Is het niet "bij deze"?quote:
Ja.quote:
I don't freaking care! Bupa kan mijn zijdezachte ballen likken, ik blijf "bij deze" zeggen.quote:Op zondag 16 april 2006 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee.. Dit is al de tweede keer dat je deze fout maakt, Bupatih had je er al eens op gewezen
.
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/58789/2/25#706873
Nou, dan neem ik je slotje ook niet serieusquote:Op zondag 16 april 2006 00:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
I don't freaking care! Bupa kan mijn zijdezachte ballen likken, ik blijf "bij deze" zeggen.![]()
Hohoquote:Op zondag 16 april 2006 00:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga ontopic met de fokkers, stomme Sven!
Kappen dus jij.quote:Op zondag 16 april 2006 00:15 schreef Snakey het volgende:
Leuk geweest. Een user pesten/in de zeik nemen is leuk, maar er moet ook een grens aan zijn. Bij deze dus.
Post dan maar lekker door.quote:Op zondag 16 april 2006 00:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan neem ik je slotje ook niet serieus!
Dat zal ik zeker doenquote:
1-0.quote:
Er komt een dag dat ik weer mod word en dan schijt ik die notes van jou helemaal onder jaquote:
Bring it on biatch. Ik pis toch eerder op jouw kots! H! H! H!quote:Op zondag 16 april 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik weer mod word en dan schijt ik die notes van jou helemaal onder ja
En daarna ga ik op je pis kotsen![]()
![]()
![]()
MUHUHAUAHAUHAUAHAUAHAUAHUAHAUAHAUAHUAHA
Doe niet zo vies zegquote:Op zondag 16 april 2006 01:02 schreef Insomaniac het volgende:
Ik pis toch eerder op jouw kots!
Sorry Sven, ik liet me even gaan.quote:Op zondag 16 april 2006 01:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo vies zeg. Op iemands kots pissen is toch heel wat goorder dan op iemands pis kotsen.
Excuses aanvaardquote:Op zondag 16 april 2006 01:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry Sven, ik liet me even gaan..
trustuh, svenquote:Op zondag 16 april 2006 01:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
En nu ga ik slapen, want anders wordt Bupatih morgen boos op mij!
Oh ja, ik wou jou nog vragen waarom je nog mod bentquote:
ik behoor tot de hangouderen en die zijn moeilijker te verwijderen dan hangjongerenquote:Op zondag 16 april 2006 01:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, ik wou jou nog vragen waarom je nog mod bent!
Ik was twee dagen na sluiting van mijn forum al zwart!
Een stuk trager he.quote:Op zondag 16 april 2006 01:21 schreef laffer het volgende:
[..]
ik behoor tot de hangouderen en die zijn moeilijker te verwijderen dan hangjongeren![]()
Neem je tijdquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee.. Dit is al de tweede keer dat je deze fout maakt, Bupatih had je er al eens op gewezen
.
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/58789/2/25#706873
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |