abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 23:10:19 #51
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36626358
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:02 schreef _evenstar_ het volgende:
en over de vergoeding, maak je daar niet al te druk om. is heel moeilijk.
Je krijgt dat gewoon vergoed. je vlos staat achter je en de gyne van het zkh kan ook nog een brief maken voor het vgz.
wij hebben de laatste maand te horen gekregen dat we niets van kraamzorg en de kosten voor de vlos etc niet vergoed zouden krijgen. uiteindelijk met hulp van de vlos is het allemaal goed gekomen
De vk en ziekenhuis maken geen brief/indicatie of wat dan ook, doen ze nooit maar kennen ook geen enkele patient waarbij het niet vergoed werd. Ik denkdat het ook wel goed komt, als alleen leeftijd telt is dat toch raar?
Ben vooral boos omdat ze verschillende dingen aangeven. En die l*l van die medewerker zegt na mijn verhaal over prenatale onderzoeken: dan belt u toch afdeling kraamzorg! Hallo! het kindje is er nog niet, denk na, prenataal onderzoek!!! Grrrr.....
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 3 april 2006 @ 23:12:31 #52
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36626453
Naar wat ik begrepen heb is een punctie niet erg pijnlijk PM girl, Rewimo heeft er 1 gehad als ik het me goed herinner, misschien kan zij er iets over zeggen? En volgens mij wordt een punctie altijd vergoed, als het op advies van een arts is. Ongeacht je leeftijd.

Sterkte!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 3 april 2006 @ 23:16:05 #53
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36626608
Weet je wat het eerste is dat bij me opkomt?
Een arm om je heen slaan en zeggen 'och wijffie'.
Gewoon troosten, de schouder om op uit te janken.

Ik weet geen mooie woorden, ik kan de wereld niet mooier maken dan hoe hij is...

Het is gewoon mijn eerste reactie, de dikke knuffel die ikje zou willen geven.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 3 april 2006 @ 23:20:19 #54
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36626791
leeftijd mag ook niets uitmaken ... en vreemd dat ze geen indicatie geven, heb je voor de nekplooi geen indicatie gehad?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 3 april 2006 @ 23:20:20 #55
94046 PM-girl
pi_36626794
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:16 schreef E.T. het volgende:
Weet je wat het eerste is dat bij me opkomt?
Een arm om je heen slaan en zeggen 'och wijffie'.
Gewoon troosten, de schouder om op uit te janken.

Ik weet geen mooie woorden, ik kan de wereld niet mooier maken dan hoe hij is...

Het is gewoon mijn eerste reactie, de dikke knuffel die ikje zou willen geven.
*
  maandag 3 april 2006 @ 23:21:16 #56
94046 PM-girl
pi_36626828
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:20 schreef _evenstar_ het volgende:
leeftijd mag ook niets uitmaken ... en vreemd dat ze geen indicatie geven, heb je voor de nekplooi geen indicatie gehad?
Ik heb zelf gekozen voor de nekplooimeting, dus die wordt niet vergoed. Maar de uitkomst ervan is een indicatie voor een onderzoek. (maar niet voor vergoeding, zei VGZ!)
Nu zeggen ze dat de enige reden voor vergoeding een leeftijd boven de 36 is.
*
  maandag 3 april 2006 @ 23:23:45 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36626915
ik heb de nekplooimeting gehad op medische indicatie, maar was ook pas 23 toen..
ook al heb je die nekplooimeting niet op medische indicatie laten doen. Als je zo;n verhoogd risico hebt wat er uitkomt tijdens de np dan moet een arts/verlos een verwijzing geven.
Mijn zus heb een punctie gehad ivm verhoogde kans op downsyndroom ook al kwam er niets uit de np en zij kreeg dit ook volledig vergoed.
  maandag 3 april 2006 @ 23:26:35 #58
94046 PM-girl
pi_36627012
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:23 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb de nekplooimeting gehad op medische indicatie, maar was ook pas 23 toen..
ook al heb je die nekplooimeting niet op medische indicatie laten doen. Als je zo;n verhoogd risico hebt wat er uitkomt tijdens de np dan moet een arts/verlos een verwijzing geven.
Mijn zus heb een punctie gehad ivm verhoogde kans op downsyndroom ook al kwam er niets uit de np en zij kreeg dit ook volledig vergoed.
De indicatie is er ook wel door die np-uitslag, maar vgz zegt dus dat de indicatie er is om onderzoek te mogen doen, maar niet voor vergoeding. Maar goed, morgen belt er nog iemand van vgz en hoop ik het goed te horen.

De vk heeft me dus verwezen naar diagnostisch centrum en die 'verwijzen' me weer naar de punctie, maar ze maken nooit een schriftelijke indicatie voor verzekeraars of wat dan ook.

Waarom heb jij een medische indicatie voor np meting gehad als ik vragen mag, erfelijke afwijkingen in defamilie?
*
  maandag 3 april 2006 @ 23:29:17 #59
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36627106
Een verhoogde kans op downsyndroom (vooraf) is altijd een medische indicatie voor welk prenataal-onderzoek dan ook.
Is totaal anders dan zelf voor een np kiezen en daar een verhoogd risico uit afleiden.

Nou kan ik me niet voorstellen dat ze 't niet zouden vergoeden, maar als ik me goed herrinner behoor je niet tot de risico-groep. (was dat niet iets als 'ouder dan 36, of erfelijk belast, of ivf/icsi bevruchting, en nog wat dingen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 3 april 2006 @ 23:31:06 #60
94046 PM-girl
pi_36627165
quote:
Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef E.T. het volgende:
Een verhoogde kans op downsyndroom (vooraf) is altijd een medische indicatie voor welk prenataal-onderzoek dan ook.
Is totaal anders dan zelf voor een np kiezen en daar een verhoogd risico uit afleiden.

Nou kan ik me niet voorstellen dat ze 't niet zouden vergoeden, maar als ik me goed herrinner behoor je niet tot de risico-groep. (was dat niet iets als 'ouder dan 36, of erfelijk belast, of ivf/icsi bevruchting, en nog wat dingen)
Nee ben geen risico patient (of: ik was geen risico-patient) maar op alle sites lees je dat er vergoeding komt oa als je een verhoogde kans hebt uit de np-meting en dat heb ik dus wel.
Vraag morgen wel of vgz naar vk of DCE belt.
*
  maandag 3 april 2006 @ 23:31:17 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36627170
pm ik zou het toch nog even vragen en de situatie uitleggen ( ze wouden hier bv eerst de nutramigen niet vergoeden, tot ik ging mopperen dreigen over te stappen etc. dan kan ineens veel)
de np kreeg ik ivm dat mijn moeder 2 doodgeborenen heetf gehad met 4 maanden een dood en de andere totaal misvormd. en in de kant van mijn moeder verhoogde kans op down.
al heb ik de pech gehad dat ik nooit de waarde van het bloed gekregen heb ( apparaat bij het zkh was kapot waardoor ze bloed en echo niet konden matchen. maar was op de echo ook niets te zien. ik krijg bij een volgende ook weer de np meting. .
  maandag 3 april 2006 @ 23:32:31 #62
94046 PM-girl
pi_36627222
Dank voor jlullie reacties! Ga nu slapen (poging doen tot!)
*
  maandag 3 april 2006 @ 23:33:05 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36627251
slaap zacht hoop ik
  maandag 3 april 2006 @ 23:41:04 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36627521
PM-girl! Wil alleen maar even zeggen.
pi_36630409
PM-girl. Veel succes en ik zal duimen voor een pijnloze punctie die wel vergoed wordt en een goede uitslag heeft.
  dinsdag 4 april 2006 @ 08:29:13 #66
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36631437
Het zit je ook potdomme niet mee hè PM?
Ik dacht trouwens dat de nekplooimeting tegenwoordig altijd vergoed werd? Was toch die nieuwe regeling? Het zal ook allemaal wel loslopen PM, maak je daar niet teveel zorgen over. Probeer een beetje te ontspannen en laad jezelf wat op voor woensdag. Wat E.T. zegt kan ik me alleen maar bij aansluiten. Hele dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_36631565
In Nederland wordt die nekplooimeting normaal gezien niet gedaan?
  dinsdag 4 april 2006 @ 08:44:17 #68
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_36631590
Zitten er eigenlijk nog risico's aan een punctie/nekplooimeting en doet iedereen het? Ik ben gisteren wel gevraagd of ik het wilde en ik wist niet eens exact waar ze het over had dus daar gaat ze de volgende keer wat dieper op in.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 4 april 2006 @ 08:46:09 #69
94046 PM-girl
pi_36631613
Nee volgens mij niet Bass Miss.

Ben nu met CZ aan t bellen om te horen wat zij zeggen het gaat nl. om basispakket en dat is overal hetzelfde.

Net opgelegd, zij melden idd dat het gewoon vergoed wordt ogv uitslag nekplooimeting. Zo nog maar eens even het telefoontje van VGZ afwachten......
*
  dinsdag 4 april 2006 @ 08:47:12 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36631634
BM, idd niet standaard. Je hebt altijd de keuze als ouders. Vroeger werd hij pas vanaf 36 aangeboden maar tegenwoordig ook wel eerder als ik het goed heb.

Aan een punctie zitten idd wel risico's Neuk.
pi_36631647
Wel raar, bij mij hebben ze dat vorige week gedaan bij de twaalf weken echo en stelde echt niks voor, was twee seconden werk...
  dinsdag 4 april 2006 @ 08:49:51 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36631667
Risico vruchtwaterpunctie:
Er is een kans van 0,5% (1 op 200) dat er door de punctie zelf een miskraam volgt. Dit risico is iets kleiner dan het risico van de vlokkentest.

Risico vlokkentest:
Bij de vlokkentest is er ongeveer 1 tot 2% kans (1 op 50) op een miskraam. Een deel van deze zwangerschappen zou echter ook zonder vlokkentest niet goed zijn gegaan. Uit recente onderzoeken blijkt dat bij een vlokkentest vóór de tiende zwangerschapsweek een iets vergroot risico bestaat op afwijkingen aan de ledematen en het gezicht van de baby. Bij een vlokkentest na de tiende week is dit risico niet vergroot; in Nederland wordt de vlokkentest vrijwel uitsluitend na tien weken verricht.

Bron
  dinsdag 4 april 2006 @ 08:53:06 #73
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_36631706
ah thanks. Ik denk dat ik het niet ga doen. Ik vind het risico best groot eigenlijk. Waar ik me zorgen over maak is zwangerschapssuiker. Mijn moeder heeft het 3x gehad en nu heeft ze gewone suikerziekte ontwikkeld. Daar heb ik dus wel een verhoogde kans op lijkt mij.
Iedere golf van de zee,
pi_36631733
Aan de nekplooimeting zit totaal geen risico.
  dinsdag 4 april 2006 @ 08:55:55 #75
35623 PPL
#control
pi_36631746
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 08:53 schreef Neuk het volgende:
ah thanks. Ik denk dat ik het niet ga doen. Ik vind het risico best groot eigenlijk. Waar ik me zorgen over maak is zwangerschapssuiker. Mijn moeder heeft het 3x gehad en nu heeft ze gewone suikerziekte ontwikkeld. Daar heb ik dus wel een verhoogde kans op lijkt mij.
Dat zal dan toch ook naar boven komen tijdens je bloedonderzoek?
Volgens mij wordt dat standaard uitgevoerd op zo'n drie maanden.
Dan onderzoeken ze bijvoorbeeld ook meteen bloedgroep en rhesus-factor.

Ik zou het iig even aangeven bij je vk.
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 08:55 schreef Bass-Miss het volgende:
Aan de nekplooimeting zit totaal geen risico.
...en geeft in combinatie met een bloedtest al zo'n 95% zekerheid.
Aan de hand van die uitslag kan je altijd nog beslissen tot bijvoorbeeld een vruchtwaterpunctie / vlokkentest

(toch?)
Burnt to the core but not broken
  dinsdag 4 april 2006 @ 08:56:36 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_36631758
pm girl, wat een toestand. natuurlijk moet je dat gewoon vergoedt krijgen...
stormy waters...
sailin'
pi_36631779
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 08:55 schreef PPL het volgende:

Aan de hand van die uitslag kan je altijd nog beslissen tot bijvoorbeeld een vruchtwaterpunctie.

(toch?)
Idd, dat dacht ik ook. En zo doen ze het hier in Belgie iig.
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:15:28 #78
94046 PM-girl
pi_36632025
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 08:55 schreef PPL het volgende:
Aan de hand van die uitslag kan je altijd nog beslissen tot bijvoorbeeld een vruchtwaterpunctie / vlokkentest

(toch?)
Niet helemaal PPL. Er komt een kansberekening uit en nog geen diagnose. Alhoewel (in mijn geval) de kans op 1 op 10 niet zegt dat er een kans van 9 op 10 is dat het wel goed is.
De meerderheid van de vrouwen die een risicouitslag krijgen, krijgen alsnog goed nieuws (al ga ik daar niet meer van uit).

Bass Miss, heb je dan wel een echte np-meting gehad, als ze het in een paar minuten deden? En hebben ze dan ook bloed afgenomen? Beide is nodig om de kans te berekenen.

Ik ga werken, misschien dat ik vanavond nog me meld hier, anders morgen na de punctie. (we overnachten niet thuis ivm reisafstand).

Dankjewel nogmaals voor al jullie lieve reacties!!
*
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:27:35 #79
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36632221
Ach PM, wat een gezeik allemaal zeg.
Het is toch schandalig dat dergelijke praktische zaken voor zoveel extra stress zorgen.
Alsof jullie niet al genoeg zorgen hebben.... Ws heb je gewoon een of andere onwetende sukkel van VGZ aan de lijn gehad. Dikke kans dat als je een ander treft, dat die wél op de hoogte is van de juiste regelingen.
Heel veel sterkte morgen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:28:50 #80
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36632249
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:03 schreef danosa het volgende:
Iedereen van harte gefeliciteerd, mén wat een lange rij zwangeren zeg

Maar toch nog even in het bijzonder: Moonah wat is het toch nog snel gegaan zeg, van harte meid!!
Lief! Dankjewel.
pi_36632258
PM-girl wat een gezeur zeg.
Ik heb net even gezocht wanneer de punctie vergoed zou moeten worden en 1 van de punten is ;

- Een echo-onderzoek heeft aanwijzingen gegeven dat het kind mogelijk een aandoening heeft die op een chromosoomafwijking zou kunnen berusten.

Dat is op jou van toepassing.
Als je er nou niet uit komt wil ik ook best even met mijn verzekering bellen. Ik zit in een collectieve verzekering via IAK maar ben verzekerd bij VGZ via hun.
Als je zelf nog eens belt vraag dan meteen naar de afdeling die over deze zaken zou beslissen en hou ook bovenstaande punt en wat CZ heeft gezegd bij de hand.
Nadeel bij verzekeringen is dat als het om zulke specifieke zaken gaat de telefonisten vaak niet weten wat er wel en niet vergoed word en uitgaan van wat er op hun schermpje staat en deze info vaak niet volledig is. Alleen de goede afdeling weet hoe de regels wel in elkaar steken.
Sterkte

bron: http://www.erfelijkheid.nl/pnd/verze.php

[ Bericht 10% gewijzigd door Xanthe op 04-04-2006 09:40:55 ]
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:33:39 #82
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36632359
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:29 schreef Xanthe het volgende:

Nadeel bij verzekeringen is dat als het om zulke specifieke zaken gaat de telefonisten vaak niet weten wat er wel en niet vergoed word en uitgaan van wat er op hun schermpje staat en deze info vaak niet volledig is. Alleen de goede afdeling weet hoe de regels wel in elkaar steken.
Sterkte
Dat dus.
En ze hebben dus geen idee wat voor gevolgen hun onwetendheid heeft voor de mensen in kwestie. Want oh ja, het gaat om mensen met gevoelens, niet om cliëntnummers.
Grrrr, kan me zo boos maken over dergelijke bureaucratie.
pi_36632419
PM-girl, heel veel sterkte met alles. En ik hoop voor je dat die verzekering het gewoon goedregelt voor je zodat je daar iig niet meer over na hoeft te denken.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36632539
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:15 schreef PM-girl het volgende:

Bass Miss, heb je dan wel een echte np-meting gehad, als ze het in een paar minuten deden? En hebben ze dan ook bloed afgenomen? Beide is nodig om de kans te berekenen.
Geen idee eigenlijk. Hij heeft gewoon op zijn schermpje een streepje getrokken tussen dat vochtblaasje in de nek en de computer las dan die afstand af. Hij zei eerst dat het best onder de 0,23 cm zat. Eerst was het 0,21 en toen de baby zn hoofdje meer ging buigen was het 0,17. Hij zei dat ze normaal gezien nog meer gebogen liggen.Dus erg nauwkeurig lijkt me dat niet. Maar dat was blijkbaar voldoende om niets verder te gaan onderzoeken.
pi_36633084
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 09:33 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat dus.
En ze hebben dus geen idee wat voor gevolgen hun onwetendheid heeft voor de mensen in kwestie. Want oh ja, het gaat om mensen met gevoelens, niet om cliëntnummers.
Grrrr, kan me zo boos maken over dergelijke bureaucratie.
Ik heb het zelf meegemaakt met Groene Land toen ik de medicatie voor de IUI nodig had.
  dinsdag 4 april 2006 @ 10:32:31 #86
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_36633495
Vette vis schijnt dus goed te zijn. Welke vissen zijn dat allemaal?
Haring? Makreel?
Iedere golf van de zee,
pi_36633571
Makreel , heilbot , zalm , paling , haring , tonijn , sardientjes , sprot.
pi_36634363
Jemig PM-girl... wat een gezeik met die verzekering... Alsof je zo'n punctie voor je lol doet. Je hebt wel wat anders aan je hoofd dan met hen eindeloze discussies voeren over een vergoeding lijkt me zo. Mijn hart gaat naar je uit en ik wens je heel veel succes morgen.

Ik dacht gisteravond ff dat het begonnen was. Moest ineens héél dringend en vreeslijk bruut naar de wc, wat continu gepaard ging met een enorm harde buik met veel druk naar onderen waar ik echt gewoon duizelig van werd. Vervolgens nog een uur lang harde buiken aan de lopende band gehad. Maar helaas... het zette niet door.
Moet vanmiddag weer voor een controleafspraak en meteen ff bloedwaarden weer laten prikken. Ben benieuwd, want besterf het nog steeds van de jeuk. Klachten blijven zich ook opstapelen, want ik vraag me af of ik geen blaasontsteking heb. En tot overmaat van ramp is er afgelopen weekend ook nog eens een kies bij het tandvlees afgebroken. Heb er geen last van, maar voel de wortels diep in het tandvlees wel zitten. Ben al geen held bij de tandarts, maar vind het nu helemaal geen goed idee om die man naar stukjes wortel in mijn kaak te laten wroeten. Kortom... genoeg te bespreken met de gyn...
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:59:56 #89
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36635699
Oooo... Mammietje. Een afgebroken tand, jak!
Maar ik krijg wel het idee dat het niet lang meer duurt voor we kunnen gaan
Sterkte met alle kwalen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:05:27 #90
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_36635853
PM girl, ik hoop echt dat het beter voor je uit gaat pakken allemaal, het zit je echt niet mee he?! Dat gemier over vergoeden of niet zal je er niet bij moeten hebben , het is al moeilijk genoeg lijkt me

Mammietje, Hoop dat je wat beter gaat voelen! wel spannend hoor!
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:11:05 #91
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_36636028
Hoe zit het trouwens met Jis? De laatste keer dat ze reageerde was 19 december in deze topicreeks, en verder helemaal nergens meer. Dat was vlak voor haar 22 weken echo.. zou het nog goed zijn?
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:50:16 #92
108648 cattie
lieve moeder
pi_36637132
PM-girl, heel veel sterkte met alles! En wat ontzettend k*t van je verzekering, stelletje eikels. Dat zou het laatste moeten zijn waar je je druk om zoe moeten maken....

Mammietje, wat naar van je kies en de andere klachten... Hopelijk gaat het snel beter!

Ik ben vanochtend weer wakker geworden met pijnlijke harde buiken. En gisteren was het ook al de hele dag raak, ik ga het vandaag dus heel rustig aan doen, dat wil zeggen op de bank liggen en lezen en meer niet. Hopen dat dat helpt. Geestelijk voel ik me gelukkig wel wat beter dan gisteren. Ik had gehoopt dat die hormonenellende nu wel afgelopen zou zijn, maar ik ben soms nog zo labiel. En dan loopt het in mijn privleven ook allemaal even niet zo lekker, geen goede combi.
Morgen heb ik trouwens een acupunctuur-intake, dat heeft mijn fysio geregeld. Dan gaat een acupuncturist kijken of hij wat voor mij kan betekenen (ivm moeheid, pijn enz.). Ik ben erg benieuwd!
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:04:21 #93
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_36637573
Mijn moeder is op de hoogte gebracht. Ze reageerde van ' waar ben jij mee bezig? ' naar ' ' en later naar 'hihi '
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:15:17 #94
108648 cattie
lieve moeder
pi_36637889
Leuk Neuk dat ze zo reageerde! Ik vond het ook heel bijzonder om het aan de aanstaande grootouders te vertellen.
pi_36637987
Bij ons was het van:

Vader:''Pff, kheb weer last van mijn rug. Oud worden he...''
Ik: ''Ja, opa he.''
Hij: ''Huh? Wie is er zwanger?''
Ik: ''Ik ''
Hij: ''Ge zijt aan het zeveren''
...
pi_36638547
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:04 schreef Neuk het volgende:
Mijn moeder is op de hoogte gebracht. Ze reageerde van ' waar ben jij mee bezig? ' naar ' ' en later naar 'hihi '
Haha, dus jullie kunnen lekker samen aan het giebelen en tutten met beepie straks
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36642972
Oh ja, update over de vraagstelling over al dan niet vroegtijdig zwellende borsten: ik heb er sinds 3 dagen een cup bij
plus een constante sensatie alsof de nectar al toeschiet
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:59:00 #98
94046 PM-girl
pi_36647060
Nou hehe, de verzekeringsmevrouw gaf aan dat het allemaal vergoed ging worden en dat haar collega's verkeerde info verstrekt hadden!!!!!

Eindelijk gelijk!
Xanthe bedankt voor je aanbod te bellen, gelukkig is het niet nodig!!

Bass Miss, klinkt toch wel als een np-meting. Bij mij duurde het erg lang omdat ze niet nauwkeurig meten konden.

Mammietje, spannend hoor! Als ik me morgen weer meld, ben je misschien al op weg!!

Verder aan de rest, dank voor de reacties en geniet lekker van jullie buikjes en kwaaltjes, ik hoop zo dat ik dat na volgende week ook weer kan/mag!
*
pi_36647186
Pm-girl, ik hoop van harte met je mee dat je heel snel weer kan meegenieten. Ik wens je iig vast heeeeeeeeel veel succes voor morgen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 4 april 2006 @ 18:07:52 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36647293
PM-girl, wat fijn dat je nu toch weet dat het vergoed word. Scheelt weer een deel van de zorgen.
Heel veel sterkte morgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')