abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 15:29:52 #1
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36609374

Welkom in de Truth chat

Omdat ik de laatste heb volgemaakt, bij deze deeltje 80 Heb nu een beetje haast dus ik pas de OP later wel aan

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
79 [TRU sc] Ouwehoer : E-w is best sterker dan gary en nemo !

OP ?
klik

Game on
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 3 april 2006 @ 15:30:34 #2
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36609403
En ouwehoerze , ik moet naar een vergadering, lees jullie later
  maandag 3 april 2006 @ 15:37:41 #3
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36609652
ouwehoor?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36609783
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ouwehoor?
Ik zag het niet eens gelijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36609932
Ons mannen valt da direct op natuurlijk
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36609940
EW ligt in de achtertuin (altijd wat warmer dan gewoon buiten in de lente) op de schommelbank met de mp3 speler op zijn oren hardop mee te zingen.
Ik heb zin om die schommelbank een flinke zwiep te geven
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36610063
Ouwehoer # 78 is gewoon overgeslagen.
Nou ja..... vieren we de 80 gewoon 2 x
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 3 april 2006 @ 15:51:03 #8
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36610123
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:46 schreef nokwanda het volgende:
EW ligt in de achtertuin (altijd wat warmer dan gewoon buiten in de lente) op de schommelbank met de mp3 speler op zijn oren hardop mee te zingen.
wat luisterd hij?
stay frosty
pi_36610808
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

wat luisterd hij?
Geen idee. Heb geen melodie herkend in het meezingen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 3 april 2006 @ 17:05:03 #10
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36612709
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ouwehoor?
oeps, haastige spoed enzo Mirage of Lillith WIcca, als jullie nog langskomen, zou 1 van jullie de tt willen verbeteren?
  maandag 3 april 2006 @ 17:06:06 #11
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36612742
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:46 schreef nokwanda het volgende:
ohoh, wat gemeen
  maandag 3 april 2006 @ 17:15:01 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36613023
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:06 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ohoh, wat gemeen
stay frosty
pi_36613188
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:06 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ohoh, wat gemeen
Bedoel je die zwiep of dat zingen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 3 april 2006 @ 17:28:12 #14
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36613319
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Bedoel je die zwiep of dat zingen?

Ik bedoelde eigenlijk die zwiep, maar ik weet natuurlijk niet hoe het er met EW's zangkunsten voorstaat, indien het erg vals is: allebei
pi_36613484
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:28 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk die zwiep, maar ik weet natuurlijk niet hoe het er met EW's zangkunsten voorstaat, indien het erg vals is: allebei
Nou vallen die zangkunsten op zich best mee. Maar met een stel dingen op je oren klinkt iedereen vals.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36614480
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:22 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Veel plezier met film kijken

Maar ik mag je toch wel DV blijven noemen he?
Tuurlijk mag je me DV noemen Van mijn part noem je me aap

Dromenvanger is even aan rust toe dus ik ga nu verder met deze naam. Kijken of het met deze naam beter lukt.

Net passion of the Christ afgekeken, wat een geweld zeg, die Jezus heeft me toch een pak rammel gekregen toen. Had hem al eens gezien maar dit keer met een voller bewustzijn. Goede film, mijn vader vind die film te zwaar en te hard, maar ik was steeds die klappen aan het opvangen de hele tijd. Ik bedoel dus, steeds toen die met de zweep kreeg net doen of ik die klappen kreeg Gaat vanzelf dus, als iemand slaag krijgt in een film leef ik altijd helemaal mee. En ik was denkbeeldig de martelaars aan het slaan ook. Terug meppen in gedachtes

Nu ga ik the matrix 1 kijken

Vaker zal ik films gaan kijken. Vandaag een rustdag verder nemen qua schrijven, is ook soms nodig en zo kan ik bijtanken ook, hele dag schrijven vergt soms teveel energie. Wie weet tot 20:00

Misschien dat ik om 20:00 nog een film kijk. Dat ik er 3 achter elkaar kijk, ik zie wel.

Koffie zetten ff en dan lekker op de pc filmpje pakken

The matrix ken ik ook vrij weinig van herinneren dus dat is ook mooi, kijken hoe het allemaal in elkaar zit in die film.

Ik zeg dag en tot straks
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36615806
Updeet:
foon gehad.
Geen definitief antwoord
Men vond de gesprekken even leuk als ik ze vond maar heeft twijfels omdat ik geen literaire achtergrond heb maar meer een theater en dans achtergrond.
men is bang dat dat binnen het team misschien niet zo zal lopen en wil eerst andere sollicitanten zien voor men een definitief besluit neemt.

Dus ik mag weer wachten en wachten en wachten.

Ik ben dan ook wel weer zo arrogant om te zeggen: Hey, weet je...... als je twijfels hebt over of ik iets toe zal voegen aan jullie organisatie is dat your loss.
Stomme zet.

Maar ja... ik wacht dus maar weer verder.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36616033
Zo, eerste stuk gezien en ff hier kijken en dan ga ik weer verder met kijken

Lekkere actie-film met een diepere boodschap.

What you're searching for

Zoeken, ieder mens is zoekende. En dat is het leuke aan het leven, het zoeken en af en toe vinden ook

Maar ik ga straks misschien nog verder in het filosofie topic, maar dat weet ik niet. Eerst deze film afkijken. Ik ga vanzelf op een andere manier denken bij het kijken van een film, ondertussen ben ik bezig met hele denkwijzes op te zetten.

Heb nog duizend of meer dvd's liggen die ik nog niet gezien heb, vele originelen ook erbij. Dus heb nog wel een tijdje te gaan

Donderdag op gesprek en dan willen ze me iets aansmeren als tijdsbesteding. Maar ik laat me niet een pad opsturen, ik ga mijn eigen weg en dat zal ik ze zeggen ook. Tijdsbesteding genoeg ook, de dag duurt te kort dus waarom zou ik me op een dwaalspoor laten zetten door amateuren?

Follow the white rabbit

Tis zo dat ik niet de enige ben, miljarden mensen zullen een weg moeten gaan vinden nog. Het pad dat leidt tot....in ieder geval gaan de wegen open als je het mij vraagt. Er ligt nog veel in het verschiet en het is een kwestie van ogen openen en goed kijken.

En dat komt naar boven door allerlei manieren ook. De toekomst

Heb er gewoon zin in weer. Ik ga weer weg, af en toe log ik in. Alt-tab en ik zit op het forum weer. Dan zet ik de film op pauze en dan ga ik daarna weer verder.

Af en toe schrijven en film kijken en zo ga ik het verder aanpakken ook. Hierna zet ik the matrix II op en volgende week huur ik the matrix 3.

En dan heb ik nog een film over een waar gebeurd verhaal, een vrouw die doof is geworden en meedoet aan een project van de CIA. En dan gaan ze haar gehoor terug brengen maar dan loopt het "mis" en dan kan ze opeens gedachtes lezen en gaan ze haar verder gebruiken met haar nieuwe gaves voor een hoger doel.

Maar die film kijk ik op de grote TV. Mijn broer wilt die film samen met mij zien

Dus ik neem me nog een slok koffie, zeg nogmaals tot zo.

En ga weer diep de rabbit-hole in. Om de waarheid te achterhalen en nieuwe werelden te ontdekken ook.

Heb nog veel meer uit te spitten ook. Heel veel meer. Maar dat hoeft niet nu te gebeuren, heb jaren de tijd. Oneindig veel tijd als het ff meezit

Nu weer 15 minuten film kijken
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36616040
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Updeet:
foon gehad.
Geen definitief antwoord
Men vond de gesprekken even leuk als ik ze vond maar heeft twijfels omdat ik geen literaire achtergrond heb maar meer een theater en dans achtergrond.
men is bang dat dat binnen het team misschien niet zo zal lopen en wil eerst andere sollicitanten zien voor men een definitief besluit neemt.

Ik ben dan ook wel weer zo arrogant om te zeggen: Hey, weet je...... als je twijfels hebt over of ik iets toe zal voegen aan jullie organisatie is dat your loss.
Stomme zet.

Grrrrr....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36616284
quote:
Updeet:
foon gehad.
Geen definitief antwoord

Stomme zet.

Balen, maar je moet maar zo denken, als dit het niet wordt, dan is het ook niet jou droombaan, ik bedoel, als dat bedrijf jou niet wilt aannemen dan pas je niet in dat bedrijf ook, en dan hoeft het niet aan jou te liggen, dan kan het ook de fout van dat bedrijf zijn weer, dat het bedrijf een foute inschatting maakt, ieder bedrijf maakt fouten, zeker als het gaat om het aanwenden van personeel. En tevens komt er ooit vanzelf weer wat nieuws op je pad wat wel passend is. En als ze jou niet aannemen dan mag je best zo arrogant zijn om te denken dat ze een gouden kans missen.

Ik ken je nu een tijdje via internet en ik zou jou graag in dienst nemen mocht ik een eigen zaak hebben. Je hebt het verstand van hier tot ginder merk ik vaker, je weet de spijker vaak genoeg op de kop te slaan en dat moet dat bedrijf dus missen nu moet je maar denken.

Af en toe arrogant zijn is niet slecht en het is niet eens arrogant. Je kunt beter denken dat ze een grote fout maken door jou af te slaan dan dat je gaat twijfelen aan jezelf.

Dus denk maar van dat ze een grove fout maken ook. Hoef je niet eens tegen ze te zeggen, zwijgen kan ook. Maar ga niet de moed en hoop en je zelfvertrouwen op het spel zetten wegens 1 bedrijf dat jou niet aanneemt.

Mij hebben ze via uitzend-bureau's vaak genoeg afgekraakt over het gat in de CV en het niet afronden van de opleiding, heb toen tijden liggen twijfelen aan mezelf. Maar dat is niet juist. Het is gewoon een foute manier van beoordelen wat ze doen. Ze beoordelen op je papiertje terwijl het gaat om de inzet en om flexibiliteit en zeker ook parate kennis.

De kennis die niet te omschrijven valt met diploma's daar schenken ze te weinig aandacht aan.

Dus je kunt het zeker ook zien als een falen van het personeels-management maar dat doen ze al tientallen jaren. Mensen op foute gronden keuren ook. En zo nemen ze vanzelf de mensen aan die misschien niet de juiste toegevoegde waarde hebben, en nog erger, ze slaan de mensen af die 200 procent meer kunnen betekenen.

Zo ik zeg maar tegen jou, laat je niet gek maken door een afwijzing en ga niet bij de pakken neerzitten. En er komen vast en zeker nieuwe kansen voor je ook. Ik geloof zeker dat het niet alleen bij deze kans blijft.

Ben weer weg nu. Succes ermee ook!!!!

Wilde ff een hart onder de riem steken, maar waarschijnlijk wist je het allemaal zelf ook al als je het met me eens bent.

Zeker wat betreft meerdere vissen die in het meer zwemmen. En dan zijn de vissen de mogelijke toekomstige werkgevers.
pi_36616358
Ben nu weer film kijken dus.
pi_36617232

Film bevalt nog steeds goed. Zet weer aan tot denken over het begin van de mensheid en nu denk ik zelfs eraan dat ze ons wat geimplanteerd hebben of iets dergelijks. Maar dat kan komen door de invloed van de film

Werkt wel verhelderend op die manier.

I think you're bugged als nieuwe signature dus.

En dan zet ik de film ff op pauze dus

Een hele andere film vergeleken met the passion of the Christ. Passion of the Christ was te ouderwets voor woorden en ging alleen om een oud boek met martelingen, deze film is het betere werk

Nu ga ik kijken hoe ze die bug eruit halen dus Tis natuurlijk maar film maar het inspireert wel verder om door te gaan met zoeken en wie weet wat mensen hebben draaien in het lichaam. Wie weet zit er wel een bug in het DNA materiaal. Of ze hebben ons iets in de hersens gezet of iets dergelijks. Kan klinken dat ik conspiracy achtig ben maar ik sluit niets uit. En door het van me af te schrijven voelt het beter aan. Dat ik boven het denken sta wederom Alsof ik die bug of wat het ook moge zijn wegwerk. Dat ik dat ding in een hoek doe drijven. En dan lijken de hersens niet eens aanwezig te zijn meer. Zo kan een klein stuk van een film bepalen hoe ik me voel maar dan moet de realiteit verder onderzocht worden. Misschien zitten daar ook nog bugs in of geheime deuren

Sommigen beweren dat we afkomstig zijn van een andere planeet, wie weet hebben die wezens ons wel zo geprogrammeerd dat we niet vrij zijn en dat we slaaf zijn van wat zij willen. Dat ons hele denken door hen bepaald wordt.

Dan is het zaak om alles vrij te maken zodat wij ook vrij worden in alles. En dan ga ik er gemakshalve van uit dat ieder mens belemmerd is in het denken en voelen ook.

Dan is mijn beroep vrijheidsstrijder en verzetsstrijder en denk ik dat alles geprogrammeerd is en dat het nu zaak is om dat programma om te draaien en naar mijn hand te zetten en dan is mijn hand onze hand. Dat alles omgekeerd gaat draaien in de toekomst.

Dat wij bovenaan komen te staan. Dat wij boven de evolutie staan en dat wij de hele revolutie gaan bepalen nog.

Maar dan is het weer zaak om de bugs eruit te halen en wat voorgeprogrammeerd is eruit te halen en dus dat wij geen slaafjes meer zijn maar individueel functioneerde eenheden.
pi_36617484

En dan word ik moe van mezelf. Boven de evolutie staan, kan dat uberhaupt wel?

De revolutie bepalen dan?

De toekomst actief gaan indelen en zaken naar de hand gaan zetten dus bedoel ik ook te zeggen.

Slachtoffer rol is er niet meer dan. Hoewel ik nu geen slachtoffer rol ervaar, af en toe wel.

Hormonen die niet op hol springen, heb ik ook niet vaak. Maar ik bedoel dan te zeggen dat je 100 procent of zelfs 120 procent of nog meer procent controle hebt op alles. Dat je zelfs het weer kunt bepalen als mensheid. Dat er geen sprake meer is van tornado's en stormen en tsnunami's en nog meer.

Je bepaalt zelf de temperatuur en de windkracht. Invloed op het klimaat dus.

Maar goed, ik ben weg. Was weer een lange post maar kan het niet laten, daar is ouwehoer toch voor gemaakt ook?

Verder met de film, eerst een sigaret en nieuwe koffie.

Keihard richting de toekomst

Dan spui ik nog maar een vrije gedachte hier neer, omdat het "belangrijk" kan zijn.

Stel wij zijn een programma opgesteld door wezens die ons in de greep hebben. Dan moeten die wezens de macht verliezen. Het hele programma dat bestaat uit oorzaken en gevolgen moet gekraakt worden. Van mijn part gehacked of wat dan ook.

Dat het sterke verband tussen oorzaak en gevolg ook niet meer zo sterk aanwezig is.

Dan kun je vanzelf spreken dat de onderdelen losser worden in het geheel ook.

En dan kun je zelfs de genen kraken, al die verbindingen kraken en kapot maken. In stukken hakken en dan zul je zien dat erfelijke ziektes ook niet meer bestaan.

En dat doe je dan door inzicht te krijgen weer. Ik weet niet hoe dat inzicht verschaft moet worden maar het is zeker mogelijk.

En of er dan opperwezens zijn die van ons een experiment hebben gemaakt weet ik ook niet 100 procent zeker. Maar is dat zo, dan moeten de wezentjes die onderdeel vormen van het experiment voor zichzelf gaan denken, en zelfs van de opperwezens slaven maken.

Omgekeerd verhaal dus ook. Wij zijn geprogrammeerd tot slaven en hebben nooit de vrijheid gekregen die nodig is om goed te voelen, en vervolgens komt er een doorbraak en worden de rollen drastisch omgedraaid.

Pure controle op het hele systeem dus ook. Alle touwtjes in handen. En alles los van elkaar. Niet het idee alles zit als een ketting aan elkaar vast. Je kunt dan terug gaan naar het prille begin en daar zelfs alles omgooien en naar je eigen hand gaan zetten.

En dat is zeker ook de bedoeling of niet???

Alles wat niet prettig is opheffen. Ervaar je in je leven iets dat niet deugd, dan is het niet zo dat je daar jaren mee moet lopen, met 1 simpele gedachte is het weg.

En in geval van Nokwanda is het dan ook niet zo dat een of andere werkgever op zich laat wachten voordat hij duidelijkheid verschaft. Het is meteen duidelijk. En ook hormonen spelen niet meer mee zo sterk.

Het hele gebeuren zit goed in elkaar in je eigen leven. Het past perfect in elkaar. En je bent tevens los te noemen. Je bent vrij van alles. Bevrijd ook.

En dat is wederom hard kraken van alles. Alles kapot maken. Tot de grond toe afbreken van het hele huidige systeem

En het moet ook tot de grond toe worden afgebroken. Er zullen vast en zeker onderdelen zijn die in orde zijn, maar zelfs de onderdelen die juist lijken te zijn die hebben nog een invloed van iets dat niet helemaal deugd.

Daarom moet het tot de wortel worden aangepakt

En dan is het werk afgerond ook. Dan kun je pas echt zeggen dat de missie geslaagd is.

Ben weer film kijken. Met focus kom je al een heel eind. Ik zei net van, inzicht verschaffen en hoe dat in zijn werk gaat, maar je hoeft maar te denken en te focussen en te concentreren en een beetje intuitie te gebruiken. Ervaren hoe het is om nu te lezen in deze realiteit. Beseffen dat je vast zit ook wel. Besef je niet dat je vast zit dan is er niets aan de hand wellicht.

Of het is zo dat je niet genoeg besef hebt wanneer je denkt dat je niet vast zit in de realiteit. Ik besef me vaak genoeg dat ik vast zit hier. En daarom spreek ik nogmaals over losheid. Om helemaal bevrijd te worden ervan. En dan kan veel meer mogelijk zijn, wie weet waar de reis heen gaat als je los bent van de realiteit. Wie weet wat voor werelden open liggen en welke poorten geopend kunnen worden en nog meer.

En nu dus weer weg.

Sorry voor de lange post maar dat moest er echt uit, een soort notitie voor mezelf ook.

[ Bericht 17% gewijzigd door Sight_key op 03-04-2006 19:50:44 ]
pi_36618525
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:58 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Ik ken je nu een tijdje via internet en ik zou jou graag in dienst nemen mocht ik een eigen zaak hebben. Je hebt het verstand van hier tot ginder merk ik vaker, je weet de spijker vaak genoeg op de kop te slaan en dat moet dat bedrijf dus missen nu moet je maar denken.
quote:
Af en toe arrogant zijn is niet slecht en het is niet eens arrogant. Je kunt beter denken dat ze een grote fout maken door jou af te slaan dan dat je gaat twijfelen aan jezelf.
Momenteel doe ik even beide.
quote:
Dus denk maar van dat ze een grove fout maken ook. Hoef je niet eens tegen ze te zeggen, zwijgen kan ook. Maar ga niet de moed en hoop en je zelfvertrouwen op het spel zetten wegens 1 bedrijf dat jou niet aanneemt.

Mij hebben ze via uitzend-bureau's vaak genoeg afgekraakt over het gat in de CV en het niet afronden van de opleiding, heb toen tijden liggen twijfelen aan mezelf. Maar dat is niet juist. Het is gewoon een foute manier van beoordelen wat ze doen. Ze beoordelen op je papiertje terwijl het gaat om de inzet en om flexibiliteit en zeker ook parate kennis.

De kennis die niet te omschrijven valt met diploma's daar schenken ze te weinig aandacht aan.

Dus je kunt het zeker ook zien als een falen van het personeels-management maar dat doen ze al tientallen jaren. Mensen op foute gronden keuren ook. En zo nemen ze vanzelf de mensen aan die misschien niet de juiste toegevoegde waarde hebben, en nog erger, ze slaan de mensen af die 200 procent meer kunnen betekenen.

Zo ik zeg maar tegen jou, laat je niet gek maken door een afwijzing en ga niet bij de pakken neerzitten. En er komen vast en zeker nieuwe kansen voor je ook. Ik geloof zeker dat het niet alleen bij deze kans blijft.

Ben weer weg nu. Succes ermee ook!!!!

Wilde ff een hart onder de riem steken, maar waarschijnlijk wist je het allemaal zelf ook al als je het met me eens bent.
Best goed gelukt
quote:
Zeker wat betreft meerdere vissen die in het meer zwemmen. En dan zijn de vissen de mogelijke toekomstige werkgevers.
Alleen vis ik al weer 3 jaar. Met de pauze om te zien of mijn eigen ondernemersplan iets zou zijn.
Ik heb er genoeg van. Ik wilde deze baan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36618567
quote:
u bitch
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')