abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 april 2006 @ 11:16:07 #201
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36701788
Zo, klacht naar vgz is weg!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_36702101
Ik kwam net dit tegen, misschien leuk voor jullie na de bevallingen: http://www.amazingbaby.nl/about0.html
  donderdag 6 april 2006 @ 11:28:37 #203
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_36702146
Vanmorgen de mevrouw van MvM in huis gehad. Heel veel informatie gekregen en een test gehad en die was natuurlijk positief. Ik was een beetje bang dat ie negatief zou zijn (hihi) dan zou ze voor niets gekomen zijn.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_36702162
Poemojn, dat ziet er wel bizar uit hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36702282
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:27 schreef poemojn het volgende:
Ik kwam net dit tegen, misschien leuk voor jullie na de bevallingen: http://www.amazingbaby.nl/about0.html
Ik vind ut wel wat
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36702308
Ik zie me al springen straks: Snoepje voorop en Morris achterop
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 6 april 2006 @ 12:27:05 #207
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36703892
PM-girl je klinkt positief. Lekker rustig aan doen nu en ik duim gewoon nog verder voor jullie hoor.

Hé Icicle, ik vergeet telkens dat jij verder bent. Komt volgens mij idd ook omdat ik je niet in het lijstje zag staan. Ben je nu met verlof, of werk je nog 2 weekjes door?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_36704178
Ik werk niet meer maar verveel me nu wel al, af en toe ..
Komt doordat ik veel dingen wil doen, bijv. tuinieren of klusjes in huis, maar het gewoon niet gáát of dat ik het niet lang vol houdt.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 6 april 2006 @ 13:10:25 #209
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_36705227
PM girl, ik wens je veel sterkte en succes bij het wachten op de uitslag! Het klinkt in ieder geval al positievier dan de vorige bezoekjes..

Meimeltje, hartstikke fijn dat alles goed is op de echo: Genieten maar:)!

euhm ,.. ik heb een vraagje .. als ik in mijn borst 'knijp', of kneed dan komt er wit/doorzictig vocht uit.. is het wel goed dat dat nu al helemaal op gang komt? Ik heb echt het idee dat als ik dat teveel doe die produktie helemaal op gang komt .. das toch niet goed??
  donderdag 6 april 2006 @ 13:11:39 #210
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_36705266
Ik heb ook al melkie. Dat kan gewoon.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 6 april 2006 @ 13:12:54 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_36705303
nana, toevallig postte ik vanmorgen ook zoiets, blijkbaar is het op gang nu! Ik vind het goed nieuws

het liep er hier zelfs spontaan uit vanmorgen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 6 april 2006 @ 13:16:22 #212
108648 cattie
lieve moeder
pi_36705433
Even klein, want ik wil niet te bemoeizuchtig over komen: Belana, ik weet niet of je open staat voor acupunctuur, maar ik heb een folder van de acupuncturist meegekregen en daar staat in dat ook bekkenklachten door zwangerschap verlicht kunnen worden met acupunctuur.
pi_36705488
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef nanalune het volgende:
PM girl, ik wens je veel sterkte en succes bij het wachten op de uitslag! Het klinkt in ieder geval al positievier dan de vorige bezoekjes..

Meimeltje, hartstikke fijn dat alles goed is op de echo: Genieten maar:)!

euhm ,.. ik heb een vraagje .. als ik in mijn borst 'knijp', of kneed dan komt er wit/doorzictig vocht uit.. is het wel goed dat dat nu al helemaal op gang komt? Ik heb echt het idee dat als ik dat teveel doe die produktie helemaal op gang komt .. das toch niet goed??
Doe maar niet teveel dan
Het kan weken van tevoren al gaan lekken idd. Ik heb nu al (met amper 7 weken) constant een gevoel alsof de handel toeschiet. Krijg spontaan flashbacks. Heb in totaal ook bijna 3 jaar gevoed, oudste 1,5 jaar en jongste iets korter dus ik ken die geintjes inmiddels wel
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36705496
Allemaal bedankt!!

Nanalune dat had ik zelfs al nog voor ene positieve test...was dus 1 van de eerste kenmerken toen ik zwanger was. had het ergens gelezen en dacht ik probeer ff te knijpen...kwam het er bij mij dus ook uit
  donderdag 6 april 2006 @ 13:24:32 #215
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_36705738
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Doe maar niet teveel dan
een vriendin van me is ook zwanger ( 20 weken en de eerste ), en vanmorgen kwam ik al enthousiast op de koffie , ikzo: wil je wat zien, ik kan een truucje
Zij:
Dus, en mijn man moest ook al kijken .. maar goed, fascinerend hoor .. voel me net een tienermeisje dat voor het eerst in een bebloede wc pot loopt te staren naar haar eerste ongesteldheid.. zelfde idee
  donderdag 6 april 2006 @ 13:42:38 #216
94046 PM-girl
pi_36706354
Haha, volgens mij heb ik nog geen last van melkproductie!
Heb mezelf net getrakteerd op een lunch met leverworst, een keertje moet kunnen dacht ik!
*
  donderdag 6 april 2006 @ 13:45:32 #217
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36706454
Meimeltje en Morpheus gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 6 april 2006 @ 13:46:11 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36706475
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:42 schreef PM-girl het volgende:
Haha, volgens mij heb ik nog geen last van melkproductie!
Heb mezelf net getrakteerd op een lunch met leverworst, een keertje moet kunnen dacht ik!
Dat mocht toch sowieso wel af en toe?
Of haal ik nu weer dingen door elkaar...
pi_36706580
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:24 schreef nanalune het volgende:

[..]

een vriendin van me is ook zwanger ( 20 weken en de eerste ), en vanmorgen kwam ik al enthousiast op de koffie , ikzo: wil je wat zien, ik kan een truucje
Zij:
Dus, en mijn man moest ook al kijken .. maar goed, fascinerend hoor .. voel me net een tienermeisje dat voor het eerst in een bebloede wc pot loopt te staren naar haar eerste ongesteldheid.. zelfde idee
Jaaaah, het is net een raar soort puberteit zeg ik altijd. Elke dag ff kijken wat er nú weer nieuw is aan je lichaam en je geen raad weten met allerhande rondgierende hormonen.
  donderdag 6 april 2006 @ 13:50:46 #220
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36706627
Ja hoor, BE. Af en toe mag dat best.
Je mag alleen niet te veel vit.A binnenkrijgen. (maar je hebt 't wel nodig, dus zonder kun je ook niet)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36706767
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:50 schreef E.T. het volgende:
Ja hoor, BE. Af en toe mag dat best.
Je mag alleen niet te veel vit.A binnenkrijgen. (maar je hebt 't wel nodig, dus zonder kun je ook niet)
Gelukkig maar. ik ben me gister te buiten gegaan aan 6 bammetjes met zure zult
Achteraf de ingrediënten maar eens opgezocht. Varkenslever, o.a. Dat wordt dus een eenmalig avontuur.
  donderdag 6 april 2006 @ 13:57:26 #222
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_36706808
Wat is zure zult? Geen idee wat het is...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_36706962
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat is zure zult? Geen idee wat het is...
Ik wist het ook niet, maar een collega van mij beschreef het en ik rénde zo'n beetje naar de winkel. ZURE zult, snappiem?
Het is een soort boterhamworst met een vleugje lever en azijn.
pi_36707170
Wat ik me herinnner mag je daarvan (leverworst) 1 boterham per dag. Ik nam het soms wel eens op m'n werk in de pauze, daar had je in de kantine van die mini-leverworstjes die precies genoeg waren voor 1 boterham, en werd daar ook af en toe op aangesproken toen ik duidelijk zichtbaar zwanger was. Of ik die mensen heb kunnen overtuigen weet ik niet.
  donderdag 6 april 2006 @ 14:09:55 #225
94046 PM-girl
pi_36707221
Leverworst mag idd met mate.

Moet zeggen dat ik met alles wel wat soepeler wordt. Heb van de week 'n half glaasje wijn op.

Heb in de eerste weken en daarvoor al heel precies gedaan, nu ietspietsje losser. Al zul je me niet met filet americain of carpaccio aantreffen, helaas......

Komt misschien ook door de omstandigheden, dat ik mezelf wat meer toesta.
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')