civil Society' verwachten (in seizoen 6 ofzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De Engelse filosoof van de vroege verlichting.
Ik zal strax wel ff wat in elkander flanzen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:39 schreef DJKoster het volgende:
een andere/betere versie van het openingspostplaatje![]()
Who's next?![]()
En Libby en Bernard dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:45 schreef Arjan het volgende:
[..]
Ik zal strax wel ff wat in elkander flanzen.
Met Eko en Ana-Lucia erbij.
Zet ik meteen een startpost klaar om te copy pasten.
Edit: Foto bij deze gedaan.
Edit 2: En de startpost ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:02 schreef Xurk het volgende:
Om het in het nieuwe topic ook maar te melden:
Michael en Mr. Eko zijn bekenden van elkaar, ze speelden namelijk allebei in OZ [respectievelijk 5 en 4 seizoenen]
Ik zag trouwens net de Medium / Lost reclame op Net5...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:02 schreef Xurk het volgende:
Ik zag trouwens net de Medium / Lost reclame op Net5...dat zag ik al een paar keer ja, erg benieuwd hoe dat verder gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de DVD van Lost zeiden de makers dat die naam ook met opzet gekozen is. Net als Rousseau (Danielle) ook een filosoof. Maar ik heb me er nog niet in verdiept eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Eveli het volgende:
Laatst hadden we het met geschiedenis nog over John Locke (en dan neit die van Lost).
Denk 't niet, aangezien hij meerdere malen heeft gezegd dat hij nooit meer zou martelen.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef DJKoster het volgende:
Hmmm.. Sayid gaat evil worden?![]()
Levend villen enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |