BAquote:
Ok, ik ga zelf IBA doen. Schakeljaar is 69ECTS, dus valt best mee...quote:
Hier 88 ECTS, ook wel te doen verwacht ik incl part-time baan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:55 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ok, ik ga zelf IBA doen. Schakeljaar is 69ECTS, dus valt best mee...
Als je eenmaal een beetje de weg weet in sin-online/ myeur heb je alles zo gevondenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:26 schreef Lauder-Frost het volgende:
Ok info is eindelijk binnen. Zit zelfs een docentenboekje bij![]()
Moet al 29 sept. aanwezig zijn, voor intro enzo. Er wordt aangeraden om de studiegids te kopen () maar ik neem aan dat de online versie voldoet?
Mijne is ook niet echt ideaal... Maarja misschien ben ik een beetje te oudquote:
Je zit in mijn groep lulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:19 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Mijne is ook niet echt ideaal... Maarja misschien ben ik een beetje te oud
Okayquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:15 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Als je eenmaal een beetje de weg weet in sin-online/ myeur heb je alles zo gevonden
Als ik in Sin online ben, dan druk ik op course guide -> vak -> channel en dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:34 schreef apophis4u het volgende:
waarom zit jij je rooster op osiris te bekijken?
Osiris is voor cijferadministratie en tentamenroosters. Die staan in elk geval nog niet open.
Probeer sin-online eens
Je moet jezelf registreren bij de juiste vakken, dan komen ze in je timetable. Tevens wordt je automatisch geregistreerd op blackboard.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:19 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Mijne is ook niet echt ideaal... Maarja misschien ben ik een beetje te oud
Ja geloof het zelfquote:
Ja dat vond ik ook. Toen ff 2 JD coke gehaald, 14 euroquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:59 schreef apophis4u het volgende:
Ik ben er ff geweest, maar het bier was echt niet te verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |