voor mij is het vrij simpel. Ik ben gewoon een tijd weg wegens een aantal redenenquote:
eerder [singles]quote:
ze waren niet liefquote:Op maandag 3 april 2006 20:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor mij is het vrij simpel. Ik ben gewoon een tijd weg wegens een aantal redenen![]()
Als het maar goed gaatquote:Op maandag 3 april 2006 20:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor mij is het vrij simpel. Ik ben gewoon een tijd weg wegens een aantal redenen![]()
Hmm, ik ben nu uit wanhoop maar de Pfaffs aan het kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo komt robinson strijd der titanen
of CSI![]()
die is opgehevenquote:
temptation islandquote:Op maandag 3 april 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo komt robinson strijd der titanen
of CSI![]()
Bel Huggie, spreek af, ga romantisch uit eten (alleen nagerecht) en doe daarna een leuk café aan met een gezellige praattafelquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 20:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hmm, ik ben nu uit wanhoop maar de Pfaffs aan het kijken
Wie is opgehevenquote:Op maandag 3 april 2006 20:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
die is opgeheven
en ben ik bij jullie blijven plakken
quote:Op maandag 3 april 2006 20:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
die is opgeheven
en ben ik bij jullie blijven plakken
[Singles] in GC een hele tijd terugquote:
Gaat het zo tegenwoordig?quote:Op maandag 3 april 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar praat ook iedereen in de lucht en men luisterde alleen naar zichzelf?
geniet ervanquote:Op maandag 3 april 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
zonet Sandra mn kamer uitgstuurd, katten er uit deur dicht, en nu klik ik fok weg... heerlijk, rust....
lieffiequote:
Geen tijdquote:Op maandag 3 april 2006 20:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bel Huggie, spreek af, ga romantisch uit eten (alleen nagerecht) en doe daarna een leuk café aan met een gezellige praattafel
quote:
Kommienogopdekoffieeenkeertje?quote:
Sprak Don Guan himselfquote:
hoelang was jij ook alweer vrijgezel?quote:
15 maanden, uiterst bewust.quote:
zekertewetenikmoetjehuisjenogzienquote:
Dat klinkt spannend, en ziek maar goed uitquote:Op maandag 3 april 2006 20:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
zekertewetenikmoetjehuisjenogzien
Eerst even uitzieken, dus ben vanaf volgende week of heel veel online, of absoluut niet
quote:Op maandag 3 april 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Daimler Double Six
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 03-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Conclusie: kijk eens naar die URL?Nooit meer MSn groups
nog wel even een 'eigen' copyrightdinges knutselen, de hele standaard versie is zo.. standaardquote:
Onbegrijpelijk dat je het niet eerder gedaan hebtquote:Op maandag 3 april 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen vernaggelde te donkere foto's meerIk ben blij
![]()
Doetinchem IS een paar huizenquote:Op maandag 3 april 2006 20:57 schreef PeuRac het volgende:
"Jouw vrouw mijn vrouw" op RTL4 is bij een paar huizen van een vriend in Doetinchem![]()
Als ik had geweten dat het zo simpel was had ik het al veel eerder gedaan jaquote:Op maandag 3 april 2006 20:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je het niet eerder gedaan hebt
Dank je dat je me pakt op een tiep fout.quote:
Dat klinkt foutquote:Op maandag 3 april 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga weer met mn eigen neger spelen in San Andreas
Wel, die ene vrouw uit Doetinchem heeft het vrij krap en komt bij een gezin waar er geld over is en vice versa. Dus die vrouw uit Doetinchem kan zich hier nog wel vertonen, maar die ventquote:Op maandag 3 april 2006 21:05 schreef jozef444 het volgende:
ist wel een beetje om te lachen peu ?of kunnen ze straks nog over straat
Kansloosquote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2006 20:16 schreef TranceAction het volgende:
Ik moet wel vrouwencondooms gebruiken want het zijn de enige die me passen
dat is dus ook 1 van de redenen hier..nou ja, ik bedoel gewone condooms passen hem niet. xxl scheelt ook niet veel.verkapt kijk mijn vriend een grote pik hebben
temptation island mênquote:Op maandag 3 april 2006 20:57 schreef PeuRac het volgende:
"Jouw vrouw mijn vrouw" op RTL4 is bij een paar huizen van een vriend in Doetinchem![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel, die ene vrouw uit Doetinchem heeft het vrij krap en komt bij een gezin waar er geld over is en vice versa. Dus die vrouw uit Doetinchem kan zich hier nog wel vertonen, maar die vent
Ik kreeg deze tip van iemand netquote:
Ja, ik zou zelf ook nooit op tv willen, in ieder geval niet op die manierquote:Op maandag 3 april 2006 21:11 schreef jozef444 het volgende:
[..]snap echt niet waarom iemand der aan mee gaat doen
je weet gewoon dat je uiteindelijk voor lul komt te staan
De arme vrouw komt uit Doetinchem (de blonde)quote:
Ah okay. Ik ken die rijke man ergens van. Of hij lijkt op iemand of ik heb hem vaker gezien.quote:Op maandag 3 april 2006 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De arme vrouw komt uit Doetinchem (de blonde)
Die rijke lijkt op de eigenaar van een grote beautyfarm, maar dat is em niet.quote:Op maandag 3 april 2006 21:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ah okay. Ik ken die rijke man ergens van. Of hij lijkt op iemand of ik heb hem vaker gezien.
riep u mij?quote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog wel even een 'eigen' copyrightdinges knutselen, de hele standaard versie is zo.. standaard
Nee, ik heb er al een prachtig mooi programmaatje voor, ik moet het alleen nog in de vingers krijgenquote:
En ietsje zuinigerquote:Op maandag 3 april 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
het terug lezen van de SCs begint een complete dag taak te worden
zo weer terug is, moertje vast gedraait, v-snaar gespannen. En ik kwam erachter dat ik blijkbaar altijd mijn airco aan heb staan sinds het begin omdat ik het knopje verkeerd begreep![]()
![]()
Merkte op de terug weg echt wel het verschil, net ff iets feller![]()
![]()
Mijn ouders, GRML ding rijdt 1 op 9, mja als je ALTIJD met de airco aan rijdtquote:Op maandag 3 april 2006 23:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah daar let ik niet eens op, was toch een goeie zet eerst een zuipschuit te hebben![]()
wat rijden ze dan?quote:Op maandag 3 april 2006 23:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn ouders, GRML ding rijdt 1 op 9, mja als je ALTIJD met de airco aan rijdt
Ford Mondeo 1.8 16V 125pkquote:
Tja genoeg om iedere dag rond te komenquote:
Mja normaal gecombineerd 1 op 12,5 maar die aircoquote:
't is maar wat je genoeg vind. ik vind dat ding traag.quote:Op maandag 3 april 2006 23:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja genoeg om iedere dag rond te komen![]()
Tis geen sportwagen, maar voor mijn ouders die op een goeie dag een keer 130 rijden, dan is het gewoon een ruime auto waar een leuk optiepakket opzatquote:Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef M5 het volgende:
[..]
't is maar wat genoeg vind. ik vind dat ding traag.
quote:Op maandag 3 april 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
Even een TVP zetten voor ik naar huis ga
Dat wel.quote:Op maandag 3 april 2006 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis geen sportwagen, maar voor mijn ouders die op een goeie dag een keer 130 rijden, dan is het gewoon een ruime auto waar een leuk optiepakket opzat![]()
Naar bed jijquote:Op maandag 3 april 2006 23:39 schreef Hugster het volgende:
1 op 9 tering sjoewe![]()
![]()
Wij rijden al ruim 1:10 met een 5 cyl en climate control![]()
Ford presteerd het om een 1.4 16v met 75 pk 1:11 te laten lopenquote:Op maandag 3 april 2006 23:39 schreef Hugster het volgende:
![]()
Mja rijden jullie dan ook altijd korte stukjes?quote:Op maandag 3 april 2006 23:39 schreef Hugster het volgende:
![]()
jaquote:Op maandag 3 april 2006 23:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja rijden jullie dan ook altijd korte stukjes?
overweeg je ook andere middelen dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:04 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb me weer eens verslapenDan ga ik maar met de auto
je kan toch verder slapen op je werk ipv propjes gooien?quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:26 schreef BoJo het volgende:
pfff ik zou wel weken kunnen slapen...zo voel ik me![]()
Dat was mijn eerste intentie. De wekker ging ook om 6 uur. Maar die wekker is natuurlijk zó uitgezetquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:12 schreef vlad het volgende:
[..]
overweeg je ook andere middelen dan?![]()
oh, je hebt nog ov zeker?![]()
Eigenlijk wel lekker geslapen jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:13 schreef Mukie het volgende:
ik ben al sinds 6u op
lekker geslapen allemaal?voor sjoem
6 uur op?quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:13 schreef Mukie het volgende:
ik ben al sinds 6u op
lekker geslapen allemaal?voor sjoem
quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:14 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste intentie. De wekker ging ook om 6 uur. Maar die wekker is natuurlijk zó uitgezet
Nee, want ik vind het niet ergquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:16 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ja. dus jij moet zo'n rijdende/verstoppende wekker hebben![]()
ja mn vriend moest om 8u op het werk zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:15 schreef vlad het volgende:
[..]
6 uur op?ben je zo gemotiveerd of gewoon je nest uit gevallen?
![]()
ik heb vreselijk geslapenvanaf half 3 wakker gelegen en als het dan tijd is om eruit te gaan val je net in slaap en wil je niet opstaan
![]()
leuk weekend gehad btw?![]()
was even vergeten dat het al dinsdag is![]()
herkenbaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het niet erg
Ik denk zelfs dat ik het ding achterna zou gaan, uitzetten en weer terug naar bed zou gaan
dat je nog de moeite neemt om een wekker te zetten zegquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het niet erg
Ik denk zelfs dat ik het ding achterna zou gaan, uitzetten en weer terug naar bed zou gaan
Jawelquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:21 schreef vlad het volgende:
[..]
dat je nog de moeite neemt om een wekker te zetten zeg![]()
vraag gewoon gespreide begintijden aan op school![]()
neem trouwens aan dat jullie geen aanwezigheidsplicht hebben zoals wij?![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja mn vriend moest om 8u op het werk zijn
Dan sta ik ook maar op, kan ik direct de was doen enzo
Dit weekend washet pensioensfeest van mn pa. Leukste tijd sinds jaren die ik met mn pa heb doorgebrachtEr is hoop
![]()
jij ook?
oefquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
JawelWe mogen maar een aantal procent van de lessen thuis blijven.
Maar volgens mij is de hele klas daar al overheen
succesquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:25 schreef Sjoem het volgende:
Nou, ik ga me klaarmaken, tanken en richting school.
Doei
men wat hebben jullie het in Nederland goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:24 schreef Sjoem het volgende:
[..]
JawelWe mogen maar een aantal procent van de lessen thuis blijven.
Maar volgens mij is de hele klas daar al overheen
ik heb geen vaatwasserquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:24 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik zou nooit en te nimmer opstaan om de was te doengewoon voor het eten die rommel in de machine en aan het eind van de avond is het schoon + een beetje droog
en klaar
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
men wat hebben jullie het in Nederland goed![]()
verprutsen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:40 schreef Klonk het volgende:
ja, gelukkig wel een week thuiszitten terwijl je weet dat iemand anders je werk aan het verprutsen is word je niet vrolijk van....
m'n collega is er nog nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:13 schreef vlad het volgende:
[..]
je kan toch verder slapen op je werk ipv propjes gooien?![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:44 schreef Googolplexian het volgende:mogguh allemaal! En wat een vrolijke dag is het toch!
nah echt, he ... schijn bedriegt. Sta je nu binnen mijn slag-afstand heb je echt pech. Ochtendhumeur2
zo'n humeur had m'n vriendin vanmorgen ook, heb me omgedraaid en ben verder gaan slapenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:44 schreef Googolplexian het volgende:mogguh allemaal! En wat een vrolijke dag is het toch!
nah echt, he ... schijn bedriegt. Sta je nu binnen mijn slag-afstand heb je echt pech. Ochtendhumeur2
* jozef444 gaat naast googol staan en wijst hem op de mooie blauwe lucht, de witte wolkjes (nee niet windowsquote:
* Googol ademt één keer z'n heerlijke verfrissende ochtend-adem uit en de blauwe lucht en witte wolkjes zijn verdwenen en de vogeltjes liggen in een straal van 400 meter doodstil op de grond. Googol kijkt nu jozef444 doordringend aan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:57 schreef jozef444 het volgende:
[..]
*jozef444 gaat naast googol staan en wijst hem op de mooie blauwe lucht, de witte wolkjes (nee niet windows) en de fluitende vogeltjes
haai schat mot je van mequote:Op dinsdag 4 april 2006 10:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
* Googol ademt één keer z'n heerlijke verfrissende ochtend-adem uit en de blauwe lucht en witte wolkjes zijn verdwenen en de vogeltjes liggen in een straal van 400 meter doodstil op de grond. Googol kijkt nu jozef444 doordringend aan.
neequote:Op dinsdag 4 april 2006 10:01 schreef Hugster het volgende:
database experts hier?
relaties, entiteiten enzo?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:24 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2004.html
What a way to go
fagsquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:24 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2004.html
What a way to go
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
fotootje ter compensatie:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:41 schreef Hugster het volgende:
[..]!
Die gast zat wel een straight filmpje te kijken volgens mij![]()
Jailtime bitch
Die dingen flitsen altijd 2 keer ... en je bent vrijquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:54 schreef Sjoem het volgende:
Geen school
Voor niks gereden. En volgens mij ben ik ook nog 2x geflitst![]()
Er stonden 2 flitspalen achter elkaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die dingen flitsen altijd 2 keer ... en je bent vrij
En lijkt ze een beetje op je? (zie hierboven)
Jij rijdt doorgaans flink door dus, neem ik aan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Er stonden 2 flitspalen achter elkaar
Nee.
Nou, het stoplicht ging op oranje. Dus ik tik even het gas wat aanquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij rijdt doorgaans flink door dus, neem ik aan.
Dure hobby, hoor.
*Googol duimt meequote:Op dinsdag 4 april 2006 10:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, het stoplicht ging op oranje. Dus ik tik even het gas wat aan
Maar ik weet niet of ze flitsten. Ik zag dat niet vanwege de zon.
* Sjoem duimt
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
*Googol duimt mee![]()
en anders laat je je vent toch gewoon betalen. Kommop Hug! Kotsen met die centen!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:02 schreef Sjoem het volgende:
34 euro x 2.
Daarvoor kan ik 6 massages krijgen in Turkijequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]zonde is het wel maar het lijkt mee te vallen
Misschien heb je ook wel geen college, zonder dat de school dat even meldt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:06 schreef jozef444 het volgende:
hmzz hopen idd dat je niet bent geflitst dan
ik twijfel nog steeds of ik vanmiddag naar men college gaiemand nog een goede reden om niet te gaan ?
Je zou onderweg wel eens pech kunnen krijgen.... KAN, hequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:06 schreef jozef444 het volgende:
hmzz hopen idd dat je niet bent geflitst dan
ik twijfel nog steeds of ik vanmiddag naar men college gaiemand nog een goede reden om niet te gaan ?
nee die docent das net onkruid volgens mij is de dag dat hij geen college meer geeft de dag dat ie met pensioen gaatquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel geen college, zonder dat de school dat even meldt.
Jij werkt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:10 schreef t0n het volgende:
ach mietje.
heb 130+17+20 deze maand.
kut cjib
mag niet eens bellen en harder rijden dan de rest... tss.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:10 schreef t0n het volgende:
ach mietje.
heb 130+17+20 deze maand.
kut cjib
mag niet eens bellen en harder rijden dan de rest... tss.
beetje overdreven om dat werken te noemen toch t0n ?quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:12 schreef t0n het volgende:
goed punt joos..
Jawel, alleen een beetje moe dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:18 schreef jozef444 het volgende:
Btw sjoem verder alles weer goed ondanks de mogelijke gespekte staatskas ?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef t0n het volgende:
zit op 't moment in Leidschenveen.
Nijmegen/Druten was rond 0930 wel lekker weer.
oi goog.
volgende keer idd effe een bakkie komen doenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:21 schreef t0n het volgende:
jah man
Ik kan alleen niet langs komen, heb de hele middag in Druten meetings... Anders was ik ff komem buurten.
quote:
arelaxed ... beter een keertje als je tijd hebt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef t0n het volgende:
heb tot 1200 de tijd.. nu... gaan we niet redden denk?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:26 schreef t0n het volgende:
ff iets werken, brb.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:28 schreef M5 het volgende:
zo dan. werktijden worden steeds beter bij mijnu is het 23:00-07:00
Jawel, daar heb ik vanochtend nog op gekeken. Maar er stond niks opquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:28 schreef Hugster het volgende:
Hopen dat het niets was Sjoem
En heeft je opleiding geen intranetwebsite waar dat soort dingen gemeld worden?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:30 schreef M5 het volgende:
[..]
had er niet echt rekening mee gehouden, dus ff kijken of ik wakker kan blijven
ja dan werkt het ook niet neequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Jawel, daar heb ik vanochtend nog op gekeken. Maar er stond niks op
Ik was niet de enige hoorIk heb iemand anders naar huis gebracht (dus ik heb ook nog eens een flink stuk omgereden
Weg benzine)
ik hoop maar dat er een bootje met Jag's/Land Rovers deze kant op komt. dan blijf ik wel wakker.quote:
Nee en we hebben ook nog een forum. En ook niemand vermeldt het daar evenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dan werkt het ook niet nee
En dat mag dan wel een hele toffe studiegenoot zijn![]()
msn
wat een graftakken danquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee en we hebben ook nog een forum. En ook niemand vermeldt het daar even
Nou, zo tof is ie niet
Hmmzz jij rijdt om voor m en hij is dan te lam om benzinegeld te betalen ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee en we hebben ook nog een forum. En ook niemand vermeldt het daar even
Nou, zo tof is ie niet
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:36 schreef t0n het volgende:
back.
ik zag vanmorgen een wit kenteken, met rode lijn en zwarte letters, en het kenteken was:
CARBIDE
zowel voor als achter... wtf
en 'n 360modena... pff... dat geluid
Ik heb het ook niet gevraagd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:39 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Hmmzz jij rijdt om voor m en hij is dan te lam om benzinegeld te betalen ?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:34 schreef M5 het volgende:
[..]
ik hoop maar dat er een bootje met Jag's/Land Rovers deze kant op komt. dan blijf ik wel wakker.(of ik vouw een XK om een paal
)
daar moet je niet om hoeven te vragenquote:
Ach, het hoeft nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef jozef444 het volgende:
[..]
daar moet je niet om hoeven te vragen![]()
mjah vin t niet meer dan normaal dat iemand zoiets doetquote:
Hallo, ik ben t0n en ik doe een 360 modena naquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef t0n het volgende:
heb ook getracht 't geluid na te bootsen, maar dat is niet te doen.
Wordt vervolgdquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:42 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Hallo, ik ben t0n en ik doe een 360 modena na![]()
quote:
ja weet ik datquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:47 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. Ik rij alleen spul van Ford Motor Companyen dé merken die ze hebben komen weer niet op m'n werk [afbeelding]
Tubi Style Italy dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:46 schreef t0n het volgende:
ik moet altijd aan tubgirl denken als iemand dat zegt
mwah. ik heb er alleen mezelf maar mee, dus ik ga geen auto's om palen vouwen denk ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:48 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ja weet ik datachja scheepsladinkje fiesta's ofzo dan ist geen ramp als der 1tje tegen een paal aan plakt, daar doe je ons alleen amar een plezier mee
![]()
mja dan kun je ook beter iets groters uitzoeken als een fiesta als je dat wil gaand oenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:50 schreef M5 het volgende:
[..]
mwah. ik heb er alleen mezelf maar mee, dus ik ga geen auto's om palen vouwen denk ik
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:49 schreef t0n het volgende:
beetje nog.
ze zijn wel kinky, die uitlaten..
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik kan niet ook nog een ritje voor jou regelen
geen ideequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:53 schreef t0n het volgende:
dingen zijn alleen niet apk-proof hé?
je waagt t neitquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Carlsson CK55RS
550hp at 5890rpm and 934Nm at 2890rpm
Met speed of zonder speed?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Carlsson CK55RS
550hp at 5890rpm and 934Nm at 2890rpm
ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:00 schreef jozef444 het volgende:
[..]
je waagt t neitik heb m al klaar staan
Van jouw geld? Lieffffquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nu moet je er zelf maar ééntje kopen dan
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat kan niet meer, net een DB9 Volante in bestelling
ja maar ja maar tis een echte jozef OP die gaat altijd voorquote:
* jozef444 voelt aan t0n's voorhoofd, dacht ik al verhogingquote:
nee het laagste topicnummer gaat voorquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:05 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ja maar ja maar tis een echte jozef OP die gaat altijd voor
Neequote:Op dinsdag 4 april 2006 12:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb je al eens schade gereden aan je 206?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee het laagste topicnummer gaat voor
Nee dat was een eerste voorwaarde, maar nu gaan we dus wat rijtests doen eerstquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee
En als ik dat wel zou hebben gedaan, mocht het zeker niet? Flauwerd
Ja, dus ik mag rijdenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat was een eerste voorwaarde, maar nu gaan we dus wat rijtests doen eerst![]()
Nah maakt niet uit joh, ik heb er eentje klaarstaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:08 schreef jozef444 het volgende:
hmzz dalijk toch maar eens een eindje richting school gaan tuffen, dus we moeten wel opschieten met deze vol gooien
wat doen we anders dan, zinnige posts plaatsen ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nah maakt niet uit joh, ik heb er eentje klaarstaan.
Om nou expres en topic extra snel te vullen met onzin posts vind ik erg sneu
zeg t nou is met droge ogen misschien ga ik je dan gelovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |