Ik zou gewoon even bellen wanneer het allemaal aankomt. Vinden ze leukquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:47 schreef Lauder-Frost het volgende:
Ben eerstejaars, heb me ingeschreven, collegekaart pas ontvangen etc.
Maar informatie over de studie zelf (fiscaal recht dus gewoon rechten in het eerste jaar) heb ik nog niet gezien. Dus roosters, boekenlijsten, begindata, hoe en wanneer inschrijven mentorgroepen etc. Komt dat nog of moet je daar zelf achteraan gaan dmv de vakken op de site?
Ik denk dat dat wel op http://frg.sin-online.nl staat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:47 schreef Lauder-Frost het volgende:
Ben eerstejaars, heb me ingeschreven, collegekaart pas ontvangen etc.
Maar informatie over de studie zelf (fiscaal recht dus gewoon rechten in het eerste jaar) heb ik nog niet gezien. Dus roosters, boekenlijsten, begindata, hoe en wanneer inschrijven mentorgroepen etc. Komt dat nog of moet je daar zelf achteraan gaan dmv de vakken op de site?
Verder, wat is de snelste route van rdam cs naar woudestein? Tram 21? 7? Heb het idee dat het allemaal zo omslachtig is.
Bij mij al besloten, krijg de brief deze week. Knijp hem alleen nog wel qua inschrijving, maarja als je aangenomen bent zal dat niet meer zo'n probleem zijn? (met Pre-master dan)quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Examencommissie beslist alles eind Augustus dacht ik, iig voor RSM.
FHKW. Zitten in zelfde gebouw als rechten faculteit. Ik kreeg hem bij een introductiemiddag. Kon je ook gelijk je favoriete werkgroep aangeven. Die middag was in de Eureka week (die ik niet volgde), maar die middag ben ik even daar heen gegaan om al die dingen te regelen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:18 schreef Lauder-Frost het volgende:
[..]
Wanneer kreeg je die ong? En welke faculteit?
en studiegids natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:04 schreef Radagast2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel op http://frg.sin-online.nl staat.
Staat in het linkermenu op de site die ik opgaf.quote:
Ik denk ook echt dat ze alle inschrijfformulieren even zullen doorzoeken om te kijken of de jouwe er bij zit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:48 schreef Public_NME het volgende:
Ik ga morgen maar eens bellen voor de inschrijfformulieren, gaat mij een beetje te lang duren. Met een beetje geluk heb ik eind deze week de bevestiging van de Eur en dan kan ik aan de slag
Nee dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat ik wilde bellen of ik ze misschien op kon halen op Woudensteijn, maar dat kan niet want ze worden gedrukt. (naamsgebonden)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat ze alle inschrijfformulieren even zullen doorzoeken om te kijken of de jouwe er bij zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:01 schreef Allochtoon het volgende:
Als ik dat vertel is de lol er ook vanafKlinkt leuk. Ik was even bang dat het een steptocht zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke pre-master? IBA?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:25 schreef Thermo het volgende:
Hier ook pre-master instromer, net 23 geworden, helaas moet ik gewoon werken tot eind van de maand dus kan eureka week niet meemaken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |