voorspelbaar en traditiegetrouwquote:Op maandag 3 april 2006 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer van Douwe.
misschien had ze die in der tas zitten en vergeten die aan te trekken ofzoquote:Op maandag 3 april 2006 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Geen schoenen.. Hoe dom, je neemt toch fatsoenlijke mee.
Domme muts is dat.quote:Op maandag 3 april 2006 21:31 schreef lady23 het volgende:
Ik moet zo lachen om Lydia, met haar motorrijden haha
Ja ik las het net.quote:Op maandag 3 april 2006 21:32 schreef amaranta het volgende:
@ tong das lydia
Liever als eerstequote:Op maandag 3 april 2006 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
zij ligt er als tweede uit.... na Björn
Anderhalf uur uitzending waarvan half uur reclamequote:Op maandag 3 april 2006 21:34 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Jawel, de andere 2x heb ik thee gehaald.
Nu moet ik plassen.
Ja, bagger.quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef amaranta het volgende:
Anderhalf uur uitzending waarvan half uur reclame![]()
Niet bepaald. Gejat van Survivor 10quote:Op maandag 3 april 2006 21:33 schreef Bruce117 het volgende:
Oei, degene die niet gekozen wordt ligt uit de expeditie.
Wederom een origineel plan
terzij fleur als laatste gekozen wordt (nr 8 voor een van de teams)...quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Fleur stemt toch wel op Douwe dus dan gata Douwe er niet uit.
quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Fleur stemt toch wel op Douwe dus dan gata Douwe er niet uit.
Komt goed!quote:Op maandag 3 april 2006 21:37 schreef Bullpit het volgende:
nog weinig van irritante arrogante Mick gezien![]()
Precies. Die ergerfactor moet er nog maar even inblijven.quote:Op maandag 3 april 2006 21:39 schreef cora4034 het volgende:
Maar wij vermaken ons met Bjorn dus die moet nog effe blijven.
Ben blij dat we een Expeditie Robinson hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef Scope het volgende:
Wel veel te veel reclame hoor! Echt asociaal, dit is al het 4e blok ofzo
Klopt helemaal. Deze uitzending is gefocussed op Björn. Die zal er dus wel uitgaan.quote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef cora4034 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mensen die in het begin weinig in beeld komen lang meegaan in de expeditie
psiesquote:Op maandag 3 april 2006 21:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben blij dat we een Expeditie Robinson hebben.
Die reclame moet je dan maar op de koop toe nemen, zo kan Talpa nog wat centjes verdienen om misschien nog wel weer een ER te maken.
Ja, ze moest eruit omdat haar buik niet meer tegen de kokosnoten konquote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef fayle het volgende:
Zat die Jennifer in 't jaar van Richard? (enige jaar dat ik niet gezien heb)
En Veronique weet ik niet meer goed ook... met wie zat zij?
jaquote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef fayle het volgende:
Zat die Jennifer in 't jaar van Richard? (enige jaar dat ik niet gezien heb)
seizoen 1quote:En Veronique weet ik niet meer goed ook... met wie zat zij?
Is toch voldoende voor de drie korreltjes rijstquote:
Wat dacht je van Richard. Die is echt aangekomen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Melvin is wel echt oud geworden trouwens
Ja moest ik ook aan denkenquote:Op maandag 3 april 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
oeh ouderwets kiezen, net als vroeger bij gym
trauma's?quote:Op maandag 3 april 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
oeh ouderwets kiezen, net als vroeger bij gym
quote:Op maandag 3 april 2006 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, moet nu de overblijver weg ofzo?.
Zit jij soms naar een ander programma te kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, moet nu de overblijver weg ofzo?.
? grapje ofzoquote:Op maandag 3 april 2006 21:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zit jij soms naar een ander programma te kijken
Ik ben hier met drie dingen tegelijk bezig.quote:Op maandag 3 april 2006 21:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zit jij soms naar een ander programma te kijken
ik vreesquote:Op maandag 3 april 2006 21:54 schreef lady23 het volgende:
kut volgens mij gaat bjorn eruit
Ja jammerquote:Op maandag 3 april 2006 21:54 schreef lady23 het volgende:
kut volgens mij gaat bjorn eruit
Doodshoofdheilandquote:Op maandag 3 april 2006 21:55 schreef hardsilence het volgende:
Er zit iets achter, zeg het me.. Bjorn hoeft niet weg!
Doe eens niet van die rare dingen zeggenquote:Op maandag 3 april 2006 21:55 schreef Jesssica het volgende:
daaaaaaaaaaaaaag bjorn, opgerot met die oetlul
![]()
jaquote:Op maandag 3 april 2006 21:57 schreef Jesssica het volgende:
hoe is het mogelijk, heeft bjorn een vriendin?
tja sorry, maar als je zo aso bent als hij pas je gewoon niet in een groepquote:Op maandag 3 april 2006 21:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Doe eens niet van die rare dingen zeggen![]()
Idem de helft van de lol is weg.quote:
Lydia is GEEN eyecandy hoor, dat is Karinquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 21:59 schreef Scope het volgende:
Nou dat was het weer. Dag allemaal.
Dag schatje
Je bedoelt, dat je constant geīriteerd wordt door een of andere sociale outcast die nog nooit een zinnig gesprek met iemand anders dan zijn kip heeft gehad???quote:Op maandag 3 april 2006 21:59 schreef Pitbulleke het volgende:
En juist dit keer hebben ze geen doodskopeiland of mangrovebos![]()
Wat is er nog aan zonderBjörn
![]()
Precies dom dom dom domquote:Op maandag 3 april 2006 22:01 schreef cora4034 het volgende:
Kijkcijfertechnisch een blunder van gewelste van Talpa.
Maar goed het blijft natuurlijk Talpa![]()
Dat is wel zeker.quote:
Hij zal niets liever willenquote:Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef Flem het volgende:
Björn er nu al uit. Konden ze 'm niet opnieuw alleen op een eiland zetten ofzo.
En dat ie dan naar de mangrove moet, waar Klaar hem opwachtquote:Op maandag 3 april 2006 22:01 schreef amaranta het volgende:
ik denk dat bjorn die kerel uit het bootje slaat...en zelf wegvaart naar niemandsland!
quote:Op maandag 3 april 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idem de helft van de lol is weg.
Ik zei eerder al dat dit verkeerd is geweest van de programmamakers. Ze hadden moeten weten dat dit voor 95 % zeker zou gaan gebeuren.
quote:Op maandag 3 april 2006 22:03 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
En dat ie dan naar de mangrove moet, waar Klaar hem opwacht
Mooi stel is dat. Karin is lief.quote:
dikke kans dat het bij Programma Gemist online komtquote:
Nee, zo'n type als een Jennifer bitch kun je lekker sociaal mee zijn zekerquote:Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat je constant geīriteerd wordt door een of andere sociale outcast die nog nooit een zinnig gesprek met iemand anders dan zijn kip heeft gehad???
Björn is een domme idiote aap!
Rake observatiequote:Op maandag 3 april 2006 22:01 schreef cora4034 het volgende:
Kijkcijfertechnisch een blunder van gewelste van Talpa.
Maar goed het blijft natuurlijk Talpa![]()
Ilona is slim:quote:Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef lady23 het volgende:
Ik herinner me de conflicten tussen Ilona en Bjorn nog goed. daarom had ik ook verwacht dat ze Bjorn (als de persoon met wie ze niet op een eiland wilde zitten) zou zeggen ipv Veronique . Beetje rare keuze maar ja
Ja inderdaad want talpa :quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Veronique is nog vrij onopvallend. Tijdens ER1 was ze toch wel briljant, élke eilandraad kreeg ze stemmen tegen, had ze eindelijk een groep gevonden waarmee ze het tot de laatste 4 redde (met o.a. Karin en melvin) keren zij zich ook weer tegen d'r.
Veronique gaat nog vlammen, die gaat het zeker tactisch proberen te spelen, ze gaat over lijken
.
Vooral die shots van achteren, in dat te kleine broekjequote:Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Erg jammer dat Björn eruit is, een kleine troost is dat de mooiste van het stel erin blijft, wat een lichaam heeft die Lydia.
Ze was briljantquote:Op maandag 3 april 2006 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Zij had het nog zo ver geschopt? Kan ik me niet eens meer herinneren. Alleen haar stomme hoed en graatmagere voorkomen en het feit dat niemand haar leuk vond staan me nog bij uit haar tijd in ER1.
Ik dacht dat ze door een extra stem van Tommy werd weggestemd? Die had toen een extra stem gewonnen en die had ie allebei aan veronique gegeven.quote:Op maandag 3 april 2006 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was briljant. Ze was een beetje het enfant terrible van de groep, deed ontzettend haar best, wilde het héél tactisch spelen, maar kreeg steeds stemmen tegen. Dankzij Karin, Melvin en Eva - die toen met z'n vieren een complot aangingen - haalde ze de laatste 4, maar toen keerden Karin, Melvin en Eva haar de rug toe en was het toch exit Veronique
.
Ik vond d'r leuk. In de tactische serie die dit worden gaat is ze zeker op d'r plaats.
Schele Tommy! Die z'n broertje op bezoek kreeg.quote:Op maandag 3 april 2006 22:39 schreef trepper het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze door een extra stem van Tommy werd weggestemd? Die had toen een extra stem gewonnen en die had ie allebei aan veronique gegeven.
Ik hoop dat die er wel in zit ... maar EP zei "Bedankt voor je deelname" en "De expeditie is voor je afgelopen" dus ik denk dat ik mezelf blij maak met een dooie mus als ik blijf hopen dat Bjorn terug komt.quote:Op maandag 3 april 2006 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
ik had eigenlijk wel weer een backdoor verwacht voor de eerste exit. dat was gewoon onderdeel van het spel geworden de afgelopen jaren
Douwe mag blij zijn dat ie niet bij Maxim in het team zit. Die had het direct op hem gemunt.quote:Op maandag 3 april 2006 22:41 schreef BlaBlub het volgende:
Wat een goed begin, echt weer smullen
Balen dat Bjorn dr nu al uit is, ik had me graag nog langer aan m geirriteerd. Die Lydia mag van mij optiefen, al na 3 dagen janken over je natte kledingEn die Veronique vind ik ook maar kansloos.
En DouweGeweldig istie weer
Geeft niks dattie geen immuniteit kan winnen, hij kan toch geen 1 proef winnen
Jammer dat hij en Fleur uit elkaar zijn, maar dat komt wel weer goed
Nee, Tommy was een van de slachtoffers van die vier.quote:Op maandag 3 april 2006 22:39 schreef trepper het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze door een extra stem van Tommy werd weggestemd? Die had toen een extra stem gewonnen en die had ie allebei aan veronique gegeven.
Foutje, ze was idd slechts zesdequote:Op maandag 3 april 2006 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Tommy was een van de slachtoffers van die vier.
Wacht maar totdat hij een lendedoekje aan trekt en een indianentrommel in z'n klauwen krijgt.quote:Op maandag 3 april 2006 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind die indiaan leuk!
Uhm, Veronique heeft het goede team gekozen hoor, Ilona pakte Ernestien als eerste.quote:Op maandag 3 april 2006 23:13 schreef Molline het volgende:
Ik vond en vind die Veronique nog steeds helemaal niks.
Ik begreep haar teamkeuze ook niet: als je mensen moet kiezen, kies je toch eerst voor de sterkste om zoveel mogelijk proeven te winnen? Het lijkt me dat je dan in ieder geval zoveel mogelijk mannen in je team wil en de sterkere vrouwen, maar wie koos ze als eerste: Ernestine!!!(m.i. de zwakste schakel).
Hoe dom kun je zijn?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat ze Esther over een paar weken laten overvliegen. Dat ze nu niet een jaar in een grot heeft gezeten maar nu écht gewoon recht uit de luxe komt.
En nu Björn er al uit is zal dat volgende week wel halverenquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:49 schreef schatje het volgende:
626.000 kijkers met een marktaandeel van 9.1%. Voor Talpa begrippen wel goed.
Als er iemand een huilie is, dan is het Björn.quote:
Dat is de link naar ER 2001, maar dat was toch niet ER1 of ben ik nu dement aan het wordenquote:Op maandag 3 april 2006 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Om het geheugen op te frissen, interviews met de deelnemers van ER1.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als er iemand een huilie held is, dan is het Björn.
In de intro hoorde je zeggen dat ze samen woont met haar vriendin (Karin??).quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ging de roddel niet dat Ilona iets had met Karen van dat jaar ER? Hoe zit het daarmee?
Kom op! Dit is de ultieme ER! betekend dat het nķg extremer en nķg verrassender zal zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:41 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Dat er nog een titaan verborgen zit die samen met notabene Bjorn ( Je moet er maar zin in hebben ) moet gaan overleven lijkt te mooi om waar te zijn . Ik geloof er niet in
Ik denk dat Judge ergens in de rimboe zitquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:41 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Dat er nog een titaan verborgen zit die samen met notabene Bjorn ( Je moet er maar zin in hebben ) moet gaan overleven lijkt te mooi om waar te zijn . Ik geloof er niet in
Robinquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:55 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Judge zuigt apenootjes ! Liever gozer met dat lange haar die meedeed in 2004 geloof ik en altijd , maar dan ook altijd vrolijk was met zijn rare hoedje op . Echt een super figuur was dat , weet iemand zijn naam ?
Met een Zorro-pak als persoonlijke bezittingquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:58 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Ja!! Dat was echt een prima gozert
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:02 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Ja die bedoel ik ja ! Hij zou deze editie veel leuker kunnen maken ! Mega entertainer Douwe kan maar op 1 kamp tegelijk zijn , en Bjorn met zijn nieuwe buik mag al naar huis
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:15 schreef marbe het volgende:
http://www.bjornlemeire.be/index.html
Bjorn's eigen homepage
ER zonder Björn is als PE zonder Reinier.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:32 schreef Peter_Sportschoenveter het volgende:
Waarom beweer jij dat Bjorn niet uit de expeditie is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |