gefixtquote:
Ik had 'm sneller gefixt dan google zoektquote:
Maar niet sneller dan Googol reageerdequote:Op maandag 3 april 2006 14:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik had 'm sneller gefixt dan google zoekt
Ze kan zo goed koken?quote:Op maandag 3 april 2006 15:08 schreef Ballebek het volgende:
M'n meisje werd net gebeld door een of ander culinair tijdschrift voor een interview![]()
Het was niet eens zo culinair; het was de redactie van het supermarktkrantje van de Jumbo; ze komt daarin te staan met een foto en een verhaaltje en een receptquote:
Ah ... originaliteit zegeviertquote:Op maandag 3 april 2006 15:09 schreef PeuRac het volgende:
Jubileum meeting gewoon zoals vorig jaar op concours d'élègance houden, was toch een geslaagd dagje vond ik
Nou, ik vond er geen flikker aan anders, een of andere debiel in mijn auto die allemaal zooi eruit pleurt tijdens het rijden, een dwerg, een heks en een wannabee accountant, Mc Donalds met zeurend personeel etc..quote:Op maandag 3 april 2006 15:09 schreef PeuRac het volgende:
Jubileum meeting gewoon zoals vorig jaar op concours d'élègance houden, was toch een geslaagd dagje vond ik
We kunnen ook naar Italia Zandvoort gaan, maar dat zal niet iedereen even leuk vindenquote:
beetje prijzig he, en ik ga binnenkort al zoiets doen (maar dan een racecursus).quote:
hoef ik gelukkig ook nietquote:Op maandag 3 april 2006 15:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die billen kan je niet kwekenDe handen ook niet
En de heupen misschien een beetje.
Het is ook absoluut verboden om foto's te maken en mobiele telefoons met camera's worden afgeplaktquote:Op maandag 3 april 2006 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
beetje prijzig he, en ik ga binnenkort al zoiets doen (maar dan een racecursus).
Waar heb je het over?quote:Op maandag 3 april 2006 15:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Het is ook absoluut verboden om foto's te maken en mobiele telefoons met camera's worden afgeplakt
Omdat het een ouwe lul is en hij het niet eens meer wil proberenquote:
Maar hij wil het niet. Dus al zou het met 1 vingerknip gebeuren, wil ie het niet. Toch?quote:Op maandag 3 april 2006 15:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Omdat het een ouwe lul is en hij het niet eens meer wil proberen
Driften vind ik niet zoveel aan, maar zelfs dan nog, wat boeit zo'n foto of filmpje nu, zodat je lekker stoer op elke verjaardag je telefoon tevoorschijn kan halen en zeggen: kijk dat ben ik! ??quote:
Dat is er éénquote:Op maandag 3 april 2006 15:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Omdat het een ouwe lul is en hij het niet eens meer wil proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |