Seizoen 4 was idd heel erg matig. Dit seizoen is top beter als seizoen 3. Seizoen 4 probeerden ze 40 aanslagen in 1 seizoen te proppen. Met de dood van Marwan als absoluut dieptepunt dat was helemaal drama.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe vind jij dit seizoen eigenlijk? Las in de seizoen 4 topics dat je seizoen 4maar erg matig vond.
De dood van Shouf shouf Habibi vond ik ook zwáár matig..zwáár nep, en zwáár on-24.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Seizoen 4 was idd heel erg matig. Dit seizoen is top beter als seizoen 3. Seizoen 4 probeerden ze 40 aanslagen in 1 seizoen te proppen. Met de dood van Marwan als absoluut dieptepunt dat was helemaal drama.
Gelul.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef Dos37 het volgende:
Seizoen 4 was idd heel erg matig.
Waarom zeg je zulke gemene dingen, Merkie?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:05 schreef Merkie het volgende:
Geen gelul... 24 draait niet alleen maar om aanslagen. Normaal gesproken is de terroristische lijn meer een rode draad voor allemaal side-events om het zo maar ff te zeggen. Het enige leuke side-event in seizoen 4 was die inval in de Chinese ambassade. Verder was het veel te veel gefocust op de aanslagen. Dat is bah.
Stoer.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:37 schreef jdiezrequejo het volgende:
En daar istie weer!
Om de topictitel maar weer eens te odnersteunen
Klikkkken maar
Heb je er ook één van "And now I'm... upset"?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:37 schreef jdiezrequejo het volgende:
En daar istie weer!
Om de topictitel maar weer eens te ondersteunen
Klikkkken maar
Vorige topic..zoeken maar.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je er ook één van "And now I'm... upset"?
Ben ik het helemaal niet mee eens. Seizoen 4 was ook geweldig. Deed wat mij betreft niets onder voor de andere seizoenen. Gewoon ook een rollercoaster van begin tot eind.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Seizoen 4 was idd heel erg matig. Dit seizoen is top beter als seizoen 3. Seizoen 4 probeerden ze 40 aanslagen in 1 seizoen te proppen. Met de dood van Marwan als absoluut dieptepunt dat was helemaal drama.
Dat kan. Verschil moet er zijn. Ik vond 1,2 en 4 gelijkwaardig en 3 volgens mij de beste.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:48 schreef Merkie het volgende:
Ik had seizoem 1 t/m 4 in een maand tijd gezien en vond 4 toch duidelijk de minste.
precies hetzelfde.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:54 schreef Richardfun het volgende:
Ik vind 1 denk ik toch nog steeds het beste. 5 begint er in de buurt te komen voor mij nu. Vier was sowieso wel het zwakst imo, door gewoon een overkill aan dreigingen en een extreem teleurstellend einde met marwan en die raket.
helaas nietquote:Op donderdag 6 april 2006 13:09 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ja![]()
Zijn er nog meer Fokkkers begin mei in LA?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |