Jammer van diequote:
dat is een gavequote:Op dinsdag 4 april 2006 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
In theorie kan je het ook gewoon negeren. Je zal de eerste niet zijn.
wrom moet ik t negeren? omdat ie anders moet huilen? och armquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
In theorie kan je het ook gewoon negeren. Je zal de eerste niet zijn.
Bij alle mensen die in R&P hangen ontbreekt diequote:Op dinsdag 4 april 2006 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is een gave
en bij sommige mensen ontbreekt die
Mail maar een samenvatting dan. Adres staat in m'n profiel...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zei dus "kunnen", er op doelend dat het niet meer mogelijk is om die posts terug te lezen omdat ze verloren zijn gegaan bij de crash. Ook al zou je het willen, wat ik je niet aanraad.
Zeg!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij alle mensen die in R&P hangen ontbreekt die![]()
'Kan', lieverd, 'kan'. Vooral niet hetzelfde als 'moet'.quote:
Het is geen geblaat, dat jij je niets bij zijn probleem kunt voorstellen wil niet zeggen dat het er niet is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef liefie_ het volgende:
en het fokt me gewoon op dat geblaat dus ja dan reageer ik er op
Gelukkig heb ik betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mail maar een samenvatting dan. Adres staat in m'n profiel...![]()
Nu moet ik het toch echt met je oneens zijn. R&P heeft als geen ander subforum (nou ja, misschien TRU) zijn schare aan autisten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is geen geblaat, dat jij je niets bij zijn probleem kunt voorstellen wil niet zeggen dat het er niet is.
dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is geen geblaat, dat jij je niets bij zijn probleem kunt voorstellen wil niet zeggen dat het er niet is.
Kijk dat jij 100% gelukkig bent of in ieder geval geen noemenswaardige problemen hebt wilt niet zeggen dat niemand anders ze mag hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wrom moet ik t negeren? omdat ie anders moet huilen? och arm
en het fokt me gewoon op dat geblaat dus ja dan reageer ik er op
Nee hoor! Ik ben er toch aardig in getraind om andermans depressieve praat te negeren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij studeert daarvoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik ben er toch aardig in getraind om andermans depressieve praat te negeren.
wie zegt dat?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk dat jij 100% gelukkig bent of in ieder geval geen noemenswaardige problemen hebt wilt niet zeggen dat niemand anders ze mag hebben
Jij welquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
Mag ik ook ander gestoord gedrag negeren?
Nee, als mod mag dat niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:30 schreef Alicey het volgende:
Mag ik ook ander gestoord gedrag negeren?
Zit ik hier met een onbevredigd gevoel en een gat in de beschikbare informatie...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik betere dingen te doen.
Je wil je monopoliepositie op problemen niet opgeven?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie zegt dat?
wie weet wat voor diepe onderliggende problemen ik wel allemaal niet heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |