Logan is exact zoals vorig seizoen. Hij is een scheiterd, die in de stress schiet zodra hij een belangrijke beslissing moet nemen. Zo was hij vorig jaar al... en zo is hij dit jaar weer. Niets nieuws dus en zeker geen verklaring.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:19 schreef ThaMadEd het volgende:
Het evil zijn van Logan verklaart trouwens wel delen van zijn eerdere gedrag, nu begint het echt op te vallen
Ik denk dat ze Logan op Bush willen laten lijken. teminste ik denk steeds dat ik naar Bush kijkquote:Op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Logan is exact zoals vorig seizoen. Hij is een scheiterd, die in de stress schiet zodra hij een belangrijke beslissing moet nemen. Zo was hij vorig jaar al... en zo is hij dit jaar weer. Niets nieuws dus en zeker geen verklaring.
Bill in the field?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:08 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoop dat Kim weg blijft... irritant personage. Bill moet wel zo snel mogelijk terug! Of hij moet met Jack the field in gaan.
EXPERIENCE:quote:Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef H.Flick het volgende:
Bill in the field lijkt me juist super. Zo'n stoere grijze gast.
Ik had het vandaag ook al over Bill in the field..quote:Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef H.Flick het volgende:
Bill in the field lijkt me juist super. Zo'n stoere grijze gast.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik had het vandaag ook al over Bill in the field..![]()
Mij lijkt het erg stoer.![]()
Wie zou déze man nu niet in the field willen zien?![]()
[afbeelding]
(Om maar weer es een foto van Bill Buchanan/James Morrison te plaatsen)
je herkent em daar echt niet als Bill!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik had het vandaag ook al over Bill in the field..![]()
Mij lijkt het erg stoer.![]()
Wie zou déze man nu niet in the field willen zien?![]()
[afbeelding]
(Om maar weer es een foto van Bill Buchanan/James Morrison te plaatsen)
Maar Bill heeft geen veld-ervaring of combat-training ofzo gehadquote:Op woensdag 5 april 2006 20:34 schreef H.Flick het volgende:
Als Bill the field in gaat moet hij wel strak in het pak blijven lopen, dat hoort bij hem.
Dan passen ze z'n profiel op die website maar aan en zorgen ze ervoor dat hij het wel gehad heeftquote:Op woensdag 5 april 2006 20:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar Bill heeft geen veld-ervaring of combat-training ofzo gehad
nog maar 7 weken.quote:
ik aan de ene kant ook andere kant niet. Ik ben veelste benieuwdquote:Op woensdag 5 april 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
Ik word er wel verdrietig van dat het einde al weer nadert.
Ja, dat gaan Merkie en ik ook al doen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef CloudStrife het volgende:
Ik ga binnenkort maar weer eens een aflevering in Jack's stad LA bekijken
Ga je weer naar die game beurs.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef CloudStrife het volgende:
Ik ga binnenkort maar weer eens een aflevering in Jack's stad LA bekijken
24-meet in LA!quote:
Hoe vind jij dit seizoen eigenlijk? Las in de seizoen 4 topics dat je seizoen 4maar erg matig vondquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik aan de ene kant ook andere kant niet. Ik ben veelste benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |