Ik vind ut wel watquote:Op donderdag 6 april 2006 11:27 schreef poemojn het volgende:
Ik kwam net dit tegen, misschien leuk voor jullie na de bevallingen: http://www.amazingbaby.nl/about0.html
Doe maar niet teveel danquote:Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef nanalune het volgende:
PM girl, ik wens je veel sterkte en succes bij het wachten op de uitslag! Het klinkt in ieder geval al positievier dan de vorige bezoekjes..
Meimeltje, hartstikke fijn dat alles goed is op de echo: Genieten maar:)!
euhm ,.. ik heb een vraagje.. als ik in mijn borst 'knijp', of kneed dan komt er wit/doorzictig vocht uit.. is het wel goed dat dat nu al helemaal op gang komt? Ik heb echt het idee dat als ik dat teveel doe die produktie helemaal op gang komt ..
das toch niet goed??
quote:
Dat mocht toch sowieso wel af en toe?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:42 schreef PM-girl het volgende:
Haha, volgens mij heb ik nog geen last van melkproductie!
Heb mezelf net getrakteerd op een lunch met leverworst, een keertje moet kunnen dacht ik!
Jaaaah, het is net een raar soort puberteit zeg ik altijd. Elke dag ff kijken wat er nú weer nieuw is aan je lichaam en je geen raad weten met allerhande rondgierende hormonen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:24 schreef nanalune het volgende:
[..]
een vriendin van me is ook zwanger ( 20 weken en de eerste ), en vanmorgen kwam ik al enthousiast op de koffie , ikzo: wil je wat zien, ik kan een truucje
![]()
Zij:![]()
Dus, en mijn man moest ook al kijken .. maar goed, fascinerend hoor .. voel me net een tienermeisje dat voor het eerst in een bebloede wc pot loopt te staren naar haar eerste ongesteldheid.. zelfde idee![]()
Gelukkig maar. ik ben me gister te buiten gegaan aan 6 bammetjes met zure zultquote:Op donderdag 6 april 2006 13:50 schreef E.T. het volgende:
Ja hoor, BE. Af en toe mag dat best.![]()
Je mag alleen niet te veel vit.A binnenkrijgen. (maar je hebt 't wel nodig, dus zonder kun je ook niet)
Ik wist het ook niet, maar een collega van mij beschreef het en ik rénde zo'n beetje naar de winkel. ZURE zult, snappiem?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat is zure zult? Geen idee wat het is...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |