![]()
En dan word ik moe van mezelf. Boven de evolutie staan, kan dat uberhaupt wel?
De revolutie bepalen dan?
De toekomst actief gaan indelen en zaken naar de hand gaan zetten dus bedoel ik ook te zeggen.
Slachtoffer rol is er niet meer dan. Hoewel ik nu geen slachtoffer rol ervaar, af en toe wel.
Hormonen die niet op hol springen, heb ik ook niet vaak. Maar ik bedoel dan te zeggen dat je 100 procent of zelfs 120 procent of nog meer procent controle hebt op alles. Dat je zelfs het weer kunt bepalen als mensheid. Dat er geen sprake meer is van tornado's en stormen en tsnunami's en nog meer.
Je bepaalt zelf de temperatuur en de windkracht. Invloed op het klimaat dus.
Maar goed, ik ben weg. Was weer een lange post maar kan het niet laten, daar is ouwehoer toch voor gemaakt ook?
![]()
Verder met de film, eerst een sigaret en nieuwe koffie.
Keihard richting de toekomst
Dan spui ik nog maar een vrije gedachte hier neer, omdat het "belangrijk" kan zijn.
Stel wij zijn een programma opgesteld door wezens die ons in de greep hebben. Dan moeten die wezens de macht verliezen. Het hele programma dat bestaat uit oorzaken en gevolgen moet gekraakt worden. Van mijn part gehacked of wat dan ook.
Dat het sterke verband tussen oorzaak en gevolg ook niet meer zo sterk aanwezig is.
Dan kun je vanzelf spreken dat de onderdelen losser worden in het geheel ook.
En dan kun je zelfs de genen kraken, al die verbindingen kraken en kapot maken. In stukken hakken en dan zul je zien dat erfelijke ziektes ook niet meer bestaan.
En dat doe je dan door inzicht te krijgen weer. Ik weet niet hoe dat inzicht verschaft moet worden maar het is zeker mogelijk.
En of er dan opperwezens zijn die van ons een experiment hebben gemaakt weet ik ook niet 100 procent zeker. Maar is dat zo, dan moeten de wezentjes die onderdeel vormen van het experiment voor zichzelf gaan denken, en zelfs van de opperwezens slaven maken.
Omgekeerd verhaal dus ook. Wij zijn geprogrammeerd tot slaven en hebben nooit de vrijheid gekregen die nodig is om goed te voelen, en vervolgens komt er een doorbraak en worden de rollen drastisch omgedraaid.
Pure controle op het hele systeem dus ook. Alle touwtjes in handen. En alles los van elkaar. Niet het idee alles zit als een ketting aan elkaar vast. Je kunt dan terug gaan naar het prille begin en daar zelfs alles omgooien en naar je eigen hand gaan zetten.
En dat is zeker ook de bedoeling of niet???
Alles wat niet prettig is opheffen. Ervaar je in je leven iets dat niet deugd, dan is het niet zo dat je daar jaren mee moet lopen, met 1 simpele gedachte is het weg.
En in geval van Nokwanda is het dan ook niet zo dat een of andere werkgever op zich laat wachten voordat hij duidelijkheid verschaft. Het is meteen duidelijk. En ook hormonen spelen niet meer mee zo sterk.
Het hele gebeuren zit goed in elkaar in je eigen leven. Het past perfect in elkaar. En je bent tevens los te noemen. Je bent vrij van alles. Bevrijd ook.
En dat is wederom hard kraken van alles. Alles kapot maken. Tot de grond toe afbreken van het hele huidige systeem
En het moet ook tot de grond toe worden afgebroken. Er zullen vast en zeker onderdelen zijn die in orde zijn, maar zelfs de onderdelen die juist lijken te zijn die hebben nog een invloed van iets dat niet helemaal deugd.
Daarom moet het tot de wortel worden aangepakt
![]()
En dan is het werk afgerond ook. Dan kun je pas echt zeggen dat de missie geslaagd is.
Ben weer film kijken. Met focus kom je al een heel eind. Ik zei net van, inzicht verschaffen en hoe dat in zijn werk gaat, maar je hoeft maar te denken en te focussen en te concentreren en een beetje intuitie te gebruiken. Ervaren hoe het is om nu te lezen in deze realiteit. Beseffen dat je vast zit ook wel. Besef je niet dat je vast zit dan is er niets aan de hand wellicht.
Of het is zo dat je niet genoeg besef hebt wanneer je denkt dat je niet vast zit in de realiteit. Ik besef me vaak genoeg dat ik vast zit hier. En daarom spreek ik nogmaals over losheid. Om helemaal bevrijd te worden ervan. En dan kan veel meer mogelijk zijn, wie weet waar de reis heen gaat als je los bent van de realiteit. Wie weet wat voor werelden open liggen en welke poorten geopend kunnen worden en nog meer.
En nu dus weer weg.
Sorry voor de lange post maar dat moest er echt uit, een soort notitie voor mezelf ook.
[ Bericht 17% gewijzigd door Sight_key op 03-04-2006 19:50:44 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.