abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 april 2006 @ 00:45:22 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37022267
quote:
Op maandag 17 april 2006 00:43 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Oh, als je zoals mij een galaanval moet meemaken (wat ik je absoluut niet gun)
Dan wil jij ook niet meer...

Moet Dinsdag geopereerd worden ervoor...
meisje toch!

ik zal aan je denken zodat alles hopelijk snel voorbij is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37022312
quote:
Op maandag 17 april 2006 00:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

meisje toch!

ik zal aan je denken zodat alles hopelijk snel voorbij is.

Dank je...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_37022549
Eigenlijk eet ik alles wel.

Maar als ik mag kiezen dan zal ik nooit voor zuurkool kiezen. Raar spul is dat. vroeger was het goed te eten maar tegenwoordig niet meer. Misschien binnenkort maar weer eens proberen, je weet nooit of het nu weer wel bevalt.

Boerenkool met worst is ook een paar jaar uit de gratie geweest, maar datzal wel meer te maken hebben met het feit dat ik er 2 keer achter elkaar een nacht vreselijk ziek van geweest ben, en dan laat je het toch maar even aan je voorbij gaan.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_37022654
quote:
Op maandag 17 april 2006 00:58 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk eet ik alles wel.

Maar als ik mag kiezen dan zal ik nooit voor zuurkool kiezen. Raar spul is dat. vroeger was het goed te eten maar tegenwoordig niet meer. Misschien binnenkort maar weer eens proberen, je weet nooit of het nu weer wel bevalt.
Probeer het eens met ananas.... Aardappelpuree, worst en lekkere jus...

Sorry, voor de offtopic...
pi_37022667
Oh het staat in CUL...
  maandag 17 april 2006 @ 09:48:37 #96
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37025333
@ Oblivion kijk ook even in [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 17 april 2006 @ 10:06:34 #97
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_37025559
quote:
Op maandag 17 april 2006 00:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

"dat is anders wel mooi buffelkaas!" is je antwoord?
Zoiets ja. Ik heb dat antwoord al minimaal vijftig keer gehad van mensen, dus inmiddels kies ik voor een hooghartig zwijgen.

Ik lust overigens ook geen boter.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_37035891
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:27 schreef heiden6 het volgende:
Courgette, komkommer, tomaat, melk, bier, pure wodka, mayonaise, ketchup, mosterd, vrijwel alles wat uit de zee komt (tonijn is wel het toppunt), boter, kaas, orgaanvlees, zuurkool, azijn, vrijwel alle soorten vlees waar nog kraakbeen of bot aan zit op je bord (karbonade, kippepoten en dergelijke).

De meeste van die dingen eet ik wel als het ergens doorheen zit (bijvoorbeeld pasta met een beetje tomaat of een beetje kaas op de pasta vind ik prima. Karbonade eet ik ook wel, maar dat zal ik zelf niet kopen en klaarmaken.

Van bijvoorbeeld zuurkool, tonijn of mosterd ga ik echt over m'n nek.

Vroeger at ik sowieso bijna niets, tegenwoordig probeer ik alles.

Wel typisch dat ik gek ben op veel dingen die hier vervloekt worden, zoals knoflook (hoe meer, hoe beter), brocolli, bloemkool, spinazie. (Spinazie a la creme daarentegen... )
komkommer? Dat is 99% water (of je moet het met schil eten, dat vind ik ook goor )
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_37037526
Ik lust eigenlijk alles behalve... kaas. Echt heel irritant, omdat het in veel gerechten zit en veel mensen er dol op zijn. Mijn ouders hebben verwoedde pogingen gedaan om me stiekem kaas te laten eten, maar lichaam kan het blijkbaar niet verdragen, zodra ik het proef begin ik al te kokhalzen
Ik zoek niet, ik vind.
pi_37037938
Witlof. De geur, de slijmerigheid. En de meerderheid van dieren die uit de zee komen .
  maandag 17 april 2006 @ 20:53:43 #101
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_37042625
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:54 schreef Wakey het volgende:
Ik lust eigenlijk alles behalve... kaas. Echt heel irritant, omdat het in veel gerechten zit en veel mensen er dol op zijn. Mijn ouders hebben verwoedde pogingen gedaan om me stiekem kaas te laten eten, maar lichaam kan het blijkbaar niet verdragen, zodra ik het proef begin ik al te kokhalzen
Helemaal eens. Tantes die trots zeggen als je iets gegeten hebt. 'Zie je wel dat je kaas lust. Daar zat kaas in.' Terwijl je alleen maar uit beleefdheid niet had gezegd dat het een smerig gerecht was. Het totale onbegrip van mensen over de kaashaat, is redelijk bedroevend. Een van de plezierige kanten van de bij mij favoriete Indiase keuken is dat ze daar niet of nauwelijks kaas gebruiken. Wat een genot.

Ergste nachtmerrie. Een fantastisch diner in een kwaliteitsrestaurant in Frankrijk en dan het totale onbegrip bij de restaurateur als je zijn kaasplankje volledig onaangetast terugstuurt naar de keuken.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_37051236
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:53 schreef Dwersdriever het volgende:
Een van de plezierige kanten van de bij mij favoriete Indiase keuken is dat ze daar niet of nauwelijks kaas gebruiken. Wat een genot.
Dat is waarschijnlijk ook een van de redenen dat ik zo dol ben op aziatisch eten! Nooit de angst dat er kaas doorzit... haha
Ik zoek niet, ik vind.
  dinsdag 18 april 2006 @ 01:12:37 #103
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_37051522
Olijven, daar ga ik echt van overgeven
daarnaast lust ik geen witlof, geen prei en gehaktbal vind ik ook smerig
pi_37051537
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Blues op 18-04-2006 01:19:29 (onz en offt verwijderd) ]
pi_37051719
pasta's en die deegwaren, mie, spagettie, noem maar op, ik kook t wel vaak, iedereen vraagt erom, ik neem er geroosterd brood bij. geen probleem
boerenkool, broccollie, en vlees. ook niet echt. ik ben geen vegetarier, 's nachts, een koud stukje kip vind ik lekker, warm vlees niet zo, alleen in stoofpotten, dan weer wel.
De Puta Madre
pi_37051750
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bruine bonen, tuinbonen, witte bonen etc etc.

Ik eet alles als het moet, maar bonen en paprika, nee, liever niet
Ik heb nog wel een "leuk" recept voor je waar witte bonen, bruine bonen en sperciebonen bij elkaar gegooid worden
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_37051767
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 01:32 schreef PrintScreen het volgende:

Ik heb nog wel een "leuk" recept voor je waar witte bonen, bruine bonen en sperciebonen bij elkaar gegooid worden
Maak me gek
pi_37051843
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 01:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Maak me gek

Er zitten ook best lekkere dingen bij zoals kleine gehaktballetjes, uien, tomaten en bouillon.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_37052838
we moeten een adequaat kaashaters alternatief verzinnen voor het kaasplankje na het eten wat in een sjiek restaurant zo'n onmisbaar na ingredient van de maaltijd is.

Ik krijg het ook niet weg, kaas, hoe graag andere mensen het ook lusten.
En dat terwijl ik toch een heel tolerante eter ben.
Alleen zoete dingen en kaas lust ik niet.
(okee en rare dingen zoals varkensoren ben ik geen fan van maar als het moet eet ik het en dat is niet heel vreemd denk ik)

Ik eet trouwens ook wel kaas als bindmiddel in soep in de vorm van mozarella of boursin ofzo en als plakmiddel met relatief weinig smaak op een pizza ofzo.

Bedenk als alternatief Iets wat lekker is met port.
  dinsdag 18 april 2006 @ 03:55:22 #110
84524 Morwen
I got life
pi_37052871
Ik eet alles, maar wat ik niet lekker vind is:

-Schimmelkaas
-Haring
-Zuurkool
-Erwtensoep
-Vet Vlees (ofwel kauwgum vlees)
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_37058628
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 03:44 schreef brrrrrrt het volgende:

Bedenk als alternatief Iets wat lekker is met port.
Port met een goed stukje extra pure chocolade! moet je zelfs als niet-zoet-liefhebber kunnen waarderen
Ik zoek niet, ik vind.
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:15:46 #112
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_37061317
Oh yeah... laten we dít topic nog eens dunnetjes overdoen: "Dat lust ik niet!"
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_37078099
Hoe ouder ik word hoe smeriger ik vlees, en dan vooral varkens en rund, ga vinden en ik heb het ook nooit echt gelust, met name HAM, LEVER *rill* en GEHAKT.

Oh ja, en olijven. Witlof. Bleekselderij. Vloeibaar eigeel. Sardientjes. Sommige soorten kaas. Koemelk... er valt me steeds meer in maar ik voel me plots een beetje groen in het gezicht worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door saksia op 19-04-2006 01:57:42 ]
pi_37088817
Eerlijk gezegd vind ik de meeste groenten SAAI. Supersaai. Er moet gewoon iets bij of overheen, zoals gigantisch veel zout, of kaas, noten, saus, etc.

Wat ik echt niet door mijn keel kijg(al zou ik t willen)
Melk
Pap
olijven
pi_37089016
Er zijn niet veel dingen die ik echt niet lust, maar wel een hoop dingen die ik niet erg lekker vind. Van het normale eten zijn er eigenlijk maar 2 dingen die ik echt niet lust:
* gekookte wortels (rauw wel)
* boter op brood (lust wel kruidenboter en jus en dergelijke)
  woensdag 19 april 2006 @ 14:30:07 #116
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37095031
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:15 schreef Hik het volgende:
Oh yeah... laten we dít topic nog eens dunnetjes overdoen: "Dat lust ik niet!"
Heb je gezien hoe oud dat dat topic is?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 19 april 2006 @ 15:45:28 #117
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_37097235
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe oud dat dat topic is?
Ik doelde niet op het gebruiken van dat topic, maar op de levendige discussie die we daar hadden.

Kort samengevat was mijn stelling dat iedereen van boven de 12 jaar de zin "Dat lust ik niet" maar binnen moet houden. Al helemaal die kneuzen hier: geen yoghurt lusten, geen rijst, geen kaas... houd nou toch op zeg.. Jankerds!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_37098734
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:45 schreef Hik het volgende:

[..]

Ik doelde niet op het gebruiken van dat topic, maar op de levendige discussie die we daar hadden.

Kort samengevat was mijn stelling dat iedereen van boven de 12 jaar de zin "Dat lust ik niet" maar binnen moet houden. Al helemaal die kneuzen hier: geen yoghurt lusten, geen rijst, geen kaas... houd nou toch op zeg.. Jankerds!

Sorry dat het offtopic is, maar ik ben het helemaal eens met hik. Heb net effe door dat topic gebladerd. Ik mocht vroegah nooit van m'n ma zeggen dat ik het niet luste, maar ik moest dan nog minstens zeggen "ik vind het niet zo lekker".

Wat ik me afvraag: hoe komt het dat er zoveel mensen in dit topic zijn die iets niet LUSTEN. Soms complete waslijsten met wat men niet te eten vind. Waarom eet ik wel zoveel dingen? Genetisch bepaald of zo!?!?
pi_37099659
Ik heb eens gelezen dat wanneer bepaald voedsel je erg tegenstaat het een teken is dat je het niet nodig hebt/gevoelig/allergisch voor bent. Ik weet dat ik overgevoelig ben voor melk en de hormonen in bijv. varkensvlees, als ik die dingen niet eet voel ik me fitter.
pi_37114965
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef saksia het volgende:
Ik heb eens gelezen dat wanneer bepaald voedsel je erg tegenstaat het een teken is dat je het niet nodig hebt/gevoelig/allergisch voor bent. Ik weet dat ik overgevoelig ben voor melk en de hormonen in bijv. varkensvlees, als ik die dingen niet eet voel ik me fitter.
Zo heb ik bij mijn studie een verhaal gehoord over een baby die alsmaar uit de zoutpot zat te snoepen. Omdat het op geen enkele manier mogelijk bleek het kind hiervan af te houden is hij opgenomen in het ziekenhuis en werd het dus onmogelijk om scheppen zout naar binnen te werken. Een paar dagen later was hij dood, en dit bleek te komen door een of ander medische oorzaak (weet niet precies wat) waardoor het wel degelijk nut had om al dat zout naar binnen te werken, en hij is dan ook overleden omdat de oorzaak niet is aangepakt (of herkend) en hij dat zout niet meer kreeg.

Het kan zijn dat mijn verhaal niet helemaal klopt want het is al een tijd geleden, de strekking was in ieder geval dat het kind aanvoelde dat hij dat zout nodig had en daarom zo tekeer ging.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')