quote:Op maandag 3 april 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En foto's van je Del Sol in het Honda Topic op BuzzyBee zetten
quote:Op maandag 3 april 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
WHAHAHHAHAHAH![]()
: D: D:D:D::D:D:D:
Ik verveel me, blij dat BoJo zo naar huis komt
das dan 100 eurie voor de gouwen tipquote:Op maandag 3 april 2006 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
Auto Visie trouwens mooi stuk over m'n T5![]()
En ze schrijven dat je voor een goede T5 8500 a 10000 moet neertellen dus dat is ook positief![]()
Googol-wakkaquote:
??? is dat nog niet gebeurd?quote:Op maandag 3 april 2006 17:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Googol-wakka![]()
ik moet nog steeds die DNS omzetten maar volgens mijn domain hoster kan dat tot 72 uur gaan duren![]()
![]()
t plebsquote:Op maandag 3 april 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
het arbeidersgepeupel komt weer binnen hoor
met gebakken, gekruide krieltjes en Vette Geheime Harries, natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 17:41 schreef jozef444 het volgende:
hmzz googol lever je de volgende keer ook slabbertjes mee als je weer over al dat eten gaat beginnen![]()
grbmmllrljgkajfoaidufaquote:Op maandag 3 april 2006 17:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
met gebakken, gekruide krieltjes en Vette Geheime Harries, natuurlijk
i.p.v. de krieltjes kunnen we ook gaan voor een gegratieerde aardappelschotel en i.p.v. de geheime harries kunnen we ook gaan voor gevulde courgette.quote:
nee ik heb er nog mee gewacht. Enne die Siteground kneuzen vertrouw ik niet meer na de vorige keren.quote:Op maandag 3 april 2006 17:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
??? is dat nog niet gebeurd?
maak jij wel gebruik van het helpdesk systeem van SiteGround? Je hoster lult namelijk, volgens mij
quote:Namezero.com
How can I change my name servers on my domain?
Please use these instructions to change your name servers:
1. Log into your account.
2. Click on "Domain List."
3. Click on the domain for which you wish to change the name servers.
4. Click on "Update Name Servers."
<knip>
7. Now please wait up to 72 hours for the change to propagate.
Je bent jaloers he?quote:Op maandag 3 april 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
het arbeidersgepeupel komt weer binnen hoor
Kneuzen nog welquote:Op maandag 3 april 2006 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik heb er nog mee gewacht. Enne die Siteground kneuzen vertrouw ik niet meer na de vorige keren.![]()
Doe het lekker zelf wel... alleen ff een juist moment vinden dat ie 3 dagen plat kan![]()
![]()
[..]
O... en die ossehaas natuurlijk schuin in plakken snijden en overgieten met zelfgemaakte Stroganoff sausquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
Geugeul, meurdenaer!
heb je het niet gelezen dan? En ja daar bedoel ik ook, kan je ticketje openen.quote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kneuzen nog wel
Nog nooit problemen mee gehad.
Met het helpdesk gedeelte bedoel ik dus : https://www.siteground.com/customer_login.htm
Ik heb 't gehoord, ja ... maar da's dan wel de meest decadente burger ooit.quote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef Ballebek het volgende:
Van Kobe kan je ook hele lekkere sappige burgers maken
ik ruik een pta meetquote:Op maandag 3 april 2006 17:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
smelten op je tong, mot 't
Gelukkig vinden we koken hier leuk dus kom gerust eens bikken.
quote:Op maandag 3 april 2006 17:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb 't gehoord, ja ... maar da's dan wel de meest decadente burger ooit.
Joh! ... da's serieus de eerste klacht dan bij mijquote:Op maandag 3 april 2006 17:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je het niet gelezen dan? En ja daar bedoel ik ook, kan je ticketje openen.
vandaag druk heen en weer gebeld met het CWI, maandag ga ik er even langs.. klopte weer eens niks van.. eerst stond in de computer dat ik uitgeschreven wasquote:Op maandag 3 april 2006 17:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is iets voor te zeggen ja....
Al uitzicht op iets anders...?
Bo heeft altijd gelukquote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Joh! ... da's serieus de eerste klacht dan bij mij
Sorry hoor ... ik hoopte echt iets goeds te adviseren. Ik hoop dat het verder wel soepel verloopt.
Hmmm ... ik kan m'n befaamde broodje hete kip een keer naar een meet meenemen... geen gek idee.quote:
Als ik zeg dat je naar de randstad moet verhuizen val ik zeker in herhaling of niet...?quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vandaag druk heen en weer gebeld met het CWI, maandag ga ik er even langs.. klopte weer eens niks van.. eerst stond in de computer dat ik uitgeschreven was, vervolgens stond er dat ik een uitkering had
klopte ook allemaal niet... maar manadag dus even langs, hopelijk smeren ze me een sollicitatiecursus of zo aan, ook geen macthes in de computer dit keer, alles rijbewijs B nodig of net een ander heftruckrijbewijs da ik heb
en voor het culinaire gepeupel: ik ga NU een bak bami ontdooien in de magnetron
Ik heb Breuls een mail gestuurd over waar we het eerder over hadden maar nog geen reaktie. Is het email adres in zijn profiel het juiste?quote:
Hete kipquote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hmmm ... ik kan m'n befaamde broodje hete kip een keer naar een meet meenemen... geen gek idee.
Kan jij niks aan doen man, voorderest zit het wel goed inelkaar hoor. Alles duidelijk ook op de site etc. Die collega van me heeft het nu ook genomen, is er ook tevreden mee.quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Joh! ... da's serieus de eerste klacht dan bij mij
Sorry hoor ... ik hoopte echt iets goeds te adviseren. Ik hoop dat het verder wel soepel verloopt.
Je had zelf toch ook nog wel een backup neem ik aan...?quote:Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kan jij niks aan doen man, voorderest zit het wel goed inelkaar hoor. Alles duidelijk ook op de site etc. Die collega van me heeft het nu ook genomen, is er ook tevreden mee.
Maar tis wel de laatste keer dat ik anderen met mijn bestanden heb laten knoeien![]()
Heeft 'ie 't genomen via jouw eigen referral link?quote:Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Kan jij niks aan doen man, voorderest zit het wel goed inelkaar hoor. Alles duidelijk ook op de site etc. Die collega van me heeft het nu ook genomen, is er ook tevreden mee.
Maar tis wel de laatste keer dat ik anderen met mijn bestanden heb laten knoeien![]()
Doen we ... wordt wel een lading danquote:
Alleen de Rotterdammers dan?quote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Doen we ... wordt wel een lading danIk kan nooit iedereen voeren, denk ik.
Is wel meteen een heel makkelijk target, hequote:
Ja en ja.quote:Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je naar de randstad moet verhuizen val ik zeker in herhaling of niet...?
Maar wel gaar zeg die administratie daarEn echt leip dat ze geen baantje voor je hebben daar...
Neem aan dat je momenteel IEDERE baan aanpakt...?
Je moet breuls ook neit mailenquote:Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb Breuls een mail gestuurd over waar we het eerder over hadden maar nog geen reaktie. Is het email adres in zijn profiel het juiste?
quote:Op maandag 3 april 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet breuls ook neit mailenforum@fok.nl
Ik ben de enige R'dammer hier, dus dat komt goedquote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is wel meteen een heel makkelijk target, heals je van een paar Rotterdammers af zou willen
nee j/k ... maar je hebt wel een punt. Hagenezen eerst en dan geografisch naar buiten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |