quote:Op maandag 3 april 2006 16:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Iiiii shot the sheriff .... But I did not shoot no dep-u-ty
En daarna naar de chinees voor een 69quote:Op maandag 3 april 2006 16:30 schreef t0n het volgende:
[..]
ik heb al lang (te lang) niet meer gekart... meeting optrommelen dan?
Meningen zijn daarover denk ik ruim verdeeld maar je spreekt uit ervaring?quote:
Open er maar een topic over.quote:Op maandag 3 april 2006 16:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Meningen zijn daarover denk ik ruim verdeeld maar je spreekt uit ervaring?
Wat is er niet sexy aan?
Jij bent graag niet sexy?quote:Op maandag 3 april 2006 16:40 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Het ging niet over mij wat jammer...
BTW: Het plaatje in je fotoboek van die kat lijkt exact op mijn kat!quote:
Ik vind het gewoon niet sexyquote:Op maandag 3 april 2006 16:43 schreef Googolplexian het volgende:
t0n
Sjoem : Waarom? Jij begon ten eerste en ik heb nu toch je aandacht. Het is jouw mening waar het me om gaat
Misschien zijn het wel tweelingbroertjesquote:Op maandag 3 april 2006 16:43 schreef Ballebek het volgende:
[..]
BTW: Het plaatje in je fotoboek van die kat lijkt exact op mijn kat!
whehehequote:Op maandag 3 april 2006 16:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, omdat ie geen mannelijke vormen heeft. Ja 1, en die heeft het teveel.
Als het net zoon ouwe kutzeur is als die hier zal het wel zo zijnquote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel tweelingbroertjesof verre achterneefjes.
Ik heb een naaktfoto van de homo hoorquote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
whehehe
Mooie is dat je bij die homo van je totaal geen garantie hebt dat hij op de gevoelige plekjes WEL mannelijk gevormd is.
Dreddlock Dexter geeft je tenminste die garantie.
Nou, de mijne is krols en miauwt de hele dag. Een soort 'kutzeur' dus.quote:Op maandag 3 april 2006 16:47 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als het net zoon ouwe kutzeur is als die hier zal het wel zo zijn
Ook heel leuk, heb zware medicijnen tegen die ontsteking en als je 1 bepaalde bijwerking hebt moet je direct contact opnemen met je arts... Leuk hoor
effe naar de dokter, lijkt mequote:Op maandag 3 april 2006 16:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, de mijne is krols en miauwt de hele dag. Een soort 'kutzeur' dus.
quote:Op maandag 3 april 2006 16:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nooit goed als je last hebt van je poes
ga een site bouwen, manquote:Op maandag 3 april 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
WHAHAHHAHAHAH![]()
: D: D:D:D::D:D:D:
Ik verveel me, blij dat BoJo zo naar huis komt
Ga nou Mambo-enquote:Op maandag 3 april 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het leren![]()
Ik ben al bij stap 1
http://www.neopets.com/help/html1.phtml
dit gaat even duren, heb ik zo'n voorgevoelquote:Op maandag 3 april 2006 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja ook.. maar ik wil ook de basisprincipes van HTML onder de knie hebben
Je kent me nog niet zo goed he?quote:Op maandag 3 april 2006 17:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dit gaat even duren, heb ik zo'n voorgevoel
Ja, graag gedaan hèquote:Op maandag 3 april 2006 17:07 schreef BaraCuda het volgende:
Sjoem![]()
je had het gister over kaas ui brood![]()
En nu zomaar uit het niets ligt er een meter kaas uit brood op de aanrecht![]()
Nou, wat wil je morgen op tafel hebben? Dan gaan we het daar even over hebben!quote:Op maandag 3 april 2006 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
We freten hier nooit kaas ui brood
En als dun duvel er over spreekt
Tja wat is lekkerquote:Op maandag 3 april 2006 17:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, wat wil je morgen op tafel hebben? Dan gaan we het daar even over hebben!
Je gaf zelf aan "al" bij stap 1 te zijn. Volgens mij heb je 't drukker dan je denktquote:Op maandag 3 april 2006 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kent me nog niet zo goed he?
Als ik iets wil, gebeurt het ook.. maar verwacht het niet deze week nog
Gemarineerde ossehaas, even aangebraden en daarna 20 minuten in de oven op 170 graden. Om de 5 minuten de marinade-jus over de haas gietenquote:Op maandag 3 april 2006 17:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, wat wil je morgen op tafel hebben? Dan gaan we het daar even over hebben!
quote:Op maandag 3 april 2006 17:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gemarineerde ossehaas, even aangebraden en daarna 20 minuten in de oven op 170 graden. Om de 5 minuten de marinade-jus over de haas gieten
Heb hier nog een boek naast me liggen waar ik een recensie over iwl chrijven, heb vandaag afspraken gemakat met het CWI, heb thee gedronken met mn moeder en foto's gemaakt. tuurlijk ben ik druk!quote:Op maandag 3 april 2006 17:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je gaf zelf aan "al" bij stap 1 te zijn. Volgens mij heb je 't drukker dan je denkt
Malser kan ECHT nietquote:
Net iets duurder dan ossehaas dusquote:Kobe beef must be ranked as Grade A or B with fat BMS number 6 and over by the Japanese Association of Meat Ranking. It is said that only 3,000-4,000 Kobe Beef Cattle are available each year in Japan. Kobe Beef costs over $100 per pound in Japan.
Ik moet ook nog steeds een rubber-eend kopen en op foto-toer gaanquote:Op maandag 3 april 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb hier nog een boek naast me liggen waar ik een recensie over iwl chrijven, heb vandaag afspraken gemakat met het CWI, heb thee gedronken met mn moeder en foto's gemaakt. tuurlijk ben ik druk!
En foto's van je Del Sol in het Honda Topic op BuzzyBee zettenquote:Op maandag 3 april 2006 17:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds een rubber-eend kopen en op foto-toer gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |