abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36669133
Die van mij wordt midden in de winter geboren waarschijnlijk, itt tot mijn vorige lenteboys. Dat wordt dus erg nieuw: lekker bijstoken en inpakken die hap. Een boel nieuw kopen dus
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36669322
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef Mwanatabu het volgende:
lekker bijstoken
Oh ja, die kan zo in de kleine lettertjes, dat vreselijke opstoken van de verwarming. Ik zweet nog peentjes als ik er aan denk en dan in combinatie met de opvliegers die ik had na de bevalling
Variety is the spice of life
  woensdag 5 april 2006 @ 12:56:03 #153
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36670169
Zo ik ben er weer. Wat een happening, vier mensen in de ruimte! Eerst vertelde ze wat ze ging doen. De nekplooi was idd verdikt zei ze en daarom de hoge kans. Het bloed was niet verhoogd, terwijl ik dat wel dacht. Ze gaf heel duidelijk aan dat het nog steeds goed kon zijn. Klonk voor ons iets minder negatief dan vorige week.
Toen de echo, heel duidelijk. Hartje klopte kindje bewoog. Toen zijn ze gaan kijken naar waar ze konden prikken. Lange lange naald!!!! Ik heb niet gekeken ook niet op de echo. Akelig gevoel, ik voelde rond mijn hele baarmoeder een trekkend pijnlijk gevoel, maar het was goed te hebben.
Ze hebben het water goed kunnen afnemen en toen was het al voorbij. Ook liet ze nog even het hartje horen!!
Het viel me wel mee, al was het wel superspannend. Als het een goede uitslag wordt, moet ik tocch nog met 20 weken terug voor een uitgebreide hartecho. We moeten dan weer in maastricht.
Allemaal bedankt nog voor jullie gedachten en wensen!

Meimeltje, spannend morgen hoor, ik lig dan nog in bed dus tijd genoeg om aan je te denken!!
Hoe laat moet je?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_36670462
Gelukkig dat het meegevallen is PM!! Nu geen pijn meer?
En nu wachten op de uitslag......weet je ongeveer wanneer die is?

Morgen om 9.20 de echo. Normaal lig ik dan ook nog in bed. Had speciaal voor vriendlief vroeg afgesproken, zodat hij daarna naar zn werk kan. Heeft hij vrijgenomen....en ik heb nog een late dienst....
  woensdag 5 april 2006 @ 13:05:43 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36670475
PM-girl, welcome back.
Wat fijn dat het nu toch allemaal iets positiever klonk dan van de week.
Nu heel erg hard duimen voor een goede uitslag!

Hebben jullie al nagedacht over wat je zou doen als het wel negatief zou zijn? Of is die vraag te pijnlijk/moeilijk/gewoon mijn zaken niet.
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2006 @ 13:07:05 #156
81992 Githa
pi_36670517
PM-girl, gelukkig dat je mee is gevallen.
Nu hopen op goed nieuws, ik duim voor je
  woensdag 5 april 2006 @ 13:20:10 #157
94046 PM-girl
pi_36670948
Meimeltje, spanend!Ik lig nog de hele dag plat morgen, op euhm...eigen advies! Nee ook van de medici!

Maandag, dinsdag of woensdag kan de 1e uitslag er zijn van de fishtest. We bellen elke dag dan voor de zekerheid.
Als het niet goed dan moeten we verder kijken. Een handicap is geen reden tot afbreken, vooral de kwaliteit van leven staat bij ons voorop.
Maar we beslissen pas iets als het zover mocht zijn.
*
pi_36671304
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:20 schreef PM-girl het volgende:
Meimeltje, spanend!Ik lig nog de hele dag plat morgen, op euhm...eigen advies! Nee ook van de medici!

Maandag, dinsdag of woensdag kan de 1e uitslag er zijn van de fishtest. We bellen elke dag dan voor de zekerheid.
Als het niet goed dan moeten we verder kijken. Een handicap is geen reden tot afbreken, vooral de kwaliteit van leven staat bij ons voorop.
Nou PM Girl, gelukkig is dat achter de rug, he? Nu weer hard duimen voor volgende week
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 5 april 2006 @ 13:33:35 #159
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_36671415
PM girl gelukkig heb je het weer gehad en klink best wel positief... nu een spannende week van wachten, wachten, wachten. HOpelijk is de uitslag ook goed. Dikke knuffel
Make love, not war ☮
  woensdag 5 april 2006 @ 13:36:09 #160
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36671511
Rijstebuiltje ik denk dat maat 56 wel volstaat en anders koop je mt 62, dat is wel wat ruimer waarschijnlijk, maar wel atijd goed

nu duimen voor een goede uitslag, fijn dat het wel meegevallen is
  woensdag 5 april 2006 @ 13:41:08 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_36671713
PM girl, gelukkig dat het mee viel. nu gaan we duimen draaien
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 april 2006 @ 13:42:45 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36671775
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:20 schreef PM-girl het volgende:

Lijkt me idd een beslissing die je neemt op basis van factoren. Ik vroeg het me af. Bedankt voor je antwoord.
pi_36671992
PMgirl, ik duim ook mee!!!! Hopelijk goed afloop!!!
  woensdag 5 april 2006 @ 14:38:46 #164
35623 PPL
#control
pi_36673895
Blijf maar lekker even plat liggen PM girl
Ook ik duim voor je mee.
Burnt to the core but not broken
  woensdag 5 april 2006 @ 14:59:46 #165
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_36674794
Ik duim ook mee!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_36682598
Spannen, PMgirl!
  woensdag 5 april 2006 @ 18:51:58 #167
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_36683348
PM-girl ! Ook mijn steun is bij jullie!

Martineke bedankt !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2006 @ 18:54:55 #168
43556 miss_dynastie
pi_36683431
PM-girl, ik hoop dat de tijd een beetje snel voor jullie gaat en jullie een positieve uitslag krijgen straks!
pi_36683833
PM-girl, gelukkig viel het relatief mee. Ik hoop dat er zsm een goede uitslag voor jullie volgt.
Sterkte met wachten.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36686207
PM-Girl sterkte met wachten!
  woensdag 5 april 2006 @ 22:56:47 #171
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36692720
pmgirl, bikkel!! heel veel succes met het afwachten , en maastricht is een heel fijn ziekenhuis, en al zit je misschien niet op dit niuews te wachten... maar met de echo krijg je waarschijnlijk ook 3d en 4d beelden te zien, erg mooi.. we gaan gewoon positieve jompelen dat het allemaal niets is en jullie een mooi lief gezond knulletje/meisje krijgen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 6 april 2006 @ 02:21:18 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_36697061
huuuhh! Zit ik dan, midden in de nacht... kan me daar toch niet meer slapen! Pijn in mijn heupen begint (lewis, jij weet het nog goed ook denk ik) en ik kreeg last van maagzuur... dus ik ben zielig ja
stormy waters...
sailin'
pi_36697850
quote:
Op donderdag 6 april 2006 02:21 schreef Belana het volgende:
huuuhh! Zit ik dan, midden in de nacht... kan me daar toch niet meer slapen! Pijn in mijn heupen begint (lewis, jij weet het nog goed ook denk ik) en ik kreeg last van maagzuur... dus ik ben zielig ja
Sssst, dat wil ik me nog helemaal niet herinneren
God, die pijn in je heupen idd, alsof je bekken uit spaghettisliertjes bestaat en die kop er dwars doorheen geramd zit zeg maar. Ik slaap uit gewoonte nu nog op de minder erge heup (jongste is bijna 3).
Overigens had ik in mijn maagzuur/heupontwrichtingsfase "geluk" met een live invasie op CNN (Irak). Wellicht haal jij Iran nog?
Maar goed, weeklaag ze, over een maandje of wat neem ik de fakkel wel van je over.
pi_36697968
quote:
Op donderdag 6 april 2006 07:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[Wellicht haal jij Iran nog?

sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 6 april 2006 @ 08:15:02 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_36697996
hihi, nou, ik heb het weer overleefd hoor. Liam was half 8 wakker en ik heb uiteindelijk toch nog geslapen gelukkig Een ziek kindje hebben en zwanger zijn is geen goeie combi ben ik bang
stormy waters...
sailin'
pi_36698222
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:15 schreef Belana het volgende:
hihi, nou, ik heb het weer overleefd hoor. Liam was half 8 wakker en ik heb uiteindelijk toch nog geslapen gelukkig Een ziek kindje hebben en zwanger zijn is geen goeie combi ben ik bang
Vergeet de ongeschreven wet "mama mag nooit ziek zijn" niet
Magoed, fijn dat je nog iets hebt kunnen bijpitten. Koester die meevallers, zeg ik je!
  donderdag 6 april 2006 @ 08:42:31 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_36698246
nee, nou, dat stond zeker ook in de kleine lettertjes

zeg, er begint spontaan melk uit mijn borst te lopen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 6 april 2006 @ 09:30:24 #178
94046 PM-girl
pi_36699025
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef _evenstar_ het volgende:
pmgirl, bikkel!! heel veel succes met het afwachten , en maastricht is een heel fijn ziekenhuis, en al zit je misschien niet op dit niuews te wachten... maar met de echo krijg je waarschijnlijk ook 3d en 4d beelden te zien, erg mooi.. we gaan gewoon positieve jompelen dat het allemaal niets is en jullie een mooi lief gezond knulletje/meisje krijgen
Dat leek me al waarschijnlijk, als de kindercardioloog goed wil kijken is zo'n plat beeld niet duidelijk dacht ik. Maaruhm, is dan het geslacht niet heel duidelijk te zien?

Ik heb goed geslapen en nog een beetje last van buikpijn, maar verder gaat het wel. Bljf nog lekker in bedje vandaag.(lang leve de laptop!)
Voel me wat positiever omdat de punctie tot nu toe geen negatieve gevolgen heeft (en dat gebeurt meestal binnen 2 dagen gaven ze aan).
Ook de beschrijving van het risico door deze mevrouw was minder negatief dan vorige week in Eindhoven. Maar ik moet wel opletten dat ik niet te positief ga denken, anders wordt het weer zo'n klap.
Lief dat jullie allen zo meeleven!

Meimeltje, je krijgt zo je echo, ik denk aan je!

Mammietje, hoe is het met jou?
*
pi_36700515
Jippieehhhhhh ik kan definitief in het lijstje hier (17 november)!!!

We hebben het hartje zien kloppen!!! Oww wat ben ik opgelucht!!
  donderdag 6 april 2006 @ 10:34:03 #180
94046 PM-girl
pi_36700558
Ooo Meimeltje wat fijn!! Van harte meid, geniet er van!!
*
  donderdag 6 april 2006 @ 10:36:30 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36700631
Meimeltje! Gefeliciteerd!
pi_36700682
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:32 schreef Meimeltje het volgende:
Jippieehhhhhh ik kan definitief in het lijstje hier (17 november)!!!

We hebben het hartje zien kloppen!!! Oww wat ben ik opgelucht!!

Fijn dan, die echo's, niet?
Ik vraag me vaak af hoe onder moeders en grootmoeders dat toch allemaal deden. Die waren "gewoon" zwanger en moesten het maar zien...
pi_36700926
Mijn oma zei me dat ze toch geen tijd had voor die dingen, omdat ze moest werken

Gefeliciteerd Meimeltje en Morpheus!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_36701038
Hier de, nog wat vage, echo
Gelukkig krijg ik over 4 weken nog een echo en kunnen we een echt klein mini-mensje zien

donderdag 6 april 2006 @ 10:53:33 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_36701116
Meimeltje en Morph, wat heerlijk!! Ik ben zo blij voor jullie!!
stormy waters...
sailin'
pi_36701201
Ik moet nog 6 weekjes ongeveer.. maar ben zó nieuwsgierig! Denk niet dat ik het vol hou :p
Gisteravond heb ik heel de echo die we bij de echoscopistenopleiding hebben laten maken (1 uur) nog eens aandachtig bekeken. Zie ik nu een piemeltje? Of toch niet? aaarghghgh
Maar het is gewoon echt niet te zien als je er geen verstand van hebt, gelukkig maar De bevalling moet voor ons wel 1 grote verassing blijven
  donderdag 6 april 2006 @ 10:59:10 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36701263
m&m joech hei

en pmgirl, als je dat niet wilt weten zeggen ze dat niet, ons werd gevraagd of we wouden weten wat het was
pi_36701278
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:46 schreef lcicle het volgende:
Mijn oma zei me dat ze toch geen tijd had voor die dingen, omdat ze moest werken

dank je Icicle , als ik naar mijn vaders moeder kijk , is ze 17 keer zwanger geweest , waarvan 5 miskramen , die had tegenwoordig bij de verloskundige in huis kunnen gaan wonen , die is bijna 1/4de van haar leven zwanger geweest
  donderdag 6 april 2006 @ 11:03:59 #189
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_36701412
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:59 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

dank je Icicle , als ik naar mijn vaders moeder kijk , is ze 17 keer zwanger geweest , waarvan 5 miskramen , die had tegenwoordig bij de verloskundige in huis kunnen gaan wonen , die is bijna 1/4de van haar leven zwanger geweest
Mijn moeders moeder ook(18 keer zwanger,14 volwassen kids) , katholiek zeker?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_36701418
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:46 schreef lcicle het volgende:

Ja, mijn oma was er ook zoeentje. Die wandelde gewoon zelf in 40 graden hitte (Indonesië) een dag naar het ziekenhuis vanaf de plantage als ze dacht dat het begon en tot die tijd...tja...dan...tja...was je inverwachting. Gewoon.

En Meimeltje: heerlijk om weer een mooi plaatje te zien!
Ik kan niet scannen, maar ik wil die van mij ook posten (3 mei mag ik )
pi_36701428
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:57 schreef lcicle het volgende:
Ik moet nog 6 weekjes ongeveer.. maar ben zó nieuwsgierig! Denk niet dat ik het vol hou :p
Gisteravond heb ik heel de echo die we bij de echoscopistenopleiding hebben laten maken (1 uur) nog eens aandachtig bekeken. Zie ik nu een piemeltje? Of toch niet? aaarghghgh
Maar het is gewoon echt niet te zien als je er geen verstand van hebt, gelukkig maar De bevalling moet voor ons wel 1 grote verassing blijven
En bij de echo's kan je het echt laten om dat niet te vragen?
Ik zou het niet kunen, zat nu al te kijken of ik toch niks kon zien.
pi_36701475
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Mijn moeders moeder ook, katholiek zeker?
, meneer pastoor kwam wel even vertellen wat goed voor ze was , vermenigvuldig u zelf uit naam van God. dus er zat 20 jaar tussen de jongste (mijn vader) en zijn oudste zus
pi_36701565
Bij die 'opleidingsecho' hebben wel 6 vrouwen aan mijn buik gezeten, bij alle 6 zei ik meteen dat ik het niet wilde weten. Ze zeiden dan ook netjes wanneer ik even de andere kant op moest kijken Thuis de video dus wel bekenen, maar je ziet het gewoon echt niet (in mijn 'geval').
Bij de 'medische 20 weken screening' heb ik ook gezegd dat ik het niet wilde weten, maar daar heb ik naderhand wel gevraagd of de echoscopiste het gezien had. Zij wel..

Ik had van tevoren wel heel veel echo-foto's bestudeerd, zodat ik het verschil kon zien. Denk dan ook het geslacht gezien te hebben op die 20-weken-echo (waarvan de video helaas, of gelukkig, mislukt is), maar zeker weten doen we het over een weekje of 6 pas.
  donderdag 6 april 2006 @ 11:10:43 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36701616
Icicle! 6 weken nog maar!
Suf is dat toch, maar bij sommige mensen kan ik dat soms echt niet geloven.

17-18 zwangerschappen! Oef! Arm lichaam!
pi_36701622
Tante van mijn moeder is altijd (waarschijnlijk ongewenst) kinderloos gebleven. Ook Katholiek.. Wat moet dat pijnlijk voor ze zijn geweest wanneer die pastoor weer aan kwam hobbelen
  donderdag 6 april 2006 @ 11:12:29 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36701672
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:08 schreef lcicle het volgende:
Bij die 'opleidingsecho' hebben wel 6 vrouwen aan mijn buik gezeten, bij alle 6 zei ik meteen dat ik het niet wilde weten. Ze zeiden dan ook netjes wanneer ik even de andere kant op moest kijken Thuis de video dus wel bekenen, maar je ziet het gewoon echt niet (in mijn 'geval').
Bij de 'medische 20 weken screening' heb ik ook gezegd dat ik het niet wilde weten, maar daar heb ik naderhand wel gevraagd of de echoscopiste het gezien had. Zij wel..

Ik had van tevoren wel heel veel echo-foto's bestudeerd, zodat ik het verschil kon zien. Denk dan ook het geslacht gezien te hebben op die 20-weken-echo (waarvan de video helaas, of gelukkig, mislukt is), maar zeker weten doen we het over een weekje of 6 pas.
Niet willen weten, maar wel zelf willen kunnen ontdekken.
pi_36701685
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Icicle! 6 weken nog maar!
Ik geloof het zelf ook pas als het eruit is hoor

Vind het nog steeds zo'n wonder in mijn buik.. Eerlijk, ik besef het nog steeds niet, pas als ik het kindje in m'n armen heb! Je voelt de schopjes enzo, maar het is zo onvoorstelbaar dat er echt een compleet mensje in zit..
pi_36701710
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Niet willen weten, maar wel zelf willen kunnen ontdekken.
Haha! Triest he
Ik wil wel.. nee toch niet.. uhm.. misschien toch wel
  donderdag 6 april 2006 @ 11:13:52 #199
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36701715
hey je staat niet in het lijstje je blogje maar goed in de gaten houden dan
pi_36701716
quote:
Op donderdag 6 april 2006 11:11 schreef lcicle het volgende:
Tante van mijn moeder is altijd (waarschijnlijk ongewenst) kinderloos gebleven. Ook Katholiek.. Wat moet dat pijnlijk voor ze zijn geweest wanneer die pastoor weer aan kwam hobbelen
Dat vind ik dus ook gruwelijk aan dat soort praktijken: je trapt mensen ermee op hun ziel. Waar die mensen het lef vandaan halen om zich met zoiets persoonlijks te bemoeien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')