Ik zag het al op googlequote:Op maandag 3 april 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ben er weer. en die braziliaan is een nicht
ik ontken allesquote:Op maandag 3 april 2006 16:09 schreef Sjoem het volgende:
Het ging om zijn lijf
Niet om zijn karakter.
Toch Googol?
Je bent hem aan het nacheckenquote:Op maandag 3 april 2006 16:14 schreef t0n het volgende:hij heb haar op z'n klote... dat is zóóóó 2003.
Daar zie ik jou wel voor aan ja...quote:Op maandag 3 april 2006 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Driften vind ik niet zoveel aan, maar zelfs dan nog, wat boeit zo'n foto of filmpje nu, zodat je lekker stoer op elke verjaardag je telefoon tevoorschijn kan halen en zeggen: kijk dat ben ik! ??
Nee, stond hier boven dat hij gouden ballen had, dus dat ging ik controleren... maar wat lach je? Jij valt op buitelandse arrogante homofielen.quote:
concurrentie analysequote:
Baal jij ff, dat doe ik helemaal nietquote:
Neen, ik val op zijn lichaam.quote:Op maandag 3 april 2006 16:17 schreef t0n het volgende:
[..]
Nee, stond hier boven dat hij gouden ballen had, dus dat ging ik controleren... maar wat lach je? Jij valt op buitelandse arrogante homofielen.
en jij kijkt ernaarquote:Op maandag 3 april 2006 16:17 schreef t0n het volgende:
[..]
Nee, stond hier boven dat hij gouden ballen had, dus dat ging ik controleren... maar wat lach je? Jij valt op buitelandse arrogante homofielen.
De rest las ik niet ik dacht dat het over jou ging...quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 16:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
De rest las ik niet ik dacht dat het over jou ging...
Volgende kartmeeting herhaling van vorige keer?quote:Op maandag 3 april 2006 16:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
De rest las ik niet ik dacht dat het over jou ging...
Ik vermoed dat jij dan ook niet meer naar huis kan rijdenquote:Op maandag 3 april 2006 16:20 schreef t0n het volgende:
[..]
Volgende kartmeeting herhaling van vorige keer?![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 16:20 schreef t0n het volgende:
[..]
Volgende kartmeeting herhaling van vorige keer?![]()
jah man, weetje hoe kinky.quote:Op maandag 3 april 2006 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
t0n hoort iets over gouden ballen en hij wil er mneteen een foto van zien
Want?quote:Op maandag 3 april 2006 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij dan ook niet meer naar huis kan rijden![]()
Alles beter dan wat hij nu is...quote:Op maandag 3 april 2006 16:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
als ie maar niet roze is en naar wijvengeurtjes meurt
Ik mail je nu mn foto'squote:Op maandag 3 april 2006 16:23 schreef Sjoem het volgende:
En nu ga ik een vergelijkbare hetero vinden
quote:Op maandag 3 april 2006 16:23 schreef Sjoem het volgende:
En nu ga ik een vergelijkbare hetero vinden
Een mannelijke heteroquote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[afbeelding]
Slaat het plankje totaal mis maar biedt ruimte aan geinige fantasiën![]()
Neem je dan ook je camera weer meer dan kunnen we het delen met heeel de wereldquote:
ik heb al lang (te lang) niet meer gekart... meeting optrommelen dan?quote:Op maandag 3 april 2006 16:27 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Neem je dan ook je camera weer meer dan kunnen we het delen met heeel de wereld![]()
btw laatst nog gekart en dat was niet zoon succesje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |