He verdorie. Woensdag op de poppetjes is ff kijken wie jij bentquote:
Heeft Heerlen ook de bonus? De laatste keer dat ik keek alleen Haarlem en Breda namelijkquote:Op maandag 17 april 2006 15:01 schreef TimC het volgende:
Hey webforce Hebben jullie de bonus al binnen?? Wij wel (IKEA Heerlen)
zelfs landelijk heeft 200 euroquote:Op maandag 17 april 2006 15:57 schreef Allan24 het volgende:
Heeft Heerlen ook de bonus? De laatste keer dat ik keek alleen Haarlem en Breda namelijk
d'r komen trouwens steeds meer collega's bij hier, wel leuk!![]()
kans is 1 op 700.000quote:Op maandag 17 april 2006 15:59 schreef iamredleader het volgende:
Nog een kleine twee weekjes, dan komt de uitslag. Ik heb welgeteld 1 lot, omdat ik toevallig wat keukendingetjes moest kopen. Geen flauw idee, zal wel weer niks winnen.
Ach, waarschijnlijk is dat ding de komende zes maanden niet op voorraad en draai ik alsnog door.quote:Op zondag 16 april 2006 15:45 schreef Adelante het volgende:
jammer, ik vond MUUS leuker toen ze wel seniel was
Hoop is het enige waarop ik drijf vandaag: 2e paasdagquote:Op maandag 17 april 2006 16:05 schreef MUUS het volgende:
Ach, waarschijnlijk is dat ding de komende zes maanden niet op voorraad en draai ik alsnog door.
Blijf hopen, Adelante, blijf hopen.
Weer terug van mn tripje IKEA Delft. Parkeerplaats zoeken was geen probleem, heb lekker aan de andere kant van de snelweg geparkeerd en ben het laatste stukje gaan wandelenquote:
Moet hij er wel ene fotoooootje op hebben he, want dat heeft niet iedereen. Ik moet ook nog steeds een foto plakken op mijn poppetjequote:Op maandag 17 april 2006 15:36 schreef MeNicole het volgende:
[..]
He verdorie. Woensdag op de poppetjes is ff kijken wie jij bent![]()
Je hebt op Tweede Paasdag zelfs tijd om tussendoor te fokken? En je hebt jour?quote:Op maandag 17 april 2006 16:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoop is het enige waarop ik drijf vandaag: 2e paasdag
Ik heb even gekeken en Delft heeft het ding inderdaad niet op voorraad, zou weer binnen moeten komen in week 17 (da's voglende week).
Schandalig ja! Ik ben kapot! Er kon niemand meer bij in Duiven... En maar blijven lachen, op het einde van de dag lachte ik zo denk ik -->quote:Op maandag 17 april 2006 17:14 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Je hebt op Tweede Paasdag zelfs tijd om tussendoor te fokken? En je hebt jour?
Hey! TimC (met hoofdletters!quote:Op maandag 17 april 2006 15:01 schreef TimC het volgende:
Hey webforce Hebben jullie de bonus al binnen?? Wij wel (IKEA Heerlen)
thanks voor de welkomquote:Op zondag 16 april 2006 21:09 schreef WebForce het volgende:! Je gaat Simon vervangen (;(
). Vanaf wanneer? Wel geinig dit dan zo te horen
Welkom
quote:Op maandag 17 april 2006 18:17 schreef Flappekz het volgende:
Heb vandaag ook twee leuke dingen voor aan de muur gezien. Straks ff plaatje zoeken, eerst eten
Dat was na overdracht jour: 4 codes 500, code 10 magazijn en ontelbare vermiste kinderen en ouders...quote:Op maandag 17 april 2006 17:14 schreef Allan24 het volgende:
Je hebt op Tweede Paasdag zelfs tijd om tussendoor te fokken? En je hebt jour?
Thanks, deze zijn 11-12 cm zie ik, ik schat dat de standaard pootjes ca. 20cm zijn (even verhoudingen gemeten op plaatjequote:Op maandag 17 april 2006 21:19 schreef TimC het volgende:
Zoek eens onder CAPITA..
Was de bezetting daar niet in ordequote:Op maandag 17 april 2006 20:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was na overdracht jour: 4 codes 500, code 10 magazijn en ontelbare vermiste kinderen en ouders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |