Jammer van diequote:
dat is een gavequote:Op dinsdag 4 april 2006 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
In theorie kan je het ook gewoon negeren. Je zal de eerste niet zijn.
wrom moet ik t negeren? omdat ie anders moet huilen? och armquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
In theorie kan je het ook gewoon negeren. Je zal de eerste niet zijn.
Bij alle mensen die in R&P hangen ontbreekt diequote:Op dinsdag 4 april 2006 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is een gave
en bij sommige mensen ontbreekt die
Mail maar een samenvatting dan. Adres staat in m'n profiel...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zei dus "kunnen", er op doelend dat het niet meer mogelijk is om die posts terug te lezen omdat ze verloren zijn gegaan bij de crash. Ook al zou je het willen, wat ik je niet aanraad.
Zeg!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij alle mensen die in R&P hangen ontbreekt die![]()
'Kan', lieverd, 'kan'. Vooral niet hetzelfde als 'moet'.quote:
Het is geen geblaat, dat jij je niets bij zijn probleem kunt voorstellen wil niet zeggen dat het er niet is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef liefie_ het volgende:
en het fokt me gewoon op dat geblaat dus ja dan reageer ik er op
Gelukkig heb ik betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mail maar een samenvatting dan. Adres staat in m'n profiel...![]()
Nu moet ik het toch echt met je oneens zijn. R&P heeft als geen ander subforum (nou ja, misschien TRU) zijn schare aan autisten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is geen geblaat, dat jij je niets bij zijn probleem kunt voorstellen wil niet zeggen dat het er niet is.
dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is geen geblaat, dat jij je niets bij zijn probleem kunt voorstellen wil niet zeggen dat het er niet is.
Kijk dat jij 100% gelukkig bent of in ieder geval geen noemenswaardige problemen hebt wilt niet zeggen dat niemand anders ze mag hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wrom moet ik t negeren? omdat ie anders moet huilen? och arm
en het fokt me gewoon op dat geblaat dus ja dan reageer ik er op
Nee hoor! Ik ben er toch aardig in getraind om andermans depressieve praat te negeren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij studeert daarvoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik ben er toch aardig in getraind om andermans depressieve praat te negeren.
wie zegt dat?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk dat jij 100% gelukkig bent of in ieder geval geen noemenswaardige problemen hebt wilt niet zeggen dat niemand anders ze mag hebben
Jij welquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
Mag ik ook ander gestoord gedrag negeren?
Nee, als mod mag dat niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
Zit ik hier met een onbevredigd gevoel en een gat in de beschikbare informatie...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik betere dingen te doen.
Je wil je monopoliepositie op problemen niet opgeven?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie zegt dat?
wie weet wat voor diepe onderliggende problemen ik wel allemaal niet heb
quote:
Ik ben nu in de war.quote:
Ik niet. Je vind ze iig niet noemenswaardig hierquote:
iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil je monopoliepositie op problemen niet opgeven?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee man, ik studeer niet voor therapeut!![]()
Ik denk dat je onder bovenstaande regel best Plato's opmerking kan negeren, waarna mijn eenduidige uitleg weer netjes op zijn plaats valtquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nu in de war.
Maar ik interpreteer het maar in mijn voordeel, en negeer gestoord gedrag in het algemeen, tenzij het mijn eigen gedrag is.
BttD is er niet meer, dus je hebt vrij spelquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
iddhet is mijn voorrecht om te zwelgen
als bttd dat ook doet en dan hebben jullie zo weinig tijd voor mijn geblaat
Bovendien is het maar één van mijn vakken, en gaat het alleen maar over de wetenschappelijke, dus niet de toegepaste, kant. Onderzoek en theorieën enzo.quote:
jij kiest er niet voor om die te delenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie zegt dat?
wie weet wat voor diepe onderliggende problemen ik wel allemaal niet heb
ja nu heb ik nog maar een probleemquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
BttD is er niet meer, dus je hebt vrij spel
Harteloze zak ben je eigenlijk ookquote:
eigenlijk is dat precies t zelfde aandacht vragen, dat gestoorde gedrag dan hequote:Op dinsdag 4 april 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
Wat heb ik nou dan weer gedaan?quote:
Gewoon.. je bent man... Dat heb je gedaan!quote:
"Ik heb er de kracht niet voor"quote:
Je hebt een Y chromosoom... Dat is er!quote:
Ah, harteloze zak was slechts een deelbeschrijving. Dan snap ik het weerquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Gewoon.. je bent man... Dat heb je gedaan!
and boobies!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Hooray for coffee!
Waar heb je 't nou over? Buyseren?quote:
zo komen wel wel aan die 80.000quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Hooray for coffee!
Ja, ik kan moeilijk elk lichaamsdeel apart benoemen, daar heb ik geen tijd voor hoor!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, harteloze zak was slechts een deelbeschrijving. Dan snap ik het weer.
komende 2 wekenquote:
ik zwelg in je boobiesquote:
80.000 keer koffie zeggen. Maar ik hoor net dat het in 2 weken mag. Ik ga m'n best doen.quote:
En je mag koffie niet 100 keer kopieren per post zeker?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
80.000 keer koffie zeggen. Maar ik hoor net dat het in 2 weken mag. Ik ga m'n best doen.
Ik ga zo namelijk het eerste slokje koffie nemen.
Nee, dat is vals spelen. Daar doen we niet aan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:47 schreef melismay het volgende:
[..]
En je mag koffie niet 100 keer kopieren per post zeker?
Je hebt ook niets voor me overquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, ik kan moeilijk elk lichaamsdeel apart benoemen, daar heb ik geen tijd voor hoor!
Een user zonder BHFH aspiratiesquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef Viper_74 het volgende:
Ik kan me niet langer inhouden, al weet ik dat ik hier al direct spijt van heb
wie of wat is BttD
jij quote koffie, dat is 2xkofiie in 1 post dusquote:
Zo moeilijk is het niet hoor: PSASquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja nu heb ik nog maar een probleem
ik kan mn psychische aandoening natuurlijk niet spellen...
lult een beetje lastig er over he als je t niet kunt spellen![]()
heb je een snorkel om te ademen?quote:
als de koffie klaar is, begin je dan met de tieten en het neuken?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij quote koffie, dat is 2xkofiie in 1 post dus
whahahha ja daar hoorde ik laatst overquote:
Had je het over die negerzoenen?quote:
Tuurlijk niet... duh... dat je da tnu nog niet weetquote:
Voor jou heb ik anders wel wat overquote:
Als vrouwen nou eens consequent zouden zijn...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... duh... dat je da tnu nog niet weet
In vergelijking met wat?quote:
Jeuj, alles onder de D is te minquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben verheugd mee te delen dat het ook niet om AA gaat.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh, noob alert. haha. ik snap hem. Oh kut, ik snap hem.
Maar goed, Bob dus?
Geen DominoDay?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:01 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jeuj, alles onder de D is te min![]()
me een beetje blij maken met een dode mus, het is geen domino day
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:01 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jeuj, alles onder de D is te min![]()
me een beetje blij maken met een dode mus, het is geen domino day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |