abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 22:09:48 #226
124789 superhero87
Playin my game
pi_36623756
Kamp Ilona, Karen en Lydia
  Donald Duck held maandag 3 april 2006 @ 22:10:08 #227
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36623766
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:09 schreef Aarti het volgende:
helemaal vergeten
dikke kans dat het bij Programma Gemist online komt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 3 april 2006 @ 22:11:08 #228
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_36623808
Ik had trouwens best wel sympathie voor Björn. Hij pakte het niet geheel tactisch aan, maar volgens mij heb je wel wat aan hem . Jammer dat hij er uit is
pi_36623889
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je bedoelt, dat je constant geïriteerd wordt door een of andere sociale outcast die nog nooit een zinnig gesprek met iemand anders dan zijn kip heeft gehad???

Björn is een domme idiote aap!
Nee, zo'n type als een Jennifer bitch kun je lekker sociaal mee zijn zeker En ondertussen vreten ze straks wel mooi vis uit het net dat die outcast heeft gevonden terwijl zij een beetje lagen te zakkrabben op het strand!

Ongelofelijk trouwens dat Jakobien na 4 jaar direct weer de irritatie tot in mijn tenen weet op te wekken terwijl ik niet eens meer precies weet wat ze indertijd allemaal heeft uitgevroten. Ik herinner me alleen maar dat ze erg achterbaks was.
Leave it to me. We're checking out.
  maandag 3 april 2006 @ 22:14:16 #230
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36623937
Jennifer is ook weer briljant trouwens . Heerlijk mens .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_36623988
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:01 schreef cora4034 het volgende:
Kijkcijfertechnisch een blunder van gewelste van Talpa.
Maar goed het blijft natuurlijk Talpa
Rake observatie
Leave it to me. We're checking out.
pi_36624058
Hmm, Bjorn eruit, kon nog wel voor vermakelijke situaties zorgen denk ik. Dat Ilona meisje vind ik niet zo leuk met d'r pukkel. En Douwe Ben bang dat ie niet ver komt, maar hij heeft iig al één aflevering gered
pi_36624089
Ik vond het leuke aflevering.

Jammer van Bjorn. Maar hij had het aan zichzelf te danken. Als ie niet zo stom met dat visnet had gedaan, dan Jennifer gewoon voor hem gekozen.

Wel grappig dat Ilona en Ryan als laatste overbleven op die proef. Kan me herinneren dat Ilona Ryan toen nog uit de expeditie schopte tijdens zo'n proef.

Opmerkelijk ook dat Ryan ineens zo geliefd is terwijl ie in 2003 na Bjorn zowat de meest gehate persoon was. Verder vond ik Mick ook heel anders overkomen dan de vorige keer. Een stuk relaxter, maar als ik de previews zie dan wordt ie weer de oude met z'n duivels plan.

Die zwarte amulet hoeft voor Douwe nog niet eens zo verkeerd te zijn. Hij kan toch geen immuniteit meer winnen dus dat betekend dat er bij alle proeven al automatisch één iemand afvalt.
pi_36624151
Wat zijn trouwens eigenlijk de teams nou?
pi_36624166
Leuk trouwens om topics van de eerste twee seizoenen terug te lezen:
Expeditie Robinson
ER2: Expeditie Robinson 2
pi_36624332
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef lady23 het volgende:
Ik herinner me de conflicten tussen Ilona en Bjorn nog goed. daarom had ik ook verwacht dat ze Bjorn (als de persoon met wie ze niet op een eiland wilde zitten) zou zeggen ipv Veronique . Beetje rare keuze maar ja
Ilona is slim:
ze besefte meteen dat diegene er niet uit zou gaan, maar het andere team zou gaan vormen, ergo Veronique was een logische keuze
  ESF Reporter maandag 3 april 2006 @ 22:25:28 #237
87554 Cee
Welluk?
pi_36624388
Damn, Björn eruit! Ik bedoel, ik had niet verwacht dat hij langer dan 5 afleveringen zou meegaan hoor, maar zo snel al? Jammer. Verder vond ik het een leuke eerste aflevering. Was benieuwd naar hoe ze het in zo'n kort tijdsbestek in elkaar zouden flanzen maar er waren veel mooie beelden en montages! Met die balk en zo.

Jammer dat in principe iedereen toch wordt beoordeeld op wat hij of zij in zijn of haar eerste Expeditie deed, en niet op hoe ze zich nu in de groep gedragen. Ik denk niet dat men zo fel op Björn en zijn geheime visnet had gereageerd als ze Björn niet langer 'kenden'.
Fleur had dan waarschijnlijk toch ook voor hem gekozen en niet voor een heimweeërig meisje dat vorige keer alleen vakantie zat te vieren en niet veel bijdraagt aan de proeven.

Gelukkig is Douwe er nog voor de nodige comedy relief.
  maandag 3 april 2006 @ 22:26:29 #238
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_36624427
Van veronique was ik toentertijd fan, geloof ik?
Jeetje, ik was de helft van de mensen alweer vergeten!!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 3 april 2006 @ 22:26:36 #239
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36624434
Veronique is nog vrij onopvallend. Tijdens ER1 was ze toch wel briljant, élke eilandraad kreeg ze stemmen tegen, had ze eindelijk een groep gevonden waarmee ze het tot de laatste 4 redde (met o.a. Karin en melvin) keren zij zich ook weer tegen d'r .

Veronique gaat nog vlammen , die gaat het zeker tactisch proberen te spelen, ze gaat over lijken .
pi_36624662
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Rake observatie
Ja inderdaad want talpa :
a. Heeft met iedereen afgesproken dat ze bjorn niet mee zouden nemen...
b. Talpa is inderdaad degene die dit programma helemaal alleen hebben gemaakt het is namelijk altijd de schuld van Talpa...
Ik heb persoonlijk niets voor of tegen talpa maar dat gezeur is triest vooral omdat jullie zelf wel voor de buis gekluisterd zaten.
  maandag 3 april 2006 @ 22:33:37 #241
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_36624715
ik mis bjorn nu al

dat zeikwijf had er uit gemoeten (ik ben haar naam alweer kwijt), na 3 dagen al gaan zeuren over vochtige kleren... rot op bitch, het is ER.... heb je de vorige keer uberhaupt wel meegedaan????
  ESF Reporter maandag 3 april 2006 @ 22:34:34 #242
87554 Cee
Welluk?
pi_36624754
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Veronique is nog vrij onopvallend. Tijdens ER1 was ze toch wel briljant, élke eilandraad kreeg ze stemmen tegen, had ze eindelijk een groep gevonden waarmee ze het tot de laatste 4 redde (met o.a. Karin en melvin) keren zij zich ook weer tegen d'r .

Veronique gaat nog vlammen , die gaat het zeker tactisch proberen te spelen, ze gaat over lijken .
Zij had het nog zo ver geschopt? Kan ik me niet eens meer herinneren. Alleen haar stomme hoed en graatmagere voorkomen en het feit dat niemand haar leuk vond staan me nog bij uit haar tijd in ER1.
  maandag 3 april 2006 @ 22:35:19 #243
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_36624790
Raar trouwens, ik had bij Melvin in mn achterhoofd een veel stralendere persoon qua uitstraling zitten, sneller en adremmer ook...

vond hem er maar mat van af komen
  maandag 3 april 2006 @ 22:36:10 #244
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_36624830
Erg jammer dat Björn eruit is, een kleine troost is dat de mooiste van het stel erin blijft, wat een lichaam heeft die Lydia .
sig verwijderd door FA
pi_36624863
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Erg jammer dat Björn eruit is, een kleine troost is dat de mooiste van het stel erin blijft, wat een lichaam heeft die Lydia .
Vooral die shots van achteren, in dat te kleine broekje
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  maandag 3 april 2006 @ 22:37:38 #246
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36624901
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:34 schreef Cee het volgende:

[..]

Zij had het nog zo ver geschopt? Kan ik me niet eens meer herinneren. Alleen haar stomme hoed en graatmagere voorkomen en het feit dat niemand haar leuk vond staan me nog bij uit haar tijd in ER1.
Ze was briljant . Ze was een beetje het enfant terrible van de groep, deed ontzettend haar best, wilde het héél tactisch spelen, maar kreeg steeds stemmen tegen. Dankzij Karin, Melvin en Eva - die toen met z'n vieren een complot aangingen - haalde ze de laatste 4, maar toen keerden Karin, Melvin en Eva haar de rug toe en was het toch exit Veronique .

Ik vond d'r leuk. In de tactische serie die dit worden gaat is ze zeker op d'r plaats .
  Donald Duck held maandag 3 april 2006 @ 22:39:04 #247
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36624974
ik had eigenlijk wel weer een backdoor verwacht voor de eerste exit. dat was gewoon onderdeel van het spel geworden de afgelopen jaren
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_36624988
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:37 schreef BVO het volgende:

[..]

Ze was briljant . Ze was een beetje het enfant terrible van de groep, deed ontzettend haar best, wilde het héél tactisch spelen, maar kreeg steeds stemmen tegen. Dankzij Karin, Melvin en Eva - die toen met z'n vieren een complot aangingen - haalde ze de laatste 4, maar toen keerden Karin, Melvin en Eva haar de rug toe en was het toch exit Veronique .

Ik vond d'r leuk. In de tactische serie die dit worden gaat is ze zeker op d'r plaats .
Ik dacht dat ze door een extra stem van Tommy werd weggestemd? Die had toen een extra stem gewonnen en die had ie allebei aan veronique gegeven.
  ESF Reporter maandag 3 april 2006 @ 22:40:36 #249
87554 Cee
Welluk?
pi_36625039
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:39 schreef trepper het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze door een extra stem van Tommy werd weggestemd? Die had toen een extra stem gewonnen en die had ie allebei aan veronique gegeven.
Schele Tommy! Die z'n broertje op bezoek kreeg.

Ik weet nog wel dat Véronique een beetje de basis was van de Nollekes en Klaars van de latere expedities.
  maandag 3 april 2006 @ 22:41:04 #250
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_36625062
Wat een goed begin, echt weer smullen

Balen dat Bjorn dr nu al uit is, ik had me graag nog langer aan m geirriteerd. Die Lydia mag van mij optiefen, al na 3 dagen janken over je natte kleding En die Veronique vind ik ook maar kansloos.

En Douwe Geweldig istie weer Geeft niks dattie geen immuniteit kan winnen, hij kan toch geen 1 proef winnen Jammer dat hij en Fleur uit elkaar zijn, maar dat komt wel weer goed
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')