dikke kans dat het bij Programma Gemist online komtquote:
Nee, zo'n type als een Jennifer bitch kun je lekker sociaal mee zijn zekerquote:Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat je constant geïriteerd wordt door een of andere sociale outcast die nog nooit een zinnig gesprek met iemand anders dan zijn kip heeft gehad???
Björn is een domme idiote aap!
Rake observatiequote:Op maandag 3 april 2006 22:01 schreef cora4034 het volgende:
Kijkcijfertechnisch een blunder van gewelste van Talpa.
Maar goed het blijft natuurlijk Talpa![]()
Ilona is slim:quote:Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef lady23 het volgende:
Ik herinner me de conflicten tussen Ilona en Bjorn nog goed. daarom had ik ook verwacht dat ze Bjorn (als de persoon met wie ze niet op een eiland wilde zitten) zou zeggen ipv Veronique . Beetje rare keuze maar ja
Ja inderdaad want talpa :quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Veronique is nog vrij onopvallend. Tijdens ER1 was ze toch wel briljant, élke eilandraad kreeg ze stemmen tegen, had ze eindelijk een groep gevonden waarmee ze het tot de laatste 4 redde (met o.a. Karin en melvin) keren zij zich ook weer tegen d'r.
Veronique gaat nog vlammen, die gaat het zeker tactisch proberen te spelen, ze gaat over lijken
.
Vooral die shots van achteren, in dat te kleine broekjequote:Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Erg jammer dat Björn eruit is, een kleine troost is dat de mooiste van het stel erin blijft, wat een lichaam heeft die Lydia.
Ze was briljantquote:Op maandag 3 april 2006 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Zij had het nog zo ver geschopt? Kan ik me niet eens meer herinneren. Alleen haar stomme hoed en graatmagere voorkomen en het feit dat niemand haar leuk vond staan me nog bij uit haar tijd in ER1.
Ik dacht dat ze door een extra stem van Tommy werd weggestemd? Die had toen een extra stem gewonnen en die had ie allebei aan veronique gegeven.quote:Op maandag 3 april 2006 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was briljant. Ze was een beetje het enfant terrible van de groep, deed ontzettend haar best, wilde het héél tactisch spelen, maar kreeg steeds stemmen tegen. Dankzij Karin, Melvin en Eva - die toen met z'n vieren een complot aangingen - haalde ze de laatste 4, maar toen keerden Karin, Melvin en Eva haar de rug toe en was het toch exit Veronique
.
Ik vond d'r leuk. In de tactische serie die dit worden gaat is ze zeker op d'r plaats.
Schele Tommy! Die z'n broertje op bezoek kreeg.quote:Op maandag 3 april 2006 22:39 schreef trepper het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze door een extra stem van Tommy werd weggestemd? Die had toen een extra stem gewonnen en die had ie allebei aan veronique gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |