*heeft ook medelijden met kruimel_20 die zei lang te moeten knauwen op biefstuk*quote:Op maandag 3 april 2006 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
Och Heit, ziel, nog nooit een goeie biefstuk gehad?
Olijven zijn wel lekker.. maar zeker ook broccoli en bloemkoolquote:Op maandag 3 april 2006 21:48 schreef Camplo het volgende:
Olijven zijn lekker.
Broccoli is smerig. Bloemkool vind ik ook paupt.
Wat voor bonen?quote:Op maandag 3 april 2006 22:23 schreef Bluezz het volgende:
TT aangepast
Ik lust nog steeds geen bonen en paprika![]()
Bruine bonen, tuinbonen, witte bonen etc etc.quote:
De eerste keer dat ze goed klaar gemaakt zijn moet ik dan nog tegen komenquote:Op maandag 3 april 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Martijn! Die zijn zo lekker juist als je ze maar goed klaarmaakt
Lekker hard moeten ze zijn, die gore hollandse prakpap van spruitjes vind ik ook niet te vreten, maar verse met aardappels en stukkie vlees,quote:Op maandag 3 april 2006 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze goed klaar gemaakt zijn moet ik dan nog tegen komen![]()
daar ben ik het helemaal met je eens.. op de reclame zie je iedereen spreken over dikke luchtige bodems.. baghhhhh.. geef mij maar zo'n aldi pizza met zo'n dunne bodem.. super lekker!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:07 schreef MLF het volgende:
pizza met van die dikke gore bodems
Wat eet je dan WELquote:Op woensdag 5 april 2006 10:33 schreef novojo het volgende:
Je kunt beter vragen wat ik wel lust. Maar ik lust onder andere niet: Kaas, bruine bonen, Witte bonen, Tuinbonen, gevogelte, vis, vlees met botjes of een kauwgum-achtige substantie die je niet weg krijgt, lever, té bruin brood met harde stukjes, pasta, dingen met tomaat, rijst (m.u.v. nasi van de chinees), bami, pizza, pap, gekookte witlof, banaan, ananas, jus, huzarensalade's/slaatjes en vast nog veel meer. Niet een kwestie van 'ik vind het niet zo lekker', maar van kokhalzen tot kotsen.
Klinkt erg, maar is best mee te leven
Ik vind rijst niet vreselijk goor maar ik vind het ook absoluut niet lekker, het zal wel te maken hebben met die pap die ik wel goor vind, de structuur en het glibberige, rijst kan dat ook zijn en daarvan ga ikquote:Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef Pilootje het volgende:
Soms lees ik echt met verbazing deze topics.
Het is normaal dat je dingen niet lust die een sterke smaak zoals kalfslever. En toch eet je onbewust nog wel eens lever in van alles en nogwat.
Sommige dingen ga je je bijna afvragen of je het wel serieus moet nemen. Mensen die geen rijst en brood lusten ?
Je smaak veranderd konstant. Als kind at ik echt helemaal niks. En nu zo goed als alles. Het ligt aan 2 dingen. Ben je zelf bereid om iets nog eens te proeven als je iets vies gegeten hebt. En diegene die het klaar maakt.
Ik vond bijvoorbeeld doperwten erg vies als kind. Maar dat was eigenlijk alleen omdat me moeder altijd een pot open trok en een flinke klont boter er bij gooide. Maar als je dan eens verse doperwten eet is het ineens wel weer lekker.
Warm fruit vond ik ook altijd vies, maar na een paar keer toch gewoon eten vind ik het nu wel lekker. Luste nooit appeltaart maar ben het zelf gaan maken en vond het toen wel lekker.
Gewoon blijven proeven van verschillende mensen, en eens anders klaar maken.
Maar ook ik lust niet alles, paprika vind ik nog steeds niet echt super. Maar paprika uit blik, ontvelt vind ik wel weer lekker. Of helemaal kapot gekookt in goulash. Of paprikasoep, of paprika consentraat.
Sommige kazen vind ik niet lekker. Met name schimmelkazen als brie en roquefort.
Maar eigenlijk eet ik ze wel, soms is het lekkerder dan normaal. Ik wacht nog op de kok die het mij met plezier kan laten eten.
Doe ff relaxed zeg, iedereen is altijd zo opgefokt. Het is gewoon vreemd als iemand allerdaagse dingen niet lust. Helemaal iets wat van zichzelf net zo veel smaak heeft als water.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik vind rijst niet vreselijk goor maar ik vind het ook absoluut niet lekker, het zal wel te maken hebben met die pap die ik wel goor vind, de structuur en het glibberige, rijst kan dat ook zijn en daarvan ga ik
Ik vind het sowieso een beetje raar dat je je afvraagt of je het wel serieus moet nemen, wie ben jij in hemelsnaam om te gaan bepalen wat wel en niet "normaal" is om niet te lusten? Laat ieder voor zich dat bepalen.
Het is niet vreemd als iemand alledaagse dingen niet lust.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef Pilootje het volgende:
[..]
Doe ff relaxed zeg, iedereen is altijd zo opgefokt. Het is gewoon vreemd als iemand allerdaagse dingen niet lust. Helemaal iets wat van zichzelf net zo veel smaak heeft als water.
Maar denk je nou echt dat ik me druk maak om wat jij niet lust....
Was bij mijn lijstje kidney bonen en bruine bonen te vermelden. Eigenlijk alle bonen die ze in van die blikken en potten verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |