Phhff dat maakt heel wat uit. Omdat die loten in zo'n scheurboekje zitten die niet willen scheuren enzo. En vooral als het druk is dan is dat niet lekker doorwerken zeg maar. Als mensen er bij mij aan de kassa niet na vragen hebben ze gewoon pechquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Jeetje wat een ramp zeg. Of je nu 1 of 2 bonnetjes aan iemand geeft. Zoveel maakt dat toch niet uit?
Maar goed, weet iemand nog iets over Hortenspiegeltjes met een groene lijst? Zijn ze nog ergens verkrijgbaar, komen ze ooit nog terug in het assortiment?
Dank je voor je uitgebreide antwoordquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hengelo... Kijk dat is altijd goed!![]()
Dat fornuisje was van de DUKTIG serie. Die is uit het assortiment... sorry!
Betreffende je serviesvraag:
we hebben de STARTBOX, hier zit een compleet 6-delig servies in; borden, diepe borden, kommen, glazen, wijn glazen en een bestek set.
ook hebben we van de DINERA serie een complete set: DINERA
En als je nou in de maand april je servies komt halen maak je kans op 10 jaar gratis wonen![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:53 schreef TuuT het volgende:
[..]
ik zal het toch maar voorzichtig gaan vragen dan binnenkort..
Ik kom in Duiven te werken, dus we worden collegaatjesKOZA inderdaad, verkoopmedewerker op de Opbergafdeling.
bijdehand....quote:Op zondag 16 april 2006 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
Als je nou gewoon een stukje terug leest dan weet je het van zelf!
Is de paus katholiek?quote:Op zondag 16 april 2006 22:59 schreef Remco_h het volgende:
zijn de ikea's open 2e paasdag??
De LUNNA fauteuil is nu ook verkrijgbaar in een hele gave nieuwe grijze hoes:quote:Op maandag 17 april 2006 00:03 schreef pyro83 het volgende:
Klein vraagje:
is de draaifauteuil "lunna" ook in andere kleuren verkrijgbaar dan rood? (Op de website staat namelijk alleen een rode in de catalogus.)
Ja inderdaad!quote:
Sterkte.quote:Op maandag 17 april 2006 13:32 schreef Flappekz het volgende:
stiekem toch een tvp-tje....ik ga nu naar delft, ff shoppen
Ach, ik heb geen haast. En het werkt tegen de verveling.quote:Op maandag 17 april 2006 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Sterkte.
Volgens mij is er geen slechtere dag te bedenken om naar de IKEA te gaan dan 2e Paasdag.
Het zoeken van een parkeerplaats ja.quote:Op maandag 17 april 2006 13:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen haast. En het werkt tegen de verveling.
we moeten wel eerst in een systeem kunnen kijken voor we je vraag kunnen beantwoordenquote:Op maandag 17 april 2006 13:50 schreef leolinedance het volgende:
Waarom hebben jullie overal antwoord op behalve over mijn vraag van de ARV ROS serie.Wie weet er/kan er zien of deze nog komt in Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |