meisje toch!quote:Op maandag 17 april 2006 00:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, als je zoals mij een galaanval moet meemaken (wat ik je absoluut niet gun)
Dan wil jij ook niet meer...
Moet Dinsdag geopereerd worden ervoor...![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meisje toch!![]()
ik zal aan je denken zodat alles hopelijk snel voorbij is.
Probeer het eens met ananas.... Aardappelpuree, worst en lekkere jus...quote:Op maandag 17 april 2006 00:58 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk eet ik alles wel.
Maar als ik mag kiezen dan zal ik nooit voor zuurkool kiezen. Raar spul is dat. vroeger was het goed te eten maar tegenwoordig niet meer. Misschien binnenkort maar weer eens proberen, je weet nooit of het nu weer wel bevalt.
Zoiets ja. Ik heb dat antwoord al minimaal vijftig keer gehad van mensen, dus inmiddels kies ik voor een hooghartig zwijgen.quote:Op maandag 17 april 2006 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"dat is anders wel mooi buffelkaas!" is je antwoord?
komkommer? Dat is 99% waterquote:Op zondag 16 april 2006 16:27 schreef heiden6 het volgende:
Courgette, komkommer, tomaat, melk, bier, pure wodka, mayonaise, ketchup, mosterd, vrijwel alles wat uit de zee komt (tonijn is wel het toppunt), boter, kaas, orgaanvlees, zuurkool, azijn, vrijwel alle soorten vlees waar nog kraakbeen of bot aan zit op je bord (karbonade, kippepoten en dergelijke).
De meeste van die dingen eet ik wel als het ergens doorheen zit (bijvoorbeeld pasta met een beetje tomaat of een beetje kaas op de pasta vind ik prima. Karbonade eet ik ook wel, maar dat zal ik zelf niet kopen en klaarmaken.
Van bijvoorbeeld zuurkool, tonijn of mosterd ga ik echt over m'n nek.
Vroeger at ik sowieso bijna niets, tegenwoordig probeer ik alles.
Wel typisch dat ik gek ben op veel dingen die hier vervloekt worden, zoals knoflook (hoe meer, hoe beter), brocolli, bloemkool, spinazie. (Spinazie a la creme daarentegen...)
Helemaal eens. Tantes die trots zeggen als je iets gegeten hebt. 'Zie je wel dat je kaas lust. Daar zat kaas in.' Terwijl je alleen maar uit beleefdheid niet had gezegd dat het een smerig gerecht was. Het totale onbegrip van mensen over de kaashaat, is redelijk bedroevend. Een van de plezierige kanten van de bij mij favoriete Indiase keuken is dat ze daar niet of nauwelijks kaas gebruiken. Wat een genot.quote:Op maandag 17 april 2006 17:54 schreef Wakey het volgende:
Ik lust eigenlijk alles behalve... kaas. Echt heel irritant, omdat het in veel gerechten zit en veel mensen er dol op zijn. Mijn ouders hebben verwoedde pogingen gedaan om me stiekem kaas te laten eten, maar lichaam kan het blijkbaar niet verdragen, zodra ik het proef begin ik al te kokhalzen![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 20:53 schreef Dwersdriever het volgende:
Een van de plezierige kanten van de bij mij favoriete Indiase keuken is dat ze daar niet of nauwelijks kaas gebruiken. Wat een genot.
Ik heb nog wel een "leuk" recept voor je waar witte bonen, bruine bonen en sperciebonen bij elkaar gegooid wordenquote:Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bruine bonen, tuinbonen, witte bonen etc etc.
Ik eet alles als het moet, maar bonen en paprika, nee, liever niet
Maak me gekquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
Ik heb nog wel een "leuk" recept voor je waar witte bonen, bruine bonen en sperciebonen bij elkaar gegooid worden
quote:
Port met een goed stukje extra pure chocolade!quote:Op dinsdag 18 april 2006 03:44 schreef brrrrrrt het volgende:
Bedenk als alternatief Iets wat lekker is met port.
Heb je gezien hoe oud dat dat topic is?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:15 schreef Hik het volgende:
Oh yeah... laten we dít topic nog eens dunnetjes overdoen: "Dat lust ik niet!"![]()
Ik doelde niet op het gebruiken van dat topic, maar op de levendige discussie die we daar hadden.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe oud dat dat topic is?
Sorry dat het offtopic is, maar ik ben het helemaal eens met hik. Heb net effe door dat topic gebladerd. Ik mocht vroegah nooit van m'n ma zeggen dat ik het niet luste, maar ik moest dan nog minstens zeggen "ik vind het niet zo lekker".quote:Op woensdag 19 april 2006 15:45 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik doelde niet op het gebruiken van dat topic, maar op de levendige discussie die we daar hadden.![]()
Kort samengevat was mijn stelling dat iedereen van boven de 12 jaar de zin "Dat lust ik niet" maar binnen moet houden. Al helemaal die kneuzen hier: geen yoghurt lusten, geen rijst, geen kaas... houd nou toch op zeg.. Jankerds!![]()
Zo heb ik bij mijn studie een verhaal gehoord over een baby die alsmaar uit de zoutpot zat te snoepen. Omdat het op geen enkele manier mogelijk bleek het kind hiervan af te houden is hij opgenomen in het ziekenhuis en werd het dus onmogelijk om scheppen zout naar binnen te werken. Een paar dagen later was hij dood, en dit bleek te komen door een of ander medische oorzaak (weet niet precies wat) waardoor het wel degelijk nut had om al dat zout naar binnen te werken, en hij is dan ook overleden omdat de oorzaak niet is aangepakt (of herkend) en hij dat zout niet meer kreeg.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef saksia het volgende:
Ik heb eens gelezen dat wanneer bepaald voedsel je erg tegenstaat het een teken is dat je het niet nodig hebt/gevoelig/allergisch voor bent. Ik weet dat ik overgevoelig ben voor melk en de hormonen in bijv. varkensvlees, als ik die dingen niet eet voel ik me fitter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |