abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:27:36 #201
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_40810720
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 20:47 schreef Lauder-Frost het volgende:
Ben eerstejaars, heb me ingeschreven, collegekaart pas ontvangen etc.
Maar informatie over de studie zelf (fiscaal recht dus gewoon rechten in het eerste jaar) heb ik nog niet gezien. Dus roosters, boekenlijsten, begindata, hoe en wanneer inschrijven mentorgroepen etc. Komt dat nog of moet je daar zelf achteraan gaan dmv de vakken op de site?
Ik zou gewoon even bellen wanneer het allemaal aankomt. Vinden ze leuk

Over het inschrijven voor de mentorgroepen, je zal het wel allemaal in een of andere introductieweek horen, maar probeer daar bovenop te zitten. Het is meestal zo dat de favoriete werkgroepen (op gunstige tijden etc) in een paar minuten vol zitten. (En vervolgens de helft niet komt opdagen )
pi_40810726
Mijn inschrijving word nog steeds tegen gehouden door een BSA. Het gaat pas door als er een positief advies word gegeven. word nu toch wel tijd. Word'r een beete zenuwachtig van, ondanks dat ik wel genoeg punten heb.

Voor de rest vermaak ik me best op de Erasumus. Ik doe Sociologie(2dejaar) btw.
pi_40810993
Examencommissie beslist alles eind Augustus dacht ik, iig voor RSM.
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:04:13 #204
137530 Radagast2005
The Brown Wizard
pi_40812558
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 20:47 schreef Lauder-Frost het volgende:
Ben eerstejaars, heb me ingeschreven, collegekaart pas ontvangen etc.
Maar informatie over de studie zelf (fiscaal recht dus gewoon rechten in het eerste jaar) heb ik nog niet gezien. Dus roosters, boekenlijsten, begindata, hoe en wanneer inschrijven mentorgroepen etc. Komt dat nog of moet je daar zelf achteraan gaan dmv de vakken op de site?

Verder, wat is de snelste route van rdam cs naar woudestein? Tram 21? 7? Heb het idee dat het allemaal zo omslachtig is.
Ik denk dat dat wel op http://frg.sin-online.nl staat.
Every fool's got a reason for feelin' sorry for himself, and turning his heart to stone
Tonight this fool's halfway to heaven and just a mile outta hell
And I feel like I'm comin' home
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:10:34 #205
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40815827
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Examencommissie beslist alles eind Augustus dacht ik, iig voor RSM.
Bij mij al besloten, krijg de brief deze week. Knijp hem alleen nog wel qua inschrijving, maarja als je aangenomen bent zal dat niet meer zo'n probleem zijn? (met Pre-master dan)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40825067
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:18 schreef Lauder-Frost het volgende:

[..]

Wanneer kreeg je die ong? En welke faculteit?
FHKW. Zitten in zelfde gebouw als rechten faculteit. Ik kreeg hem bij een introductiemiddag. Kon je ook gelijk je favoriete werkgroep aangeven. Die middag was in de Eureka week (die ik niet volgde), maar die middag ben ik even daar heen gegaan om al die dingen te regelen.

Via studielink kreeg ik te horen dat mijn inschrijving voor volgend jaar geregeld was, en ik heb die brief ook al gehad. 55 ects in jaar 1 gehaald.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_40827887
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:04 schreef Radagast2005 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel op http://frg.sin-online.nl staat.
en studiegids natuurlijk
pi_40843231
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:39 schreef PsyCha het volgende:

[..]

en studiegids natuurlijk
link?
pi_40845572
Nou ik heb het mn inschrijfbewijs binnengekregen hoor! Ik was dus een beetje voorbarig met mn gezeur
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:22:52 #210
137530 Radagast2005
The Brown Wizard
pi_40848658
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef Lauder-Frost het volgende:

[..]

link?
Staat in het linkermenu op de site die ik opgaf.
Every fool's got a reason for feelin' sorry for himself, and turning his heart to stone
Tonight this fool's halfway to heaven and just a mile outta hell
And I feel like I'm comin' home
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:48:51 #211
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40849854
Ik ga morgen maar eens bellen voor de inschrijfformulieren, gaat mij een beetje te lang duren. Met een beetje geluk heb ik eind deze week de bevestiging van de Eur en dan kan ik aan de slag
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40851113
Ik hoop binnenkort eens iets te horen over mn nieuwe stufi na gewijzigd adres.. (in naar uitwonend) en over de OV jaarkaart..
pi_40854576
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:48 schreef Public_NME het volgende:
Ik ga morgen maar eens bellen voor de inschrijfformulieren, gaat mij een beetje te lang duren. Met een beetje geluk heb ik eind deze week de bevestiging van de Eur en dan kan ik aan de slag
Ik denk ook echt dat ze alle inschrijfformulieren even zullen doorzoeken om te kijken of de jouwe er bij zit.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:46:55 #214
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40872261
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 01:59 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ik denk ook echt dat ze alle inschrijfformulieren even zullen doorzoeken om te kijken of de jouwe er bij zit.
Nee dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat ik wilde bellen of ik ze misschien op kon halen op Woudensteijn, maar dat kan niet want ze worden gedrukt. (naamsgebonden)
Anyway, vandaag mijn bevestigingspakket binnen gehad en gelijk het formulier dat ik toegelaten ben teruggestuurd. (dat ik hun aanbod accepteer om in te stromen)
Volgens hun krijg ik nu ook automatisch de formulieren, terwijl ik ze ook al aangevraagd had. Gaat wel allemaal redelijk kort dag worden voor 1 september, maar dat zal verder wel los lopen!

Heb me ook gelijk ff voor de Eureka week ingeschreven
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:14:00 #215
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40970271
Iemand verder nog naar de Eureka week? Ik ga sowieso en ga ook ff kijken bij de SSR (maatje van me zit daar)
pi_40974452
Ik ga dit jaar gidsen voor een groepje rechtenstudenten
pi_40976861
Ik ga ook weer . Misschien ga ik nog wel even bij het RSG kijken, maar ik denk toch niet dat ik lid word.

Zeg Allochtoon, weet je toevallig wat het rondje Rotterdam dat op het programma staat precies inhoudt?
pi_40978261
Als ik dat vertel is de lol er ook vanaf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_40980845
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:01 schreef Allochtoon het volgende:
Als ik dat vertel is de lol er ook vanaf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt leuk. Ik was even bang dat het een steptocht zou zijn
pi_40986342
bijna zuipweek, yay
  zondag 20 augustus 2006 @ 10:41:29 #221
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40991576
Ik ben HBO instromer, 22 inmiddels, dus ik val misschien wel een beetje buiten de algemene leeftijd van de Eureka
Gelukkig gaan ze instromers wel bij elkaar indelen. (heb nl. niet echt zin om bij allemaal 17-jarigen te zitten)
pi_40997485
Hier ook pre-master instromer, net 23 geworden, helaas moet ik gewoon werken tot eind van de maand dus kan eureka week niet meemaken...
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_40998732
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef Lauder-Frost het volgende:

[..]

link?
die moet je aanschaffen bij donner
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:10:27 #224
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40998863
Ik ga ws. nog wel een avond ergens zuipen
[KNE]-Mod
  zondag 20 augustus 2006 @ 17:33:37 #225
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41003404
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 14:25 schreef Thermo het volgende:
Hier ook pre-master instromer, net 23 geworden, helaas moet ik gewoon werken tot eind van de maand dus kan eureka week niet meemaken...
Welke pre-master? IBA?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')