Ik hoop dat die er wel in zit ... maar EP zei "Bedankt voor je deelname" en "De expeditie is voor je afgelopen" dus ik denk dat ik mezelf blij maak met een dooie mus als ik blijf hopen dat Bjorn terug komt.quote:Op maandag 3 april 2006 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
ik had eigenlijk wel weer een backdoor verwacht voor de eerste exit. dat was gewoon onderdeel van het spel geworden de afgelopen jaren
Douwe mag blij zijn dat ie niet bij Maxim in het team zit. Die had het direct op hem gemunt.quote:Op maandag 3 april 2006 22:41 schreef BlaBlub het volgende:
Wat een goed begin, echt weer smullen
Balen dat Bjorn dr nu al uit is, ik had me graag nog langer aan m geirriteerd. Die Lydia mag van mij optiefen, al na 3 dagen janken over je natte kledingEn die Veronique vind ik ook maar kansloos.
En DouweGeweldig istie weer
Geeft niks dattie geen immuniteit kan winnen, hij kan toch geen 1 proef winnen
Jammer dat hij en Fleur uit elkaar zijn, maar dat komt wel weer goed
Nee, Tommy was een van de slachtoffers van die vier.quote:Op maandag 3 april 2006 22:39 schreef trepper het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze door een extra stem van Tommy werd weggestemd? Die had toen een extra stem gewonnen en die had ie allebei aan veronique gegeven.
Foutje, ze was idd slechts zesdequote:Op maandag 3 april 2006 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Tommy was een van de slachtoffers van die vier.
Wacht maar totdat hij een lendedoekje aan trekt en een indianentrommel in z'n klauwen krijgt.quote:Op maandag 3 april 2006 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind die indiaan leuk!
Uhm, Veronique heeft het goede team gekozen hoor, Ilona pakte Ernestien als eerste.quote:Op maandag 3 april 2006 23:13 schreef Molline het volgende:
Ik vond en vind die Veronique nog steeds helemaal niks.
Ik begreep haar teamkeuze ook niet: als je mensen moet kiezen, kies je toch eerst voor de sterkste om zoveel mogelijk proeven te winnen? Het lijkt me dat je dan in ieder geval zoveel mogelijk mannen in je team wil en de sterkere vrouwen, maar wie koos ze als eerste: Ernestine!!!(m.i. de zwakste schakel).
Hoe dom kun je zijn?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat ze Esther over een paar weken laten overvliegen. Dat ze nu niet een jaar in een grot heeft gezeten maar nu écht gewoon recht uit de luxe komt.
En nu Björn er al uit is zal dat volgende week wel halverenquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:49 schreef schatje het volgende:
626.000 kijkers met een marktaandeel van 9.1%. Voor Talpa begrippen wel goed.
Als er iemand een huilie is, dan is het Björn.quote:
Dat is de link naar ER 2001, maar dat was toch niet ER1 of ben ik nu dement aan het wordenquote:Op maandag 3 april 2006 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Om het geheugen op te frissen, interviews met de deelnemers van ER1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |